Chociaż i tak na te chwilę Zuru ma grubszą póloś jak seria wydaje mi się że zniesie znacznie wicej... Kurcze ja w swojej srebrnej primerze mialem 320KM i 420Nm i nie miałem z napędem nigdy problemu - fakt że i auto ze 100kg lżejsze ale to chyba aż tak nie wpływa
[ Primera] Primera P11.144 SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
nom bomblowe mają zgrubienie po środku wyglądają ciekawiej...
Chociaż i tak na te chwilę Zuru ma grubszą póloś jak seria wydaje mi się że zniesie znacznie wicej... Kurcze ja w swojej srebrnej primerze mialem 320KM i 420Nm i nie miałem z napędem nigdy problemu - fakt że i auto ze 100kg lżejsze ale to chyba aż tak nie wpływa
Chociaż i tak na te chwilę Zuru ma grubszą póloś jak seria wydaje mi się że zniesie znacznie wicej... Kurcze ja w swojej srebrnej primerze mialem 320KM i 420Nm i nie miałem z napędem nigdy problemu - fakt że i auto ze 100kg lżejsze ale to chyba aż tak nie wpływa
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Mam nadzieje, że ta co mam teraz też trochę wytrzymaCoobcio pisze:nom bomblowe mają zgrubienie po środku wyglądają ciekawiej...
Chociaż i tak na te chwilę Zuru ma grubszą póloś jak seria wydaje mi się że zniesie znacznie wicej... Kurcze ja w swojej srebrnej primerze mialem 320KM i 420Nm i nie miałem z napędem nigdy problemu - fakt że i auto ze 100kg lżejsze ale to chyba aż tak nie wpływa
Mówiłeś kiedyś Coobciu, że w tych starszych były chyba mocniejsze graty, więc półosie też może więcej wytrzymują ;P
P.S
Bomblowe są mocniejsze, ale tam przecież są plany na dmuchanie ponad 2 bar-y, więc i półoś musi być męska ;P U mnie do tego 0.9 bara starczą może te co mam
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
No cóż, poczekamy na GT, ale parę aktualnych zdjątek spod maski i bagarka by sie przydało.Co do czasów to je znam ale jeszcze za wcześnie by je ogłaszać:D
Podejrzewam jakieś 13,5 albo lepiej. Znowu poprzeczka mocno w górę. Kiedy autko wróci na Ursynów?
p.s.
pomiary mocy/momentu, jak slyszalem pod garage, były więcej niż świetne
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
To musi pod silnikiem jakąś siatkę rozpiąć by wszystkie klamoty zebrać jak mu flaki z silnika bokiem wyjdązuru82 pisze:Bomblowe są mocniejsze, ale tam przecież są plany na dmuchanie ponad 2 bar-y
A tak na poważnie to gratulacje i jednocześnie Big Respect za realizację, cierpliwość i kupkę $ włożone w primę
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Myślę że do tego celu nada się moja płyta pod silnik z Bandita - powinna podejść bez problemuAndrzej pisze:o musi pod silnikiem jakąś siatkę rozpiąć by wszystkie klamoty zebrać jak mu flaki z silnika bokiem wyjdą
Ps. swojego 200SX wreszcie wytargałem z garażu i dziś mu trochę dałem po garach... niestety stwierdzam że daleko mu do osiągów Primy
Fakt że nie mam w nim intercoolera - xTomek dorabia mi do niego uszko mocujące...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jak tam foteczki 
Chciałem zaktualizować na swojej stronce osiągi twojej primerki ale dupa wyszła i limit dziennych odwiedzin przekroczony
PS. zadowolony, nic się nie psuje, drut nie wystaje

Chciałem zaktualizować na swojej stronce osiągi twojej primerki ale dupa wyszła i limit dziennych odwiedzin przekroczony
PS. zadowolony, nic się nie psuje, drut nie wystaje
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Foteczki zgram dzisiaj po robocie i wrzucę na forumCoobcio pisze:Jak tam foteczki
Chciałem zaktualizować na swojej stronce osiągi twojej primerki ale dupa wyszła i limit dziennych odwiedzin przekroczony
PS. zadowolony, nic się nie psuje, drut nie wystaje![]()
Co do strony, to musisz zmienić serwer, bo na tym boo.pl to jakaś tragedia
P.S
No muszę Cie pochwalić, bo chciałem sobie popoprawiać trochę pierdół, a tu się okazało, że nie ma żadnego druta
Poprawiłem sobie tylko ten zbiorniczek wyrównawczy i przykleiłem na nowo kurnik z zegarami bo się zaczął odklejać (fajnie by było może gdzieś indziej je przenieść?), postaram się zrobić jeszcze ich fotki i wrzucę również pod wieczór.
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ten kurnik zdradza całą cichociemność tego auta ale bez cenne są miny ludzi na ulicy z słowa typu "O jaki wielki Intercooler" - A ja zawsze głośny w tym momencie odpowiadam bo to Turbo diesel 
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Załączam obiecane fotki:
FMIC z bliska + widoczne rameczki klubowe od Bombla
Z profilu na działce
Pstryczek do map 0-1, elegancko osadzony i zamontowany po ostatniej wizycie u Coobcia
A tutaj dłubanina na działce i zamontowany zbiorniczek wyrównawczy tak, że sztywno siedzi i się nie przewraca już ;P Dodatkowo na zdjęciu kielich, który dostał trochę po du**e jak stożek po nim skakał, no i zmęczony przez wcześniej znajdujący się obok aku, który się o niego ocierał
hehe
A tu foteczka z ostatniej działki...auto jeszcze w miarę czyste po trasie

To by było na tyle...żadnych nowych modów nie stwierdzono
FMIC z bliska + widoczne rameczki klubowe od Bombla
Z profilu na działce
Pstryczek do map 0-1, elegancko osadzony i zamontowany po ostatniej wizycie u Coobcia
A tutaj dłubanina na działce i zamontowany zbiorniczek wyrównawczy tak, że sztywno siedzi i się nie przewraca już ;P Dodatkowo na zdjęciu kielich, który dostał trochę po du**e jak stożek po nim skakał, no i zmęczony przez wcześniej znajdujący się obok aku, który się o niego ocierał
A tu foteczka z ostatniej działki...auto jeszcze w miarę czyste po trasie

To by było na tyle...żadnych nowych modów nie stwierdzono
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hehe przez moment wydawało mi się że na pierwszej fotce widzę eleganckie 3 tertytki ale to użebrowanie zderzaka 
Ps. Dziś jak byliśmy w Kreatorze Mocy wyszabrowaliśmy coś EKSTRA specjalnie dla Ciebie
Pss. Koniecznie i to jak najszybciej trzeba zabezpieczyć te obdrapania - puki co najlepiej brunoxem, będą się wyróżniać ale Ruda ich nie zaatakuje...
Następnie się skoczy do pana co dorabia spraye pod kolor i się tryśnie - nie będzie śladu... jak u Bombla...
Ps. Dziś jak byliśmy w Kreatorze Mocy wyszabrowaliśmy coś EKSTRA specjalnie dla Ciebie
Pss. Koniecznie i to jak najszybciej trzeba zabezpieczyć te obdrapania - puki co najlepiej brunoxem, będą się wyróżniać ale Ruda ich nie zaatakuje...
Następnie się skoczy do pana co dorabia spraye pod kolor i się tryśnie - nie będzie śladu... jak u Bombla...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Fajnie to wyszło 
A ten pstryczek od map to powinieneś mieć jak Stallone w Cobra
Na ostatnim zdjęciu to prima wygląda jak miniaturowy model :
A ten pstryczek od map to powinieneś mieć jak Stallone w Cobra
Na ostatnim zdjęciu to prima wygląda jak miniaturowy model :
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Coś większego się wymyśli i do tego doda jakąś grafikę 
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Wczoraj udało się sprawdzić spalanie, metodą dolewania
Bak do pełna, 100km po mieście i na tej samej stacji dolewka do pełna. Jazda, raczej normalna, chociaż przyznam, że kilka razy zdarzyło mi się dać oporowo po gazie, bo niestety nie mogłem się powstrzymać
Wszystko po mieście, jazda do pracy w godzinach szczytu.
Wynik to dokładnie: 11,1 l/100km więc myślę, że nie ma tragedii...w serii palił koło 10.5 l/100km jak pamiętam
Wskazania z komputera trzeba więc mnożyć mniej więcej przez 1,5 
Wynik to dokładnie: 11,1 l/100km więc myślę, że nie ma tragedii...w serii palił koło 10.5 l/100km jak pamiętam
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
No i gdzie to GT, szukam i nic. Co wyście tam z tym Coobciem narozrabiali? 
Ostatnio zmieniony 2010-08-19, 19:47 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Nie wiem kto puścił plote, że 21-szego ma być najnowszy GT-ek
Ale na ich stronie: http://www.gt-online.pl/aktualny-numerhttp://www.gt-online.pl/aktualny-numer widzę, datę 26 sierpnia, czyli następny czwartek 
No nic poczekamy, zobaczymy....ale widać na dole, że auto jest w gazetce
hehe

No nic poczekamy, zobaczymy....ale widać na dole, że auto jest w gazetce

Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
Kod: Zaznacz cały
Neo VVL by Coobcio – Z zewnątrz seryjna Primera, ale pod maską prawie 300 KM…Dzisiaj wpadłem do Coobcia się troszkę poziomować i poprawiliśmy kilka kwestii. Głównie sprawdziliśmy jeszcze raz AFR i lekkie strojonko, aby było bardziej męsko ;P hehe. Udało nam się zrobić nawet jednego druta, żeby taśma się nie przecierała na wydechu
Ale wyszło zajebiście 
Dzięki Coobciu za wiatraczek, jest mega płaski, więć będzie trzeba go jakoś zamontować niedługo.
Fotki z dziś:
Płaski wiatrak z Mini Coopera:

Puszki po wypitym Mountain Dev na wydechu
haha
A tu Coobcio mierzący submiarką wydech...sprawdzaliśmy co nam da 2.5 cala, które zamierzam, może niedługo zrobić

Na koniec lekka regulacja zapłonu
Stuku nadal brak, więc nowy FMIC spełnia swoje zadanie. Jeszcze odgrodzimy stożek od reszty komory i będzie elegancko. No i wałki z 1.6 chociaż i wydech i większe turbo i amory i coś tam jeszcze się zrobi
hehehehe
Dzięki Coobciu za wiatraczek, jest mega płaski, więć będzie trzeba go jakoś zamontować niedługo.
Fotki z dziś:
Płaski wiatrak z Mini Coopera:

Puszki po wypitym Mountain Dev na wydechu
A tu Coobcio mierzący submiarką wydech...sprawdzaliśmy co nam da 2.5 cala, które zamierzam, może niedługo zrobić

Na koniec lekka regulacja zapłonu
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 