 miał być to i jest
  miał być to i jest   a co do owijania ssac-a to dobrze że chłopaki nie czują jak się kofeina wypalała na polu
 a co do owijania ssac-a to dobrze że chłopaki nie czują jak się kofeina wypalała na polu   
   
   ( a samo owinięcie uznaję za bardzo udane i że tak rzeknę troszkę nowatorskie )
 ( a samo owinięcie uznaję za bardzo udane i że tak rzeknę troszkę nowatorskie )  
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
 
 


 , ale nie ma tego złego, wszystko rozruszane z nowymi mazidłami, stare klocki out, tarcze przeszlifowane i będzie na okołozielono
, ale nie ma tego złego, wszystko rozruszane z nowymi mazidłami, stare klocki out, tarcze przeszlifowane i będzie na okołozielono  a płyn ATE Blue Racing.
 a płyn ATE Blue Racing. Wzmocnienie zderzaka oczyszczone i odmalowane w 2009 roku, w przededniu 2013 wygląda tak:
 Wzmocnienie zderzaka oczyszczone i odmalowane w 2009 roku, w przededniu 2013 wygląda tak:






 Tak, drugie auto 4/5d muszę mieć - jakieś w pełni uliczne, nie jakiś mega turboburbo, ale coś się tam wymyśli. Coupe jest fajne, ale nie w chwili obecnej dla mnie, a 3'ciego auta też nie chcę kupować, bo już totalnie nie będę jeździł nx'em. Może ostre posunięcie, bo masa pracy, kasy, czasu itd. - w końcu od 2008 w moich rękach... Liczę, że zostanie w klubie i ktoś dokończy - nie to będzie swap z foowooza
 Tak, drugie auto 4/5d muszę mieć - jakieś w pełni uliczne, nie jakiś mega turboburbo, ale coś się tam wymyśli. Coupe jest fajne, ale nie w chwili obecnej dla mnie, a 3'ciego auta też nie chcę kupować, bo już totalnie nie będę jeździł nx'em. Może ostre posunięcie, bo masa pracy, kasy, czasu itd. - w końcu od 2008 w moich rękach... Liczę, że zostanie w klubie i ktoś dokończy - nie to będzie swap z foowooza 
 Trzeba się dobrze zastanowić i na spokojnie wybrać jakąś bazę pod 4/5 drzwi.
 Trzeba się dobrze zastanowić i na spokojnie wybrać jakąś bazę pod 4/5 drzwi.