





Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
to butla do lpg chyba, czyli bedzie taniej teraaaa hahahahahahahahahahahaahahaaaazuru82 pisze:Resztę zdjęć i filmów wrzucę później jak zgram, ale na razie prezentuję kolejną niespodziankę jaką przygotowaliśmy z CoobciemWłaśnie przyszła taka o to butla do nitro
Nie wiem czy nie za duża, ale jak męsko to męsko, no i do tego w kolorze
![]()
![]()
hehe
]
Mam nadzieje, że to będzie lepsze rozwiązanie, niż męczenie starego silnikalukasgt pisze:Zuru oby to był najlepszy twój SET-UP-oczywiście ciekawii mnie na 1.2 bara jak bedzie bo chyba na 0.75 nie poprzestaniecie,co?
Po co wymieniać panewki jak silnik strasznie cicho i kulturalnie chodzi oraz ma niewielki przelot obstawiał bym ok 50tys km ?Jastrząb pisze:Rozbierać silnik cały i pakować kasy to faktycznie opcja bez sensu, ale przynajmniej warto wymienić panewki bo to nie wiadomo kto jak go użytkował, chyba że przeszłość silnika jest wam dobrze znana.
Jak już masz VE, to powoli: IC, wydech, kolektor /ciemno było, nie wiem co tam jest włożone/ Jeszcze z moich doświadczeń -dobry kolektor +15KM, wydech +15 KM, + ... dolot zimnego, bo pod maską po 3 minutach jest gorąco +5KM. Razem: około 315KM. Rekord srebrnej Coobcia zagrożonyMyślę, że na początek zadbać o kosmetyczne rzeczy,