Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Micra] [K11] Mała Czarna = Turbo Micra 1.3 - juz nie turbo

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-05-04, 16:37

Nie ... następny krok to zmiana wałka, ogarnięcie wydechu na fi 50, może porting ssącego i zobaczymy co dalej.
Z nissanem od 2005 roku :)

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2010-05-04, 16:50

Szymeq pisze:Nie ... następny krok to zmiana wałka, ogarnięcie wydechu na fi 50, może porting ssącego i zobaczymy co dalej.
fi 50mm - dużo jak na 1,3.
Jak nie planujesz turbo, to dałbym tu 1,5-1,75 cala max - co by za luźno nie było :)

Awatar użytkownika
MichałB86
fanatyk nissana
Posty: 801
Rejestracja: 2009-12-17, 16:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MichałB86 » 2010-05-04, 20:37

Naprawdę fajnie to jeździ, ale na pewno 14s do setki? Powodzenia w dalszych modyfikacjach.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-05, 01:31

Przepustnica gazu z 2.0 oraz strojenie :D
Sprawdza się w GA16DE idealnie, ps. jak w ogóle jest średnica przepustnicy gazu w Micrze ??
Może wystarczy zapodać z 1,4-1,6 fi50mm powinno być PnP i sporo lepiej z mocą :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-05-05, 08:42

Szymeq pisze:następny krok to zmiana wałka
Od czego chcesz walek wsadzic?
Mas pisze:dałbym tu 1,5-1,75 cala max - co by za luźno nie było
Nie no 1,5" to 37-38mm pewnie seria ma tyle.

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-05-05, 08:48

dylson pisze:Od czego chcesz walek wsadzic?
Kuba mówił, że od 1.0 tylko nie wiem czy ssący ? ...
Seria wydechu ma chyba 35 mm :roll:
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
wronek
fanatyk nissana
Posty: 938
Rejestracja: 2009-12-09, 18:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: wronek » 2010-05-05, 10:12

K10 GA16DE + Madzia 323 :)

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2010-05-05, 10:21

Szymeq pisze: Seria wydechu ma chyba 35 mm :roll:
Pytanie czy wszędzie - u mnie seryjny miał coś około 1,8-1,9 cala, ale ze zwężkami przy środkowym tłumiku do 1,4 cala :shock:

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-05, 11:05

Stary silnik 1.0 masz i nowy 1.3 na pokładzie - nic tylko zdjąć pokrywę zaworów z jednego i drugiego, wziąć suwmiarkę, pomierzyć, porównać i podzielić się z nami bezcennymi informacjami...
Swojego czasu Lukas dawał mi linka w którym wyraźnie było napisane że z 1.0 swapuje się wałki do 1,3...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-05-05, 11:07

Mas pisze:Pytanie czy wszędzie
Wycinając kata rurke mierzyłem .... wygląda, że od kolektora do końca taka rurka jest.

[ Dodano: 2010-05-05, 12:10 ]
Coobcio pisze:Stary silnik 1.0 masz i nowy 1.3 na pokładzie - nic tylko zdjąć pokrywę zaworów z jednego i drugiego, wziąć suwmiarkę, pomierzyć, porównać i podzielić się z nami bezcennymi informacjami...
Z 1.0 mierzyłem ... ale gdzieś mi kartka wsiąkła :-/ ... musze to sprawdzić tylko nie bardzo mam kiedy bo silnik leży nadal u mechanika a nie mam czasu podjechac do niego :-|
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-05, 11:20

No to niech mechanik zmierzy :P
Ps. co do wydechu to coś z przedzialu 48-50mm by było idealne...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-05-05, 11:24

wronek pisze:Troszkę o wałku:
http://www.micra.pl/forum/temat-1343.html
Na forum micry wyczytałem, ze wkładali wałki z CG13 do CG10 .. a kolega co miał wkładac odwrotnie zaniechał tematu.
Musze odszukac bo robiłem foto wałków z Cg10 i oba maja na pewno takie same wysokości krzywek , ssący i wydechowy różniły się jedynie jedna cyfrą/ litera w onaczeniach :roll:
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-05-05, 11:37

Mam zdjęcia
Oznaczenia czytane po kolei od strony rozrządu
wydechowy 20 LYD20 13001 5F140
ssący 20 LYD28 13001 5F140
Na czerwono zanaczone róznice w oznaczeniach ....
Poniżej fotki

Wydechowy

Obrazek
Obrazek

Ssący

Obrazek
Obrazek
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-05-06, 16:39

Sprawdzałem wałki z 1.0 i każda krzywka ma 38 mm wysokości.

A to wykresik z dzisiaj 82 KM i 110Nm :mrgreen:

Obrazek

i porównanie CG10 z CG13

Obrazek
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-05-06, 16:42

Szymeq strasznie mała rozdziałka :)

Gratuluje wyniku, bo przyrost potezny :)

Awatar użytkownika
wronek
fanatyk nissana
Posty: 938
Rejestracja: 2009-12-09, 18:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: wronek » 2010-05-06, 16:42

Zabawa zapłonem chyba niezbyt dała :-?

Troszke lepszy dół.
Ostatnio zmieniony 2010-05-06, 16:43 przez wronek, łącznie zmieniany 1 raz.
K10 GA16DE + Madzia 323 :)

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-05-06, 16:43

Już poprawiłem wykresy .. powinny po kliknieciu otwierać się w nowym oknie.
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-06, 16:53

wronek pisze:Zabawa zapłonem chyba niezbyt dała :-?

Troszke lepszy dół.
Zabrała 1KM ale za to w zakresie od 1000 do 2000 doszło prawie 15% Nm, dodam że wcześniej źle nie był on ustawiony.

Tak czy siak Super pomysł bym z tym Swapem na 1,3 miło się nią musi teraz latać, pod maską oko cieszą akcenty niebieskie, motorowania fajnie na stożku bzyczy z czasem wydech z przedziału Fi 45-50mm zrobić, nie za głośny zapodać i będzie koło 90KM :)

Ps. wydech może być głośny jak planujesz turbo wsadzić - ono zarąbiście wycisza :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Wieshaq
fanatyk nissana
Posty: 1725
Rejestracja: 2009-12-06, 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wieshaq » 2010-05-06, 17:12

Dziś miałem okazję również zobaczyć na żywo i nic tylko pozazdrościć. :-o
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester ;-)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-06, 17:28

Nic tylko u Ciebie zdjąć pokrywę zaworów i sprawdzić oznaczenie wałków :D
Ps. Była Micra Coyota teraz powstaje nam druga męska Micrunia :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-05-06, 18:34

Coobcio pisze:dodam że wcześniej źle nie był on ustawiony.
Przekręcałem aparat z 1.0 i ustawiałem w taki sposób jak był wcześniej.
Coobcio pisze:miło się nią musi teraz latać,
Skłamał bym gdybym zaprzeczył :mrgreen:
Coobcio pisze:wydech z przedziału Fi 45-50mm zrobić
Tak jak dziś rozmawialiśmy .. będę lepił składaka i chyba fi 48 będzie najrozsądniejsze. Zastanawiam się czy dać jakiś tłumik pośrodku czy od kolektora przelot do końcowego ?? :roll:
Coobcio pisze:wydech może być głośny jak planujesz turbo wsadzić - ono zarąbiście wycisza :D
Raczej nie ... choć tak samo miało być ze swapem :D
Wieshaq pisze:Dziś miałem okazję również zobaczyć na żywo i nic tylko pozazdrościć. :-o
Nie ma co zazdrościć tylko trzeba dłubać :mrgreen:
Coobcio pisze:Nic tylko u Ciebie zdjąć pokrywę zaworów i sprawdzić oznaczenie wałków
Najszybciej w sobotę zwale pokrywę i sprawdzę
Coobcio pisze:druga męska Micrunia
Raczej mikra nie jest męska :lol: ale złapałem bakcyla .. zobaczymy jak długo mnie bedzie trzymał 8-)

[ Dodano: 2010-05-06, 20:06 ]
Kuba pytałeś co to za kolor u mnie pod maską - Jest to akryl niebieski metalic o nazwie "Deco color" firmy chemmot
http://www.deco-color.com/produkty/metallic.html ten po prawej :mrgreen:
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
Wieshaq
fanatyk nissana
Posty: 1725
Rejestracja: 2009-12-06, 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wieshaq » 2010-05-06, 19:16

Szymeq pisze:Wieshaq napisał/a:
Dziś miałem okazję również zobaczyć na żywo i nic tylko pozazdrościć. :-o
Nie ma co zazdrościć tylko trzeba dłubać :mrgreen:
Niestety ale w moim wypadku sprawy finansowe nie pozwolą mi na tę zabawę.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester ;-)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-05-06, 20:50

Dłubać i jeździć w swojej klasie. Wykresy wykresami, ale osiągi się liczą. Na1/4 i w lapie/rozecie. Pozdro
p.s.
bezpiecznie, szybko i przyjemnie
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-05-06, 21:04

xtomek pisze:Dłubać i jeździć w swojej klasie
Aż tak to nie .. to ma być auto do miasta ;-)
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
Adams
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2009-12-09, 21:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Adams » 2010-05-06, 23:14

Kurcze Szymek nie wiedziałem że się tak z przytupem za autko wziąłeś :-o Jestem pod wrażeniem wymiaru prac - no i w efekcie 1/3 więcej mocy i ponad 1/3 momentu! Nic tylko kontynuować tym torem :)
pzdr!

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-05-08, 19:58

Dziś zdjąłem dekiel i pomierzyłem walki:
Wydechowy wysokość krzywki 40 mm oznaczenie C2 LYD R4 1300 5F040
ssący wysokość krzywki 39 mm oznaczenie C2 LYD A6 1300 5F040
Przypominam, ze w CG10 krzywki miały 38mm
I co dalej Kuba ? :mrgreen:
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-08, 22:43

Trzeba dorwać wałek wydechowy i zapodać go na ssący !!
Hmmm ciekawe czy by wałki z GA14/GA16 nie podeszły wizualnie te silniki wyglądają identycznie... Mogłbyś zwymiarować wałek tzn. jego długość od zębatki do ostatniej krzywki ?
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-05-08, 22:54

Czyli mam wyjąc ssący z CG10 i wrzucić na wydechowy do CG13.
Nie chciałbym znów pokrywy odkręcać więc w tygodniu podjadę do warsztatu i sprawdzę na CG10
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
Hahkuh
fanatyk nissana
Posty: 2020
Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: Hahkuh » 2010-05-09, 09:19

Bardzo dobrze - coraz lepiej! Bacznie obserwuję postępy :mrgreen:
-=MY GREEN HORNET=-
______

...nie golę klaty - nie znam się na tym...

"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-05-09, 09:37

Szymeq pisze:Czyli mam wyjąc ssący z CG10 i wrzucić na wydechowy do CG13.
Nie, dorwac walek wydechowy od 1.3 i wsadzic zamiast ssacego, ktory teraz siedzi.

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”