Post
autor: xtomek » 2010-10-12, 17:48
bullitt pisze:Ja kiedyś słyszałem że jak dolot jest za krótki to znaczy jak filtr jest zaraz praktycznie na przepływomierzu to powietrze wpadające na przepływomierz nie jest jeszcze właściwie ukierunkowane przez co jego ilość może być niewłaściwie przeliczona, dlatego dobrze jak przed nim jest kawałek rurki żeby jego przepływ się ustabilizował. Ile z tego w praktyce wychodzi nie wiem ale u mnie jak stożek był na samej przepływce było kiepsko.
Skrócony w rudej, nie za dużo dolot, ale z dużą fi 80 przeplywką home made by Coobcio, dał prawie 8 KM i bardzo dużo Niutków - 13Nm. Bardzo dużo zależy od precyzyjnego strojenia.

P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357