Ogarnę walbro, wymienimy termostat i sie filmik skręci jak to jedzie. Szkoda że sprzęgło na trójce zaczyna puszczać
[Sunny] Zielony Szerszeń czyli coraz bliżej GtiRa
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jutro będę mieć dwa kolejne elementy układanki: aluminiową przednią poduszkę skróconą o 7mm względem serii oraz pompę wallbro 255 HP 
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Z performancu czeka na ciebie przednia poduszka, skrócona o 7mm zarówno po całości jak i główny otwór tym samym silnik będzie sztywniej i pewniej siedział w budzie i nie będzie takiego dyskomfortu jak na poliuretanie 
Oto i ona:

Oto i ona:

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
nie no pięknie się to komponuje no i wreszcie pozbyłeś się tych porozrzucanych przewodów od LPG 
Na poniedziałek wszystko będę dla Ciebie już mieć, nic tylko wsadzać i stroić... Ew. jak z czasem będzie mało to się dorzuci N75 by z guzika podnieść boost...
Na poniedziałek wszystko będę dla Ciebie już mieć, nic tylko wsadzać i stroić... Ew. jak z czasem będzie mało to się dorzuci N75 by z guzika podnieść boost...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Ładnie, pięknie, nie ma co.
Tez muszę pokrywę czymś trwalszym pomalować bo w sumie dobry cynk w spray'u jednak się nie nadaje.
Czy takie coś było by:
http://allegro.pl/item968898706_auto_la ... 400ml.html
Bo pędzlem się chyba nie bawiłeś

Tez muszę pokrywę czymś trwalszym pomalować bo w sumie dobry cynk w spray'u jednak się nie nadaje.
Czy takie coś było by:
http://allegro.pl/item968898706_auto_la ... 400ml.html
Bo pędzlem się chyba nie bawiłeś
Jeżeli poświęci sie odpowiednio duzo czasu na przygotowanie powierzchni to uwierzcie mi , przy odrobinie wprawy sprayem można zdziałać cuda. Pewnie że lakiernik zrobi to lepiej ale też odpowiednio sobie zaśpiewa za taką robotę. Primer , lakier bazowy i na to acryl bezbarwny. Wszystko dostępne w zwykłym sklepie chemicznym. 
Customowa poduszka by Coobcio dzisiaj znalazła się na miejscu. Ciasno było ale kilkoma wprawnymi cięciami szlifierką poprosiłem ją o niedotykanie turbiny.

Customowa poduszka by Coobcio dzisiaj znalazła się na miejscu. Ciasno było ale kilkoma wprawnymi cięciami szlifierką poprosiłem ją o niedotykanie turbiny.

- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No i pięknie, silnik jest już zamocowany tak jak być powinien, komfort resorowania silnika pozostał na seryjnym poziomie czy jednak troszkę wstrząsy są na bude przenoszone bardziej odczuwalnie jak w serii 
Teraz już tylko zostało zamontowanie pompy paliwa Wallbro i odwiedzenie Hamowni w kreatorze - to na dwa Sunny prawie jak GTI-R uderzymy
PS. twój jednak bardziej zbliżony do GTI-R jak mój jest ale oba nasze i tak osiągami go przewyższają
Teraz już tylko zostało zamontowanie pompy paliwa Wallbro i odwiedzenie Hamowni w kreatorze - to na dwa Sunny prawie jak GTI-R uderzymy
PS. twój jednak bardziej zbliżony do GTI-R jak mój jest ale oba nasze i tak osiągami go przewyższają
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No cóż, chajda na rolki i 1/4 na Bemowie w turbo. Chyba dużo w d... nie dostanę
No i od coobcia też. Ale... target 14,000 na 1/4 robimy
!!
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
No na rolki na razie nie ma po co. Afr nadal powyżej 4tys obr. do dupy pomimo wsadzenia wallbro 255. Dodatkowo oszalał czujnik temperatury silnika , który pomimo wskazań niskiej temperatury , włącza wiatraki i już ich nie wyłącza. Co ciekawe consult pokazuje temperaturę silnika 115 stopni co jest mało prawdfopodobne a po wypięciu kostki z czujnika wskazuje 90 stopni. Nie wiem o co kaman...
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Typowe objawy braku jakiejś masy, albo słabej...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Jak wszystko jest szczelne, to niestety komputer. Jeszcze nie było turbo bez problemów.
Coobcio - bee
Zuru - bee
Bombel - bee
Szopen - bee
Coobcio - bee
Zuru - bee
Bombel - bee
Szopen - bee
This is the question? Oto jest pytanie, czy warto....? uturbiać.By SR20VE miał okolice 240KM i 230-235Nm to trzeba by wsadzić w niego tyle kasy że można by za spokojnie uturbić na absolutnie bezpieczną okolicę 320-350KM i 350Nm...
Ostatnio zmieniony 2010-04-11, 22:44 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jak zmieniać komputer to najlepiej od nissana co miał w serii turbo bo będzie w znacznie większym stopniu wykorzystywał wtryski paliwa, najlepiej jakby pochodził z Bluebirda...
Zawsze można ECU mastra podpiąć w ten sposób by bezpośrednio skracać lub wydłużać czas otwarcia wtrysku co wiąże się z przejściem w FULL Group...
Zawsze można ECU mastra podpiąć w ten sposób by bezpośrednio skracać lub wydłużać czas otwarcia wtrysku co wiąże się z przejściem w FULL Group...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
no, ogarnąłem czujniki, nie wiem jakim cudem ale padły obydwa. Po wymianie jak ręką odjął. Wiatrak sie załącza i wyłącza, temperatura w normie. Z radości zrobiłem dzisiaj bezpośrednie zasilanie pompy Walbro z akumulatora. Teraz jest ponad 14 volt na pompie - wczesniej ledwo dochodziło do 12V.
Foto:

Teraz czas na ogarnięcie dodatkowego , piątego wtryskiwacza. To chyba będzie najprostszy sposób rozwiązania problemu niedolania paliwa na booscie. Doktorze , szykuj się
Foto:

Teraz czas na ogarnięcie dodatkowego , piątego wtryskiwacza. To chyba będzie najprostszy sposób rozwiązania problemu niedolania paliwa na booscie. Doktorze , szykuj się
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No pięknie pięknie 
Wpadaj jutro to sprawdzimy AFR powinno być dobrze, tak więc bierz jutro maszynę do pracy. Zuru u mnie będzie koło 16, wymieniamy przewody zapłonowe i uderzamy na hamownię, przy okazji sprawdzę swojego Saaba 9-5
No i bardzo miło by było sprawdzić twoją maszynę
Ps. w tą niedzielę jest Men's Day na Bemowie - 1.4 mili, może byś tak przegonił szerszenia

Wpadaj jutro to sprawdzimy AFR powinno być dobrze, tak więc bierz jutro maszynę do pracy. Zuru u mnie będzie koło 16, wymieniamy przewody zapłonowe i uderzamy na hamownię, przy okazji sprawdzę swojego Saaba 9-5
No i bardzo miło by było sprawdzić twoją maszynę
Ps. w tą niedzielę jest Men's Day na Bemowie - 1.4 mili, może byś tak przegonił szerszenia
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
