Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!
Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.
Dziękujemy!
Moderatorzy: Seba WWA , Ryba , Sajmooon , janusz , Zielkq
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862 Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Ryba » 2010-04-18, 21:42
SR20VE nieeee.....
Za dużo
xtomek rzeźby
Mam wklęsłe tłoki, uszczelką nawet tego nie skoryguje. Będzie
SR20DEH-C ( planowo przyszły sezon )
bombel
Administrator
Posty: 13188 Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: bombel » 2010-04-19, 05:58
Ryba pisze: Będzie SR20DEH-C
A od czego to skrót??
koziro
stały bywalec
Posty: 113 Rejestracja: 2009-12-09, 21:57
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.
Post
autor: koziro » 2010-04-19, 07:40
Ryba pisze: Mam wklęsłe tłoki
podobno wszystkie silniki w p11 mają płaskie??to mnie zmartwiłeś bo myślałem,że po wałkach i kolektorze do gt dobije
nissan.. i wszystko jasne..
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004 Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Neptune » 2010-04-19, 08:03
bombel pisze: Ryba pisze: Będzie SR20DEH-C
A od czego to skrót??
Hmmmm Kompresor?!
[ Dodano : 2010-04-19, 09:08 ]
koziro pisze: Ryba pisze: Mam wklęsłe tłoki
podobno wszystkie silniki w p11 mają płaskie??to mnie zmartwiłeś bo myślałem,że po wałkach i kolektorze do gt dobije
Do tego mod rozrządu, zapłon, zimny dolot i uwolnienie wydechu i powinienes się równać z GT. P11 GT ma spoko skrzynie, dzięki której mimo podobnej mocy poleci szybciej i przerzuci tą moc na koła.
Nissan Primera SR20DE+T
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862 Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Ryba » 2010-04-19, 09:21
Pewnie że kompresor, dlatego SR20DEH-C
Troche zaskoczyłeś mnie tym twierdzeniem ze wszytskie P11 maja płaskie tłoki
koziro
stały bywalec
Posty: 113 Rejestracja: 2009-12-09, 21:57
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.
Post
autor: koziro » 2010-04-19, 10:02
Ryba pisze: Troche zaskoczyłeś mnie tym twierdzeniem ze wszytskie P11 maja płaskie tłoki
tak było na forum gadane więc tak przekazywałem dalej..
p.s. jak sprawdzić jakie się ma tłoki?idzie to zrobić bez zdejmowania głowy?
nissan.. i wszystko jasne..
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624 Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:
Post
autor: MacGayver » 2010-04-19, 10:35
koziro pisze:
p.s. jak sprawdzić jakie się ma tłoki?idzie to zrobić bez zdejmowania głowy?
przez wykręcenie świecy i albo zobaczysz albo włożyć wziernik
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862 Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Ryba » 2010-04-19, 12:29
spoko nikt za takiego Cie nie uważa. Sądzę że masz tą samo wersje silnikową co ja
koziro
stały bywalec
Posty: 113 Rejestracja: 2009-12-09, 21:57
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.
Post
autor: koziro » 2010-04-19, 14:12
ale jesteś pewien na 100%,że ten Twój motor pochodzi z p11?
nissan.. i wszystko jasne..
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862 Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Ryba » 2010-04-19, 14:58
Tak
to jest pewne
bombel
Administrator
Posty: 13188 Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: bombel » 2010-04-19, 17:48
P11 maja płaskie tłoki. Tylko SR20Di w P10 miały wklęsłe
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862 Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Ryba » 2010-04-20, 22:44
Bombel ... no co Ty gadasz.. Dla mnie to nowość
Od zawsze sądziłem że tylko wersje GT mają płaskie tłoki.
Dziś w samochodzie została wymieniona długo oczekiwana zwrotnica lewego koła oraz łożysko. Cicho w samochodzie sie zrobiło aż miło..
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074 Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:
Post
autor: Coobcio » 2010-04-21, 00:09
bombel pisze: P11 maja płaskie tłoki. Tylko SR20Di w P10 miały wklęsłe
Nie siej zamentu SR20De też miały wklesłe
Poza tym SR20DEH na japoński rynek występowały w wersji ECONO - silnik cały czas pracował na Lambdzie = 1 nawet przy gazie w podlogę i też te silniki miały wklesłe tłoki
A to co w Europie to każda P11 płaskie i sprężania 10:1
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862 Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Ryba » 2010-04-21, 14:14
No to teraz wszystko jasne
koziro
stały bywalec
Posty: 113 Rejestracja: 2009-12-09, 21:57
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.
Post
autor: koziro » 2010-04-22, 07:56
nissan.. i wszystko jasne..
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862 Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Ryba » 2010-04-22, 17:46
Dzisiejsza hamownia wszytsko wyjaśniła..
Na pokładzie:
- SR20DEH
- Skrzynia GT
- Kolektor by MacGayver
- Koła 205/45/16
Reszta seria
Wynik szokujący
Ostatnio zmieniony 2010-04-22, 18:02 przez
Ryba , łącznie zmieniany 1 raz.
szulczyk
wiem o czym pisze
Posty: 63 Rejestracja: 2009-12-09, 12:29
Lokalizacja: okolice Łasku/Łódź
Post
autor: szulczyk » 2010-04-22, 17:59
No pochwal sie jaki wynik??Bo ciekaw jestem bardzo
Primera p10 SLX 2,0 16v 116.7 KM
ainkaa
Post
autor: ainkaa » 2010-04-22, 18:06
szulczyk
wiem o czym pisze
Posty: 63 Rejestracja: 2009-12-09, 12:29
Lokalizacja: okolice Łasku/Łódź
Post
autor: szulczyk » 2010-04-22, 18:12
No ładnie Ryba...Wynik zacny..Dobra robota...O Macu nie wspomne
Primera p10 SLX 2,0 16v 116.7 KM
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074 Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:
Post
autor: Coobcio » 2010-04-22, 21:34
Pięknie pieknie, jakby zapodać wałek z GT i strzelić moda rozrądu to sądze że pod 159KM i 193Nm będzie - bez ruszania reszty wydechu...
Masz jakiegoś stałego rywala z którym mogłbyś się ustawić i porównać
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
szulczyk
wiem o czym pisze
Posty: 63 Rejestracja: 2009-12-09, 12:29
Lokalizacja: okolice Łasku/Łódź
Post
autor: szulczyk » 2010-04-22, 21:38
Jest primera Neptune'a...161 KM...Wyżej w postach Neptune ma opisane swoje mody
Primera p10 SLX 2,0 16v 116.7 KM
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004 Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Neptune » 2010-04-22, 22:03
Byłem, widziałem sam byłem w szoku
Respekt.
Co do sparing partnera to nie wiedzieć czemu Rybie sporo brakuje. Ale nadejdą czasy, kiedy będziemy do Ryby mówić MISTRZU
Nissan Primera SR20DE+T
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695 Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski
Post
autor: KTR » 2010-04-22, 22:39
czego Ryba mówisz, że wynik szokujacy?? serie z małym bonusem juz masz
ciekawe co wykombinujesz dalej
a Prima Neptuna też po podpiscie wydaje sie dosyć ciekawa, ganialiście sie może?
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
koziro
stały bywalec
Posty: 113 Rejestracja: 2009-12-09, 21:57
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.
Post
autor: koziro » 2010-04-23, 07:46
nie no wynik kozak
.czyli komp od gt daje w 131-konnym silniku aż 20 km
?bo chyba nic w nim nie dłubałeś??
p.s. no tak kolektor od MAC-a
Ostatnio zmieniony 2010-04-23, 07:53 przez
koziro , łącznie zmieniany 1 raz.
nissan.. i wszystko jasne..
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123 Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko
Post
autor: dylson » 2010-04-23, 07:48
Neptune pisze: Co do sparing partnera to nie wiedzieć czemu Rybie sporo brakuje.
151km 187nm vs 161 KM 193 NM cyferki tak bardzo sie nie roznia ale moim zdaniem moment u Ryby ma slaby przebieg. To prawie 190nm jest dostepne w bardzo waskim zakresie i tutaj bym sie doszukiwal tak duzej roznicy.
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004 Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Neptune » 2010-04-23, 09:05
KTR pisze: czego Ryba mówisz, że wynik szokujacy?? serie z małym bonusem juz masz
Tylko że Ryba nie ma GT wiec wynik bardzo ładny
Nie mylcie czerwonej pokrywy z silnikiem od GT
Sam chce taka, będzie pasować do koloru auta
[ Dodano : 2010-04-23, 10:11 ]
dylson pisze: Neptune pisze: Co do sparing partnera to nie wiedzieć czemu Rybie sporo brakuje.
151km 187nm vs 161 KM 193 NM cyferki tak bardzo sie nie roznia ale moim zdaniem moment u Ryby ma slaby przebieg. To prawie 190nm jest dostepne w bardzo waskim zakresie i tutaj bym sie doszukiwal tak duzej roznicy.
Dylson bardzo trafna uwaga. Jak oglądam ten moj najlepszy wykres to zakres momentu znacznie się różni. Góra trzyma niuty zdecydowanie dłużej. Chociaż ostatnio na hamce było pare niepowodzeń
Nissan Primera SR20DE+T
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695 Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski
Post
autor: KTR » 2010-04-23, 17:22
Neptune pisze:
Tylko że Ryba nie ma GT wiec wynik bardzo ładny
a to nie jest przypadkiem silnik z P11GT??
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624 Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:
Post
autor: MacGayver » 2010-04-23, 18:46
KTR pisze: a to nie jest przypadkiem silnik z P11GT??
no właśnie to jest najciekawsze że nie
, podstawowo 130, ale żeby była pewność będzie hamowany w przyszłym tygodniu na oryginalnym kolektorze który był wcześniej
wronek
fanatyk nissana
Posty: 938 Rejestracja: 2009-12-09, 18:43
Lokalizacja: Łódź
Post
autor: wronek » 2010-04-23, 19:50
DEH nie ma 150 KM
K10 GA16DE + Madzia 323