[ Primera] Primera P11.144 SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Oczywiście można zamontować i 4 zegarki egt tylko jak to ogarnąć jedną parą oczu?
Dla mnie optimum byłoby 4 czujniki do jednej centralki która pokazuje uśrednione wyniki na jednym zegarze a warning wywala po fałszywym odczycie z conajmniej jednego czujnika. marzenia...
Nie ma co płakać tylko wieksze wtryski zakładać i nie bać się o paliwo.
Swoją drogą- gładź cylindra nie ucierpiała?
Dla mnie optimum byłoby 4 czujniki do jednej centralki która pokazuje uśrednione wyniki na jednym zegarze a warning wywala po fałszywym odczycie z conajmniej jednego czujnika. marzenia...
Nie ma co płakać tylko wieksze wtryski zakładać i nie bać się o paliwo.
Swoją drogą- gładź cylindra nie ucierpiała?
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Spina się to centralką, 1 zegar który wyświetla jeden z kanałów lub wartość średnią. Proste prawda? Tylko to kosztuje.yapko pisze:Oczywiście można zamontować i 4 zegarki egt tylko jak to ogarnąć jedną parą oczu?
Dla mnie optimum byłoby 4 czujniki do jednej centralki która pokazuje uśrednione wyniki na jednym zegarze a warning wywala po fałszywym odczycie z conajmniej jednego czujnika. marzenia...
Nie ma co płakać tylko wieksze wtryski zakładać i nie bać się o paliwo.
Swoją drogą- gładź cylindra nie ucierpiała?
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Zamówiłem już komplet wtrysków na piątek-sobotę mają dojść...
Odrazu jes sprawdzę na teście wydajności i posegreguje...
Także wtrysk na drugim garze podmienię bowiem wyszło mu 135cc/min a pozostałe 140 i 142 najlepiej żeby wszystkie koło 140ccm miały...
Gładzi na szczęście nie ucierpiała, a tłok rozwaliło spalanie stukowe powstałe na skutek ubogiej mieszanki nawet EGT nie poszło do góry.
Bezpieczne EGT dla seryjnego silnika to ok 910-920 *C
Ciekawostkę podam że Seryjne AUDI TT 1,8t po programie na drodze pod koniec 4tego biegu ma blisko 1000 - seryjnie okolica 950...
200SX S14 po programie Horstmana stage 1 - np. u Packa i u Juzka dochodzi do 960 *C pod koniec trujki, u Zura nie przekraczało raczej 800*C...
NO nic po weekendzie wpadam i się dokończy maszynę, wstępne docieranie - dwa kółka w okuł domu, zmiana oliwy i można bić na hamownię:D
W silniku panewki pozostały stare bo były w stanie idealnym a więc nie ma co się docierać
Odrazu jes sprawdzę na teście wydajności i posegreguje...
Także wtrysk na drugim garze podmienię bowiem wyszło mu 135cc/min a pozostałe 140 i 142 najlepiej żeby wszystkie koło 140ccm miały...
Gładzi na szczęście nie ucierpiała, a tłok rozwaliło spalanie stukowe powstałe na skutek ubogiej mieszanki nawet EGT nie poszło do góry.
Bezpieczne EGT dla seryjnego silnika to ok 910-920 *C
Ciekawostkę podam że Seryjne AUDI TT 1,8t po programie na drodze pod koniec 4tego biegu ma blisko 1000 - seryjnie okolica 950...
200SX S14 po programie Horstmana stage 1 - np. u Packa i u Juzka dochodzi do 960 *C pod koniec trujki, u Zura nie przekraczało raczej 800*C...
NO nic po weekendzie wpadam i się dokończy maszynę, wstępne docieranie - dwa kółka w okuł domu, zmiana oliwy i można bić na hamownię:D
W silniku panewki pozostały stare bo były w stanie idealnym a więc nie ma co się docierać

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Blok silnika poskładany, pokrywę zaworów muszę wsadzić z Bandita bo ta z DEH opiera się na rurki smarne występujące w DE...
PS. zapodaję trochę ART foto by mój "Bystrzak":



Hehe także zapraszam na www.coobcio.pl coby obejrzeć nieco odświerzony opis Zura Primery
Aaaa no i już wtryski paliwa kurierem doszły tak czy siak w poniedziałek z nimi podjadę na sprawdzian wydajności i z dwóch kompletach wysegreguje by wszystkie miały parametry jak najbliższe 140ccm x 3
A puki co siedzę na działce w Kazimierzu i przygotowuje Sunnego do Niedzielnej pojeżdżawki - Mycie, odkurzanie i takie tam
PS. zapodaję trochę ART foto by mój "Bystrzak":



Hehe także zapraszam na www.coobcio.pl coby obejrzeć nieco odświerzony opis Zura Primery

Aaaa no i już wtryski paliwa kurierem doszły tak czy siak w poniedziałek z nimi podjadę na sprawdzian wydajności i z dwóch kompletach wysegreguje by wszystkie miały parametry jak najbliższe 140ccm x 3

A puki co siedzę na działce w Kazimierzu i przygotowuje Sunnego do Niedzielnej pojeżdżawki - Mycie, odkurzanie i takie tam

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
1,1 bara z dobrym zapłonem i AFR - nie takim jak ostatnio 9... To myślę że czapki z głów będzie zrywać
[ Dodano: 2010-05-19, 01:42 ]
Wóz odpalony jakieś 60km nim przelatałem dzisiaj i wiele do poprawek nie ma
deczko biją rury od IC i trzeba mocniej skręcić węża doprowadzającego olej do turbo...
Oraz wymienić przewody od ODMY bo na razie na sztukę zrobione coby podeszła pokrywa zaworów od zwykłego SR20DE...
No i wreszcie spalania stukowego nie ma
Zapłon na maksa do przodu z ręki i cichutko
Jutro te dwie rzeczy ogarnę + zmiana oliwy i hmmm można bić na hamkę, docieranie hmmm... żaden szlif nie był robiony tylko nowe pierścienie wiec można się hamować i cieszyć sprawnym wozem
Ps. Wklęsłe tłoki od SX ładnie zmniejszyły kompresję z 13 atmosfer co było na 9,5 tak więc można dmuchać i dmuchać
A no i troszkę zaszedł porządek z rurkami doprowadzającymi ciecze do turbiny...

[ Dodano: 2010-05-19, 01:42 ]
Wóz odpalony jakieś 60km nim przelatałem dzisiaj i wiele do poprawek nie ma

deczko biją rury od IC i trzeba mocniej skręcić węża doprowadzającego olej do turbo...
Oraz wymienić przewody od ODMY bo na razie na sztukę zrobione coby podeszła pokrywa zaworów od zwykłego SR20DE...
No i wreszcie spalania stukowego nie ma

Zapłon na maksa do przodu z ręki i cichutko

Jutro te dwie rzeczy ogarnę + zmiana oliwy i hmmm można bić na hamkę, docieranie hmmm... żaden szlif nie był robiony tylko nowe pierścienie wiec można się hamować i cieszyć sprawnym wozem

Ps. Wklęsłe tłoki od SX ładnie zmniejszyły kompresję z 13 atmosfer co było na 9,5 tak więc można dmuchać i dmuchać

A no i troszkę zaszedł porządek z rurkami doprowadzającymi ciecze do turbiny...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Ja już od rana dzisiaj w kraju, więc możemy działać dalej 
Widzę, że trochę się działo pod moją nieobecność i jak na razie pomału do przodu
nareszcie 
Dobra robota Coobciu, jutro postaram się podjechać do Ciebie i zobaczyć jak to wszystko wyszło
W wolnej chwili ogarnij te rurki może od oleju etc...to będzie już profi 
P.S
Tak na marginesie to w tym Egipcie dobre jaja, jeśli chodzi o ruch uliczny
W nocy latają bez świateł, trąbią tylko i generalnie mają wszystko w dupie
Pełno maluchów, dużych fiatów i polonezów
A faworytem był składak, którego widziałem, czyli przód od naszego malucha, a tył to jakaś łada jak by
hehehe

Widzę, że trochę się działo pod moją nieobecność i jak na razie pomału do przodu


Dobra robota Coobciu, jutro postaram się podjechać do Ciebie i zobaczyć jak to wszystko wyszło


P.S
Tak na marginesie to w tym Egipcie dobre jaja, jeśli chodzi o ruch uliczny




Kupię auto z SR20VE na pokładzie 

- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hehe Egipskie ciemności 
W maszynie zostało powymieniać przewody od domy jak przyjedziesz to razem po nie polecimy i wymienimy
Ps. pozwoliłem sobie jej dzisiaj przycisnąć na 1 i na 2 na pół bara z mocnym zapłonem stwierdzam że chodzi naprawdę nie wiele gorzej ja ostatnio na 0,9
Dół jest nieporównywalnie mocniejszy - zresztą przekonasz się jutro sam, ponadto jeszcze AFR do sprawdzenia poprawy...
Tak więc do jutra i witamy wśród białasów

W maszynie zostało powymieniać przewody od domy jak przyjedziesz to razem po nie polecimy i wymienimy

Ps. pozwoliłem sobie jej dzisiaj przycisnąć na 1 i na 2 na pół bara z mocnym zapłonem stwierdzam że chodzi naprawdę nie wiele gorzej ja ostatnio na 0,9

Dół jest nieporównywalnie mocniejszy - zresztą przekonasz się jutro sam, ponadto jeszcze AFR do sprawdzenia poprawy...
Tak więc do jutra i witamy wśród białasów

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Turbina została wymieniona na inną...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No i wreszcie się udało. Gratki
Na 1/4 do Ryk nie zapraszam, bo masz inne podejście do tematu.
Pozdro

Na 1/4 do Ryk nie zapraszam, bo masz inne podejście do tematu.
Pozdro
Ostatnio zmieniony 2010-05-21, 19:43 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Auto Wystrojone na 0,5 bara - myślę że Bombel nie masz szans 
Tak czy siak jutro wóz wraca do mnie, prawdopodobnie na wymianę hydraulicznych popychaczy bo coś głośno pracuje pod pokrywą zaworów...

Tak czy siak jutro wóz wraca do mnie, prawdopodobnie na wymianę hydraulicznych popychaczy bo coś głośno pracuje pod pokrywą zaworów...

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Na 0.5 i Bombel nie ma szans :O jej az sie boje (na szczescie żuru nie zapisał sie na 1/4 na ogólnoploskim
)

Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM

Wóz na chodzie, z głową od Bandita...teraz mam i sprzęgło i silnik hybrydę
hehe. Dzisiaj z Kubą mamy przełożyć hydraulikę z mojej starej głowy, bo jakieś dźwięki nas niepokoją.
Wczoraj wóz został podstrojony, AFR idealny....na razie jeżdżone na 0.5 bara, do tego nie katując (150 km za mną)

Wczoraj wóz został podstrojony, AFR idealny....na razie jeżdżone na 0.5 bara, do tego nie katując (150 km za mną)

Kupię auto z SR20VE na pokładzie 

Dzisiaj (a raczej już wczoraj)
rozłożyliśmy górę silnika w celu przełożenia hydrauliki z mojego starego łba. Przy okazji wyregulowaliśmy zawory i spuściliśmy olej, a następnie zalaliśmy nowy. Okazało się, że mamy lekki luzy na talerzykach, które siedziały w łbie z bandita, więc będziemy musieli je wymienić, bo to to najprawdopodobniej tak "brzęczy" w silniku.
Ogólnie wóz trzeba będzie jutro jeszcze podstroić, bo nie idzie jeździć....szarpie przy dodawaniu gazu do połowy już od drugiego biegu i wydaje mi się, że może mieć za ubogo. Trzeba lekko poprawić, aby te 500 km móc bezpiecznie zrobić, a potem wymiana oleju, może talerzyków od razu i testing na opcji "1" jeśli będzie wszystko okej wreszcie.
Poniżej zamieszczam kilka zdjęć z dzisiaj:
Męski wąż do oleju
Nowa pokrywa
Regulowanie zaworów

Jestem dobrej myśli, że jutro uda się wreszcie wyregulować auto na tym 0.5 bara chociaż, aby można było bezpiecznie i bez problemów przejeździć te 500km i oczekiwać na dotarcie sprzęta i ew nowe talerzyki. Trzymajcie kciuki

Ogólnie wóz trzeba będzie jutro jeszcze podstroić, bo nie idzie jeździć....szarpie przy dodawaniu gazu do połowy już od drugiego biegu i wydaje mi się, że może mieć za ubogo. Trzeba lekko poprawić, aby te 500 km móc bezpiecznie zrobić, a potem wymiana oleju, może talerzyków od razu i testing na opcji "1" jeśli będzie wszystko okej wreszcie.
Poniżej zamieszczam kilka zdjęć z dzisiaj:
Męski wąż do oleju

Nowa pokrywa


Regulowanie zaworów

Jestem dobrej myśli, że jutro uda się wreszcie wyregulować auto na tym 0.5 bara chociaż, aby można było bezpiecznie i bez problemów przejeździć te 500km i oczekiwać na dotarcie sprzęta i ew nowe talerzyki. Trzymajcie kciuki

Kupię auto z SR20VE na pokładzie 

Woza wystąpiła dzisiaj w Operacji Tuning! Co prawda w tle, za prowadzącym reportaż z Bemowa, ale zawsze... 

P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357