Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P11.144 by Bombel

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-07-17, 12:55

hmm ładne FOTOSTORY z tego wyszło -cieszymy sięz ESTI że cało i zdrowo z tobą
ps. co do traktora to o ile sobie przypominam to ze 2 razy też mnie wyciągali z pobocza-raz jak stwierdziłem że polonez to driftowóz...na zakręcie 90 stopni wpadłem w zaorane pole a za drugim almerą nie ogarnołem na letnich gumach gołoledzi,hihi-tak czy siak czekam na dalsze postępy prac
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-08-10, 20:10

Trzeba temat odświeżyć bo gdzieś zaniknął. Dzisiaj zamówiłem KAYABY AGX na tył, do tego nowe górne wahacze. Jak dojda to wymiana belki i powrót na drogę.

Przy okazji podziekowania dla Xtomka za obudowe na aku :)

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-08-10, 20:15

Widzę że sie nie załamałeś sie ;-) No czekamy czekamy kiedy primerka ożyje znowu :mrgreen: Powodzenia :-D

Awatar użytkownika
Kondziu_L
nowy na forum
Posty: 22
Rejestracja: 2010-02-24, 10:28
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Kondziu_L » 2010-08-10, 22:56

bombel pisze:Dzisiaj zamówiłem KAYABY AGX na tył,
Jakie koszta jak nie tajemnica i gdzie zamawiałeś??

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-10, 22:56

Na obudowę aku już patent na mocowanie obczajony i nawet by się u mnie w garage jedno mocowanie z sunnego GTi znalazło :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-08-11, 05:58

Jakie koszta jak nie tajemnica i gdzie zamawiałeś??
Przez Osę. Cena ok 700 zł/komplet na tył

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-08-11, 08:55

Trzymam kciuki za wielki powrót i większe moce :)

btw: Drogie te amory.....prędko u siebie nie zmienię na takie, ale seria wytrzyma jeszcze spokojną i dziadkową jazdę ;)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
johny_fellow
fanatyk nissana
Posty: 1837
Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
Lokalizacja: CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: johny_fellow » 2010-08-11, 08:58

zuru82 pisze:Trzymam kciuki za wielki powrót i większe moce
Ja również.
bombel pisze:Cena ok 700 zł/komplet na tył
zuru82 pisze:Drogie te amory...
Nie ma dramatu. Seria do GT/SRi firmy MONROE kosztuje 520 zł. Co ciekawe zwykłe kosztują 300 zł.
Znowu z NISSANem :cool:

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.

http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-12, 21:23

Takie Amory Zuru myślę że urwały by kolejne 0,1 sek w sprincie na ćwiartkę jak nie lepiej :p
I Prowadzenie lepsze - wóz już nie będzie tak zachodzić przy skręcie ;-)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-08-12, 23:11

Coobcio pisze:Takie Amory Zuru myślę że urwały by kolejne 0,1 sek w sprincie na ćwiartkę jak nie lepiej :p
I Prowadzenie lepsze - wóz już nie będzie tak zachodzić przy skręcie ;-)
Amory podstawa....i jak by obniżyć lekko auto, plus lepsze oponki...plus wydech ;) To zawsze troszeczkę lepszy czas by szło wykręcić. Na razie poczekamy aż Bombel wrzuci u siebie na przód i tył...zobaczymy jak autko się będzie prowadzić :) A mi na razie pozostaje odkładać kasę na zawias teraz ;)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

ROKI
aktywny forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-01-31, 11:19
Lokalizacja: W-WA BRD

Post autor: ROKI » 2010-08-13, 12:24

W Zielonce koles robi amory na zamowienie (regeneruje) ok 120zl/szt z wymiana zrobi Ci krotsze i twardsze jak chcesz, daje gwarance na bodajrze 50tys km

http://www.blonski.com.pl/
:D
190KM/245Nm w Lamusie i 125KM w 4x4 hr-v

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-08-13, 12:49

Polecam konfigurację, którą kiedyś dostałem ;-) od Coobcia: Koni przód, Bilstein B6 tyl, Weitec -35mm. Spadek po srebrnej Coobcia. Seria poszła out :-P Ruda jeździ jak przyklejona. Przy tych mocach, oprócz hamulców, to podstawa.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2010-08-13, 13:20

ciekawe jakby wyszlo porownanie tego co piszesz np z moim zawiasem ...:) ktorego juz zaczynam powoli miec dosc ...za mocno jest ehh a jeszcze mi sie rozpórke wymyslilo wstawic hehe

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-08-13, 14:22

No, trzeba się przyzwyczaić. Jest twardo i dosyć głośno przez utwardzone poduchy. Wibracje od motora znikają zaraz po ruszeniu. Czuć, że auto rwie się do jazdy :-D Jescze raz polecam sprawdzoną konfigurację. zwłaszcza dla wozów 200+ :-D
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Kondziu_L
nowy na forum
Posty: 22
Rejestracja: 2010-02-24, 10:28
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Kondziu_L » 2010-08-24, 21:49

Bombel jak tam nowe amory wrzucone już?? Coś się tutaj cicho zrobiło.

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-08-25, 06:26

Kondziu_L pisze:Bombel jak tam nowe amory wrzucone już?? Coś się tutaj cicho zrobiło.
Właśnie właśnie :) Cisza w temacie....co z amorami? Kiedy jakieś większe moce Bombel? :)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-08-25, 07:24

Cisza bo czekam na amory. Przy okazji zmiana pracy, wiec moce też może beda wieksze :)

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2010-09-02, 19:13

to jak bomblasty po zmianie pracy ?? jakies nowe cele i plany ?? bo dawno nic sie nie dlubalo a kiedys ktos sie smial ze duzo pisania a przyrosty niewielkie :P

[ Dodano: 2010-09-02, 20:14 ]
jak chcesz to moge ci z twojego sunnego wydech wyciac moze cos da hehe ...albo ten dolot zaloz :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-09-02, 19:23

No zaczynam odgruzowanie :)

Dzisiaj przyszło to:

Obrazek

555

oraz:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

W tym miejscu podziękowanie dla OSy za ogarniecie tematu :)

P.S. Coobcio za ile masz te ULTRA SR na przód??

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-09-02, 20:34

No wreście coś sie rusza w temacie ;) Szkoda takiego projektu żeby stał w miejscu :mrgreen: Powodzenia ;)

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-09-02, 20:38

Bombel powiedz mi skąd to dorawłeś i gdzie to możan dostać AGX <rotfl3>

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-09-02, 20:45

Ryba, do p10 nie ma agx, ale sa ultra SR. NIestety nie regulowane

Awatar użytkownika
IvanH
stały bywalec
Posty: 126
Rejestracja: 2009-12-09, 10:28
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: IvanH » 2010-09-02, 21:38

Ultra SR na pewno podpasują na przód do P11?


AGX są dostępne u kolegi auto-moto, ale do P11.
ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-09-02, 21:42

Pięknie Bombel :) Fajnie amorki...zadroszczę :D Będzie doinwestowane auto...i dobrze. Ja jak się odbije z kasą za jakiś czas to też nad amorami pomyślę (może takie same? daj znać jak się będą sprawować), a może potem jakieś męski hamulce? ;)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-09-02, 21:56

Ultra SR na pewno podpasują na przód do P11?
Wg katalogów P10 i P11 ma takie samo zawieszenie z przodu, a co za tym idzie amorki też, mimo, że oficjalnie ULTRA SR nie są podane w katalogach jako pasujące :)

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-09-02, 22:07

no no fajne amorki 8-) zakładaj i pisz jak sie na nich śmiga :)
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
Osa
stały bywalec
Posty: 107
Rejestracja: 2009-12-09, 00:28
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: Osa » 2010-09-02, 22:07

Ryba pisze:Bombel powiedz mi skąd to dorawłeś i gdzie to możan dostać AGX <rotfl3>
hmm chyba Bombel wyrazil sie jasno skad ma :->
IvanH pisze:AGX są dostępne u kolegi auto-moto, ale do P11.
u mnie tez :-P

swoja droga jestem ciekawy jak sie na tym będzie jeździło wiec Bombel montuj i czekam na przejażdżkę :mrgreen:
Części i akcesoria motoryzacyjne.
Oleje i plyny Gulf, Liqui Moly.
www.sr20.pl

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-09-02, 22:55

Bomblu ale u Ciebie przede wszystkim tył był do wymiany, a przód był tylko w stanie słabym ale nie tragicznym...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

smeru
fanatyk nissana
Posty: 397
Rejestracja: 2009-12-09, 07:35
Lokalizacja: Góra Kalwaria

Post autor: smeru » 2010-09-03, 06:09

Do tych amorków jakieś spręźynki w planie? Ciekawe jak to się zachowuje przy standardowych i przy obniżanych. Widać że na projekcie nie oszczędzasz i graty z odpowiedniej półki kupujesz. Gratki.
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-09-03, 09:23

Zglebiona P11.144 straci trochę na niepozorności ale ten przód można by jej zglebić o te 1,5cm stosując springi z 1,6 :P
Niżej nie ma co bo Intercooler, krawężniki... sami wiecie :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”