Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Saisho no Projecto D by Arias

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2015-02-27, 23:47

Bede obserwowac Twoje postepy z autem, bo zapowiada sie ciekawie. :) Wiadomo, ze kazdemu przychodza po pewnym czasie mysli o sprzedaniu i pewnie kupna czegos, co w serii ma co najmniej z 200 koni :mrgreen: Do krecenia na 8500 co potrzeba?

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2015-02-28, 09:19

Na bezpieczne 8500rpm wystarczy głowa Roller Rocker + nacinane pastylki zamiast płaskich i blokada łańcucha rozrządu z p10.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
jarb8
wiem o czym pisze
Posty: 88
Rejestracja: 2014-12-09, 20:12
Lokalizacja: Wieliszew

Post autor: jarb8 » 2015-03-11, 15:20

zapowiada się ciekawe wykończenie autka, działaj i dawaj fotki :-D

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2015-03-11, 20:01

Działam powoli, ale działam :P Na razie się wkoorwiłem bo sprzed nosa mi zegar ciśnienia oleju Omori spierniczył :(

Nie umiem się doczekać żeby letni set założyć z powrotem :]

[ Dodano: 2015-03-18, 17:07 ]
Heble ogarnięte :D

Tak było:
Obrazek

Porównanie tarcz: zjechane do maxa 280x22 VS nowe 280x28
Obrazek

Różnica w wielkości zacisku:
Obrazek

Tak wygląda teraz:
Obrazek

Ogólnie to ponowna nauka hamowania, bo jest....inaczej :P

Cała procedura adaptacji ogranicza się do: zakupu zacisków, tarcz i klocków, przewiercenia tarcz na 4x114,3; przewiercenia otworów w zwrotnicy na 14mm, przycięcia lub wywalenia osłony tarczy. Przewody hamulcowe są inne z X-Trailu, ja wykorzystałem te z Primery, niestety tracimy w ten sposób "zabezpieczenie" przed przekręcaniem przewodu.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-03-18, 19:09

Wygląda apetycznie :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

foo
fanatyk nissana
Posty: 1784
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2015-03-18, 19:35

Tarcza oczywiście wyważona. ;)

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-03-18, 20:15

To jedyna różnica że grubsza tarcza tak ?? jednotlok to jest ??
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2015-03-18, 20:20

wygląda na dwa tłoczki :->

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2015-03-18, 21:38

janusz, więc zakładaj u siebie :D

foo, "Oczywiście", a tak poważnie to myślałem nad tym, czy nie będą przeguby cierpiały, jak będą bicia

vixo, DubSon, grubsza tarcza i dwutłoczkowy zacisk
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2015-03-18, 22:14

Arias, to proste pytanie: warto? (moje leżą już jakiś czas w garażu...) ;)
I czy nie przewidujesz problemów z brakiem zabezpieczenia przewodu hamulcowego?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2015-03-18, 22:27

Czy warto ?? Ciężko odpowiedzieć pod katem skuteczności, bo jak widac wyżej moje tarcze były tak cienkie i zwichrowane, że teraz jest MEGA. Efekt wizualny też jest spoko :D Zaś co do braku zabezpieczenia, to jak kupisz HEL'e albo Goody to też go nie mają i wszystko bangla.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2015-03-18, 22:29

Chwilowo ciągle myślę o poskładaniu zestawu na stnadardowych tarczach z Primery
(skoro i 4-tłoki są na to wrzucane na forum). Trzeba będzie spróbować ;)
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-03-18, 22:37

Arias, jak dorwę gdzieś zwrotnice to może :] Pytanie czy ten zacisk podejdzie bez bólu pod OEM alusa i stal?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2015-03-18, 23:05

stal nie, alus tak; sam mam założony jeszcze zimowy set na oem 15"
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-03-18, 23:09

No to kupa trochę....
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
onyxx
doświadczony forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2012-03-14, 21:17
Lokalizacja: wwa
Kontakt:

Post autor: onyxx » 2015-03-19, 08:58

Miałem kiedyś taki set :) To będzie dobrze hamować ;) A przewody możesz wziąć od np. z32, zwłaszcza jak w planach są w oplocie - one się zaciskają na stożku i nie maja zabezpieczenia typowego dla przewodów z banjo. Sam mam takie :P

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2015-03-19, 11:12

Sprostuj proszę :) Przewody w oplocie z Z32 ?? gdzie takie coś dostać ??
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
onyxx
doświadczony forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2012-03-14, 21:17
Lokalizacja: wwa
Kontakt:

Post autor: onyxx » 2015-03-19, 11:26

Obrazek

Masz taką końcówkę jak na foto. Najpierw wkręcasz cały przewód w zacisk a po założeniu zacisku, układasz go i dokręcasz do instalacji auta. Nic się nie odkręca. W tym rozwiązaniu uszczelnienie w zacisku jest na stożek - sprawdź czy u Ciebie w zacisku on występuje.

Możesz kupić przednie HEL, Goodridge, DIF itd. Duży wybór tego jest.

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2015-03-19, 21:25

no tak, ale długość chyba będzie za duża z Z32 czy nie ??
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
onyxx
doświadczony forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2012-03-14, 21:17
Lokalizacja: wwa
Kontakt:

Post autor: onyxx » 2015-03-21, 01:45

Jak w N16 jest ok, to i w P11 powinno być dobrze

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2015-03-22, 11:31

To tak, ze wstępnych testów jestem cholernie zadowolony. Rozszerzył się zakres siły z jaka można manipulować hamulcami, no chyba, że frajerstwo wcześniejszych było spowodowane ich zużyciem.

Do rzeczy, wcześniej podczas hamowania był krótki skok pedału od momentu rozpoczęcia hamowania do momentu zblokowania kół, obecnie ten zakres się bardzo rozszerzył, a hamowanie lewą nogą to czysta przyjemność, brakuje mi tylko "szerokiego pedału". Zauważyłem też, że znacznie mniej się grzeją, wcześniej jak goniłem z pracy do domu, to pod domem hamulce parzyły, a teraz zacisk można śmiało dotknąć, ale dotknąć, a nie trzymać :P Do zestawu jednak koniecznie muszę dokupić przewody w oplocie, bo kilka hamowań ze 150-50 i hamulec puchnie strasznie, a płyn jest nowy Ferrodo DOT5.1.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2015-03-22, 12:11

My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2015-03-22, 12:26

oOo i to dedykowane do P11 ze stożkową śrubą montażową jak onyxx, prawił :D
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2015-03-22, 12:54

noo zakładając że wyślą to co na foto.. lepiej przedzwonić i dopytać

może dorzucić Ci do paczki taki pedał hamulca:
Obrazek
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 998
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2015-03-27, 10:32

Chyba najlepiej będą pasować od s14 bo na przód maja stożek a na tył banjo http://www.inter-rally.pl/product-pol-5 ... HK064.html bo od z32 i przód i tył jest na stożek chyba.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2015-03-27, 15:09

No jeszcze się zastanawiam, bo u mnie na miejscu prawie jest zakład co robią m.in. przewody hamulcowe i mogą zrobić atestowane przewody teflonowe w oplocie. Gość się zarzeka, że często wysyłają za granicę przewody o żądanej charakterystyce i wymiarach.

Koszt ok 100zł za przewód, ale to teflon w oplocie, a nie guma w oplocie.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 998
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2015-03-27, 15:28

Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2015-04-04, 21:05

Na razie na stół poszło zawieszenie.....FK Automotive, które cholernie usztywniało, a obniżało o max 2cm ustąpiło miejsca.........Eibach Sportline ]:-> ale fotki dopiero z letnim setem jak się pogoda wreszcie zdecyduje czy mamy zimę czy wiosnę :P


BTW: Czy miał ktos problem z brzęczącym panelem podszybia ?? ten co na nim są wycieraczki, bo strasznie, ale to strasznie mi brzęczy między 1200-2000rpm
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

foo
fanatyk nissana
Posty: 1784
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2015-04-04, 21:21

To z tym brzęczeniem, to miałem i mam od czasu do czasu, ale nie brzęczy mi panel jako taki, tylko spinki na grodzi. Dociskam france regularnie, ale w końcu muszę je na kleju jakimś osadzić, albo jakieś kuku im zrobić ;)

Obrazek

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2015-04-08, 17:17

U mnie to niestety nie te spinki, coś brzęczy i to masakrycznie głośno. Problem w tym, że jestem przed wymiana poduchy na belce od strony kokpitu, ponieważ moja popękała (klej do szyb) i moska leży na belce, co też dokłada pewnie mega drgań. Wymienię poduchę i wtedy będę walczył z dźwiękami.


BTW.
Zakupiłem wreszcie oto taki gadżet.
Obrazek

Teraz mam nadzieję namierzyć wszystkie niepokojące i denerwujące głosy serducha mojej GT :]

[ Dodano: 2015-04-15, 21:08 ]
Letni Secik 2015 :) Przód jeszcze siądzie, bo tak średnio z 20Km muszę przejechać, żeby siadło na poliuretanach :P

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Nie czepiać się zdjęcia cyknięte z pieca gazowego :P
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”