[ Micra] [K11] Mała Czarna = Turbo Micra 1.3 - juz nie turbo
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Przepustnica gazu z 2.0 oraz strojenie
Sprawdza się w GA16DE idealnie, ps. jak w ogóle jest średnica przepustnicy gazu w Micrze
Może wystarczy zapodać z 1,4-1,6 fi50mm powinno być PnP i sporo lepiej z mocą
Sprawdza się w GA16DE idealnie, ps. jak w ogóle jest średnica przepustnicy gazu w Micrze
Może wystarczy zapodać z 1,4-1,6 fi50mm powinno być PnP i sporo lepiej z mocą
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Stary silnik 1.0 masz i nowy 1.3 na pokładzie - nic tylko zdjąć pokrywę zaworów z jednego i drugiego, wziąć suwmiarkę, pomierzyć, porównać i podzielić się z nami bezcennymi informacjami...
Swojego czasu Lukas dawał mi linka w którym wyraźnie było napisane że z 1.0 swapuje się wałki do 1,3...
Swojego czasu Lukas dawał mi linka w którym wyraźnie było napisane że z 1.0 swapuje się wałki do 1,3...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Wycinając kata rurke mierzyłem .... wygląda, że od kolektora do końca taka rurka jest.Mas pisze:Pytanie czy wszędzie
[ Dodano: 2010-05-05, 12:10 ]
Z 1.0 mierzyłem ... ale gdzieś mi kartka wsiąkła ... musze to sprawdzić tylko nie bardzo mam kiedy bo silnik leży nadal u mechanika a nie mam czasu podjechac do niegoCoobcio pisze:Stary silnik 1.0 masz i nowy 1.3 na pokładzie - nic tylko zdjąć pokrywę zaworów z jednego i drugiego, wziąć suwmiarkę, pomierzyć, porównać i podzielić się z nami bezcennymi informacjami...
Z nissanem od 2005 roku
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No to niech mechanik zmierzy
Ps. co do wydechu to coś z przedzialu 48-50mm by było idealne...
Ps. co do wydechu to coś z przedzialu 48-50mm by było idealne...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Na forum micry wyczytałem, ze wkładali wałki z CG13 do CG10 .. a kolega co miał wkładac odwrotnie zaniechał tematu.wronek pisze:Troszkę o wałku:
http://www.micra.pl/forum/temat-1343.html
Musze odszukac bo robiłem foto wałków z Cg10 i oba maja na pewno takie same wysokości krzywek , ssący i wydechowy różniły się jedynie jedna cyfrą/ litera w onaczeniach
Z nissanem od 2005 roku
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Zabrała 1KM ale za to w zakresie od 1000 do 2000 doszło prawie 15% Nm, dodam że wcześniej źle nie był on ustawiony.wronek pisze:Zabawa zapłonem chyba niezbyt dała
Troszke lepszy dół.
Tak czy siak Super pomysł bym z tym Swapem na 1,3 miło się nią musi teraz latać, pod maską oko cieszą akcenty niebieskie, motorowania fajnie na stożku bzyczy z czasem wydech z przedziału Fi 45-50mm zrobić, nie za głośny zapodać i będzie koło 90KM
Ps. wydech może być głośny jak planujesz turbo wsadzić - ono zarąbiście wycisza
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nic tylko u Ciebie zdjąć pokrywę zaworów i sprawdzić oznaczenie wałków
Ps. Była Micra Coyota teraz powstaje nam druga męska Micrunia
Ps. Była Micra Coyota teraz powstaje nam druga męska Micrunia
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Przekręcałem aparat z 1.0 i ustawiałem w taki sposób jak był wcześniej.Coobcio pisze:dodam że wcześniej źle nie był on ustawiony.
Skłamał bym gdybym zaprzeczyłCoobcio pisze:miło się nią musi teraz latać,
Tak jak dziś rozmawialiśmy .. będę lepił składaka i chyba fi 48 będzie najrozsądniejsze. Zastanawiam się czy dać jakiś tłumik pośrodku czy od kolektora przelot do końcowegoCoobcio pisze:wydech z przedziału Fi 45-50mm zrobić
Raczej nie ... choć tak samo miało być ze swapemCoobcio pisze:wydech może być głośny jak planujesz turbo wsadzić - ono zarąbiście wycisza
Nie ma co zazdrościć tylko trzeba dłubaćWieshaq pisze:Dziś miałem okazję również zobaczyć na żywo i nic tylko pozazdrościć.
Najszybciej w sobotę zwale pokrywę i sprawdzęCoobcio pisze:Nic tylko u Ciebie zdjąć pokrywę zaworów i sprawdzić oznaczenie wałków
Raczej mikra nie jest męska ale złapałem bakcyla .. zobaczymy jak długo mnie bedzie trzymałCoobcio pisze:druga męska Micrunia
[ Dodano: 2010-05-06, 20:06 ]
Kuba pytałeś co to za kolor u mnie pod maską - Jest to akryl niebieski metalic o nazwie "Deco color" firmy chemmot
http://www.deco-color.com/produkty/metallic.html ten po prawej
Z nissanem od 2005 roku
Niestety ale w moim wypadku sprawy finansowe nie pozwolą mi na tę zabawę.Szymeq pisze:Wieshaq napisał/a:
Dziś miałem okazję również zobaczyć na żywo i nic tylko pozazdrościć.
Nie ma co zazdrościć tylko trzeba dłubać
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Dłubać i jeździć w swojej klasie. Wykresy wykresami, ale osiągi się liczą. Na1/4 i w lapie/rozecie. Pozdro
p.s.
bezpiecznie, szybko i przyjemnie
p.s.
bezpiecznie, szybko i przyjemnie
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Trzeba dorwać wałek wydechowy i zapodać go na ssący
Hmmm ciekawe czy by wałki z GA14/GA16 nie podeszły wizualnie te silniki wyglądają identycznie... Mogłbyś zwymiarować wałek tzn. jego długość od zębatki do ostatniej krzywki ?
Hmmm ciekawe czy by wałki z GA14/GA16 nie podeszły wizualnie te silniki wyglądają identycznie... Mogłbyś zwymiarować wałek tzn. jego długość od zębatki do ostatniej krzywki ?
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
Bardzo dobrze - coraz lepiej! Bacznie obserwuję postępy
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."