Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ 100NX] Pawła 100nx gti - reborn

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2012-04-20, 15:25

Gratulacje :mrgreen: oby śmigało bezawaryjnie ;-) nakręć jakieś filmidło :)
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
BeNeK
fanatyk nissana
Posty: 776
Rejestracja: 2011-10-02, 11:19
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BeNeK » 2012-04-20, 18:04

Kurde , ja jeszcze nie oblukałem tak zacnego nx'a , a na pewno jest na co popatrzeć :PP

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-04-20, 18:21

Jako, że każdy musi przejść przez choroby wieku dziecięcego to i mój nissan nie może być inny ;) Dziś po spokojnym dzionku umilonym kilkoma przejazdami wcale nie jakoś szaleńczymi nissan na wolnych obrotach tj do 2krpm zaczął pracować na 3 garczki. Pierwsze podejrzenie i uginające się kolana przy sprawdzaniu kompresji wykazały równe 12 na każdym garczku. Tak więc jutro nowa kopułka, palec, kable świece(te ostatnie wymieniane 1kkm temu) jeśli to nie da efektu to podmieniam wtrysk z kompletu od BTB. Pozdro !
Ps:Jeśli ktoś ma jakieś sugestie to chętnie wysłucham. Dodam tylko, że powyżej 2krpm auto idzie jak najbardziej prawidłowo. Problem jest na niskich obrotach bez względu czy jadę z doładowaniem czy bez.

[ Dodano: 2012-04-20, 19:22 ]
Aha zapomniałem dodać, że świeca na cylindrze 2,3,4 jest ciemno siwa a na 1 od strony rozrządu czarna i osmolona
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2012-04-20, 20:04

być może 1 wtrysk wam leje przy obciążeniu przepala na mniejszych obrotach nie daje rady.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-04-20, 20:12

Jutro będę wszelkiej maści kombinacje sprawdzał.Afr trzyma, stuku nie ma
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2012-04-20, 20:19

Pawel18PL pisze:Jutro będę wszelkiej maści kombinacje sprawdzał.Afr trzyma, stuku nie ma
stuku nie bedzie AFR w zasadzie też może być bez zmian przynajmniej powyżej 2000 rpm. Ale to tylko teoria więc moge się mylić i jej nie bronie :-D
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-04-20, 20:35

Wiesz, co ja osobiście po konsultacjach z przema obstawiam a w zasadzie obstawiamy coś z zapłonem...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2012-04-20, 20:59

Pawel18PL pisze:Wiesz, co ja osobiście po konsultacjach z przema obstawiam a w zasadzie obstawiamy coś z zapłonem...


zobaczymy oby nic poważnego. daj znać jak usuniecie usterkę
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2012-04-20, 21:30

Sprawdź jak wygląda olej, czy nie ma w nim za dużo paliwa.

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-04-21, 16:42

Auto naprawiłem :) myślałem, że zapłon i wymieniłem kopułke i palec ale nic to nie dało. Następnie zabrałem się za wymianę wtrysków ;) i jak przystało na pierwszą chorobę wieku dziecięcego pękła gumka :-P
Obrazek
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2012-04-21, 21:20

Jak zawsze bywa przy pękniętych gumkach 8-) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2012-04-21, 21:53

czyli trafiłem :mrgreen: choć nie do końca
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2012-04-22, 14:25

Jak się na sucho wciska to tak się kończy :->

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-04-22, 15:56

Choroba wieku dziecięcego nr 2: wracam sobie spokojnie 90km/h i zabieram się do wyprzedzania a tu auto nie idzie jak powinno i bov jakoś ciszej psyka- szybki pitstop na przystanku - zsunął się silikon z rury, para buch nasadowa 7 i 8 w ruch i auto zapitala jak trzeba a bov straszy ludzi jak przystało ;) Pozdro!

[ Dodano: 2012-04-22, 17:00 ]
PS myślałem też po raz drugi na przestrzeni 2 dni, że poszła uszczelka ale to przez ten otworek w zbiorniczku przy przyspieszaniu i hamowaniu wylewał się płyn :D problem- rozwiązanie zmniejszyłem ilość płynu z max do połowy skali- rozwiązanie. Skleciłem też filmik ale o kant pupy się nadaje bo nagrywany był przy nieco już poluzowanym orurowaniu więc nie oddaj w pełni tego jak auto odpycha się. Dziś podczas "testów" zauważyłem że na 1 i 2 biegu dodanie nagłe gazu na moich powoduje stratę trakcji przy moich wydawało mi się dobrze klejących yoko.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2012-04-22, 16:36

Wlasnie, Ty masz yoko parady na przodzie? Jak to sie trzyma na mokrym?

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-04-22, 16:55

Nie narzekam :) Ale i jakoś szerokiego porównania nie mam bo to dopiero 2 letnia opona na której miałem przyjemność jeździć.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
BeNeK
fanatyk nissana
Posty: 776
Rejestracja: 2011-10-02, 11:19
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BeNeK » 2012-04-22, 17:24

Na recingforum ludzie bardzo sobie chwalą oponki Regal RACER podobno świetnie kleją a cena też jest idealna .
Jak nie masz czym nagrać to wiesz mam do wyboru dość dobrą kamerkę i dość dobre 2 aparaty :hah:

tomiw
aktywny forumowicz
Posty: 195
Rejestracja: 2010-02-06, 15:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomiw » 2012-04-27, 10:40

Gratulacje:) Oby jak najmniej problemow wyniklo!

Ps. Przez problemy z twoim 100nx opóźnił sie mój projekt;)

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-05-21, 20:42

Coby deczko odświeżyć to ostatnio :
-wywaliłem cały stabilizator z łącznikami, wyczyściłem, zamalowałem podkładówką, potem biały mat z palety śnieżki w sprayu :D i poskładałem wszystko na poliuretanach. Różnica odczuwalna.
-wymieniłem olej bo pomimo tego że ostatni miał z 4kkm to przezimował zatem nowa oliwa vr-1 10w60+filtr K&N
-Wysprzątałem całe wnętrze z wyjęciem foteli i tapicer włącznie i wyczyściłem papugując diwajs Butryna do czyszczenia tapicerek :).
- zatankowałem pod korek już na zlot i wjechałem do garażu
-zamontowałem CB wraz z nową antenką sirio as-100
Co mnie czeka:
-wymiana reszty zawieszenia na poli oraz amorków
- zamówiłem kolanka na poprowadzenie wydechu jego właściwym torem oraz chwilowo dzięki uprzejmości Lombardo na zlot śmignę z jego końcowym magnaflow`em ponieważ mój hiper mega allegro twór apexi n1 pękł na całej długości spawu zarówno wzdłuż jak i w poprzek :D + cała wata out. Docelowo po zlocie chcę sobie zafundować twinloopa.
-czekam na diwiajs dzięki któremu mój kompresor nie będzie robił ciągłego psssss tylko zachowa się jak klasyczny turbowóz i psiknie i cisza :)
W dalszym planie mam założenie najmniejszego możliwego koła kompresora lub jeśli dopisze kasa to marzy mi się chyba turbo z evo....Ale jeszcze sam nie wiem ;)


PS mam takie pytanie odnośnie skrzyń biegów. Próbował ktoś robić hybrydę skrzyni z b13/n14 gti i 5 bieg z p10slx ?? możliwy jest taki zabieg ??
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Lombardo88
fanatyk nissana
Posty: 1189
Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lombardo88 » 2012-05-22, 04:57

dzięki uprzejmości Lombardo na zlot śmignę z jego końcowym magnaflow`em
przynajmniej spać Ci się nie będzie chciało w drodze na zlot ;P w zeszłym roku mnie umęczył solidnie przez te 1100 km :D

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-05-31, 21:40

Jakieś tam poglądowe foto:
Obrazek
trytytka musi być !!
Obrazek
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Seboo991
fanatyk nissana
Posty: 861
Rejestracja: 2011-01-30, 21:18
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Seboo991 » 2012-05-31, 21:44

Pawel18PL pisze:

PS mam takie pytanie odnośnie skrzyń biegów. Próbował ktoś robić hybrydę skrzyni z b13/n14 gti i 5 bieg z p10slx ?? możliwy jest taki zabieg ??
podobno jest to możliwe, nie tylko w skrzyniach nissanowiskich tak btw.
Ciasno pod tą maską :)
~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju :) Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon :D

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-05-31, 22:04

Ostatnio jakieś BMW stroiłem miało ono kompresor z elektromagnesem, można było ECU masterem sterować od jakich obrotów i obciążenia ma się zachować.

Bo jak pracowało non stop to głośne nie przyjemne wycie było...
U Ciebie kompresor z elektromagnesem jest ??

Jeszcze śmieszna sprawa jest w zestawach Procharger do 350Z tam wyłącznik kompresora to po prostu rodzaj zaworu by pas który albo puszcza doładowanie do przepustnicy albo część jego przekierowuje do dolotu...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-05-31, 22:15

Tak jeszcze chwilowo posiadam elektrosprzęgło, pozbędę się go zakładając najmniejsze możliwe koło na wałek kompresora - sprzęgło już się nie zmieści wtedy. Wiem o takiej możliwości włączania go z ecu ale wydaje mi się, że jest to kiepskie rozwiązanie, choć faktem jest, że jest ono stosowane seryjnie i włącza kompresor w mesiu po przekroczeniu 1,5krpm tyle tylko że to straszne obciążenie dla sprzęgła i lubi ono się skasztanić wtedy :) . Czy w Zetce kompresor jest za przepustnicą ?? Bo podobne rozwiązania o którym mówisz jest w dedyku do hondy (jackson racing czy jakoś tak) gdzie za przepustnicą jest bypass właśnie sterujący doładowaniem. Mój nie wyje jedynie mam odwrotną zasadę działania BOV`a czyli jest ciągle otwarty, a jak dodam gazu to się domyka. Dodatkowo jutro mam mieć wysłany item dzięki któremu będę wydawał dźwięki jak turbowozy czyli psik i cisza :) nawet na wolnych obrotach :) . Ło matko ale mi elaborat wyszedł :D
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
*Kazik*
fanatyk nissana
Posty: 440
Rejestracja: 2010-03-09, 10:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: *Kazik* » 2012-06-10, 17:37

Gratulacje !!! Wygrałeś z naszym kompresorem, ale emocji było co nie miara ;-) dobra robota !! tak więc do następnego spotkania na kresce...i nikt mi nie powie że syk nie jest uroczy hehehhe

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-06-10, 18:18

No ladnie ladnie szkoda ze nie mialem okazji zobaczyc jak to pod maska wyglada w chwili obecnej i jak sie odpycha :)
No i ciekaw jestem tego psik psik...

Ps. u mnie w prochargerze tez jest bay pas, jak w kolektorze ssacym jest podcisnienie to jest on otwarty i to co dmucha kompresor wchodzi przed niego, a jak dasz do deski robi sie 0 w kolekotrze to domyka sie ten bay pas i cisnienie idzie juz przez intercooler do kolekotra ssacego.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-06-10, 18:22

*Kazik* pisze: Wygrałeś z naszym kompresorem, ale emocji było co nie miara
Nie wiem gdzie te emocje bo odjeżdżałem na każdym biegu :lol:
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-06-10, 18:25

Hehe emocje tzn. komu pierwszemu pasek sie slizgnie :P
Ps. jaki czasik ?
Mierzyles maszyne na hamowni zlotowej ?
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-06-10, 19:03

Tak mierzyłem, wyszła moim zdaniem bieda. Auto chyba idzie do podstrojenia ale to już po kółku jakie zrobi mi mesje Crazy ;D . Pasek się nie ślizga bo nawet po upalaniu nie jest zagrzany czyli ładnie trzyma :) no i boost jest ciągle taki sam :).

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2012-06-10, 19:55 przez Pawel18PL, łącznie zmieniany 1 raz.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
BeNeK
fanatyk nissana
Posty: 776
Rejestracja: 2011-10-02, 11:19
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BeNeK » 2012-06-10, 19:22

:-o Jaram się !!! Ładnie to lata !!! No i fakt almerę wciągnął nosem :D

Jaki czas na 1/4 :) ? będzie 13,xx ? :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”