Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
sergiej pisze:no wlasnie mnie tez to czeka i sie zastanawiam czy dam rade samemu
też się zastanawiałem czy robić samemu czy dać do zrobienia ale jednak szybko się przekonałem że samemu bo jak usłyszałem cenę od blacharza i lakiernika to stwierdziłem że samemu idę właśnie prawą stronę skończyć i jakieś foty będą wieczorkiem
i przynajmniej wiesz jak masz zrobione, bo jakość usług naszych "fachowców" jest różna...
na razie tylko grill ale zastanawiam się też nad tym czy maskę też czarną założyć czy lepiej tego grilla w kolor auta pościć
wnętrze
ciśnienie oleju ma wskazówkę chyba urwaną jeszcze tego nie rozbierałem ale w weekend postaram się to ogarnąć i po podłączać wszystko żeby działało no i chcę to zamienić miejscami z radiem
No proszę nieźle to wygląda. Ja bym pomalował grila pod kolor auta i nie bawił się w czarne maski. Ale wiadomo zrobisz jak chcesz a i tak będzie dobrze:)
w kolor bym jej nie dawał bo ten grill nie pasuję moim zdaniem do zderzaka przedliftowego , ja bym pokusił się o pomalowanie go np. w biel tak jak masz felgi było by coś innego albo zostaw czarny i dołóż lampy poliftowe z ciemnymi wkładami, ale to tylko moje wizje
nadal myślisz o tych kołach o których rozmawialiśmy ?
Project: Midnight puprle Twin Turbo Z32 EU
Daily: Black g35 sedan US
Family car: Black Z50 EU
nismojoe, najprawdopodobniej reszta z dawcy też trafi czyli zderzak przód, tył, dokładki progów, lampy miałem zamiar też zmienić to co dawca da
to wezmę a reszta ... koła jak widzisz są tylko byłoby trzeba je zrobić nieco inaczej ale 17" znowu
killer2000 pisze:a zegar ciśnienia oleju to jak masz podłączony masz jakąś podstawke pod filtr oleju czy jakoś inaczej
jak na razie to nie jest wcale podłączony bo nie wiem czy ta wskazówka się urwała czy też tylko wyskoczyła ale jak go się nie da naprawić to raczej kupie nowe zegary od ciśnienia i temperatury oleju a do tego adapter pod filter żeby było łatwiej to podłączyć
[ Dodano: 2011-09-18, 15:30 ]
wczoraj zrobiłem małe zmiany na pierwsze poszły zaciski od sunny GTi
ostatnio zauważyłem że jak przeciągnę autko na biegu i puszczam gaz to przydymia i do tego jest odczuwalne że autko jest słabsze no i jest ubytek oleju... dzisiaj zmierzyłem ciśnienie i na wszystkich jest równe 7 a chyba powinno być między 12-14... czy macie jakieś lekarstwo na to
zrób testa: rozpędź auto na 3 biegu do 6800rpm i odpuść gaz niech na biegu opadnie do swobodnie do 3000rpm i w tedy daj mu gaz do dechy. jak zobaczysz chmure dymu o pierścionki jak nie to jest szansa że to tylko uszczelniacze
PumaRST pisze:zrób testa: rozpędź auto na 3 biegu do 6800rpm i odpuść gaz niech na biegu opadnie do swobodnie do 3000rpm i w tedy daj mu gaz do dechy. jak zobaczysz chmure dymu o pierścionki jak nie to jest szansa że to tylko uszczelniacze
zrobiłem tak jak pisałeś i ja sam osobiście nic nie widziałem żadnej chmury w lusterku ale w autku było czuć spalony olej...
Może spróbuj zmierzyć innym przyżądem, bo wydaje mi się że jak ten wóz miałby ciśnienie po 7 na każdym cylindrze to raczej nie powinien wogóle mieć ochoty odpalić i jechać, ewentualnie może sam pomiar był nie tak jak powinien przeprowadzony?
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
bullitt pisze:ewentualnie może sam pomiar był nie tak jak powinien przeprowadzony?
wykręcone wszystkie świece, odłączona cewka, pedał gazu w podłogę i po kolei sprawdzane na każdym... być może urządzenie źle pokazało ale w tym tygodniu jeszcze sprawdzę na innym chociaż to kolega w warsztacie używa a ochoty na odpalanie też nie ma muszę go kręcić i jeszcze gazem cały czas operować aż nie wejdzie na obroty...
jeden dawca już był ale niestety serce zostanie u innego klubowicza a i tak nie wiesz na co trafisz i jak długo będziesz się cieszył więc chyba bym wolał zostać przy remoncie... no chyba że wyjdzie drogi ten remont
Powitał. Ja mam za sobą wymianę uszczelniaczy - brał dużo oleju. Trochę pomogło, ale wciąż gdzieś wciąga.
Nie zazdroszczę, ale tak to jest z tymi samochodami - jakby były takie igiełki jak je opisują, to po co sprzedają (mój też podobno miał być igła ).
killer2000 pisze:ale sie sr20 sypiją niedobrze niedobrze
no to tak jest ale spoko jak się coś sypie trzeba to naprawić i tu moje pytanie czy macie może jakieś sprawdzone firmy których części bym mógł kupić do remontu sr20 np. jakiej firmy pierścienie czy może oryginalne a i co bym mógł przy okazji tego remontu wymienić żeby podnieść moc i żeby trochę niutków przybyło