
[ Primera] Primera P11.144 SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Kolejne złe wieści podczas pomiarów dla GT rąbnęła półoś prawa znowu...
Udało mi się jednak sprawdzić wstępnie maszynę na mapie 0 czyli doładowanie 0,5 bara, poniżej dane:
0-20km/h w 0,75s
0-40km/h w 1,78s
0-60km/h w 3,25s
0-80km/h w 4,35s
0-100km/h w 6,23s
0-120km/h w 8,05s
0-140km/h w 10,63s
0-160km/h w 13,48s
1/4 mili w 14,24s @ 167km/h
Dodam że auto podczas pomiarów nie miało nic w bagażniku, także koło zapasowe wyjęte oraz przednie opony po 2 bary a tyle po 3.
Ps. Szkoda że nie udało się dokonać żadnego pomiaru na mapie 1 a obstawiam że jakaś średnio wysoka 13 by była jak nic...
			
									
									Udało mi się jednak sprawdzić wstępnie maszynę na mapie 0 czyli doładowanie 0,5 bara, poniżej dane:
0-20km/h w 0,75s
0-40km/h w 1,78s
0-60km/h w 3,25s
0-80km/h w 4,35s
0-100km/h w 6,23s
0-120km/h w 8,05s
0-140km/h w 10,63s
0-160km/h w 13,48s
1/4 mili w 14,24s @ 167km/h
Dodam że auto podczas pomiarów nie miało nic w bagażniku, także koło zapasowe wyjęte oraz przednie opony po 2 bary a tyle po 3.
Ps. Szkoda że nie udało się dokonać żadnego pomiaru na mapie 1 a obstawiam że jakaś średnio wysoka 13 by była jak nic...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Na szybko trzeba było używkę ogarnąć bo trzeba było na już do GT testy robić i dupa wyszła, termin i tak o tydzień chłopaki przesuneli....
A jutro na 10:00 foto sesja ma być, może u siebie na pożyczenie coś znajdę ale to coś nie będzie się nadawało na kontynuacje testów na mapie 1...
Ps. U Osy już zamówiłem nowe półosie na 10:00 ma mi je dostarczyć do garażu ale od 10 do ok 15-16 mnie nie będzie mnie, tak więc ok. 7:00 rano zabieram się za szperanie w Garage prawej półośki do turlania...
			
									
									A jutro na 10:00 foto sesja ma być, może u siebie na pożyczenie coś znajdę ale to coś nie będzie się nadawało na kontynuacje testów na mapie 1...
Ps. U Osy już zamówiłem nowe półosie na 10:00 ma mi je dostarczyć do garażu ale od 10 do ok 15-16 mnie nie będzie mnie, tak więc ok. 7:00 rano zabieram się za szperanie w Garage prawej półośki do turlania...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Znowu półśrodki! W MOTOMAXIE zrobili by jakie trzeba i były by nastepnego dnia po południu. Dziwi mnie, że stała bolączka wszystkich primer- wałki półosi, nie zostały w tym doinwestowanym wozie wymienione(oba), czekać tylko jak walnie lewa. Za dużo HP na serię!bombel pisze:Tym razem nie kupujcie uzywki tylko porzadny zamiennik jak mowiłemCoobcio pisze:Kolejne złe wieści podczas pomiarów dla GT rąbnęła półoś prawa znowu...
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Eszi jest dokładnie jak piszesz...
Trzeba wymienić obie i tyle...
Nie wiadomo kiedy gdzie i jak, wiadomo na zawodach można się czegoś takiego spodziewać gdzie jest mnóstwo znajomych i ktoś zaholuje podciągnie... A jak rabie kilkaset km od domu to dopiero będzie ból.
			
									
									Trzeba wymienić obie i tyle...
Nie wiadomo kiedy gdzie i jak, wiadomo na zawodach można się czegoś takiego spodziewać gdzie jest mnóstwo znajomych i ktoś zaholuje podciągnie... A jak rabie kilkaset km od domu to dopiero będzie ból.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
O to można by im zawieść stare przeguby niech to odrazu poskładają w całość 
Jeszcze zobaczymy ile Osa krzyknie...
Ps. dziękuje za namiary w imieniu swoim i Zura
Hehehehehehehe
Tą póloś używaną co kupiłem też była kupowana na ulicy Dworcowej ale w Legionowie 
   
   
   
   
   
   
  
			
									
									
Jeszcze zobaczymy ile Osa krzyknie...
Ps. dziękuje za namiary w imieniu swoim i Zura

Hehehehehehehe
Tą póloś używaną co kupiłem też była kupowana na ulicy Dworcowej ale w Legionowie
 
   
   
   
   
   
   
  
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Z dobrych wieści, jest to, że Kuba właśnie dzwonił i będzie miał półoś prawą - nową, więc dzisiaj auto powinno być na chodzie. 
Choć wolałbym żebyśmy już wymienili obie półosie zanim odbiorę docelowo (np. jutro) wóz, bo mam zamiar jechać w trasę, a jak by mi padła półoś kawał od Warszawy (odpukać) to by była totalna porażka. Zostawił bym Primę w lesie i wrócił stopem
Dlatego docelowo wsadzamy obie nowe półosie i może trochę polatają.
Czekam na wieści......te dobre szczególnie
			
									
									Choć wolałbym żebyśmy już wymienili obie półosie zanim odbiorę docelowo (np. jutro) wóz, bo mam zamiar jechać w trasę, a jak by mi padła półoś kawał od Warszawy (odpukać) to by była totalna porażka. Zostawił bym Primę w lesie i wrócił stopem

Dlatego docelowo wsadzamy obie nowe półosie i może trochę polatają.
Czekam na wieści......te dobre szczególnie

Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
						
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Wóz pomierzony, sfotografowany i czyściutki 
Numer zamykają w Piątek, tak wiec druk idzie od poniedziałku a wiec artykół będzie dostępny od 21.08
			
									
									
Numer zamykają w Piątek, tak wiec druk idzie od poniedziałku a wiec artykół będzie dostępny od 21.08

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Zawsze jakieś dobre wieściCoobcio pisze:Wóz pomierzony, sfotografowany i czyściutki
Numer zamykają w Piątek, tak wiec druk idzie od poniedziałku a wiec artykół będzie dostępny od 21.08
 To nie bądź taki i podaj czasy jakie tam pokazało...no i foteczki może jak masz
 To nie bądź taki i podaj czasy jakie tam pokazało...no i foteczki może jak masz  Dawno nie widziałem mojego auta czystego w sumie
 Dawno nie widziałem mojego auta czystego w sumie  hehe
  heheTo kupujemy za 10 dni gazetę
 Ciekawe co tam napiszą ciekawego.....
 Ciekawe co tam napiszą ciekawego.....P.S
Ciekawe ile ta druga półoś wytrzyma....pobieraj od Osy, drugą i wymienimy w razie czego też drugą na nówkę, będzie spokój.
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
						
I całe forum się dowie też.To kupujemy za 10 dni gazetę Ciekawe co tam napiszą ciekawego.....
 Skaniki obiecuję, jak tylko dostanę ten numer GT.
  Skaniki obiecuję, jak tylko dostanę ten numer GT.pozdro
p.s.
Jak będe miał chwilę czasu, to skopiuję wszystkie nasze artykuły z GT do zakładki:
NISSANzone.pl w mediach
Już jest tego trochę w indywidualnych tematach.
					Ostatnio zmieniony 2010-08-12, 16:26 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
						W Motomaxie jak pamiętam wałki półosi za oba 325 zł z kurierem. Trzeba tylko niestety wyjąć je i liczyć zęby. Na życzenie robią także całe półosie do aut tuningowanych. Pewnie to kwestia ustalenia czego klient potrzebuje i podanie kilku parametrów.zuru82 pisze:Z dobrych wieści, jest to, że Kuba właśnie dzwonił i będzie miał półoś prawą - nową, więc dzisiaj auto powinno być na chodzie.
Choć wolałbym żebyśmy już wymienili obie półosie zanim odbiorę docelowo (np. jutro) wóz, bo mam zamiar jechać w trasę, a jak by mi padła półoś kawał od Warszawy (odpukać) to by była totalna porażka. Zostawił bym Primę w lesie i wrócił stopem
Dlatego docelowo wsadzamy obie nowe półosie i może trochę polatają.
Czekam na wieści......te dobre szczególnie
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
ta długa półoś która nam strzela ma po 32 zęby od wewnętrznej i od zewnętrznej, wygląda znacznie bardziej okazale jak seryjna ponadto ma 27mm grubości a seria miła 24mm grubości, Osie za nią zapłaciłem 220zł.
Hehe tak wiec dzień dzisiejszy był bardzo bójny od 7:00 w Garage do teraz, na styk udało się wymienić półośkę bo na 10:00 musiałem już być w Jankach na fotografowaniu a następnie przeprowadzać testy z zaciśniętymi zębami w obawie o lewą półoś na mapie 0,9 bara...
Wszystko się udało wreszcie... Potem ciekawe eksperymenty u Kreatora Mocy z Toyotą HILux diesel przy użyciu ECU Mastera i do teraz u mnie w garage....
Jakieś fotki zapodam jutro
A wyniki hmm no powiem tyle że na 0,9 bara Primera przyspiesza w ciut poniżej 6 sek do realnej setki a nie do 60mil a ćwiartkę robi w trochę poniżej 14 sek, pomiary nie powiem gdzie były przeprowadzane ale na dobrym asfalcie klasy tego na Wale Międzyszyńskim
CEGLE się podobają osiągi wozu i najważniejsze czy Zuru zadowolony
			
									
									Hehe tak wiec dzień dzisiejszy był bardzo bójny od 7:00 w Garage do teraz, na styk udało się wymienić półośkę bo na 10:00 musiałem już być w Jankach na fotografowaniu a następnie przeprowadzać testy z zaciśniętymi zębami w obawie o lewą półoś na mapie 0,9 bara...

Wszystko się udało wreszcie... Potem ciekawe eksperymenty u Kreatora Mocy z Toyotą HILux diesel przy użyciu ECU Mastera i do teraz u mnie w garage....

Jakieś fotki zapodam jutro

A wyniki hmm no powiem tyle że na 0,9 bara Primera przyspiesza w ciut poniżej 6 sek do realnej setki a nie do 60mil a ćwiartkę robi w trochę poniżej 14 sek, pomiary nie powiem gdzie były przeprowadzane ale na dobrym asfalcie klasy tego na Wale Międzyszyńskim

CEGLE się podobają osiągi wozu i najważniejsze czy Zuru zadowolony

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Z seryjnymi półosiami może nie poszalejemy (głównie z tą lewą co nie wymieniania była jeszcze), ale do zwykłej jazdy na co dzień wystarcza 
Jak na razie jestem mega zadowolony Dobra robota, autko jeździ super, nic się nie dławi i nie szarpie....nawet na tym 0.5 bara jest zabawa
 Dobra robota, autko jeździ super, nic się nie dławi i nie szarpie....nawet na tym 0.5 bara jest zabawa  Tak w ogóle to zauważyłem, że na moment wchodzi nawet na ok. 0.6-0.65 bara przy dawaniu buta, a potem spada zaraz i trzyma już ładnie te 0.5 bar
 Tak w ogóle to zauważyłem, że na moment wchodzi nawet na ok. 0.6-0.65 bara przy dawaniu buta, a potem spada zaraz i trzyma już ładnie te 0.5 bar  Żadnego stuku nie ma, IC-ek sprawuje się genialnie i szybciutko się chłodzi.
 Żadnego stuku nie ma, IC-ek sprawuje się genialnie i szybciutko się chłodzi.
Po weekendzie zrobię z ciekawości testy spalania Czyli bak do pełna, 100km i dolewamy do pełna na tej samej stacji
 Czyli bak do pełna, 100km i dolewamy do pełna na tej samej stacji  Oczywiście dam znać jakie wyniki będą.
 Oczywiście dam znać jakie wyniki będą.
Co do wyników na setkę i ćwiartkę to nawet ja do końca nie wiem na 100% ile tam po przecinku było....Coobcio mówi że nie pamięta ;P hehe. Ale za tydzień z hakiem wyjdzie GT, to zobaczymy co tam napisali W każdym razie jest progress i o to chodzi
 W każdym razie jest progress i o to chodzi 
P.S
Będę musiał się zająć jeszcze odgrodzeniem stożka od reszty pod maską, no i zrobić ten zbiorniczek wyrównawczy, żeby tak nie latał...jakiś wsporniczek dorobić. Tutaj za pewne będę musiał się ponownie uśmiechnąć do xtomka o pomoc
			
									
									
Jak na razie jestem mega zadowolony
 Dobra robota, autko jeździ super, nic się nie dławi i nie szarpie....nawet na tym 0.5 bara jest zabawa
 Dobra robota, autko jeździ super, nic się nie dławi i nie szarpie....nawet na tym 0.5 bara jest zabawa  Tak w ogóle to zauważyłem, że na moment wchodzi nawet na ok. 0.6-0.65 bara przy dawaniu buta, a potem spada zaraz i trzyma już ładnie te 0.5 bar
 Tak w ogóle to zauważyłem, że na moment wchodzi nawet na ok. 0.6-0.65 bara przy dawaniu buta, a potem spada zaraz i trzyma już ładnie te 0.5 bar  Żadnego stuku nie ma, IC-ek sprawuje się genialnie i szybciutko się chłodzi.
 Żadnego stuku nie ma, IC-ek sprawuje się genialnie i szybciutko się chłodzi.Po weekendzie zrobię z ciekawości testy spalania
 Czyli bak do pełna, 100km i dolewamy do pełna na tej samej stacji
 Czyli bak do pełna, 100km i dolewamy do pełna na tej samej stacji  Oczywiście dam znać jakie wyniki będą.
 Oczywiście dam znać jakie wyniki będą.Co do wyników na setkę i ćwiartkę to nawet ja do końca nie wiem na 100% ile tam po przecinku było....Coobcio mówi że nie pamięta ;P hehe. Ale za tydzień z hakiem wyjdzie GT, to zobaczymy co tam napisali
 W każdym razie jest progress i o to chodzi
 W każdym razie jest progress i o to chodzi 
P.S
Będę musiał się zająć jeszcze odgrodzeniem stożka od reszty pod maską, no i zrobić ten zbiorniczek wyrównawczy, żeby tak nie latał...jakiś wsporniczek dorobić. Tutaj za pewne będę musiał się ponownie uśmiechnąć do xtomka o pomoc

Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
						
Nie ma sprawy, przymierzymy, narysujemy szablony jak bryka będzie pod domem   
Może i rudej coś takiego sie przyda.
			
													
Może i rudej coś takiego sie przyda.

					Ostatnio zmieniony 2010-08-12, 16:27 przez xtomek, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
									P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
						- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Obecna nowa półoś wygląda znacznie bardziej pewnie jak stara co potwierdzają poniższe Fotki:

Stara miała 24mm:

A nowa prawie 27mm:

A tu już zmontowana całość:

Hehe na trochę mi zostawiłeś samochód to trochę go dopieściłem a co do zbiorniczka to jakoś nie miałem koncepcji na jego zamocowanie, blaszka od starych spodni widzę że zawodzi i cham wypada...
Co do czasów to je znam ale jeszcze za wcześnie by je ogłaszać:D
Ps. jeszcze raz podziękowania dla OSY - no skubany o 8:00 przed otwarciem jakiej kolwiek hurtowni przytargał mi pod Garage dwie półośki do wyboru
			
									
									
Stara miała 24mm:

A nowa prawie 27mm:

A tu już zmontowana całość:

Hehe na trochę mi zostawiłeś samochód to trochę go dopieściłem a co do zbiorniczka to jakoś nie miałem koncepcji na jego zamocowanie, blaszka od starych spodni widzę że zawodzi i cham wypada...
Co do czasów to je znam ale jeszcze za wcześnie by je ogłaszać:D
Ps. jeszcze raz podziękowania dla OSY - no skubany o 8:00 przed otwarciem jakiej kolwiek hurtowni przytargał mi pod Garage dwie półośki do wyboru

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Moja wygląda jakos tak:
http://img02.allegroimg.pl/photos/orygi ... 1182185828
i wydaje sie solidniejsza
			
									
									
						http://img02.allegroimg.pl/photos/orygi ... 1182185828
i wydaje sie solidniejsza




 przy okazji dzisiejszego odmulania
 przy okazji dzisiejszego odmulania   Primy zura
  Primy zura  

 
  
 
 


