Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Primera P11.144 SR20VE

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2010-05-12, 20:50

Oczywiście można zamontować i 4 zegarki egt tylko jak to ogarnąć jedną parą oczu?
Dla mnie optimum byłoby 4 czujniki do jednej centralki która pokazuje uśrednione wyniki na jednym zegarze a warning wywala po fałszywym odczycie z conajmniej jednego czujnika. marzenia...
Nie ma co płakać tylko wieksze wtryski zakładać i nie bać się o paliwo.
Swoją drogą- gładź cylindra nie ucierpiała?
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-05-12, 21:03

Nie ucierpiała ;)

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-05-12, 22:49

Profi sprzęt do EGT to jest AEM UEGO i nie potrzeba 4 zegarów. Pozdr

tomiw
aktywny forumowicz
Posty: 195
Rejestracja: 2010-02-06, 15:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomiw » 2010-05-12, 22:53

yapko pisze:Oczywiście można zamontować i 4 zegarki egt tylko jak to ogarnąć jedną parą oczu?
Dla mnie optimum byłoby 4 czujniki do jednej centralki która pokazuje uśrednione wyniki na jednym zegarze a warning wywala po fałszywym odczycie z conajmniej jednego czujnika. marzenia...
Nie ma co płakać tylko wieksze wtryski zakładać i nie bać się o paliwo.
Swoją drogą- gładź cylindra nie ucierpiała?
Spina się to centralką, 1 zegar który wyświetla jeden z kanałów lub wartość średnią. Proste prawda? Tylko to kosztuje.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-13, 08:51

Zamówiłem już komplet wtrysków na piątek-sobotę mają dojść...
Odrazu jes sprawdzę na teście wydajności i posegreguje...
Także wtrysk na drugim garze podmienię bowiem wyszło mu 135cc/min a pozostałe 140 i 142 najlepiej żeby wszystkie koło 140ccm miały...

Gładzi na szczęście nie ucierpiała, a tłok rozwaliło spalanie stukowe powstałe na skutek ubogiej mieszanki nawet EGT nie poszło do góry.
Bezpieczne EGT dla seryjnego silnika to ok 910-920 *C
Ciekawostkę podam że Seryjne AUDI TT 1,8t po programie na drodze pod koniec 4tego biegu ma blisko 1000 - seryjnie okolica 950...

200SX S14 po programie Horstmana stage 1 - np. u Packa i u Juzka dochodzi do 960 *C pod koniec trujki, u Zura nie przekraczało raczej 800*C...

NO nic po weekendzie wpadam i się dokończy maszynę, wstępne docieranie - dwa kółka w okuł domu, zmiana oliwy i można bić na hamownię:D

W silniku panewki pozostały stare bo były w stanie idealnym a więc nie ma co się docierać :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
MlodyZuru
stały bywalec
Posty: 136
Rejestracja: 2010-01-30, 13:35
Lokalizacja: Żulin

Post autor: MlodyZuru » 2010-05-13, 09:00

Coobcio pisze:NO nic po weekendzie wpadam i się dokończy maszynę, wstępne docieranie - dwa kółka w okuł domu, zmiana oliwy i można bić na hamownię:D
Zuru mowil mi ze 1000km trzeba zrobic do 3000obr. :) Daj znac na koma jak bedzie auto gotowe to wpadne odebrac i zostawie alme na wymiane wydechu :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-14, 18:24

Blok silnika poskładany, pokrywę zaworów muszę wsadzić z Bandita bo ta z DEH opiera się na rurki smarne występujące w DE...

PS. zapodaję trochę ART foto by mój "Bystrzak":
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Hehe także zapraszam na www.coobcio.pl coby obejrzeć nieco odświerzony opis Zura Primery :D

Aaaa no i już wtryski paliwa kurierem doszły tak czy siak w poniedziałek z nimi podjadę na sprawdzian wydajności i z dwóch kompletach wysegreguje by wszystkie miały parametry jak najbliższe 140ccm x 3 :D

A puki co siedzę na działce w Kazimierzu i przygotowuje Sunnego do Niedzielnej pojeżdżawki - Mycie, odkurzanie i takie tam :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-05-14, 22:48

Foty profi jak zawsze :mrgreen: Już nie mogę się doczekać jak zacznie to już jeździć na 1.1 bara :-D

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-15, 12:24

1,1 bara z dobrym zapłonem i AFR - nie takim jak ostatnio 9... To myślę że czapki z głów będzie zrywać :D

[ Dodano: 2010-05-19, 01:42 ]
Wóz odpalony jakieś 60km nim przelatałem dzisiaj i wiele do poprawek nie ma :D
deczko biją rury od IC i trzeba mocniej skręcić węża doprowadzającego olej do turbo...
Oraz wymienić przewody od ODMY bo na razie na sztukę zrobione coby podeszła pokrywa zaworów od zwykłego SR20DE...

No i wreszcie spalania stukowego nie ma :D
Zapłon na maksa do przodu z ręki i cichutko :)

Jutro te dwie rzeczy ogarnę + zmiana oliwy i hmmm można bić na hamkę, docieranie hmmm... żaden szlif nie był robiony tylko nowe pierścienie wiec można się hamować i cieszyć sprawnym wozem :P

Ps. Wklęsłe tłoki od SX ładnie zmniejszyły kompresję z 13 atmosfer co było na 9,5 tak więc można dmuchać i dmuchać :mrgreen:

A no i troszkę zaszedł porządek z rurkami doprowadzającymi ciecze do turbiny...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-05-19, 17:02

Ja już od rana dzisiaj w kraju, więc możemy działać dalej :)

Widzę, że trochę się działo pod moją nieobecność i jak na razie pomału do przodu :cool: nareszcie :D

Dobra robota Coobciu, jutro postaram się podjechać do Ciebie i zobaczyć jak to wszystko wyszło :) W wolnej chwili ogarnij te rurki może od oleju etc...to będzie już profi :)


P.S
Tak na marginesie to w tym Egipcie dobre jaja, jeśli chodzi o ruch uliczny :D W nocy latają bez świateł, trąbią tylko i generalnie mają wszystko w dupie :hah: Pełno maluchów, dużych fiatów i polonezów :) A faworytem był składak, którego widziałem, czyli przód od naszego malucha, a tył to jakaś łada jak by ;) hehehe
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-05-19, 17:07

zuru82 pisze:Tak na marginesie to w tym Egipcie dobre jaja, jeśli chodzi o ruch uliczny :D W nocy latają bez świateł
W koncu powiedzenie egipskie ciemnosci z nikad sie nie wzielo :lol:

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-19, 21:37

Hehe Egipskie ciemności :D

W maszynie zostało powymieniać przewody od domy jak przyjedziesz to razem po nie polecimy i wymienimy :)

Ps. pozwoliłem sobie jej dzisiaj przycisnąć na 1 i na 2 na pół bara z mocnym zapłonem stwierdzam że chodzi naprawdę nie wiele gorzej ja ostatnio na 0,9 :p
Dół jest nieporównywalnie mocniejszy - zresztą przekonasz się jutro sam, ponadto jeszcze AFR do sprawdzenia poprawy...

Tak więc do jutra i witamy wśród białasów :shock:
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-05-19, 22:00

Już nie mogę sie doczekać jazdy próbnej :mrgreen: Dobrze ze primerka juz znowu jeździ i juz grzecznie czeka przed garażem ;)

Awatar użytkownika
Andrzej
fanatyk nissana
Posty: 478
Rejestracja: 2009-12-09, 06:55
Lokalizacja: Bolechowo k/Poznania

Post autor: Andrzej » 2010-05-20, 06:03

Cieszę się że fura znowu śmiga.
Jak się zakończyła sprawa z suszarką? Regeneracja była?

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-20, 14:25

Turbina została wymieniona na inną...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-05-20, 21:20

No i wreszcie się udało. Gratki :mrgreen:
Na 1/4 do Ryk nie zapraszam, bo masz inne podejście do tematu.
Pozdro
Ostatnio zmieniony 2010-05-21, 19:43 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-05-20, 21:21

Byłem, widziałem, jechałem. Autko się stroi :D

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-05-20, 21:28

No ja tez dziś miałem okazje zobaczyć autko na chodzie i poznać na żywo właściciela :mrgreen: . Cieszymy się Twoim szczęściem :lol:
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-20, 22:32

Auto Wystrojone na 0,5 bara - myślę że Bombel nie masz szans :P
Tak czy siak jutro wóz wraca do mnie, prawdopodobnie na wymianę hydraulicznych popychaczy bo coś głośno pracuje pod pokrywą zaworów... :-?
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-05-20, 22:53

Na 0.5 i Bombel nie ma szans :O jej az sie boje (na szczescie żuru nie zapisał sie na 1/4 na ogólnoploskim :D )
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-05-21, 05:29

Tylko, że ja chce wiecej jak 0,5 bara :P

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-05-21, 07:04

myślę że żaden z was nie ma szans z bomblem-on zaczyna od 1 litra ;)
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-05-21, 07:37

A i trzeba nadmienić, że Żuru już nie ma takiego silnika jak mój, tylko głowę z Bandita który miał 193KM w wolnossaku :P
lukasgt pisze:myślę że żaden z was nie ma szans z bomblem-on zaczyna od 1 litra ;)
BAllentinesa :D

Awatar użytkownika
Adams
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2009-12-09, 21:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Adams » 2010-05-21, 10:37

Wóz zauważony wczoraj na Mineralnej - fajnie że już ponownie na chodzie :)

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-05-21, 10:51

Wóz na chodzie, z głową od Bandita...teraz mam i sprzęgło i silnik hybrydę ;) hehe. Dzisiaj z Kubą mamy przełożyć hydraulikę z mojej starej głowy, bo jakieś dźwięki nas niepokoją.

Wczoraj wóz został podstrojony, AFR idealny....na razie jeżdżone na 0.5 bara, do tego nie katując (150 km za mną) :)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xkarol
wiem o czym pisze
Posty: 63
Rejestracja: 2009-12-19, 22:47
Lokalizacja: WWA - Wawer

Post autor: xkarol » 2010-05-22, 00:31

to ja czekam na calkowita reanimacje i przejazdzke sprzetem ;) bo bedzie konkret ... ;)

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-05-22, 02:44

Dzisiaj (a raczej już wczoraj) ;) rozłożyliśmy górę silnika w celu przełożenia hydrauliki z mojego starego łba. Przy okazji wyregulowaliśmy zawory i spuściliśmy olej, a następnie zalaliśmy nowy. Okazało się, że mamy lekki luzy na talerzykach, które siedziały w łbie z bandita, więc będziemy musieli je wymienić, bo to to najprawdopodobniej tak "brzęczy" w silniku.

Ogólnie wóz trzeba będzie jutro jeszcze podstroić, bo nie idzie jeździć....szarpie przy dodawaniu gazu do połowy już od drugiego biegu i wydaje mi się, że może mieć za ubogo. Trzeba lekko poprawić, aby te 500 km móc bezpiecznie zrobić, a potem wymiana oleju, może talerzyków od razu i testing na opcji "1" jeśli będzie wszystko okej wreszcie.

Poniżej zamieszczam kilka zdjęć z dzisiaj:

Męski wąż do oleju

Obrazek


Nowa pokrywa ;)

Obrazek


Regulowanie zaworów

Obrazek


Jestem dobrej myśli, że jutro uda się wreszcie wyregulować auto na tym 0.5 bara chociaż, aby można było bezpiecznie i bez problemów przejeździć te 500km i oczekiwać na dotarcie sprzęta i ew nowe talerzyki. Trzymajcie kciuki :)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-05-22, 22:35

Nowej pokrywie to by jakiś kolorek się zdał.. ;)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-05-22, 22:37

A m i zostało troche tego sprayu. Coobcio reszte Ci tez da i bedzie niebieska :D

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-05-23, 11:01

Woza wystąpiła dzisiaj w Operacji Tuning! Co prawda w tle, za prowadzącym reportaż z Bemowa, ale zawsze... :-D
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”