Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Primera P11.144 SR20VE

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-06-22, 19:55

:-D :-D :-D Ale jaja chłopy wycięły. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-06-22, 20:07

No nieźle nieźle :D
Chłopaki się postarały widać z wykresów że auto dobrze na ulicy podaje :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-22, 20:15

Czas zmienić opis na forum z SR20DE + T na SR20VE + T no wychodzimy z domu czas na testing, jutro świeża oliwa bo ta to już ma nalatane z 70 km :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-06-22, 20:19

No hej, jestem jestem :) Elegancko, męsko już jest :) Teraz tylko dopiescić auto (między innymi po to zostało jeszcze u Coobcia :P ) i można upalać i cieszyć się wozem :D

Fotki obrobie, pozmniejszam troszkę i wrzuce linki na forum, jakoś późniejszym wieczorem :) Może coś na Jutuba też zarzucę ;)

Hehe Cargo mówisz? ;) To może ja też podjadę popatrzeć ;P Daj znać jak byś jechał :]
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-06-22, 20:24

Coobcio, tak jak pisałem wcześniej "szewc bez butów chodzi"
Kuba wychodzi na to ze masz "słaby wóz" :D :evil: :evil:
Czas chyba coś z tym zrobić :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-06-22, 20:58

Resztę zdjęć i filmów wrzucę później jak zgram, ale na razie prezentuję kolejną niespodziankę jaką przygotowaliśmy z Coobciem :) Właśnie przyszła taka o to butla do nitro :P Nie wiem czy nie za duża, ale jak męsko to męsko, no i do tego w kolorze :D :D :D hehe

Fotka butli:
Obrazek
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-06-22, 21:01

E nie no ściemiacie chyba :-o
Przecież to zbiornik od CO jest :D
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2010-06-22, 21:19

Gratki chłopaki !!! Co tu dużo mówić ..... zaszaleliście trochę :mrgreen:
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

ROKI
aktywny forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-01-31, 11:19
Lokalizacja: W-WA BRD

Post autor: ROKI » 2010-06-22, 21:30

zuru82 pisze:Resztę zdjęć i filmów wrzucę później jak zgram, ale na razie prezentuję kolejną niespodziankę jaką przygotowaliśmy z Coobciem :) Właśnie przyszła taka o to butla do nitro :P Nie wiem czy nie za duża, ale jak męsko to męsko, no i do tego w kolorze :D :D :D hehe

]
to butla do lpg chyba, czyli bedzie taniej teraaaa hahahahahahahahahahahaahahaaaa :mrgreen:

A na serio gruuuuuby projekt, tylko pozazdroscic $erca do auta ;-)

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2010-06-22, 22:40

a nie mowilem ze VET ?? :) ...mega !!!! cobcio kiedy do sunnego wkladasz slimaka ??

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-06-22, 23:18

No Coobcio chce osiągnąć max z wolnossaka a potem to nawet nie ukrywał ze chce uturbić ;)

Przyśpieszenie SR20VE+T:
0-180km/h
http://www.youtube.com/watch?v=M3n_GLHBSc8
10-160km/h
http://www.youtube.com/watch?v=bk5LNpli2mQ

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-06-22, 23:21

Kilka fotek które obiecałem z roboty, z ostatnich dni :)

Silniczek VE jeszcze nie wsadzony do auta:
Obrazek

Tu już widać VE na aucie, ale jeszcze w trakcie podłączania wszystkich gratów:

Obrazek

Tutaj moje jeszcze niedotarte sprzegiełko :)

Obrazek

Ukończona robota i fotka z pod maski (makro):
Obrazek

I złożony silnik z góry:
Obrazek

To by było na tyle :) Wkrótce może jakieś filmy :cool:
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-06-22, 23:27

Filmy już są panie zuru chyba że ze składania trzeba dać do montażu ;) Wóz przyjemnie jeździ :mrgreen: Zobacz filmiki które dodałem :mrgreen:

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-06-22, 23:38

Grubo nie powiem 8-) pozostaje życzyć bezawaryjności :)
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

eszi
wiem o czym pisze
Posty: 41
Rejestracja: 2009-12-21, 16:44
Lokalizacja: Konstancin City

Post autor: eszi » 2010-06-22, 23:40

Extra gratuluje zapału, oby silnik wytrzymał wasze eksperymenty. Sonda podpięta?

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-06-23, 05:22

Miałem przyjemność na przebieżkę na C z Coobciem za kierownicą. Robi wrażenie :-o
Ostatnio zmieniony 2010-06-23, 17:06 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2010-06-23, 06:21

ciekawy jestem ile teraz wytrzyma oby was nie kusilo za duzo :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-06-23, 06:32

A sprzegło jak?? Daje rade?? Ułożyło się??

Na moje przydałaby sie skrzynia z GT, albo przesunieta odcinka, bo wstyd, że auto 280KM na 2 nie dochodzi do 100 kmh

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-23, 08:46

Sondy obie są podłączone w P11.144 już nowsze ECU siedzi i w przeciwieństwie do starych dobrych nissanów się dzieją cyrki po ich odpięciu, tak wiec zupełnie innaczej się stroi takie auto... No i poza tym nie świeci nam się CE :P

Filmiki są nagrywane jak auto strasznie muliło po zmianie biegów tzn. VVL załaczał się na 4000obr.min, w nocy o 24:00 robiliśmy jeszcze poprawi i tak jak na hamowni VVL ustawiliśmy na 5000obr.min - jest naprawdę mega różnica, nie łapie nic zmułki przy zmianie biegu.

Co do sprzęgła to prawdę mówiąc łapie ono tylko częścią od nitów po koniec, od wewnątrz jeszcze ewidentnie się nie ułożyło tak więc wiele wypadów na Kargo trzeba zaliczyć by się ułożyło, zwłaszcza że już niebawem zbliża się ćwiartka na Ułęży :D

Odcinkę owszem przydało by się przesunąć, w przypadku tego VE spokojnie można by dobić do ok 8 tyś by ładnie zamykało by obrotkę - zwłaszcza że VE na seryjnych wałkach moc maks mają przy ok 7500-7600obr.min tak więc z 10KM myślę że spokojnie by doszło...

Nie ukrywam że sporo jednak nas ogranicza niewielki intercooler i częściowo seryjny wydech no ale nie wszytko od razu... Te 280KM myślę że wystarczy na długi długi czas :)

Na dzień dzisiejszy wszytko trzeba posprawdzać a zacznę od wtrysków paliwa żeby nie było jajec jak kiedyś potem zmienię oliwę, skoczy się na myjkę silnikową, zderzak zamiast na tertyrki skręce na śróbki jak było przed swapem i troszkę detalingu się strzeli pod maską w postaci łądnych śrubek oraz wymiany czerwonego kolanka na niebieskie i wydać będzie można wóz Zurowi :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-06-23, 12:48

Zuru oby to był najlepszy twój SET-UP-oczywiście ciekawii mnie na 1.2 bara jak bedzie bo chyba na 0.75 nie poprzestaniecie,co?
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-06-23, 13:05

lukasgt pisze:Zuru oby to był najlepszy twój SET-UP-oczywiście ciekawii mnie na 1.2 bara jak bedzie bo chyba na 0.75 nie poprzestaniecie,co?
Mam nadzieje, że to będzie lepsze rozwiązanie, niż męczenie starego silnika ;)

Wiesz to seryjny motor jednak, więc nie ma co przesadzać, po za tym nie będziemy rozbierać go na razie i zmieniać korb ani tłoków. Trzeba się nacieszyć w tej chwili tym co jest :) Myślę, że na początek zadbać o kosmetyczne rzeczy, jak większy IC, wydech etc.. zamiast podnosić od razu boosta ;)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Jastrząb
fanatyk nissana
Posty: 1053
Rejestracja: 2009-12-09, 17:19
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Jastrząb » 2010-06-23, 13:18

Rozbierać silnik cały i pakować kasy to faktycznie opcja bez sensu, ale przynajmniej warto wymienić panewki bo to nie wiadomo kto jak go użytkował, chyba że przeszłość silnika jest wam dobrze znana.

Racja że jest to dodatkowa praca, lecz porównanie kosztów wymiany tego elementu w porównaniu z awarią takiej panewki są śmiesznie niskie. Warto o tym przynajmniej pomyśleć i nie sugerować się że jak jeździ to jeszcze pojeździ.

Projekt KOZAK :D :D :D <ok> 8-) Gratulacje ;)
Masz pękniętą lub zerwaną poduszkę skrzyni biegów w Almerze GTi, napisz a dowiesz się jak naprawić.

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-06-23, 15:09

zuru82 pisze:Myślę, że na początek zadbać o kosmetyczne rzeczy, jak większy IC, wydech etc.. zamiast podnosić od razu boosta
Popieram, cooler wczoraj obejrzałem i faktycznie jest malutki, do tego wydech grubszy i powinno do 300 koni dobić na tym 0,8 bar. Silnik nieodprężony to nie ma co przesadzać.

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-06-23, 16:26

Jastrząb pisze:Rozbierać silnik cały i pakować kasy to faktycznie opcja bez sensu, ale przynajmniej warto wymienić panewki bo to nie wiadomo kto jak go użytkował, chyba że przeszłość silnika jest wam dobrze znana.
Po co wymieniać panewki jak silnik strasznie cicho i kulturalnie chodzi oraz ma niewielki przelot obstawiał bym ok 50tys km ?

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-06-23, 16:52

Myślę, że na początek zadbać o kosmetyczne rzeczy,
Jak już masz VE, to powoli: IC, wydech, kolektor /ciemno było, nie wiem co tam jest włożone/ Jeszcze z moich doświadczeń -dobry kolektor +15KM, wydech +15 KM, + ... dolot zimnego, bo pod maską po 3 minutach jest gorąco +5KM. Razem: około 315KM. Rekord srebrnej Coobcia zagrożony !!!
Zobaczymy, jak sprzęgło się ułoży. O skrzyni też warto pomyśleć. No i trakcja odpowiednia do mocy.
Jeszcze raz gratuluję udanego wreszcie modu.
Tomek
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-23, 21:33

Dzisiaj wóz troszkę dopracowałem a wiec wleciały duperele typu spinki do przewodów paliwowych, elektrycznych, umyłem go pod maską, poprawiłem odmę, oraz mocowanie aktuatora, trochę innaczej ułożyłem podciśnienia, zderzaki osłonki poprzykręcałem no i wreszcie porządny dolot zapodałem czyli duży K&N oraz niebieskie kolanko w miejscu tamtego czerwonego, doładowanie na nowym filtrze jakby się wyrównało - mniej spada pod koniec obrotów, na opcji zero jest ok. 0,55 spadajace 0,45 a na opcji 1 troszkę przeładowuje dochodzi do 0,9 bara i tak trzyma - trzeba kryzę za elektrozaworkiem sklepać by ciut mniej dmuchał :P

A co do stanu silnika to dzisiaj zdjąłem z niego pokrywę zaworów, wszystko wygląda w nim jak w nowym silniku - fotki z rana trzeba porobić :)

Tak się zastanawiam nad modem rozrządu bo zwiększa on kompresję w silniku który i tak ma wysoki stopień sprężania, zębatki tak czy siak przygotuję, tak więc wóz trzeba zatankować i jutro udać się ponownie na hamkę :D

Co do ograniczeń to teoretycznie turbinę którą ma Zuru czyli T28 jej wydajność i mapa kończy się przy 300KM tak wiec nawet i przy 0,7 bara pracuje ona na 92% swoich możliwości.
Tak wiec Boostu bym nie podnosił tylko poprawił parę rzeczy a więc luźniejszy i wydajniejszy intercooler, oraz fragment wydechu od mniej więcej lewarka zmiany biegów do końcowego tłumika, obstawiam że dzięki temu spokojnie maszyna złamie 300KM :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-06-24, 20:16

Tak więc Turbo Primerka wróciła dzisiaj do właściciela :)
Foto stożka K&N:
Obrazek

Obrazek

Mod rozrządu by Coobcio :mrgreen: Teraz widać jaki niewielki przelot ma silnik :-D

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-06-24, 20:27

Ale śmiechowy ten dolot :D

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-24, 20:32

Aku na swoim miejscu pozostało tak więc dolot się wije niczym wąż, ssss..... :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-06-24, 20:33

Nie podoba mi się ten zagięty wąż (odma chyba)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”