Czerwone poli już na aucie. Nie mam siły aby wystawić fotki ale zrobię to jakoś niedługo.
Przy okazji zmieniłem sworznie wahaczy. Dobrze, że mam dostęp do warsztatu (i tu reklama) u Lestanta
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Jeszcze tylko zbieżność i będzie GIT
________________________________________________________________________
22.04.2016
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
cały tył gratów na Sobotnią akcję
![:P](./images/smilies/razz.png)
Plan na sobotę:
1. Spuszczenie oleju z silnika (po płukance Liqui Moly) i ze skrzyni
2. Demontaż miski olejowej skrzyni oraz filtra
3. Złożenie miski wraz z nowym filtrem i uszczelką
4. Zmiana filtra oleju ( wpada znowu Mann-filters )
5. Zalanie Millers XF 5W40 do silnika ( dzięki Gaweł za olej i filtr)
6. Zalanie Elf Elfmatic G3 do skrzyni ( rownież podziękowania dla Gawła)
7. Wymiana świec zapłonowych na NGK ( platynowe i zimniejsze od serii)
________________________________________________________________________
30.04.2016
Wszystkie prace poszły sprawinie i bez większych problemów
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Po wymianie filtra w skrzyni, uszczelki miski oraz oleju skrzynia zachowuje się delikatniej, nic już ze skrzyni nie cieknie
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Jedyna rzecz upierdliwa przy wymianie to dolewanie oleju przez otwór bagnetu do sprawdzania oleju w skrzyni.
Dzięki nowym świecom pomiar Power Balance wychodzi równiutko, tak jak powinno być.
Po wymianie na poli Janek ustawił mi zbieżność (Polecam, bo dobry sprzęt i staranność wykonania)
Do tego wpadła Rozpórka przednich kielichów. Auto zachowuje się lepiej w zakrętach, jest lekko twardsze ale coś kosztem czegoś.
Reakcja na zmianę kierunku ruchu jest momentalna.
Teraz trzeba zająć się tylnym zawiasem.