Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Nissan Primera P10 GT Turbo

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-04-18, 21:42

SR20VE nieeee..... :P Za dużo xtomek rzeźby :) Mam wklęsłe tłoki, uszczelką nawet tego nie skoryguje. Będzie SR20DEH-C :D :D :D ( planowo przyszły sezon )

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-04-19, 05:58

Ryba pisze:Będzie SR20DEH-C
A od czego to skrót?? :D

koziro
stały bywalec
Posty: 113
Rejestracja: 2009-12-09, 21:57
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.

Post autor: koziro » 2010-04-19, 07:40

Ryba pisze:Mam wklęsłe tłoki
podobno wszystkie silniki w p11 mają płaskie??to mnie zmartwiłeś bo myślałem,że po wałkach i kolektorze do gt dobije :(
nissan.. i wszystko jasne..

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-04-19, 08:03

bombel pisze:
Ryba pisze:Będzie SR20DEH-C
A od czego to skrót?? :D
Hmmmm Kompresor?! ;-)

[ Dodano: 2010-04-19, 09:08 ]
koziro pisze:
Ryba pisze:Mam wklęsłe tłoki
podobno wszystkie silniki w p11 mają płaskie??to mnie zmartwiłeś bo myślałem,że po wałkach i kolektorze do gt dobije :(
Do tego mod rozrządu, zapłon, zimny dolot i uwolnienie wydechu i powinienes się równać z GT. P11 GT ma spoko skrzynie, dzięki której mimo podobnej mocy poleci szybciej i przerzuci tą moc na koła.
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-04-19, 09:21

Pewnie że kompresor, dlatego SR20DEH-C :)

Troche zaskoczyłeś mnie tym twierdzeniem ze wszytskie P11 maja płaskie tłoki :P

koziro
stały bywalec
Posty: 113
Rejestracja: 2009-12-09, 21:57
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.

Post autor: koziro » 2010-04-19, 10:02

Ryba pisze:Troche zaskoczyłeś mnie tym twierdzeniem ze wszytskie P11 maja płaskie tłoki :P
tak było na forum gadane więc tak przekazywałem dalej..

p.s. jak sprawdzić jakie się ma tłoki?idzie to zrobić bez zdejmowania głowy?
nissan.. i wszystko jasne..

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2010-04-19, 10:35

koziro pisze: p.s. jak sprawdzić jakie się ma tłoki?idzie to zrobić bez zdejmowania głowy?
przez wykręcenie świecy i albo zobaczysz albo włożyć wziernik ;-)
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

koziro
stały bywalec
Posty: 113
Rejestracja: 2009-12-09, 21:57
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.

Post autor: koziro » 2010-04-19, 10:50

http://forum.nissanklub.pl/index.php/to ... ge__st__60

stąd wziąłem moją wiedzę 3 i 4 post od góry.żebym nie został spalony jako heretyk :P


p.s. dzisiaj to oblukam u siebie.
nissan.. i wszystko jasne..

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-04-19, 12:29

spoko nikt za takiego Cie nie uważa. Sądzę że masz tą samo wersje silnikową co ja :P

koziro
stały bywalec
Posty: 113
Rejestracja: 2009-12-09, 21:57
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.

Post autor: koziro » 2010-04-19, 14:12

ale jesteś pewien na 100%,że ten Twój motor pochodzi z p11?
nissan.. i wszystko jasne..

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-04-19, 14:58

Tak :) to jest pewne

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-04-19, 17:48

P11 maja płaskie tłoki. Tylko SR20Di w P10 miały wklęsłe

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-04-20, 22:44

Bombel... no co Ty gadasz.. Dla mnie to nowość :shock: Od zawsze sądziłem że tylko wersje GT mają płaskie tłoki.

Dziś w samochodzie została wymieniona długo oczekiwana zwrotnica lewego koła oraz łożysko. Cicho w samochodzie sie zrobiło aż miło.. :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-21, 00:09

bombel pisze:P11 maja płaskie tłoki. Tylko SR20Di w P10 miały wklęsłe
Nie siej zamentu SR20De też miały wklesłe :P
Poza tym SR20DEH na japoński rynek występowały w wersji ECONO - silnik cały czas pracował na Lambdzie = 1 nawet przy gazie w podlogę i też te silniki miały wklesłe tłoki :P

A to co w Europie to każda P11 płaskie i sprężania 10:1 :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-04-21, 14:14

No to teraz wszystko jasne :P

koziro
stały bywalec
Posty: 113
Rejestracja: 2009-12-09, 21:57
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.

Post autor: koziro » 2010-04-22, 07:56

Ryba pisze:No to teraz wszystko jasne :P
te wklęsłe tłoki po nocach mi się śniły :P :P :P
nissan.. i wszystko jasne..

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-04-22, 17:46

Dzisiejsza hamownia wszytsko wyjaśniła.. :)

Na pokładzie:

- SR20DEH
- Skrzynia GT
- Kolektor by MacGayver
- Koła 205/45/16


Reszta seria :)
Wynik szokujący :mrgreen:

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2010-04-22, 18:02 przez Ryba, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
szulczyk
wiem o czym pisze
Posty: 63
Rejestracja: 2009-12-09, 12:29
Lokalizacja: okolice Łasku/Łódź

Post autor: szulczyk » 2010-04-22, 17:59

No pochwal sie jaki wynik??Bo ciekaw jestem bardzo :-)
Primera p10 SLX 2,0 16v 116.7 KM :D

ainkaa

Post autor: ainkaa » 2010-04-22, 18:06

No brawo :) :) :)

Awatar użytkownika
szulczyk
wiem o czym pisze
Posty: 63
Rejestracja: 2009-12-09, 12:29
Lokalizacja: okolice Łasku/Łódź

Post autor: szulczyk » 2010-04-22, 18:12

No ładnie Ryba...Wynik zacny..Dobra robota...O Macu nie wspomne
Primera p10 SLX 2,0 16v 116.7 KM :D

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-22, 21:34

Pięknie pieknie, jakby zapodać wałek z GT i strzelić moda rozrądu to sądze że pod 159KM i 193Nm będzie - bez ruszania reszty wydechu...

Masz jakiegoś stałego rywala z którym mogłbyś się ustawić i porównać ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
szulczyk
wiem o czym pisze
Posty: 63
Rejestracja: 2009-12-09, 12:29
Lokalizacja: okolice Łasku/Łódź

Post autor: szulczyk » 2010-04-22, 21:38

Jest primera Neptune'a...161 KM...Wyżej w postach Neptune ma opisane swoje mody
Primera p10 SLX 2,0 16v 116.7 KM :D

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-04-22, 22:03

Byłem, widziałem sam byłem w szoku ;-) Respekt.

Co do sparing partnera to nie wiedzieć czemu Rybie sporo brakuje. Ale nadejdą czasy, kiedy będziemy do Ryby mówić MISTRZU :mrgreen:
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-04-22, 22:39

czego Ryba mówisz, że wynik szokujacy?? serie z małym bonusem juz masz :) ciekawe co wykombinujesz dalej :-P a Prima Neptuna też po podpiscie wydaje sie dosyć ciekawa, ganialiście sie może?
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

koziro
stały bywalec
Posty: 113
Rejestracja: 2009-12-09, 21:57
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.

Post autor: koziro » 2010-04-23, 07:46

nie no wynik kozak :).czyli komp od gt daje w 131-konnym silniku aż 20 km ???bo chyba nic w nim nie dłubałeś??


p.s. no tak kolektor od MAC-a
Ostatnio zmieniony 2010-04-23, 07:53 przez koziro, łącznie zmieniany 1 raz.
nissan.. i wszystko jasne..

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-04-23, 07:48

Neptune pisze:Co do sparing partnera to nie wiedzieć czemu Rybie sporo brakuje.
151km 187nm vs 161 KM 193 NM cyferki tak bardzo sie nie roznia ale moim zdaniem moment u Ryby ma slaby przebieg. To prawie 190nm jest dostepne w bardzo waskim zakresie i tutaj bym sie doszukiwal tak duzej roznicy.

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-04-23, 09:05

KTR pisze:czego Ryba mówisz, że wynik szokujacy?? serie z małym bonusem juz masz :)
Tylko że Ryba nie ma GT wiec wynik bardzo ładny ;D Nie mylcie czerwonej pokrywy z silnikiem od GT :) Sam chce taka, będzie pasować do koloru auta :lol:

[ Dodano: 2010-04-23, 10:11 ]
dylson pisze:
Neptune pisze:Co do sparing partnera to nie wiedzieć czemu Rybie sporo brakuje.
151km 187nm vs 161 KM 193 NM cyferki tak bardzo sie nie roznia ale moim zdaniem moment u Ryby ma slaby przebieg. To prawie 190nm jest dostepne w bardzo waskim zakresie i tutaj bym sie doszukiwal tak duzej roznicy.
Dylson bardzo trafna uwaga. Jak oglądam ten moj najlepszy wykres to zakres momentu znacznie się różni. Góra trzyma niuty zdecydowanie dłużej. Chociaż ostatnio na hamce było pare niepowodzeń :hah:
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-04-23, 17:22

Neptune pisze: Tylko że Ryba nie ma GT wiec wynik bardzo ładny ;D
a to nie jest przypadkiem silnik z P11GT?? :)

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2010-04-23, 18:46

KTR pisze:a to nie jest przypadkiem silnik z P11GT?? :)
no właśnie to jest najciekawsze że nie :mrgreen:, podstawowo 130, ale żeby była pewność będzie hamowany w przyszłym tygodniu na oryginalnym kolektorze który był wcześniej :-P
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
wronek
fanatyk nissana
Posty: 938
Rejestracja: 2009-12-09, 18:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: wronek » 2010-04-23, 19:50

DEH nie ma 150 KM :->
K10 GA16DE + Madzia 323 :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”