[ Primera] Primera P11.144 SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
No nieźle nieźle 
Chłopaki się postarały widać z wykresów że auto dobrze na ulicy podaje
Chłopaki się postarały widać z wykresów że auto dobrze na ulicy podaje
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Czas zmienić opis na forum z SR20DE + T na SR20VE + T no wychodzimy z domu czas na testing, jutro świeża oliwa bo ta to już ma nalatane z 70 km 
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No hej, jestem jestem
Elegancko, męsko już jest
Teraz tylko dopiescić auto (między innymi po to zostało jeszcze u Coobcia
) i można upalać i cieszyć się wozem 
Fotki obrobie, pozmniejszam troszkę i wrzuce linki na forum, jakoś późniejszym wieczorem
Może coś na Jutuba też zarzucę 
Hehe Cargo mówisz?
To może ja też podjadę popatrzeć ;P Daj znać jak byś jechał ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Fotki obrobie, pozmniejszam troszkę i wrzuce linki na forum, jakoś późniejszym wieczorem
Hehe Cargo mówisz?
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
Coobcio, tak jak pisałem wcześniej "szewc bez butów chodzi"
Kuba wychodzi na to ze masz "słaby wóz"
Czas chyba coś z tym zrobić
Kuba wychodzi na to ze masz "słaby wóz"
Czas chyba coś z tym zrobić
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
E nie no ściemiacie chyba
Przecież to zbiornik od CO jest
Przecież to zbiornik od CO jest
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
to butla do lpg chyba, czyli bedzie taniej teraaaa hahahahahahahahahahahaahahaaaazuru82 pisze:Resztę zdjęć i filmów wrzucę później jak zgram, ale na razie prezentuję kolejną niespodziankę jaką przygotowaliśmy z CoobciemWłaśnie przyszła taka o to butla do nitro
Nie wiem czy nie za duża, ale jak męsko to męsko, no i do tego w kolorze
![]()
![]()
hehe
]
A na serio gruuuuuby projekt, tylko pozazdroscic $erca do auta
No Coobcio chce osiągnąć max z wolnossaka a potem to nawet nie ukrywał ze chce uturbić
Przyśpieszenie SR20VE+T:
0-180km/h
http://www.youtube.com/watch?v=M3n_GLHBSc8
10-160km/h
http://www.youtube.com/watch?v=bk5LNpli2mQ
Przyśpieszenie SR20VE+T:
0-180km/h
http://www.youtube.com/watch?v=M3n_GLHBSc8
10-160km/h
http://www.youtube.com/watch?v=bk5LNpli2mQ
Kilka fotek które obiecałem z roboty, z ostatnich dni 
Silniczek VE jeszcze nie wsadzony do auta:
Tu już widać VE na aucie, ale jeszcze w trakcie podłączania wszystkich gratów:
Tutaj moje jeszcze niedotarte sprzegiełko
Ukończona robota i fotka z pod maski (makro):
I złożony silnik z góry:
To by było na tyle
Wkrótce może jakieś filmy 
Silniczek VE jeszcze nie wsadzony do auta:
Tu już widać VE na aucie, ale jeszcze w trakcie podłączania wszystkich gratów:
Tutaj moje jeszcze niedotarte sprzegiełko
Ukończona robota i fotka z pod maski (makro):
I złożony silnik z góry:
To by było na tyle
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
Miałem przyjemność na przebieżkę na C z Coobciem za kierownicą. Robi wrażenie 
Ostatnio zmieniony 2010-06-23, 17:06 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Sondy obie są podłączone w P11.144 już nowsze ECU siedzi i w przeciwieństwie do starych dobrych nissanów się dzieją cyrki po ich odpięciu, tak wiec zupełnie innaczej się stroi takie auto... No i poza tym nie świeci nam się CE 
Filmiki są nagrywane jak auto strasznie muliło po zmianie biegów tzn. VVL załaczał się na 4000obr.min, w nocy o 24:00 robiliśmy jeszcze poprawi i tak jak na hamowni VVL ustawiliśmy na 5000obr.min - jest naprawdę mega różnica, nie łapie nic zmułki przy zmianie biegu.
Co do sprzęgła to prawdę mówiąc łapie ono tylko częścią od nitów po koniec, od wewnątrz jeszcze ewidentnie się nie ułożyło tak więc wiele wypadów na Kargo trzeba zaliczyć by się ułożyło, zwłaszcza że już niebawem zbliża się ćwiartka na Ułęży
Odcinkę owszem przydało by się przesunąć, w przypadku tego VE spokojnie można by dobić do ok 8 tyś by ładnie zamykało by obrotkę - zwłaszcza że VE na seryjnych wałkach moc maks mają przy ok 7500-7600obr.min tak więc z 10KM myślę że spokojnie by doszło...
Nie ukrywam że sporo jednak nas ogranicza niewielki intercooler i częściowo seryjny wydech no ale nie wszytko od razu... Te 280KM myślę że wystarczy na długi długi czas
Na dzień dzisiejszy wszytko trzeba posprawdzać a zacznę od wtrysków paliwa żeby nie było jajec jak kiedyś potem zmienię oliwę, skoczy się na myjkę silnikową, zderzak zamiast na tertyrki skręce na śróbki jak było przed swapem i troszkę detalingu się strzeli pod maską w postaci łądnych śrubek oraz wymiany czerwonego kolanka na niebieskie i wydać będzie można wóz Zurowi
Filmiki są nagrywane jak auto strasznie muliło po zmianie biegów tzn. VVL załaczał się na 4000obr.min, w nocy o 24:00 robiliśmy jeszcze poprawi i tak jak na hamowni VVL ustawiliśmy na 5000obr.min - jest naprawdę mega różnica, nie łapie nic zmułki przy zmianie biegu.
Co do sprzęgła to prawdę mówiąc łapie ono tylko częścią od nitów po koniec, od wewnątrz jeszcze ewidentnie się nie ułożyło tak więc wiele wypadów na Kargo trzeba zaliczyć by się ułożyło, zwłaszcza że już niebawem zbliża się ćwiartka na Ułęży
Odcinkę owszem przydało by się przesunąć, w przypadku tego VE spokojnie można by dobić do ok 8 tyś by ładnie zamykało by obrotkę - zwłaszcza że VE na seryjnych wałkach moc maks mają przy ok 7500-7600obr.min tak więc z 10KM myślę że spokojnie by doszło...
Nie ukrywam że sporo jednak nas ogranicza niewielki intercooler i częściowo seryjny wydech no ale nie wszytko od razu... Te 280KM myślę że wystarczy na długi długi czas
Na dzień dzisiejszy wszytko trzeba posprawdzać a zacznę od wtrysków paliwa żeby nie było jajec jak kiedyś potem zmienię oliwę, skoczy się na myjkę silnikową, zderzak zamiast na tertyrki skręce na śróbki jak było przed swapem i troszkę detalingu się strzeli pod maską w postaci łądnych śrubek oraz wymiany czerwonego kolanka na niebieskie i wydać będzie można wóz Zurowi
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Mam nadzieje, że to będzie lepsze rozwiązanie, niż męczenie starego silnikalukasgt pisze:Zuru oby to był najlepszy twój SET-UP-oczywiście ciekawii mnie na 1.2 bara jak bedzie bo chyba na 0.75 nie poprzestaniecie,co?
Wiesz to seryjny motor jednak, więc nie ma co przesadzać, po za tym nie będziemy rozbierać go na razie i zmieniać korb ani tłoków. Trzeba się nacieszyć w tej chwili tym co jest
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
Rozbierać silnik cały i pakować kasy to faktycznie opcja bez sensu, ale przynajmniej warto wymienić panewki bo to nie wiadomo kto jak go użytkował, chyba że przeszłość silnika jest wam dobrze znana.
Racja że jest to dodatkowa praca, lecz porównanie kosztów wymiany tego elementu w porównaniu z awarią takiej panewki są śmiesznie niskie. Warto o tym przynajmniej pomyśleć i nie sugerować się że jak jeździ to jeszcze pojeździ.
Projekt KOZAK
Gratulacje 
Racja że jest to dodatkowa praca, lecz porównanie kosztów wymiany tego elementu w porównaniu z awarią takiej panewki są śmiesznie niskie. Warto o tym przynajmniej pomyśleć i nie sugerować się że jak jeździ to jeszcze pojeździ.
Projekt KOZAK
Masz pękniętą lub zerwaną poduszkę skrzyni biegów w Almerze GTi, napisz a dowiesz się jak naprawić.
Po co wymieniać panewki jak silnik strasznie cicho i kulturalnie chodzi oraz ma niewielki przelot obstawiał bym ok 50tys km ?Jastrząb pisze:Rozbierać silnik cały i pakować kasy to faktycznie opcja bez sensu, ale przynajmniej warto wymienić panewki bo to nie wiadomo kto jak go użytkował, chyba że przeszłość silnika jest wam dobrze znana.
Jak już masz VE, to powoli: IC, wydech, kolektor /ciemno było, nie wiem co tam jest włożone/ Jeszcze z moich doświadczeń -dobry kolektor +15KM, wydech +15 KM, + ... dolot zimnego, bo pod maską po 3 minutach jest gorąco +5KM. Razem: około 315KM. Rekord srebrnej Coobcia zagrożonyMyślę, że na początek zadbać o kosmetyczne rzeczy,
Zobaczymy, jak sprzęgło się ułoży. O skrzyni też warto pomyśleć. No i trakcja odpowiednia do mocy.
Jeszcze raz gratuluję udanego wreszcie modu.
Tomek
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dzisiaj wóz troszkę dopracowałem a wiec wleciały duperele typu spinki do przewodów paliwowych, elektrycznych, umyłem go pod maską, poprawiłem odmę, oraz mocowanie aktuatora, trochę innaczej ułożyłem podciśnienia, zderzaki osłonki poprzykręcałem no i wreszcie porządny dolot zapodałem czyli duży K&N oraz niebieskie kolanko w miejscu tamtego czerwonego, doładowanie na nowym filtrze jakby się wyrównało - mniej spada pod koniec obrotów, na opcji zero jest ok. 0,55 spadajace 0,45 a na opcji 1 troszkę przeładowuje dochodzi do 0,9 bara i tak trzyma - trzeba kryzę za elektrozaworkiem sklepać by ciut mniej dmuchał 
A co do stanu silnika to dzisiaj zdjąłem z niego pokrywę zaworów, wszystko wygląda w nim jak w nowym silniku - fotki z rana trzeba porobić
Tak się zastanawiam nad modem rozrządu bo zwiększa on kompresję w silniku który i tak ma wysoki stopień sprężania, zębatki tak czy siak przygotuję, tak więc wóz trzeba zatankować i jutro udać się ponownie na hamkę
Co do ograniczeń to teoretycznie turbinę którą ma Zuru czyli T28 jej wydajność i mapa kończy się przy 300KM tak wiec nawet i przy 0,7 bara pracuje ona na 92% swoich możliwości.
Tak wiec Boostu bym nie podnosił tylko poprawił parę rzeczy a więc luźniejszy i wydajniejszy intercooler, oraz fragment wydechu od mniej więcej lewarka zmiany biegów do końcowego tłumika, obstawiam że dzięki temu spokojnie maszyna złamie 300KM
A co do stanu silnika to dzisiaj zdjąłem z niego pokrywę zaworów, wszystko wygląda w nim jak w nowym silniku - fotki z rana trzeba porobić
Tak się zastanawiam nad modem rozrządu bo zwiększa on kompresję w silniku który i tak ma wysoki stopień sprężania, zębatki tak czy siak przygotuję, tak więc wóz trzeba zatankować i jutro udać się ponownie na hamkę
Co do ograniczeń to teoretycznie turbinę którą ma Zuru czyli T28 jej wydajność i mapa kończy się przy 300KM tak wiec nawet i przy 0,7 bara pracuje ona na 92% swoich możliwości.
Tak wiec Boostu bym nie podnosił tylko poprawił parę rzeczy a więc luźniejszy i wydajniejszy intercooler, oraz fragment wydechu od mniej więcej lewarka zmiany biegów do końcowego tłumika, obstawiam że dzięki temu spokojnie maszyna złamie 300KM
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Aku na swoim miejscu pozostało tak więc dolot się wije niczym wąż, ssss..... 
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Nie podoba mi się ten zagięty wąż (odma chyba)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM




