Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2014-03-11, 20:15

Sajmooon, generalnie mam w planie wywalić czarne kratki nawiewów i dać od polifta z chromem, wtedy ramki i reszta deski zostaje stara. Ale przyszedł mi do głowy dzisiaj jeszcze jeden plan, aby wywalić manuala i dać elektryczną regulacje temp. jak jest w nowszej wersji, radio by zostało to co mam na 1 din.
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-03-11, 20:28

Wolfshade pisze:wywalić manuala i dać elektryczną regulacje temp. jak jest w nowszej wersji
Powodzenia :) i ja chcę manuala z tego zabiegu :D Bo przerabiałem temat i jest pare problemów, prędzej panel JDM z całym modułem nagrzewnicy itd
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2014-03-15, 17:43

Arias, masz rację, po sprawdzeniu dokumentacji stwierdziłem, że to jest bez sensu...
Zostaję przy moim pierwotnym planie - wymianie kratek wentylacyjnych :) I tak nie podobał mi się odcień ramek polifotwych, wolę czarne ;)





Dzisiaj korzystając z chwili wolnego czasu zabrałem się za wymianę żaróweczek przy liczniku i w przyciskach oraz wykonałem swój pierwotny plan wymiany kratek wentylacyjnych :)


Efekt dzisiejszej zabawy poniżej :)

Obrazek

Obrazek
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2014-03-18, 12:14

teraz brakuje tylko ręcznego od polifta to pstryczek też będzie chromowany
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2014-03-18, 12:37

marlos90, zastanawiałem się nad tym jakiś czas temu jak klamki wewnętrzne zmieniałem, bo w P11 SE przed liftem, którą też czasami śmigam właśnie jest taki ręczny, zobaczymy może z czasem coś się wymyśli :)
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2014-03-18, 16:42

to nie jest chodliwa część także jak może coś kiedyś u kogoś będziesz kupował to jako gratis dobierzesz ;)
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

Awatar użytkownika
Mishi
fanatyk nissana
Posty: 927
Rejestracja: 2010-03-31, 19:09
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Mishi » 2014-03-18, 18:43

HeY

Widziałem dzisiaj wnętrze na żywo. Kratki od polifta idealnie pasują do tego wnętrza. Tym bardziej, że klamki też już są dawno wymienione także wnętrze nabrało spójności.

Pozdrawiam
Mishi

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2014-06-22, 11:29

Od dłuższego czasu chodzi mi po głowie myśl zabawy w swap na VE, zresztą co niektórzy coś o tym wiedzą ;) Jako że dostałem info o nowej dostawie uznałem to za ważny argument i zdecydowałem się kupić trochę złomu ;)
Najważniejsza dla mnie jest zdrowa motorownia, a pod deklem wygląda naprawdę obiecująco :hah: teraz na spokojnie mogę zabrać się za zbieranie brakujących klocków. Wstępnie obstawiam plan montażu na jesień ale czas pokaże ...



Obrazek

Obrazek


SID
i Shadow bardzo Wam dziękuję za ogarnięcie tematu :)
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2014-06-22, 11:40

bardzo dobra decyzja :) będziesz Pan zadowolony :)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2014-06-22, 12:43

fajnie ,że tyle vvlków sie nam robi powodzenia
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
Andrzej.
fanatyk nissana
Posty: 738
Rejestracja: 2012-10-19, 08:51
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: Andrzej. » 2014-06-22, 13:29

Pomysł ze swapem bardzo dobry :-D silniczek zdrowo wygląda a to najważniejsze :-)
Audi A4 B6 '01 automat
VW Polo 6n '98 automat - sold
Nissan Sunny n14 '95 automat - sold
Zestaw CB :arrow: Teddy ASC + AT 71 &
Johnny II ASC + Omega Sirio 27 // Alan 38 <okok>

Awatar użytkownika
nismojoe
fanatyk nissana
Posty: 503
Rejestracja: 2010-01-25, 12:16
Lokalizacja: Poznań

Post autor: nismojoe » 2014-06-22, 18:12

wisienka na torcie :)
Project: Midnight puprle Twin Turbo Z32 EU
Daily: Black g35 sedan US
Family car: Black Z50 EU

SID
fanatyk nissana
Posty: 299
Rejestracja: 2011-05-02, 19:17
Lokalizacja: Wlkp.

Post autor: SID » 2014-06-22, 21:11

SID i Shadow bardzo Wam dziękuję za ogarnięcie tematu
_________________
podziękowania należą się Shadow-wi :mrgreen:
Ładny piec
There are no impossible things to do . There're only things which need more time. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2014-07-01, 17:40

Kolejny element układanki właśnie doszedł

Obrazek


Jak się okazało niestety bez przewodu do lapka :/
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-07-01, 20:50

chyba nie problem, ktos napewno pozyczy
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-07-02, 16:02

Na zdjęciu widzę przewód
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2014-07-02, 18:33

vixo, niestety sama wtyczka i 3 cm przewodu :/
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-07-02, 18:51

To nie problem dorobic z jakiegos starego kabla COM.
W internecie jest rozpiska pinow :))

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2014-07-04, 14:41

Wolfshade pisze:SID i Shadow bardzo Wam dziękuję za ogarnięcie tematu :)
w kupie raźniej :lol: Pzdr ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2014-07-18, 22:04

Poirytował mnie fakt brakującego przewodu przez co poczułem się oszukany bo nie taki sprzęt kupowałem, więc postanowiłem oddać ecu. Dzięki temu szukając nowej oferty natrafiłem na mega okazję, mianowicie DET2 (oczywiście z kablem) w tej samej cenie, ale z gotową mapą od P11GT z modyfikacjami takimi jak u mnie i generujący moc około 173km 203nm :)

Dzisiaj korzystając z chwili wolnego czasu podłączyłem ecu do siebie i muszę przyznać, że auto jedzie całkiem przyjemnie :) Do czasu zmiany na VE pojeżdżę na takim setupe :mrgreen:

Jak potrzebujecie fajną mapę to mogę udostępnić :)
Ostatnio zmieniony 2014-07-18, 22:21 przez Wolfshade, łącznie zmieniany 2 razy.
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

Awatar użytkownika
Mishi
fanatyk nissana
Posty: 927
Rejestracja: 2010-03-31, 19:09
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Mishi » 2014-07-18, 22:10

HeY

Potwierdzam autko zbiera się bardzo przyjemnie:) Sprawdziłem dzisiaj organoleptycznie:) Ja już się ustawiam w kolejce tylko muszę na ecu uszporać:)

Pozdrawiam
Mishi

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-07-18, 22:47

to ja czekam na film 0-100
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2014-08-15, 23:14

Wysłany: 2014-07-19, 07:42
Ad@mus, miałem okazję nagrać filmik jadąc dzisiaj do roboty, niestety aparat zaczął nagrywać zaraz po puszczeniu sprzęgła a nie chwilę przed :/

http://youtu.be/7mORpXx7pAE

Więcej okazji do nagrywania już nie miałem, wiec wrzucam to co jest.

pozdrawiam :)

[ Dodano: 2014-08-16, 00:13 ]


Dzisiaj korzystając z wolnego czasu postanowiłem trochę posiedzieć przy silniku i zacząć przygotowywać go powoli do montażu :) Dolot cały rozebrany i wyczyszczony, nie mogłem wytrzymać i stwierdziłem że od razu będzie zrobiony mod rozrządu - tak jak bombel pisał na forum i mam nadzieję że miał rację o VE +4 i -3, czy to dobre ustawienie to się jeszcze okaże:) został do wymiany aparat zapłonowy albo od VE i rzeźba z kabelkami albo od de i rzeźba z aparatem oraz listwa, pewnie ją zrobię korzystając z części od de chyba że znajdzie się cała od VE oraz 2 wtryski.
Jak już to ogarnę pozostanie mi czekać tylko na paczkę ze sprzęgłem i... montaż :)

Dzięki mishii za pomoc, dzięki Tobie poszło to sprawniej :)
_________________
Ostatnio zmieniony 2014-08-16, 00:07 przez Wolfshade, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

Awatar użytkownika
Mishi
fanatyk nissana
Posty: 927
Rejestracja: 2010-03-31, 19:09
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Mishi » 2014-08-15, 23:59

HeY

Wolfshade nie ma sprawy. Polecam się na przyszłość.

A jako, że praca bez foty się nie liczy to wrzucam jedno.

Obrazek

Pozdrawiam
Mishi

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2014-08-17, 10:17

I tym sposobem kolejne GT się zmienia. Pozostaje tylko czekać na efekty :D
A tak wykorzystując okazję, nie rozsprzedajesz może starego silnika na części?

Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2014-09-18, 22:05

Zielkq, silnik praktycznie sprzedany

[ Dodano: 2014-09-06, 18:27 ]
Listwa wtryskowa zrobiona, wtryski też są, pompa wody i filtry czekają, teraz tylko dojdzie sprzęgło i można zabrać się za przekładkę :hah:


W końcu małymi kroczkami zabrałem się do roboty na początek wyleciał silnik, dzisiaj zabrałem się za przekładkę osprzętu, w najbliższym wolnym czasie montaż sprzęgła (jeszcze starego), skrzyni i zakładamy :)

Foto, żeby nie było że jestem gołosłowny ;)

Obrazek



Teraz mam pytanie... ecumastera DET 2 podłączyłem ale pod DEH'a, potrzebuję radę pod co podłączyć zmienne fazy pod ecu . Rozumiem, że stare podłączenie z DEH'a zostaje bez zmian, a teraz tylko dodatkowe okablowanie puszczam.

pozdrawiam :)
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-09-18, 22:11

Fazy podlaczasz pod wyjście z ecu Mastera analog out czy jakoś tak
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2014-09-18, 22:14

vixo, a nie czasami pod ECU Injection Out + przekaźnik z zasilaniem 12V ?
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-09-18, 22:32

Injection ? nie jakoś ingnition out ? cos co ma #1 :)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2014-09-20, 22:10

Dzisiaj silnik wylądował w aucie, większość węży i wtyczek podłączona.

Obrazek

Teraz trzeba dokupić parę węży, polutować kilka kabelków i pobawić się aparatem :)


ps. Jak się okazało podczas przekładania sprzęgła, jest jeszcze oryginał Nissana z końca 97 roku :-o


pozdrawiam :)
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”