[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Tą z Czarnego Sunny N14 GTi 2.0 Neo VVL, jak Coobcio znowu rozkminuje swojego motora. Powinno dojść co najmniej 5KM/5Nm. Liczę na 220KM/235Nm
Prawie 40KM więcej od nominału , dzięki modom Coobcia w N/A
Prawie 40KM więcej od nominału , dzięki modom Coobcia w N/A
Ostatnio zmieniony 2010-08-07, 21:22 przez xtomek, łącznie zmieniany 3 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jak tamtą zapodam do siebie to chłopaką przekaże swoją obecną, no chyba że szybciej będzie jak z nowo zakupionego sunnego GTi wygrzebie i przerobię dokładnie tak samo jak swoją
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Chłopaki gdzie mój IC-ek
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
http://vimeo.com/14185925
Bardzo mila przejazdzka z kolega z Mazdy 3 MPS 2.3l Turbo 260KM 380Nm, u mnie lekko cofniety zaplon i full wnetrze, bardzo milo ... do 3 rowno po maxie, 4ka kolega byl juz mocniejszy ... dzisiaj wlecial ecumaster, ale trzeba woz wystroic bo jest kupa ... thz Zuru
Bardzo mila przejazdzka z kolega z Mazdy 3 MPS 2.3l Turbo 260KM 380Nm, u mnie lekko cofniety zaplon i full wnetrze, bardzo milo ... do 3 rowno po maxie, 4ka kolega byl juz mocniejszy ... dzisiaj wlecial ecumaster, ale trzeba woz wystroic bo jest kupa ... thz Zuru
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jaka kupa do domu przecież dojechałeś - sądząc po tym że piszesz na forum
Ps. Intercoolera wsadziłem z Limonem ale bez wiercenia się nie obeszło
Ps. Intercoolera wsadziłem z Limonem ale bez wiercenia się nie obeszło
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Dojechac to dojechalismy ale miazga na polowie uchylenia przepustnicy sie dzieje szarpie dlawi, dolu brak za to gora jakos jedzie jak sie pedal da na maxa Jutro mam nadzieje ze ogarniemy temat troszke kupka tez z tym coolerem ale tak to jest jak Pan majster nie wie po co i dlaczego wazne ze siedzi i zrobiliscie go jak bedzie zle to Tomek juz zadba aby tym razem Pan majster to zrobil tak jak nalezy ale deszcz nas zlapal juz na miejscu ciekawe czy wy dokonczyliscie prace w "suszy"
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
no coś tam kapało, potem jazda próbna i na III nas trochę stawiało bokiem... Dobra chłopaki to ja jutro koło 10:00 biję na Hamownie stroić swojego jaszczura potem wracam i możemy dokończyć to co zaczęliśmy z waszą primą
Także będę potrzebować rozważnego kierowcy do wystrojenia kolejnej primery P10 GT z SR20VE na pokładzie
Także będę potrzebować rozważnego kierowcy do wystrojenia kolejnej primery P10 GT z SR20VE na pokładzie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Szykuje się męsko Chyba będę musiał zrobić wydech i jakieś wałeczki zapodać co by gonić rudą.....bo wydaję mi się, że ja bym od tej Mazdy dostał mocniej Jakoś nieźle trakcję łapała na pierwszych biegach. Ona ma chyba seryjnie ograniczenie doładowania na pierwszych biegach jakoś...
P.S
Dławienie się i szarpanie to tylko kwestia wystrojenia, więc będzie dobrze U mnie z Coobciem stroiliśmy sporo razy, ale mam bardziej nie ogarnięte auto pod względem elektroniki, więc u Was będzie łatwiej i szybciej za pewne Trzymam kciuki
P.S
Dławienie się i szarpanie to tylko kwestia wystrojenia, więc będzie dobrze U mnie z Coobciem stroiliśmy sporo razy, ale mam bardziej nie ogarnięte auto pod względem elektroniki, więc u Was będzie łatwiej i szybciej za pewne Trzymam kciuki
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
No to po dzisiejszym dniu pelnym wrazen dokonczylismy dziela Autko wystrojone zajebiscie moim zdaniem, zero szarpniec, od dolu jedzie, od gory zapiernicza roznica spora w pracy i kulturze samochodu nawet bym powiedzial ze jest bardziej elastyczny. Kawalek zajebistej roboty dzieki Coobciu Wracajac rozwalilo mi oslone przegubu i troszke mazią owalilo kolo ale i tak jest in plus !
Z przegubem trzeba zrobić porzadek, a przepustnicy Coobciowi nie odpusczę. Obiecał
Dopiero wtedy pomierzymy i .... może upragniona 13-ka padnie
[ Dodano: 2010-08-17, 20:18 ]
Dopiero wtedy pomierzymy i .... może upragniona 13-ka padnie
[ Dodano: 2010-08-17, 20:18 ]
Pewnie już z....laCoobcio pisze:Obrazek
Chłopaki gdzie mój IC-ek
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Chłopaki spokojnie przepustnica + górna połówka kolektora wydechowego to maks + 5KM obstawiam poprawię na ćwiartkę w najlepszym wypadku o 0,1sek...
Ps. cieszę się że podoba wam się jak ruda chodzi, no i przede wszystkim do tych 3000obr.min w silniku nic nie stuka jak w starym dieslu
[ Dodano: 2010-08-17, 22:34 ]
Hehe IC w moim 200SX już siedzi, auto wystrojone na 0,8 bara i shamowane:
Ps. cieszę się że podoba wam się jak ruda chodzi, no i przede wszystkim do tych 3000obr.min w silniku nic nie stuka jak w starym dieslu
[ Dodano: 2010-08-17, 22:34 ]
Hehe IC w moim 200SX już siedzi, auto wystrojone na 0,8 bara i shamowane:
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Każde 5 KM+ w wolnossaku to zawsze jakiś progres do przodu Na ćwiartkę czas i tak już jest męski teraz, ale 5KM więcej to może coś tam się urwie delikatnie jeszczeCoobcio pisze:Chłopaki spokojnie przepustnica + górna połówka kolektora wydechowego to maks + 5KM obstawiam poprawię na ćwiartkę w najlepszym wypadku o 0,1sek...
Ps. cieszę się że podoba wam się jak ruda chodzi, no i przede wszystkim do tych 3000obr.min w silniku nic nie stuka jak w starym dieslu
[ Dodano: 2010-08-17, 22:34 ]
Hehe IC w moim 200SX już siedzi, auto wystrojone na 0,8 bara i shamowane:
Obrazek
Coobciu....czemu masz więcej kunia w swoim SXie niż u mnie? hehe. Trzeba u mnie coś zmodować, bo tak być nie może
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
Niestety, dla rudej mamy nowe wyzwanie, bo w Primkach, teraz na 1/4 jest już 13,8 do pobicia. Co prawda w turbo, ale zawsze Jeszcze raz gratuluję żurowi
Wiem, że 0,5 to wiecznosć C'est la vie.
Wiem, że 0,5 to wiecznosć C'est la vie.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Chłopaki kołujcie sobie wałki N1 a swoje SR16VE sprzdajcie Żurowi hehe i każdy będzie zadowolony
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Co to jest jakaś 1/4 mili ja z miłą chęcia bym pojechał
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Jezeli Konstancin sie wyrobi, Coobcio wystroi- to do Lublina jade na 100%
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Nie tylko 1/4, ale również Moto Stunt Cup. No i wreszcie 1/4 nie pod górkę i 45*C na płycie Powinniśmy być
Szczegóły są/beda tutaj:
http://sss.org.pl/event.php?view=260910
Szczegóły są/beda tutaj:
http://sss.org.pl/event.php?view=260910
Ostatnio zmieniony 2010-09-08, 19:15 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
No to niezła ferajna się zbierze Jemioł spokojnie puchara i kasę zawinie Tam płacą za miejsca. Coobcio do boju w N/A
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357