[ Primera] P11.144 by Bombel
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
No i po test drive. Turbina nie dała rady i się rozleciała
Jutro zobaczymy co wyszło a w poniedziałek ogarnę regenerację, albo trzeba kupić nową
P.S. Sprzęgło okazuje się, że też nie daje rady, więc dwie rzeczy na raz wyszły
[ Dodano: 2010-03-27, 18:10 ]
P.S. 2. w P11.144 seryjne wtryski 0280155798 mają wydajność 292 ccm/min
Jutro zobaczymy co wyszło a w poniedziałek ogarnę regenerację, albo trzeba kupić nową
P.S. Sprzęgło okazuje się, że też nie daje rady, więc dwie rzeczy na raz wyszły
[ Dodano: 2010-03-27, 18:10 ]
P.S. 2. w P11.144 seryjne wtryski 0280155798 mają wydajność 292 ccm/min
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Do dokończenia praktycznie tylko zostało zamontowanie przedniego zderzaka i dopasowanie Downpipe wraz z owinięciem go bandażem a tu taka niespodzianka turbina się rozleciała i to przy doładowaniu 0,5 bara...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Nie ma co regenerowac jesli chcesz pojezdzic. BTW od kogo kupiles turbo, ze po 2 dniach sie rozlecialobombel pisze:No i po test drive. Turbina nie dała rady i się rozleciała
Jutro zobaczymy co wyszło a w poniedziałek ogarnę regenerację, albo trzeba kupić nową
P.S. Sprzęgło okazuje się, że też nie daje rady, więc dwie rzeczy na raz wyszły
[ Dodano: 2010-03-27, 18:10 ]
P.S. 2. w P11.144 seryjne wtryski 0280155798 mają wydajność 292 ccm/min
Sprzedam 200sx s13
viewtopic.php?p=396678#396678
viewtopic.php?p=396678#396678
Bylem przy testach jechalem test drive. Niestety Turbina "się skonczyła" jak to Coobcio powiedzial, ale w sumie to dobrze ze teraz na strojeniu a nie pozniej gdzies w trasie czy cos
Moze sprobuj Bombel sie odezwac do tego typa co od niego kupiles....
P.S
Zgram filmiki i zdjecia to wysle gdzies na serwer i Ci dam linka.
Moze sprobuj Bombel sie odezwac do tego typa co od niego kupiles....
P.S
Zgram filmiki i zdjecia to wysle gdzies na serwer i Ci dam linka.
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
No jednak na takich zabawkach się nie oszczędza
Trzeba by opis zmienić , viewtopic.php?t=1907 zamiast dobrej używki, dobra nówka 3-4kółeczka.
Trzeba by opis zmienić , viewtopic.php?t=1907 zamiast dobrej używki, dobra nówka 3-4kółeczka.
Ostatnio zmieniony 2010-03-27, 19:36 przez NadiR, łącznie zmieniany 1 raz.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Zuru dawaj filmy na Youtuba...
A Ty Bombel dawaj fotki turbiny przed robotą, ja wiem że turbina nie była winna temu zajściu ani jej stan tylko zniszczyło ją to że została rozbierana w celu obrócenia muszki by przystosować ją pod twoją turbo instalację w Primerze...
Ślady miedzio-spraya dowodzą że była zciągana muszla wydechowa z niej.
Dodam że turbinę którą masz jest to T3 z skyline R33 z bardzo delikatnym ceramicznym wirnikiem wydechowym...
A Ty Bombel dawaj fotki turbiny przed robotą, ja wiem że turbina nie była winna temu zajściu ani jej stan tylko zniszczyło ją to że została rozbierana w celu obrócenia muszki by przystosować ją pod twoją turbo instalację w Primerze...
Ślady miedzio-spraya dowodzą że była zciągana muszla wydechowa z niej.
Dodam że turbinę którą masz jest to T3 z skyline R33 z bardzo delikatnym ceramicznym wirnikiem wydechowym...
Ostatnio zmieniony 2010-03-27, 19:33 przez Coobcio, łącznie zmieniany 1 raz.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Współczuję Bombel. Zapowiadało się baaardzo ciekawie. Mam nadzieję, że drugie podejście wyda. Oczywiście trzymam kciuki. Będzie dobrze i grubo.
Pozddrawiam
p.s.
Już od czasów srebrnego potwora Coobcia obawiałem się kłopotów z turbo.
Pozddrawiam
p.s.
Już od czasów srebrnego potwora Coobcia obawiałem się kłopotów z turbo.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Słabo trochę ale co nas nie zabije to nas wzmocni! My woziliśmy suszarki na Głębocką 98a do firmy MOTO-REMO. Są przedstawicielem Garretta na Polskę.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Moto Remo nie wykona ci żadnej naprawy turbiny na Ball beringu, u nich naprawa polega na wymianie całej turbiny na nową a w rozliczeniu za grosze przyjmują twoją...
Do niedawna wymieniali w takich turbinach całe kartridże pozostawiając jedynie muszlę dolotową i wydechową ze starej...
Pss. na poniedziałek ją wyciągnę z wozu to się będzie kminić
Jak się z motoremo weźmie to odrazu się poprosi ich by tak samo ją ustawili jak tą obecną co masz.
Do niedawna wymieniali w takich turbinach całe kartridże pozostawiając jedynie muszlę dolotową i wydechową ze starej...
Pss. na poniedziałek ją wyciągnę z wozu to się będzie kminić
Jak się z motoremo weźmie to odrazu się poprosi ich by tak samo ją ustawili jak tą obecną co masz.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
no nie wiem - było by to dość ryzykowne, z tego co znalazłem jednak na ślizgowych łożyskachbombel pisze: Tylko to turbo jest na kulkach chyba ...
T3
http://www.ls1truck.com/forums/power-ad ... turbo.html
http://www.calaisturbo.com.au/showthread.php?t=180324
T28
http://www.driftworks.com/forum/technic ... turbo.html
jak rozbierzecie powiedz co się sypło - chyba że już wiesz co poleciało
1.8 acenta xenon 2006 TTI TCB 880 + Midland ML-145
"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dwie takie same turbiny jak miał bombel zarąbał mój kolega Czesio w Silvi S12 tzn. dokładnie ten sam model czyli Garrett 45V4 który cechuje się:
- podwójnymi łożyskami kulkowymi
- ma wirnik strony zimnej kompozytowy (plastikowy)
- a wirnik strony gorącej jest ceramiczny, bardzo kruchy...
Wydajność jej to ok 300KM, maks bezpieczne doładowanie które znoszą wirniki bez uszkodzenia się to 0,85 bara w przypadku RB25DET w których występują...
"The turbo you're talking about is most likely a 45v3. The specs of this turbo are very close to a T3 super 60. They were based off of garrett designs but actually made by Nissan. One of the cool things about this turbo is that it uses a composite (yes, plastic) compressor wheel and a ceramic turbine shaft and wheel. These are the lightest materials available and combined with the cermaic ball bearing center section, they boost increadibly fast. I have used these turbos on a lot of custom turbo set-ups I have done for people and they always spin pretty damn fast at idle.
One of the problems that you are going to run into is that the materials used for the turbine wheel limits its boost potential. With the 45v1-4 turbos, you can only hit a maximum of around 15psi. There are four different variations of that turbo (hense 1-4) and each has it's own slight differences. The 45v3 is pretty much the same thing as a 45v2, just it has the composite compressor wheel. The 45v1 has a slightly smaller compressor, the 45v4 has a slightly larger turbine housing. Some people have used different combinations of components to make some pretty wicked turbos. Three of those turbos come on the Rb25det motors, differing from R32-R33 models, The other, and the largest, comes off of the VG30det (the older single turbo model.)"
Więcej można poczytać tu: http://www.daewootech.com/forum/viewtop ... 54&start=0
- podwójnymi łożyskami kulkowymi
- ma wirnik strony zimnej kompozytowy (plastikowy)
- a wirnik strony gorącej jest ceramiczny, bardzo kruchy...
Wydajność jej to ok 300KM, maks bezpieczne doładowanie które znoszą wirniki bez uszkodzenia się to 0,85 bara w przypadku RB25DET w których występują...
"The turbo you're talking about is most likely a 45v3. The specs of this turbo are very close to a T3 super 60. They were based off of garrett designs but actually made by Nissan. One of the cool things about this turbo is that it uses a composite (yes, plastic) compressor wheel and a ceramic turbine shaft and wheel. These are the lightest materials available and combined with the cermaic ball bearing center section, they boost increadibly fast. I have used these turbos on a lot of custom turbo set-ups I have done for people and they always spin pretty damn fast at idle.
One of the problems that you are going to run into is that the materials used for the turbine wheel limits its boost potential. With the 45v1-4 turbos, you can only hit a maximum of around 15psi. There are four different variations of that turbo (hense 1-4) and each has it's own slight differences. The 45v3 is pretty much the same thing as a 45v2, just it has the composite compressor wheel. The 45v1 has a slightly smaller compressor, the 45v4 has a slightly larger turbine housing. Some people have used different combinations of components to make some pretty wicked turbos. Three of those turbos come on the Rb25det motors, differing from R32-R33 models, The other, and the largest, comes off of the VG30det (the older single turbo model.)"
Więcej można poczytać tu: http://www.daewootech.com/forum/viewtop ... 54&start=0
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
a co się sypło? faktycznie łożyska? z tego co napisane mają tez ceramiczne części czyli są wrażliwe na uszkodzenia i bardzo wrażliwe na czystość i wyrównoważenie wirnika
1.8 acenta xenon 2006 TTI TCB 880 + Midland ML-145
"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Kuba się dziś cały dzień byczył i jej nie wyciągnął
Ps. do 400HP najlepsze co można zanabyć to Trubonetic T3/T4e z gorącą stroną AR.63
Ps. do 400HP najlepsze co można zanabyć to Trubonetic T3/T4e z gorącą stroną AR.63
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Współczuję Bombel
Może mu spaw wpadł do turbo? Ale to nie w gorącą stronę.
Jak turbo się wypupczyło przy takim doładowaniu to raczej nie było zachetane eksploatacyjnie. Może faktycznie coś Zdzisio z Konstancina tam "wrzucił"?
Stary daruj sobie naprawę. Kup porządne turbo. Chyba że naprawa będzie groszowa i nie będzie Ci przeszkadzało kolejne grzebanie się z tym jak kolejny raz padnie.
To jak on to orurowanie robił że wirnik po gorącej stronie uszkodził? Do gorącej strony to on nawet wglądu nie powinien mieć jak orurownie robił.bombel pisze:Obstawiamy jednak, że pan w Konstancinie podczas robienia orurowania uszkodził wirnik po gorącej stronie i stąd awaria
Może mu spaw wpadł do turbo? Ale to nie w gorącą stronę.
Jak turbo się wypupczyło przy takim doładowaniu to raczej nie było zachetane eksploatacyjnie. Może faktycznie coś Zdzisio z Konstancina tam "wrzucił"?
jakieś wrażenia akustyczne?bombel pisze:Zdązyliśmy dojechac do swiatel i nawrócić
bombel pisze:Naprawa polega na całkowitej wymianie środka, ale musza ja obejrzeć bo nie ma numeru katalogowego odpowiedniego
To naprawa czy regen?Ehh. Jak dobrze pojdzie to w poniedzialek bedzie nastepna turbina
Stary daruj sobie naprawę. Kup porządne turbo. Chyba że naprawa będzie groszowa i nie będzie Ci przeszkadzało kolejne grzebanie się z tym jak kolejny raz padnie.