[ Primera] Nissan Primera P11 SRI/GT by Mishi
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Piotrek_10243
- aktywny forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
- Lokalizacja: Gniezno
Lucas lub TRW (z tego co się orientuję TRW bywały w Almerach N16 ale nie zawsze). Zaciski są we wszystkich wersjach tak jak mówi Janusz takie same tylko w przypadku tarczy 278mm jarzma są inne. Więc jeśli masz teraz tarcze z tył 25x to kup zaciski razem z jarzmami pod tarcz 278mm jak się tarcze skończą będziesz mógł przejść na tarcz 278. Takie ma z tył chyba Lesiu dzięki temu że są sporo większe to i lepiej wyglądają na tle felgi. Ja już też się w takowe jarzma zaopatrzyłem teraz tylko czekam aż tarcze się skończą.
ps. Zaciski TRW jak szukałem to wydawały mi się lepsze bo mają inną sprężynkę od naciągu linki ręcznego ale ciężko je dostać w dobrej cenie.
pozdro
ps. Zaciski TRW jak szukałem to wydawały mi się lepsze bo mają inną sprężynkę od naciągu linki ręcznego ale ciężko je dostać w dobrej cenie.
pozdro
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
Zregenerowac sie ich nie uda?
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
- Piotrek_10243
- aktywny forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
- Lokalizacja: Gniezno
Mishi, ja tylko proponuję zakup zacisków razem z jarzmami bo zaciski czy przy tarczy 25x czy 278 są takie same. Większe tarcze lepiej wyglądają ale z racji że zaciski są takie same to przy większej tarczy nie wyciera się parę mm tarczy od środka.
Ja też regenerowałem 2 razy od p10 i raz przy p11 zasada ta sama z tym że przy p10 po 2 latach problem powrócił przez pordzewiałą linkę która nie ruszała się w pełnym zakresie.
Ja też regenerowałem 2 razy od p10 i raz przy p11 zasada ta sama z tym że przy p10 po 2 latach problem powrócił przez pordzewiałą linkę która nie ruszała się w pełnym zakresie.
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
Też regenerowałem zaciski, działają już ponad 2 lata i nie ma problemu. Może nie używałeś smaru o tłoczków i cylinderków przy składaniu mechanizmu? Samą dźwignię od ręcznego - tą która wchodzi w zacisk składałem na smar ceramiczny.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Maszyna i korekta lakieru np ja uzywam menzernej
https://bestseller.pl/zestaw-past-menze ... cgodJasCtA
A najlepiej to oddac do kogos kto ogarnia detailing i wtedy bedziesz zadowolony
https://bestseller.pl/zestaw-past-menze ... cgodJasCtA
A najlepiej to oddac do kogos kto ogarnia detailing i wtedy bedziesz zadowolony
Nie sztuką jest kupić gotowy projekt..
Sztuka jest go zbudować!
Sztuka jest go zbudować!
HeY
Czas na małą aktualizację tematu. Przez ostatni czas niewiele działo się z autkiem. Czasem jakieś upadki i rzadko wzloty. Ostatni z zeszłego jeszcze roku to większe serwo z X-traila wleciało.
A niebawem nowe regenerowane zaciski na tył oraz wymiana półosi prawe wraz z obiema uszczelniaczami na obie strony.
Pozdrawiam
Mishi
Czas na małą aktualizację tematu. Przez ostatni czas niewiele działo się z autkiem. Czasem jakieś upadki i rzadko wzloty. Ostatni z zeszłego jeszcze roku to większe serwo z X-traila wleciało.
A niebawem nowe regenerowane zaciski na tył oraz wymiana półosi prawe wraz z obiema uszczelniaczami na obie strony.
Pozdrawiam
Mishi
Nie wiem co Tempo robi z metalikiem, ale z mocno spłowiałym czerwonym akrylem ta pasta poradziła sobie wyśmienicie. Miejscami czerwony kolor chciał przechodzić w różowy i prawda jest taka że po pastowaniu nie mogło być gorzej.nismo46 pisze:Po paru myciach bedzie wieksza kupa niz byla. Tempo zabija lakier tak na przyszłość
Wtedy jeszcze tego nie wiedziałem, ale po myciu efekt osłabł. Jednak tak źle jak przed erą Tempo już nie było Pacjent: Ford Escort 1991r.
Wrzuciłem kiedyś foty przed i po "detailingach" na forum Kosmetyka Aut.
Temat troche spadł... Co tam sie dzieje ciekawego?:)
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
HeY
Coś tam powoli się dzieje. Nie w ogóle czasu żeby grzebać przy aucie. O serwie i zaciskach na tył, o których pisałem wcześniej przyszedł czas na wymianę drugiej półośki. Przy okazji uszczelniłem silnik, skrzynię biegów oraz wymieniłem opony na nowe. Poprzednie dosłownie się rozsypały.
W szafach jeszcze jest trochę gratów a plany się nie zmieniły tylko muszą jeszcze poczekać na lepsze czasy.
Pozdrawiam
Mishi
Coś tam powoli się dzieje. Nie w ogóle czasu żeby grzebać przy aucie. O serwie i zaciskach na tył, o których pisałem wcześniej przyszedł czas na wymianę drugiej półośki. Przy okazji uszczelniłem silnik, skrzynię biegów oraz wymieniłem opony na nowe. Poprzednie dosłownie się rozsypały.
W szafach jeszcze jest trochę gratów a plany się nie zmieniły tylko muszą jeszcze poczekać na lepsze czasy.
Pozdrawiam
Mishi