
[ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Re: [ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
Widzę że auto wciąż u tego samego właściciela, i nadal żyje 

Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20
Re: [ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
Ile to juz czasu?
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Re: [ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Re: [ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
Przecież nie może być wiecznie tak różowo... ostatnio podczas jazdy auto straciło moc, z baku doszło do mnie głośne buczenie pompy(zamiennik gss342) podnoszę maskę a tam wskazówka zegara lata od 0.5 do max 2 bar.

Zamówiłem nową pompę niby oryginał Walbro Gss342 po montażu pracowała 30 minut i miałem powtórkę z rozrywki
zamontowana pompa okazała się podróbką, na szczęście kasa na koncie się zgadza więc postanowiłem dołożyć parę złotych i zamówić tym razem na bank oryginał Walbro. Dzisiaj doszła do mnie paczka, więc na dniach montaż i mam nadzieję, że będę miał już z tym spokój 

Pozdrawiam!

Zamówiłem nową pompę niby oryginał Walbro Gss342 po montażu pracowała 30 minut i miałem powtórkę z rozrywki

Pozdrawiam!
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Re: [ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
Jednak nie wytrzymałem dzisiaj, nowa pompa założona, wleciał też nowy filtr paliwa, teraz wszystko jest jak dawniej i oby już tak zostało 


Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Re: [ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
Pewnie to obecnie najbardziej zadbana i doinwestowana P11 GT w Polsce
Może jakieś świeże fotki?

Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20
Re: [ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
adrionGT dzięki za miłe słowa




pozdrawiam,
Przemo!
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Re: [ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
A jaką moc ma teraz Primerka ? ☺
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20
Re: [ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
Na hamownię po wymianie wałków na N1, modzie rozrządu i korekcie mapy jeszcze się nie wybrałem, ale czuć różnicę w porównaniu do serii SR20VE. Licznikowo 100km/h osiąga w 6 sekund więc jak na P11 nie wybebeszone myślę, że wynik na hamowni będzie całkiem spoko 

Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Re: [ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
Hey!
Ostatnio miałem parę zapytań o swoją Nysę, a z racji tego, że nie mam za bardzo czasu na pisanie to odpowiadam już na przyszłość
- tak cały czas ją mam, ma się dobrze i nie planuję jej sprzedać
- fura nadal błyszczy, cieszy oko i daje sporo frajdy z jazdy
Pozdrawiam!
Wolfshade

Ostatnio miałem parę zapytań o swoją Nysę, a z racji tego, że nie mam za bardzo czasu na pisanie to odpowiadam już na przyszłość
- tak cały czas ją mam, ma się dobrze i nie planuję jej sprzedać
- fura nadal błyszczy, cieszy oko i daje sporo frajdy z jazdy
Pozdrawiam!
Wolfshade

Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Re: [ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
Pięknie, tak trzymać 
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20
Re: [ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
Wolfshade trzymaj, dbaj, nie sprzedawaj, bo będziesz żałował - tak jak kilku chłopaków z forum 

赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Re: [ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
Mishi mi cały czas to powtarza jak mantrę

Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Re: [ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
I ma rację ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Re: [ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
HeY
Ano autko cały czas na chodzie. Nawet miałem nim ostatnio małą przejażdżkę.
Pozdrawiam
Mishi
Ano autko cały czas na chodzie. Nawet miałem nim ostatnio małą przejażdżkę.
Pozdrawiam
Mishi
Re: [ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
Powoli czas zacząć przygotowania do sezonu, a że pogoda wczoraj dopisała to na początek zabrałem się za wymianę żaróweczek przy zegarach, w końcu wszystko podświetla się jak należy 


Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Re: [ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
Dzisiaj udało mi się wygospodarować trochę wolnego czasu, więc zabrałem się za wymianę oleju oraz tarcz i klocków przód (stare biły podczas hamowania), płynu hamulcowego 



Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Re: [ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
Dzisiaj wleciał nowy regulator ciśnienia- stary "chińczyk Tomei" powoli zaczynał nie wytrzymywać ciśnienia. Nowy trzyma ciśnienie idealnie , posiada większą membranę a to jest zdecydowanie na plus



Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Re: [ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
Podświetlenie deski - jeśli z całej reszty żarówek do podświetlenia pościągałeś też niebieskie kapturki to w zimie, ten bursztynowy kolor sprawi, że jest cieplej
Ot temperatura barwowa
Olej - z doświadczenia, 5W50 jak się nie gania po torze to męczenie silnika. 5W40 w zupełności starcza jak się czasami depcze, na 5W30 rwie aż miło i elegancko się wkręca. Ale 5W40 na lato, a na zimę 5W30 - dobór moim zdaniem idealny![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Tym regulatorem to o ile zwiększyłeś ciśnienie? Na OEMie, przy sprawnej pompie paliwa po 24 latach bez problemu można mieć nominalne ciśnienie, jak w instrukcji serwisowej.

Olej - z doświadczenia, 5W50 jak się nie gania po torze to męczenie silnika. 5W40 w zupełności starcza jak się czasami depcze, na 5W30 rwie aż miło i elegancko się wkręca. Ale 5W40 na lato, a na zimę 5W30 - dobór moim zdaniem idealny
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Tym regulatorem to o ile zwiększyłeś ciśnienie? Na OEMie, przy sprawnej pompie paliwa po 24 latach bez problemu można mieć nominalne ciśnienie, jak w instrukcji serwisowej.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Re: [ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
Żaróweczeki wymieniłem wszystkie, łącznie z kontrolkami, wszytko jest teraz bez kapturków i przyznam, że barwa ciepła i przyjemna dla oka. Idealnie na zimowy wieczór
choć auto zimą w garażu tylko stoi 
O oleju się nie wypowiadam, choć co roku daję albo Shella albo Valvoline- teraz padło na Valvo
VE mam ustawione pod 4,2 bara tak aby przy 8tyś trzymał dobrze ciśnienie , podczas strojenia wyszło, że standardowy regulator i pompa nie dają rady i trzeba trochę podbić...
O oleju się nie wypowiadam, choć co roku daję albo Shella albo Valvoline- teraz padło na Valvo
VE mam ustawione pod 4,2 bara tak aby przy 8tyś trzymał dobrze ciśnienie , podczas strojenia wyszło, że standardowy regulator i pompa nie dają rady i trzeba trochę podbić...
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033