Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Almera] Mas N16

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2010-07-18, 19:54

tomiw pisze:A maf masz podpięty przez det3?? Co pokazuje log? jaki jest kod błędu w ogóle? Ja miałem w tym tygodniu dokładnie ten sam problem, kable od maf idący do det3 się gdzieś wy**chał i co kilka km mi maf odpinało. Myślałem że może det3 się zepsuł albo maf szlak trafił a tu taki drobiazg. Kisiel z pxs zrobi mi całą wiązkę bo miała kilka "stage" i nie wygląda najlepiej ale do tej pory działała poprawnie.
Był podpięty przez Ecumastera, sprawdziliśmy wszystkie przewody - są ok, dla pewności podpinaliśmy też bez Ecumastera, czyli tak jak miała seria i nic :/
Z tego co pokazuje Ecumaster to napięcie na przepływce trochę szaleje - na jałowych jest 1,75-1,85V i faluje tak samo jak obroty (które są zresztą podwyższone)...

tomiw
aktywny forumowicz
Posty: 195
Rejestracja: 2010-02-06, 15:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomiw » 2010-07-18, 20:02

Połączyliście kabel od maf tak jak był w serii i dalej lipa? Czy przez wtyczkę na krótko? :-> .
A wszystkie masy są ok? Taki kabelek przykręcony do kolektora dolotowego to masa czujników.

W ogóle to dziwne że przepływka by się zepsuła od grzebania w silniku. Zostaje pożyczyć na chwle od kogoś i sprawdzić. Polecam Ci tą poliftową bo daje przyrosty:D

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2010-07-18, 21:35

tomiw pisze:Połączyliście kabel od maf tak jak był w serii i dalej lipa? Czy przez wtyczkę na krótko? :-> .
A wszystkie masy są ok? Taki kabelek przykręcony do kolektora dolotowego to masa czujników.

W ogóle to dziwne że przepływka by się zepsuła od grzebania w silniku. Zostaje pożyczyć na chwle od kogoś i sprawdzić. Polecam Ci tą poliftową bo daje przyrosty:D
Kabel od MAFa podpięliśmy dokładnie tak jak był oryginalnie - nawet został zlutowany, żeby mieć pewność.
Masa jest ok - sprawdzaliśmy wszystkie przewody od przepływki po kolei.
Taki jest plan - podmienić i sprawdzić. Poliftowa? - cuś kabelków ma więcej i do tego jakoś kosmicznie kosztuje ;)

Najdziwniejsze jest to, że nie dotykaliśmy niczego od strony MAFa - więc wygląda, że to faktycznie samo się zjebało :/
Dobrze, że nie wczoraj - ze zlotu centralnego to bym chyba z 5 godzin wracał

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-07-19, 09:04

Mas pisze:ze zlotu centralnego to bym chyba z 5 godzin wracał
To wtedy ja bym Ci uciekał a nie odwrotnie :mrgreen:
Powodzenia
Z nissanem od 2005 roku :)

tomiw
aktywny forumowicz
Posty: 195
Rejestracja: 2010-02-06, 15:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomiw » 2010-07-19, 18:50

Mocno podejrzane! Ja pożyczałem swoją przepływkę koledze do diagnostyki i nie było problemów z podłączeniem na hamowni wypluło o 4 KM więcej - sprawdzianowy 3 razy bo ciężko było uwierzyć ;) pewnie kalibracja była inna i ecu dało więcej paliwa i stąd przyrost.

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2010-07-19, 20:04

tomiw pisze:Mocno podejrzane! Ja pożyczałem swoją przepływkę koledze do diagnostyki i nie było problemów z podłączeniem na hamowni wypluło o 4 KM więcej - sprawdzianowy 3 razy bo ciężko było uwierzyć ;) pewnie kalibracja była inna i ecu dało więcej paliwa i stąd przyrost.
Poliftowa to 0 280 218 094 a przedliftowa 0 280 218 005.
Z tego co mi się kojarzy to poliftowa ma jakiś dodatkowy sensor czy czujnik temperatury.
Chociaż jakbyśmy mieli taką pod ręką to sprawdzilibyśmy :)

2-3 tygodnie temu wywaliło mi checka z kodem przepływki ale przeszło samo - teraz widocznie umarła całkowicie :/

[ Dodano: 2010-07-22, 22:03 ]
Dzisiaj odwiedził mnie Olej i użyczył mi swojej przepływki do testów (dzięki bardzo :) ).
Niestety okazało się, że nic to nie dało i moja jest sprawna, tak samo cewki są ok.
Jutro ciągnę przewody bezpośrednio z MAF do ECU i zobaczymy - może tylko wiązka gdzieś nie łączy...

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-07-24, 11:15

Jutro spróbujemy coś podziałać. Mam nadzieje nie zapić dzisiaj :mrgreen: Rozrząd nie przeskoczył bo bardzo na to uważałem/liśmy. Nawet jak by przeskoczył to nie było trybu serwisowego. Auto dokręcało by się do odciny i co najwyżej stało by się słabsze. Wywala błąd przepływomierza więc tym trzeba się zająć. Wezmę mesel, młotek, wiertarkę i może jakiś łom.. Coś wymodzimy 8-)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2010-07-25, 19:23

Dzisiaj auto zostało porządnie przegrzebane.
Błąd przepływki i wejście w tryb serwisowy powodował, co bardzo dziwne, Ecumaster...
Może być to wynikiem wypadających zapłonów.
Odpięliśmy Ecumastera, podmieniliśmy wtryski na seryjne, cewki i przepływka sprawdzone już wcześniej.
Sprawdziliśmy też rozrząd i wszystko jest tam w jak najlepszym porządku.

Na tą chwilę pozostaje tylko podłączyć pod kompa i zrobić pełną diagnostykę - mechanicznie wszystko wygląda na sprawne, prawdopodobnie awaria jakiegoś czujnika lub przewodu, nie wywala żadnego checka, więc nawet nie wiem czego szukać...
Diagnostyka musi wyjaśnić sprawę :-|

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-07-25, 22:01

Miejsce pod moim garage już zarezerwowane, nie poddamy się tak łatwo. Jak zechcesz to Sentrą sobie pojeździsz :-)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-25, 23:00

Do głowy przychodzi mi nieszczelność miedzy głowicą a przpeływką a więc - przepsutnica kolektor, kolektor głowica, przeplywka przepustnica...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

tomiw
aktywny forumowicz
Posty: 195
Rejestracja: 2010-02-06, 15:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomiw » 2010-07-26, 13:51

Mas pisze:Dzisiaj auto zostało porządnie przegrzebane.
Błąd przepływki i wejście w tryb serwisowy powodował, co bardzo dziwne, Ecumaster...
A nie mówiłem ... U mnie okazało się że wiązka ecum była nie do konca ok, zrobienie nowej rozwiązało wsyztskie problemy.
A właśnie możesz już sterować zapłonem? nowy soft do ecum ma non uniform czyli teoretycznie wszytsko. Ja co prawda nie testowałem ale to ciekawa opcja

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2010-07-26, 15:59

Coobcio pisze:Do głowy przychodzi mi nieszczelność miedzy głowicą a przpeływką a więc - przepsutnica kolektor, kolektor głowica, przeplywka przepustnica...
hmm.. rzucę jeszcze okiem dla pewności ale nie ruszaliśmy nic z tamtej strony.
Na pewno nic się tam nie rusza i jest poskręcane a jakaś malutka nieszczelność chyba nie wpłynęła by aż tak?

[ Dodano: 2010-07-26, 17:05 ]
tomiw pisze: A nie mówiłem ... U mnie okazało się że wiązka ecum była nie do konca ok, zrobienie nowej rozwiązało wsyztskie problemy.
A właśnie możesz już sterować zapłonem? nowy soft do ecum ma non uniform czyli teoretycznie wszytsko. Ja co prawda nie testowałem ale to ciekawa opcja
Tutaj właśnie nie jestem pewien czy to wina samego Ecumastera, wiązki czy tego, że z racji takiej a nie innej pracy silnika dostawał dziwne sygnały z czujników.
Wgrałem nowy soft, ale nie było czasu sprawdzić czy to działa, bo auto nie jeździ normalnie.

[ Dodano: 2010-07-26, 18:44 ]
Coobcio, sprawdziłem i w dolocie wszystko szczelne...

[ Dodano: 2010-07-27, 19:41 ]
No i diagnostyka trochę rozjaśniła sprawę.
Mam Malucha ;)
Na dwóch cylindrach (2 i 4) nie podaje impulsu na cewkę.
Teraz tylko pytanie: czemu?
Albo coś na przewodach albo Ecu...
Jest pod ręką manual serwisowy więc najpierw szukanie w kabelkach :-|

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-07-27, 20:05

Sprawdź zamykanie obwodu na wszystkich przewodach idących do cewek.

Po trochu obawiałem się, że to komp mógł sypnąć. Nie domyślam się na razie przyczyny dlaczego ale swój udział mógł w tym mieć Ecumaster. Ciekawe czy jest sprawny..?
Tryb serwisowy z podłączonym Ecumasterem jest tu jednym z tropów.

działaj i jesteśmy w kontakcie
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2010-07-29, 22:22

Sprawdzone - wszystkie przewody są dobre.
Z jakiejś przyczyny wysypał się ECU... :-(
Na dniach ogarniam poszukiwania nowego.

Tak myślę, że przy wypadających zapłonach (lub raczej ich braku na dwóch cylindrach) Ecumaster mógł po prostu tego nie ogarniać i próbował w niewłaściwy sposób przeskalować sygnał z przepływki. Poza tym lambda jest właśnie na niepalącym 4 garze i odczyty muszą być do dupy bo zalane niespaloną wachą...

tomiw
aktywny forumowicz
Posty: 195
Rejestracja: 2010-02-06, 15:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomiw » 2010-07-31, 08:49

Mas pisze:
Tak myślę, że przy wypadających zapłonach (lub raczej ich braku na dwóch cylindrach) Ecumaster mógł po prostu tego nie ogarniać i próbował w niewłaściwy sposób
Tu kolego bzdury piszesz, ja bym nie szukał winy ecum, moj ecu ma się dobrze. Największą bubę miałeś jak podłączyłem cps przez niego kiedy nie był w stanie uzyskać synchronizacji i stąd może te wypadające zapłony. Wo góle najbardziej mnie zastanawia że te wszystkie jaja po zabawach z wałkiem i wymianie kolektora.
W ogóle to jak ecu mogło paść skoro auto zapala? To że głupoty każe robić silnikowi to inna sprawa ale robi bo brakuje mu prawidłowego sygnału z podstawowych czujników.

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2010-07-31, 09:34

Nie ma sygnału zapłonu na 2 i 4 garze z ecu, ecum miał sygnał z cps (żeby sczytywał obroty) ale sygnał wyjściowy nie przechodził przez ecum, tylko szedł bezpośrednio - podłączyłem tak już dawno czekając na dedykowany soft.
Sprawdzaliśmy też z wałkiem w normalnej pozycji - bez zmian.
Co więcej na diagnostyce zostało sprawdzone, że czujnik położenia wału i wałka mają synchronizację i działają prawidłowo.
Sprawdziłem wszystkie przewody idące do cewek - masy, napięciowe i z ecu - wszystkie ok.
Poza tym, co dziwne nie wyrzuciło mi w ogóle checka wypadających zapłonów - dopiero na diagnostyce było to widać...

Mam już namierzony zestaw ecu+immo i w przyszłym tygodniu jadę - zamontuję na miejscu i będzie wiadomo czy jest dobrze.
Może się trafi taki zestaw z lepszymi nastawami, bez egr i iacv jak u trzciny - przynajmniej trochę rzeczy z pod maski mógłbym wyrzucić ;)

tomiw
aktywny forumowicz
Posty: 195
Rejestracja: 2010-02-06, 15:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomiw » 2010-07-31, 12:37

Awaria dwóch wyjść mocy to nic poważnego pewnie się nie stało i co drugi elektronik by to ogarnął. Najlepszy by był ecu ze stanów bo w sentrach ten sam silnik miał tyle co u trzciny. Co ciekawe niektóre firmy na zachodzie oferuj remap ecu po którym parametry silnika wyglądają tak jak u trzciny

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-08-01, 16:20

Remap ECU czyli twardy reset jest możliwy ale tu może chodzić o naprawę czegoś upalonego. Koszt takiej operacji to pewnie okolice 500zł. Tyle biorą spece od komputerów samochodowych, którzy robią to nas w pracy. Jak za 300-400zł można kupić ecu ze stacyjką i kluczykami to można spróbować tą drogą. Nie trzeba wymieniać całej stacyjki. Prawdopodobnie wystarczy przełożyć cewkę od immo.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

tomiw
aktywny forumowicz
Posty: 195
Rejestracja: 2010-02-06, 15:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomiw » 2010-08-01, 20:04

Tanie te ecu do almery! Ale 500 zł za wymianę kilku badziewi za max 10zł? Przegięcie. W kr znajomemu padło ecu i elektronik wziął 100zł razem z wgraniem czystego flasha. To był bosch edc15 coś tam całkowicie martwy bo zwarciu nie tych pinów :D

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2010-08-05, 17:02

No to update :)
Dzisiaj wymieniłem ECU razem z TCU i Immo.
Okazało się, że do wymiany była też jedna cewka - stare ECU musiało ją zniszczyć :/
Moje stare ECU miało symbol MEC11 a nowe ma MEC20 - ale działa :) .

Auto w końcu jeździ ładnie a silnik pracuje równo.
Teraz w wolnej chwili muszę podpiąć z powrotem Ecumastera i podmienić wtryski - albo sam sobie to powoli zgrzebię w wolnej chwili albo poczekam aż Bodek wróci z wakacji ;) .
Z problemów, to nie działa mi po tej podmianie klima - z tego co sprawdzałem w serwisówce, to prawdopodobnie są do podmiany piny przy panelu sterującym klimą (serwisówka mówi, że jest 7 różnych wersji podłączeń :-o a nie wiadomo z czego dokładnie było to ECU wyjęte). Po podpięciu kompresora na krótko działa więc to na pewno nic z instalacją klimy :D .

Poza tym jeździłem dzisiaj cały dzień z odpiętymi wtyczkami od EGR i nie było żadnych problemów - więc jest duża szansa, że trafiło się rzeczywiście ECU w lepszej wersji :mrgreen:

Poza tym założyłem dzisiaj moje nowe Yokohamy C.Drive i lepią pięknie ;)

Tak więc po zrobieniu tego co powyżej opisane mam nadzieję na dobry wynik na rolkach i 0-60MPH poniżej 9s ;D

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-05, 22:53

Mas pisze:No to update :)
Poza tym jeździłem dzisiaj cały dzień z odpiętymi wtyczkami od EGR i nie było żadnych problemów - więc jest duża szansa, że trafiło się rzeczywiście ECU w lepszej wersji :mrgreen:
Bardzo pocieszajacy fakt :)
Ale będziesz mógł wypruć niepotrzebnego gruzu spod maski :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2010-08-08, 11:30

Coobcio pisze: Bardzo pocieszajacy fakt :)
Ale będziesz mógł wypruć niepotrzebnego gruzu spod maski :P
No i wczoraj trochę tego gruzu wyciągnąłem ;)
Wyleciał zawór EGR, czujnik temperatury od EGR i zawór swirl control.
Zrobiłem też ładną pętlę dla chłodzenia (wcześniej było podpięte chłodzenie zaworu EGR i podgrzewanie przepustnicy).
Teraz pod maską luz ;) :
Obrazek

Klimy niestety nie ogarnąłem - rozgrzebałem wszystko od panelu sterującego po ECU i wszystko jest dobrze podłączone a ECU nie daje sygnału na przekaźnik. Możliwe, że to ECU jest z auta bez klimy - czekam na odpowiedź z Nissana czy mogą to dopisać do programu.
Jeśli nie, to klima obejdzie się bez pomocy ECU :p - sygnał sterujący przekaźnikiem kompresora puści się prosto z przycisku :)
Ostatnio zmieniony 2011-05-12, 22:24 przez Mas, łącznie zmieniany 1 raz.

tomiw
aktywny forumowicz
Posty: 195
Rejestracja: 2010-02-06, 15:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomiw » 2010-08-09, 10:05

Dobrze że udało się to w końcu ogarnąć! Podłączaj graty i trzeba to wystroić :D

[ Dodano: 2010-08-30, 19:57 ]
Udało się coś ogarnąć? Bo tu na forum same stare n14 królują.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-09-10, 06:38

Mas coś popsules w aucie ze klape sprzedajesz?? :)

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2010-09-10, 16:39

bombel pisze:Mas coś popsules w aucie ze klape sprzedajesz?? :)
ruda wyłaziła ;)

Z newsów odnośnie auta.
Nowe ECU już się ładnie ułożyło i w przyszły weekend zostawiam auto w Bodek Garage na podłączanie Eeumastera, włożenie wtrysków, podstrojenie i kilka innych drobiazgów.
Jutro zmienię filtr i olej - oczywiście Motul będzie lany (dzięki Osa :) )
Z fajnych rzeczy to na nowym ECU Almerka pali mi jakieś 2l mniej co bardzo mnie cieszy :mrgreen: I to pomimo tego, że szersze opony założone :)
Przed zimą muszę jeszcze na hamownię skoczyć i sprawdzić ile tam się tego pod maską urodziło w tym roku ;)

tomiw
aktywny forumowicz
Posty: 195
Rejestracja: 2010-02-06, 15:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomiw » 2010-09-11, 12:34

No to ładnie! Jakiego motula lejesz? 8100 5w-40?

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2010-09-11, 12:44

tomiw pisze:No to ładnie! Jakiego motula lejesz? 8100 5w-40?
Od początku jeżdżę na półsyntetyku - leję motula 6100 Synergie 10W40 :)

tomiw
aktywny forumowicz
Posty: 195
Rejestracja: 2010-02-06, 15:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomiw » 2010-09-11, 19:22

Ja jeżdżę na syntetyku - aktualnie shell helix ultra 5w40 i jestem bardzo zadowolony z tego oleju ale zbliża się wymiana (zmieniam co półroku) i poważnie zastanawiam się nad motulem 8100.
Bardzo jestem ciekawy wyników po założeniu modów i wystrojeniu tego. Jakiś czas temu Kisiel namawiał mnie na spróbowaniu trybu SA w ecu masterze i możliwe że spróbuje tego wynalazku.

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2010-11-04, 17:13

tomiw pisze:Ja jeżdżę na syntetyku - aktualnie shell helix ultra 5w40 i jestem bardzo zadowolony z tego oleju ale zbliża się wymiana (zmieniam co półroku) i poważnie zastanawiam się nad motulem 8100.
Bardzo jestem ciekawy wyników po założeniu modów i wystrojeniu tego. Jakiś czas temu Kisiel namawiał mnie na spróbowaniu trybu SA w ecu masterze i możliwe że spróbuje tego wynalazku.
No i jak tam - wypróbowałeś tryb Stand Alone? Bo to ciekawa opcja.

U mnie zasadniczo wszystko poskładane i czeka aż znajdę czas podjechać do Bodka na strojenie.
Ostatnio najciekawsze co zrobiłem to zimówki założyłem ;)
Obrazek
Co ciekawe na zimówkach / stalówkach stoi równiej przód-tył...

No i przekroczyłem równą cyfrę w przebiegu:
Obrazek

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-11-04, 19:10

140000 to już dużo jak na francuza. Trzeba kompresje pomierzyć, przejść na mineralny i oszczędzać wóz :mrgreen:
Widzę, że upodabniasz maszynę do mojej 8-) Felgi 14 czy 15? Pewnie sporo lżejsze od tamtych. Powinien się jeszcze lepiej zbierać :)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”