[ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Sajmooon, generalnie mam w planie wywalić czarne kratki nawiewów i dać od polifta z chromem, wtedy ramki i reszta deski zostaje stara. Ale przyszedł mi do głowy dzisiaj jeszcze jeden plan, aby wywalić manuala i dać elektryczną regulacje temp. jak jest w nowszej wersji, radio by zostało to co mam na 1 din.
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Powodzenia i ja chcę manuala z tego zabiegu Bo przerabiałem temat i jest pare problemów, prędzej panel JDM z całym modułem nagrzewnicy itdWolfshade pisze:wywalić manuala i dać elektryczną regulacje temp. jak jest w nowszej wersji
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Arias, masz rację, po sprawdzeniu dokumentacji stwierdziłem, że to jest bez sensu...
Zostaję przy moim pierwotnym planie - wymianie kratek wentylacyjnych I tak nie podobał mi się odcień ramek polifotwych, wolę czarne
Dzisiaj korzystając z chwili wolnego czasu zabrałem się za wymianę żaróweczek przy liczniku i w przyciskach oraz wykonałem swój pierwotny plan wymiany kratek wentylacyjnych
Efekt dzisiejszej zabawy poniżej
Zostaję przy moim pierwotnym planie - wymianie kratek wentylacyjnych I tak nie podobał mi się odcień ramek polifotwych, wolę czarne
Dzisiaj korzystając z chwili wolnego czasu zabrałem się za wymianę żaróweczek przy liczniku i w przyciskach oraz wykonałem swój pierwotny plan wymiany kratek wentylacyjnych
Efekt dzisiejszej zabawy poniżej
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
teraz brakuje tylko ręcznego od polifta to pstryczek też będzie chromowany
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
marlos90, zastanawiałem się nad tym jakiś czas temu jak klamki wewnętrzne zmieniałem, bo w P11 SE przed liftem, którą też czasami śmigam właśnie jest taki ręczny, zobaczymy może z czasem coś się wymyśli
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
to nie jest chodliwa część także jak może coś kiedyś u kogoś będziesz kupował to jako gratis dobierzesz
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Od dłuższego czasu chodzi mi po głowie myśl zabawy w swap na VE, zresztą co niektórzy coś o tym wiedzą Jako że dostałem info o nowej dostawie uznałem to za ważny argument i zdecydowałem się kupić trochę złomu
Najważniejsza dla mnie jest zdrowa motorownia, a pod deklem wygląda naprawdę obiecująco teraz na spokojnie mogę zabrać się za zbieranie brakujących klocków. Wstępnie obstawiam plan montażu na jesień ale czas pokaże ...
SID i Shadow bardzo Wam dziękuję za ogarnięcie tematu
Najważniejsza dla mnie jest zdrowa motorownia, a pod deklem wygląda naprawdę obiecująco teraz na spokojnie mogę zabrać się za zbieranie brakujących klocków. Wstępnie obstawiam plan montażu na jesień ale czas pokaże ...
SID i Shadow bardzo Wam dziękuję za ogarnięcie tematu
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
bardzo dobra decyzja będziesz Pan zadowolony
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
podziękowania należą się Shadow-wiSID i Shadow bardzo Wam dziękuję za ogarnięcie tematu
_________________
Ładny piec
There are no impossible things to do . There're only things which need more time.
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Poirytował mnie fakt brakującego przewodu przez co poczułem się oszukany bo nie taki sprzęt kupowałem, więc postanowiłem oddać ecu. Dzięki temu szukając nowej oferty natrafiłem na mega okazję, mianowicie DET2 (oczywiście z kablem) w tej samej cenie, ale z gotową mapą od P11GT z modyfikacjami takimi jak u mnie i generujący moc około 173km 203nm
Dzisiaj korzystając z chwili wolnego czasu podłączyłem ecu do siebie i muszę przyznać, że auto jedzie całkiem przyjemnie Do czasu zmiany na VE pojeżdżę na takim setupe
Jak potrzebujecie fajną mapę to mogę udostępnić
Dzisiaj korzystając z chwili wolnego czasu podłączyłem ecu do siebie i muszę przyznać, że auto jedzie całkiem przyjemnie Do czasu zmiany na VE pojeżdżę na takim setupe
Jak potrzebujecie fajną mapę to mogę udostępnić
Ostatnio zmieniony 2014-07-18, 22:21 przez Wolfshade, łącznie zmieniany 2 razy.
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Wysłany: 2014-07-19, 07:42
Ad@mus, miałem okazję nagrać filmik jadąc dzisiaj do roboty, niestety aparat zaczął nagrywać zaraz po puszczeniu sprzęgła a nie chwilę przed
http://youtu.be/7mORpXx7pAE
Więcej okazji do nagrywania już nie miałem, wiec wrzucam to co jest.
pozdrawiam
[ Dodano: 2014-08-16, 00:13 ]
Dzisiaj korzystając z wolnego czasu postanowiłem trochę posiedzieć przy silniku i zacząć przygotowywać go powoli do montażu Dolot cały rozebrany i wyczyszczony, nie mogłem wytrzymać i stwierdziłem że od razu będzie zrobiony mod rozrządu - tak jak bombel pisał na forum i mam nadzieję że miał rację o VE +4 i -3, czy to dobre ustawienie to się jeszcze okaże:) został do wymiany aparat zapłonowy albo od VE i rzeźba z kabelkami albo od de i rzeźba z aparatem oraz listwa, pewnie ją zrobię korzystając z części od de chyba że znajdzie się cała od VE oraz 2 wtryski.
Jak już to ogarnę pozostanie mi czekać tylko na paczkę ze sprzęgłem i... montaż
Dzięki mishii za pomoc, dzięki Tobie poszło to sprawniej
_________________
Ad@mus, miałem okazję nagrać filmik jadąc dzisiaj do roboty, niestety aparat zaczął nagrywać zaraz po puszczeniu sprzęgła a nie chwilę przed
http://youtu.be/7mORpXx7pAE
Więcej okazji do nagrywania już nie miałem, wiec wrzucam to co jest.
pozdrawiam
[ Dodano: 2014-08-16, 00:13 ]
Dzisiaj korzystając z wolnego czasu postanowiłem trochę posiedzieć przy silniku i zacząć przygotowywać go powoli do montażu Dolot cały rozebrany i wyczyszczony, nie mogłem wytrzymać i stwierdziłem że od razu będzie zrobiony mod rozrządu - tak jak bombel pisał na forum i mam nadzieję że miał rację o VE +4 i -3, czy to dobre ustawienie to się jeszcze okaże:) został do wymiany aparat zapłonowy albo od VE i rzeźba z kabelkami albo od de i rzeźba z aparatem oraz listwa, pewnie ją zrobię korzystając z części od de chyba że znajdzie się cała od VE oraz 2 wtryski.
Jak już to ogarnę pozostanie mi czekać tylko na paczkę ze sprzęgłem i... montaż
Dzięki mishii za pomoc, dzięki Tobie poszło to sprawniej
_________________
Ostatnio zmieniony 2014-08-16, 00:07 przez Wolfshade, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
I tym sposobem kolejne GT się zmienia. Pozostaje tylko czekać na efekty
A tak wykorzystując okazję, nie rozsprzedajesz może starego silnika na części?
Pozdrawiam
A tak wykorzystując okazję, nie rozsprzedajesz może starego silnika na części?
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Zielkq, silnik praktycznie sprzedany
[ Dodano: 2014-09-06, 18:27 ]
Listwa wtryskowa zrobiona, wtryski też są, pompa wody i filtry czekają, teraz tylko dojdzie sprzęgło i można zabrać się za przekładkę
W końcu małymi kroczkami zabrałem się do roboty na początek wyleciał silnik, dzisiaj zabrałem się za przekładkę osprzętu, w najbliższym wolnym czasie montaż sprzęgła (jeszcze starego), skrzyni i zakładamy
Foto, żeby nie było że jestem gołosłowny
Teraz mam pytanie... ecumastera DET 2 podłączyłem ale pod DEH'a, potrzebuję radę pod co podłączyć zmienne fazy pod ecu . Rozumiem, że stare podłączenie z DEH'a zostaje bez zmian, a teraz tylko dodatkowe okablowanie puszczam.
pozdrawiam
[ Dodano: 2014-09-06, 18:27 ]
Listwa wtryskowa zrobiona, wtryski też są, pompa wody i filtry czekają, teraz tylko dojdzie sprzęgło i można zabrać się za przekładkę
W końcu małymi kroczkami zabrałem się do roboty na początek wyleciał silnik, dzisiaj zabrałem się za przekładkę osprzętu, w najbliższym wolnym czasie montaż sprzęgła (jeszcze starego), skrzyni i zakładamy
Foto, żeby nie było że jestem gołosłowny
Teraz mam pytanie... ecumastera DET 2 podłączyłem ale pod DEH'a, potrzebuję radę pod co podłączyć zmienne fazy pod ecu . Rozumiem, że stare podłączenie z DEH'a zostaje bez zmian, a teraz tylko dodatkowe okablowanie puszczam.
pozdrawiam
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
vixo, a nie czasami pod ECU Injection Out + przekaźnik z zasilaniem 12V ?
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Dzisiaj silnik wylądował w aucie, większość węży i wtyczek podłączona.
Teraz trzeba dokupić parę węży, polutować kilka kabelków i pobawić się aparatem
ps. Jak się okazało podczas przekładania sprzęgła, jest jeszcze oryginał Nissana z końca 97 roku
pozdrawiam
Teraz trzeba dokupić parę węży, polutować kilka kabelków i pobawić się aparatem
ps. Jak się okazało podczas przekładania sprzęgła, jest jeszcze oryginał Nissana z końca 97 roku
pozdrawiam
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033