[ Primera] Gin'iro Ookami - WP11 by Michal_m66
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Czas odkurzyć nieco topic, bo zarósł grubą warstwą kurzu.......
Zmieniliśmy tuleje w dolnych wahaczach na czerwone poli, bo oryginały się wysypały.
Lewa strona - wyjęcie wahacza graniczyło z cudem. Trzeba było wypalić przednią tuleję, żeby łaskawie dostać się do jej wewnętrznej metalowej części, która tak przyrdzewiała, że nie chciała zejść. Dopiero szlifierka dała radę - lizak nie ucierpiał. Dobre 2 godziny się męczyłem, żeby to wyjąć......... Za to lewy przegub zewnętrzny - wymiana ino mig
Dnia następnego przyszła kolej na prawą stronę. Wahacz zlazł bez problemu, wszystko zrobione, tuleje wymienione. No i przeszła kolej na przegub zewnętrzny.......... Ni chu......, nie chciał zejść. Dopiero dziś go wymieniliśmy...... Powiem tak, bez ściągacza do przegubów, dobrego imadła i klucza udarowego, to w żaden znany mi sposób, to by się nie udało. Udało nam się rozwalić pierścień osadczy, który jest wewnątrz przegubu i ściąć z dobre 5 lub 7 zębów na wieloklinie, na wałku półosi. Pierścień rozleciał się na przynajmniej 4 części.
Fotki szczątkowe - samo poli - powinno gdzieś być. Michal_M66, musi tylko znaleźć i wrzucić.
Na dniach auto idzie do SPA
Trzeba jeszcze pomyśleć nad heblem, bo to auto nie hamuje..........
Zmieniliśmy tuleje w dolnych wahaczach na czerwone poli, bo oryginały się wysypały.
Lewa strona - wyjęcie wahacza graniczyło z cudem. Trzeba było wypalić przednią tuleję, żeby łaskawie dostać się do jej wewnętrznej metalowej części, która tak przyrdzewiała, że nie chciała zejść. Dopiero szlifierka dała radę - lizak nie ucierpiał. Dobre 2 godziny się męczyłem, żeby to wyjąć......... Za to lewy przegub zewnętrzny - wymiana ino mig
Dnia następnego przyszła kolej na prawą stronę. Wahacz zlazł bez problemu, wszystko zrobione, tuleje wymienione. No i przeszła kolej na przegub zewnętrzny.......... Ni chu......, nie chciał zejść. Dopiero dziś go wymieniliśmy...... Powiem tak, bez ściągacza do przegubów, dobrego imadła i klucza udarowego, to w żaden znany mi sposób, to by się nie udało. Udało nam się rozwalić pierścień osadczy, który jest wewnątrz przegubu i ściąć z dobre 5 lub 7 zębów na wieloklinie, na wałku półosi. Pierścień rozleciał się na przynajmniej 4 części.
Fotki szczątkowe - samo poli - powinno gdzieś być. Michal_M66, musi tylko znaleźć i wrzucić.
Na dniach auto idzie do SPA
Trzeba jeszcze pomyśleć nad heblem, bo to auto nie hamuje..........
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ale za to jaki wytrzymały był ten pierścień
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
-
- wiem o czym pisze
- Posty: 52
- Rejestracja: 2014-07-31, 11:32
- Lokalizacja: Wrocław
Michal_M66, nie wymigasz się teraz - dawaj foty pięknych dziur, które wybiłem śrubokrętem
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- wiem o czym pisze
- Posty: 52
- Rejestracja: 2014-07-31, 11:32
- Lokalizacja: Wrocław
Foto
____________________________________________________
Auto wróciło ze spa, tak więc dawaj foty przed i po spa.
BTW. Górne wahacze, które pójdą w poli. Drążek zmiany biegów, do wymiany bo obecny to kicha....
____________________________________________________
Auto wróciło ze spa, tak więc dawaj foty przed i po spa.
BTW. Górne wahacze, które pójdą w poli. Drążek zmiany biegów, do wymiany bo obecny to kicha....
Ostatnio zmieniony 2017-08-31, 09:56 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Puchacz, nie, aż tak dobrze nie ma Już poprawiłem
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- wiem o czym pisze
- Posty: 52
- Rejestracja: 2014-07-31, 11:32
- Lokalizacja: Wrocław
Niestety tym razem tylko kilka zdjęć. Na początek dziurki które zostały odkryte po wstępnym oczyszczeniu rdzy przez janusz,
Niestety całej grozy, która wiała z podwozia już nie zaprezentuje - główny problem stanowiły podłużnice. Tak podłużnice jak i nadkola i podłoga została naprawiona.
Poniżej część zdjęć zrobiona przez blacharza - swoich jeszcze nie zrobiłem ale w wolnej chwili zrobię i wrzucę tutaj co by zaprezentować ogrom prac jaki został przez blacharza poczyniony
Jeszcze oczekuje mnie we wrześniu wymiana progów U tego samego blacharza
Niestety całej grozy, która wiała z podwozia już nie zaprezentuje - główny problem stanowiły podłużnice. Tak podłużnice jak i nadkola i podłoga została naprawiona.
Poniżej część zdjęć zrobiona przez blacharza - swoich jeszcze nie zrobiłem ale w wolnej chwili zrobię i wrzucę tutaj co by zaprezentować ogrom prac jaki został przez blacharza poczyniony
Jeszcze oczekuje mnie we wrześniu wymiana progów U tego samego blacharza
-
- wiem o czym pisze
- Posty: 52
- Rejestracja: 2014-07-31, 11:32
- Lokalizacja: Wrocław
Dobra, dobra, bujać to my, ale nie nasMichal_M66 pisze:Przed nazwijmy to "czyszczeniem" też wyglądało niepozornie
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_