[ 100NX] Pawła 100nx gti - reborn
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Jako, że każdy musi przejść przez choroby wieku dziecięcego to i mój nissan nie może być inny Dziś po spokojnym dzionku umilonym kilkoma przejazdami wcale nie jakoś szaleńczymi nissan na wolnych obrotach tj do 2krpm zaczął pracować na 3 garczki. Pierwsze podejrzenie i uginające się kolana przy sprawdzaniu kompresji wykazały równe 12 na każdym garczku. Tak więc jutro nowa kopułka, palec, kable świece(te ostatnie wymieniane 1kkm temu) jeśli to nie da efektu to podmieniam wtrysk z kompletu od BTB. Pozdro !
Ps:Jeśli ktoś ma jakieś sugestie to chętnie wysłucham. Dodam tylko, że powyżej 2krpm auto idzie jak najbardziej prawidłowo. Problem jest na niskich obrotach bez względu czy jadę z doładowaniem czy bez.
[ Dodano: 2012-04-20, 19:22 ]
Aha zapomniałem dodać, że świeca na cylindrze 2,3,4 jest ciemno siwa a na 1 od strony rozrządu czarna i osmolona
Ps:Jeśli ktoś ma jakieś sugestie to chętnie wysłucham. Dodam tylko, że powyżej 2krpm auto idzie jak najbardziej prawidłowo. Problem jest na niskich obrotach bez względu czy jadę z doładowaniem czy bez.
[ Dodano: 2012-04-20, 19:22 ]
Aha zapomniałem dodać, że świeca na cylindrze 2,3,4 jest ciemno siwa a na 1 od strony rozrządu czarna i osmolona
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Jutro będę wszelkiej maści kombinacje sprawdzał.Afr trzyma, stuku nie ma
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Wiesz, co ja osobiście po konsultacjach z przema obstawiam a w zasadzie obstawiamy coś z zapłonem...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Auto naprawiłem myślałem, że zapłon i wymieniłem kopułke i palec ale nic to nie dało. Następnie zabrałem się za wymianę wtrysków i jak przystało na pierwszą chorobę wieku dziecięcego pękła gumka
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Choroba wieku dziecięcego nr 2: wracam sobie spokojnie 90km/h i zabieram się do wyprzedzania a tu auto nie idzie jak powinno i bov jakoś ciszej psyka- szybki pitstop na przystanku - zsunął się silikon z rury, para buch nasadowa 7 i 8 w ruch i auto zapitala jak trzeba a bov straszy ludzi jak przystało Pozdro!
[ Dodano: 2012-04-22, 17:00 ]
PS myślałem też po raz drugi na przestrzeni 2 dni, że poszła uszczelka ale to przez ten otworek w zbiorniczku przy przyspieszaniu i hamowaniu wylewał się płyn problem- rozwiązanie zmniejszyłem ilość płynu z max do połowy skali- rozwiązanie. Skleciłem też filmik ale o kant pupy się nadaje bo nagrywany był przy nieco już poluzowanym orurowaniu więc nie oddaj w pełni tego jak auto odpycha się. Dziś podczas "testów" zauważyłem że na 1 i 2 biegu dodanie nagłe gazu na moich powoduje stratę trakcji przy moich wydawało mi się dobrze klejących yoko.
[ Dodano: 2012-04-22, 17:00 ]
PS myślałem też po raz drugi na przestrzeni 2 dni, że poszła uszczelka ale to przez ten otworek w zbiorniczku przy przyspieszaniu i hamowaniu wylewał się płyn problem- rozwiązanie zmniejszyłem ilość płynu z max do połowy skali- rozwiązanie. Skleciłem też filmik ale o kant pupy się nadaje bo nagrywany był przy nieco już poluzowanym orurowaniu więc nie oddaj w pełni tego jak auto odpycha się. Dziś podczas "testów" zauważyłem że na 1 i 2 biegu dodanie nagłe gazu na moich powoduje stratę trakcji przy moich wydawało mi się dobrze klejących yoko.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Nie narzekam Ale i jakoś szerokiego porównania nie mam bo to dopiero 2 letnia opona na której miałem przyjemność jeździć.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Coby deczko odświeżyć to ostatnio :
-wywaliłem cały stabilizator z łącznikami, wyczyściłem, zamalowałem podkładówką, potem biały mat z palety śnieżki w sprayu i poskładałem wszystko na poliuretanach. Różnica odczuwalna.
-wymieniłem olej bo pomimo tego że ostatni miał z 4kkm to przezimował zatem nowa oliwa vr-1 10w60+filtr K&N
-Wysprzątałem całe wnętrze z wyjęciem foteli i tapicer włącznie i wyczyściłem papugując diwajs Butryna do czyszczenia tapicerek .
- zatankowałem pod korek już na zlot i wjechałem do garażu
-zamontowałem CB wraz z nową antenką sirio as-100
Co mnie czeka:
-wymiana reszty zawieszenia na poli oraz amorków
- zamówiłem kolanka na poprowadzenie wydechu jego właściwym torem oraz chwilowo dzięki uprzejmości Lombardo na zlot śmignę z jego końcowym magnaflow`em ponieważ mój hiper mega allegro twór apexi n1 pękł na całej długości spawu zarówno wzdłuż jak i w poprzek + cała wata out. Docelowo po zlocie chcę sobie zafundować twinloopa.
-czekam na diwiajs dzięki któremu mój kompresor nie będzie robił ciągłego psssss tylko zachowa się jak klasyczny turbowóz i psiknie i cisza
W dalszym planie mam założenie najmniejszego możliwego koła kompresora lub jeśli dopisze kasa to marzy mi się chyba turbo z evo....Ale jeszcze sam nie wiem
PS mam takie pytanie odnośnie skrzyń biegów. Próbował ktoś robić hybrydę skrzyni z b13/n14 gti i 5 bieg z p10slx możliwy jest taki zabieg
-wywaliłem cały stabilizator z łącznikami, wyczyściłem, zamalowałem podkładówką, potem biały mat z palety śnieżki w sprayu i poskładałem wszystko na poliuretanach. Różnica odczuwalna.
-wymieniłem olej bo pomimo tego że ostatni miał z 4kkm to przezimował zatem nowa oliwa vr-1 10w60+filtr K&N
-Wysprzątałem całe wnętrze z wyjęciem foteli i tapicer włącznie i wyczyściłem papugując diwajs Butryna do czyszczenia tapicerek .
- zatankowałem pod korek już na zlot i wjechałem do garażu
-zamontowałem CB wraz z nową antenką sirio as-100
Co mnie czeka:
-wymiana reszty zawieszenia na poli oraz amorków
- zamówiłem kolanka na poprowadzenie wydechu jego właściwym torem oraz chwilowo dzięki uprzejmości Lombardo na zlot śmignę z jego końcowym magnaflow`em ponieważ mój hiper mega allegro twór apexi n1 pękł na całej długości spawu zarówno wzdłuż jak i w poprzek + cała wata out. Docelowo po zlocie chcę sobie zafundować twinloopa.
-czekam na diwiajs dzięki któremu mój kompresor nie będzie robił ciągłego psssss tylko zachowa się jak klasyczny turbowóz i psiknie i cisza
W dalszym planie mam założenie najmniejszego możliwego koła kompresora lub jeśli dopisze kasa to marzy mi się chyba turbo z evo....Ale jeszcze sam nie wiem
PS mam takie pytanie odnośnie skrzyń biegów. Próbował ktoś robić hybrydę skrzyni z b13/n14 gti i 5 bieg z p10slx możliwy jest taki zabieg
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
Jakieś tam poglądowe foto:
trytytka musi być
trytytka musi być
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
podobno jest to możliwe, nie tylko w skrzyniach nissanowiskich tak btw.Pawel18PL pisze:
PS mam takie pytanie odnośnie skrzyń biegów. Próbował ktoś robić hybrydę skrzyni z b13/n14 gti i 5 bieg z p10slx możliwy jest taki zabieg
Ciasno pod tą maską
~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ostatnio jakieś BMW stroiłem miało ono kompresor z elektromagnesem, można było ECU masterem sterować od jakich obrotów i obciążenia ma się zachować.
Bo jak pracowało non stop to głośne nie przyjemne wycie było...
U Ciebie kompresor z elektromagnesem jest
Jeszcze śmieszna sprawa jest w zestawach Procharger do 350Z tam wyłącznik kompresora to po prostu rodzaj zaworu by pas który albo puszcza doładowanie do przepustnicy albo część jego przekierowuje do dolotu...
Bo jak pracowało non stop to głośne nie przyjemne wycie było...
U Ciebie kompresor z elektromagnesem jest
Jeszcze śmieszna sprawa jest w zestawach Procharger do 350Z tam wyłącznik kompresora to po prostu rodzaj zaworu by pas który albo puszcza doładowanie do przepustnicy albo część jego przekierowuje do dolotu...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Tak jeszcze chwilowo posiadam elektrosprzęgło, pozbędę się go zakładając najmniejsze możliwe koło na wałek kompresora - sprzęgło już się nie zmieści wtedy. Wiem o takiej możliwości włączania go z ecu ale wydaje mi się, że jest to kiepskie rozwiązanie, choć faktem jest, że jest ono stosowane seryjnie i włącza kompresor w mesiu po przekroczeniu 1,5krpm tyle tylko że to straszne obciążenie dla sprzęgła i lubi ono się skasztanić wtedy . Czy w Zetce kompresor jest za przepustnicą Bo podobne rozwiązania o którym mówisz jest w dedyku do hondy (jackson racing czy jakoś tak) gdzie za przepustnicą jest bypass właśnie sterujący doładowaniem. Mój nie wyje jedynie mam odwrotną zasadę działania BOV`a czyli jest ciągle otwarty, a jak dodam gazu to się domyka. Dodatkowo jutro mam mieć wysłany item dzięki któremu będę wydawał dźwięki jak turbowozy czyli psik i cisza nawet na wolnych obrotach . Ło matko ale mi elaborat wyszedł
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No ladnie ladnie szkoda ze nie mialem okazji zobaczyc jak to pod maska wyglada w chwili obecnej i jak sie odpycha
No i ciekaw jestem tego psik psik...
Ps. u mnie w prochargerze tez jest bay pas, jak w kolektorze ssacym jest podcisnienie to jest on otwarty i to co dmucha kompresor wchodzi przed niego, a jak dasz do deski robi sie 0 w kolekotrze to domyka sie ten bay pas i cisnienie idzie juz przez intercooler do kolekotra ssacego.
No i ciekaw jestem tego psik psik...
Ps. u mnie w prochargerze tez jest bay pas, jak w kolektorze ssacym jest podcisnienie to jest on otwarty i to co dmucha kompresor wchodzi przed niego, a jak dasz do deski robi sie 0 w kolekotrze to domyka sie ten bay pas i cisnienie idzie juz przez intercooler do kolekotra ssacego.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Nie wiem gdzie te emocje bo odjeżdżałem na każdym biegu*Kazik* pisze: Wygrałeś z naszym kompresorem, ale emocji było co nie miara
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hehe emocje tzn. komu pierwszemu pasek sie slizgnie
Ps. jaki czasik ?
Mierzyles maszyne na hamowni zlotowej ?
Ps. jaki czasik ?
Mierzyles maszyne na hamowni zlotowej ?
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Tak mierzyłem, wyszła moim zdaniem bieda. Auto chyba idzie do podstrojenia ale to już po kółku jakie zrobi mi mesje Crazy . Pasek się nie ślizga bo nawet po upalaniu nie jest zagrzany czyli ładnie trzyma no i boost jest ciągle taki sam .
Ostatnio zmieniony 2012-06-10, 19:55 przez Pawel18PL, łącznie zmieniany 1 raz.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx