Hamulce nie mają na to wpływu bo to wszystko dobrze działa
Zajmę się amorkami w takim razie,
lukasgt, sprężyny z tyłu są wyższe. Bo to od n15 1.4

H&Ra
to było zimowe rozwiązanie, ale takich rzeczy nie była nawet dochodząc do 200 po wymianie
[ Dodano: 2015-05-01, 12:51 ]
Problemy rozwiąane
Almera idzie jak głupia do 200 jak strzała bez jednego drgnięcia ani zajęknięcia
Winowajcą okazała się tuleja wahacza i postanowiłem wymienić obydwa.
Wpadły dwa wahacze RTS z 3 letnią gwarancją, nowe łączniki stabilizatora, nowe gumy stabilizatora, do tego łożyska i osłony amorków
Pozbyłem się 16tek i wróciłem do oemowej 15stki z nową oponą uniroyal rainsport 3 195/55
Opinie co do tej opony były podzielone ale odważyłem się i na przód założyłem
Co do tłumika to nie długo będzie w dziale giełda
Wpadł oemowy GTI z poszerzoną końcówką WM SPORT
Zrobiło się ciszej ale jeszcze ma zacięcie sportowe

i nie wystaje jak ten agro pakiet
I na koniec wpadły poliftowe halogeny na przód
Auto jeszcze na sprzedaż ale powoli będę robił blacharkę bo jak nie pójdzie to będę jeździł
Aktualnie fele oz jak w poprzednich postach na fotach na sprzedaż cena 600-700 zł bo to szwagra:)
No i tłumik super sport basowy, konkret
