[ Primera] Nissan Primera P11 byRafik
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
planowanie + gniazda to ok 300pln
4 tłoki nadnadwymiar 350pln
pierścienie ok 250pln
panewki ok 300pln
szlif tulei cylindrów chyba ok 200pln
coś takie koszta wyszły musiałbym fakture wykopać ale ok 1400 za sam blok i głowice
[ Dodano: 2016-04-12, 11:27 ]
w planach kpl kapci poniżej jakieś opinie klubowiczów?
pytanie czy indeks prędkości V-240 czy H-210 ma jakieś znaczenie przy osiągach naszych p11?
http://allegro.pl/nowe-opony-hankook-ki ... 16430.html
http://allegro.pl/nowe-opony-hankook-ki ... 16458.html
4 tłoki nadnadwymiar 350pln
pierścienie ok 250pln
panewki ok 300pln
szlif tulei cylindrów chyba ok 200pln
coś takie koszta wyszły musiałbym fakture wykopać ale ok 1400 za sam blok i głowice
[ Dodano: 2016-04-12, 11:27 ]
w planach kpl kapci poniżej jakieś opinie klubowiczów?
pytanie czy indeks prędkości V-240 czy H-210 ma jakieś znaczenie przy osiągach naszych p11?
http://allegro.pl/nowe-opony-hankook-ki ... 16430.html
http://allegro.pl/nowe-opony-hankook-ki ... 16458.html
też na początku myslałem o nich, ale poczytałem i sie zniechęcłem nie wiem czy słusznie...
http://www.opony.com.pl/testy-opon-letn ... 1,52,11581
tamte miałbym z rantem ochronnym o ile on faktycznie sie sprawdza
http://www.opony.com.pl/testy-opon-letn ... =1,37,5607
http://www.opony.com.pl/testy-opon-letn ... 1,52,11581
tamte miałbym z rantem ochronnym o ile on faktycznie sie sprawdza
http://www.opony.com.pl/testy-opon-letn ... =1,37,5607
Cubuś, takie same parametry:
Sam kupiłem ostatnio Hankook, ale za wiele o nich jeszcze nie powiem. Od piątku są dopiero na kołach
Sam kupiłem ostatnio Hankook, ale za wiele o nich jeszcze nie powiem. Od piątku są dopiero na kołach
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
testy opon 2016, pewnie artykuł sponsorowany ale zawsze już jakąś orientacje daje o oponach
https://picasaweb.google.com/1067160504 ... directlink
[ Dodano: 2016-04-13, 14:40 ]
znalazłem fajną stronke, można oblukać sobie wizualnie jak oponki wyglądają na feldze
https://tyrestretch.com/ dla fanów naciągania waskich opon na szerokie fele jak znalazł
https://picasaweb.google.com/1067160504 ... directlink
[ Dodano: 2016-04-13, 14:40 ]
znalazłem fajną stronke, można oblukać sobie wizualnie jak oponki wyglądają na feldze
https://tyrestretch.com/ dla fanów naciągania waskich opon na szerokie fele jak znalazł
jeśli chodzi o rainsporty 3 to powiem tylko tyle, że ładnie wyglądają i dziwnie pachnie teraz w garażu
Ja wybrałem je ze względu na cenę i indeks A na mokrym.
Na opory toczenia w ogóle nie patrzyłem (te w moim rozmiarze mają E o ile nie F).
Jeżdżę na nich dwa albo trzy tygodnie i jest póki co ok, ale to niespełna 500km więc prawie nic. Auto prowadzi się fajnie i nawet deszcz zaliczyły, było ok.
Mam wrażenie lepszej przyczepności (chociaż rainsporty mam tylko z tyłu).
Jeśli chodzi o głośność to moim zdaniem jest ok, ale jak to mój kolega z pracy stwierdził: "Ty masz diesla to i tak masz głośno"
Ja wybrałem je ze względu na cenę i indeks A na mokrym.
Na opory toczenia w ogóle nie patrzyłem (te w moim rozmiarze mają E o ile nie F).
Jeżdżę na nich dwa albo trzy tygodnie i jest póki co ok, ale to niespełna 500km więc prawie nic. Auto prowadzi się fajnie i nawet deszcz zaliczyły, było ok.
Mam wrażenie lepszej przyczepności (chociaż rainsporty mam tylko z tyłu).
Jeśli chodzi o głośność to moim zdaniem jest ok, ale jak to mój kolega z pracy stwierdził: "Ty masz diesla to i tak masz głośno"
Lancia Ypsilon: viewtopic.php?f=93&t=22978
kiedyś była Almera -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20219
kiedyś była Almera -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20219
Fogo Zielkq Cubuś dzięki panowie za opinie ,poczytałem posłuchałem zdecydowałem, hankook, na majówke będą nowe kapcie
a w międzyczasie skoro auto jeszcze nie wyjechało to robią sie 2 mody
Ad@mus, za Twoją rekomendacją
CAI, powiercone tylko rurki brakuje, ale to na dniach, rozmiar akurat pod większą butelke z browarem średnica max wejdzie 78 wejdzie
druga rzecz to nieszczesny lewarek i luzy na krzyżaku przy nim i tym przy skrzyni, do tego nie miałem w ogóle sprężynki pod lewarkiem jak sie okazało. luzy na wideo w porównianiu z używką polifta
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=VoJUh3Wk8BQ[/youtube]
zamówienie alledrogo i do roboty pogrzebałem troche na forum, i podszedł temacik pt.:
Short Shifter czytam: viewtopic.php?t=9358 myśle fajna sprawa, można podziałać i mod przy okazji tniem starego dokładam do drugiego spawam i poszedł w dół prawie o 3cm, góra bez zmian
teraz pytanie do osób robiących shorta z oryginału, czy wkłądaliście tą samą sprężynke z powrotem czy inną w jej miejsce? bo jak niżej poszedł lewarek to troche krótko jej teraz i pręży ją nieźle... na foto poniżej to przymiarka i mi jej brakuje ale wtajemniczeni powinni wiedzieć o co kaman???
a w międzyczasie skoro auto jeszcze nie wyjechało to robią sie 2 mody
Ad@mus, za Twoją rekomendacją
CAI, powiercone tylko rurki brakuje, ale to na dniach, rozmiar akurat pod większą butelke z browarem średnica max wejdzie 78 wejdzie
druga rzecz to nieszczesny lewarek i luzy na krzyżaku przy nim i tym przy skrzyni, do tego nie miałem w ogóle sprężynki pod lewarkiem jak sie okazało. luzy na wideo w porównianiu z używką polifta
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=VoJUh3Wk8BQ[/youtube]
zamówienie alledrogo i do roboty pogrzebałem troche na forum, i podszedł temacik pt.:
Short Shifter czytam: viewtopic.php?t=9358 myśle fajna sprawa, można podziałać i mod przy okazji tniem starego dokładam do drugiego spawam i poszedł w dół prawie o 3cm, góra bez zmian
teraz pytanie do osób robiących shorta z oryginału, czy wkłądaliście tą samą sprężynke z powrotem czy inną w jej miejsce? bo jak niżej poszedł lewarek to troche krótko jej teraz i pręży ją nieźle... na foto poniżej to przymiarka i mi jej brakuje ale wtajemniczeni powinni wiedzieć o co kaman???
MacGayver, skok lewarka jest mega króciutki teraz, tylko że musze sporej siły i precyzji użyć, ogółem dużo krócej przeskakuje ale też dużo ciężej sie bieg wrzuca po tym modzie...no chyba że tylko ja mam taki problem, może za mocną sprężynke jeszcze dałem, może krzyżaki za mocno skręciłem, no nie wiem co tu może jeszcze wpływać na to, poużywam troche i zobacze czy cuś sie zmieni. ale tak to patent na plus blache alumiową (osłone) ładnie młotkiem wyprofilowałem i jest gitarka
[ Dodano: 2016-04-17, 03:04 ]
aha, po pierwszej przejażdzce, prawdopodobnie będę potrzebował pompy wspomagania, bo wyje w niebogłosy, przy obecnie cichszym silniku kiedy ją słysze to aż mnie boli że nie pomyślałem żeby wymienić ją jak była na wierzchu , była głośna na poprzednim setupie ale inne dźwięki poprostu ją zagłuszały na tyle że myślałem że jeszcze pojeździ teraz stwierdzam że jej żywot minął
[ Dodano: 2016-04-17, 03:04 ]
aha, po pierwszej przejażdzce, prawdopodobnie będę potrzebował pompy wspomagania, bo wyje w niebogłosy, przy obecnie cichszym silniku kiedy ją słysze to aż mnie boli że nie pomyślałem żeby wymienić ją jak była na wierzchu , była głośna na poprzednim setupie ale inne dźwięki poprostu ją zagłuszały na tyle że myślałem że jeszcze pojeździ teraz stwierdzam że jej żywot minął
co do shorta, kiedys szukalem danych to te ladne aftermarkety są o 2cm dluzsze od OEM, ty dales chyba trochę więcej?
co do pompy wspomagania, moja sztuka popiskiwała przy max skręcie. Podmienilem olej w układzie i wlałem 120ml motorlife (taki cud techniki smarnej). Obecnie nic się nie dzieje, nic nie piska, działa jak malina.
co do pompy wspomagania, moja sztuka popiskiwała przy max skręcie. Podmienilem olej w układzie i wlałem 120ml motorlife (taki cud techniki smarnej). Obecnie nic się nie dzieje, nic nie piska, działa jak malina.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
[ Dodano: 2016-04-17, 12:52 ]
jeśli mam być dokładny to short wyszedł 28mm subiektywnym okiem na suwmiarce xD ale lewarek jest do przezycia, bo prace przy nim nie są jakieś inwazyjne jak by miał poprawiać
moja pompa popiskuje cały czas i to wcale nie cicho wg mnie... a przy max skręcie wyje i obroty w góre o 5stów. przy montowaniu motoru też zalałem nowy płyn, ten zlewany był tak ciemny że ciężko było sie domyśleć jakiego w ogóle wcześniej był koloru zalałem tyle że do przekładni automatycznych /różowiutki/ podobno to samo a jest tańszy od dextrona... Ad@mus, warto tego motorlife wlewać przy tych objawach? rozumiem że to ten? http://allegro.pl/motor-life-250ml-mili ... 64927.html
[ Dodano: 2016-04-18, 18:07 ]
wizyta w olejowym, wchodze do sklepu i pierwsze co widze to smarny wynalazek jak sobie leży na półeczce na wysokości oczu xD czekał na mnie, biere
wlałem 100ml i wycie piski trzaski jakby ręką odjął co prawda jeszcze ją słychać ale jak na swoje 20 latek przystało, nic dziwnego że wysłużona ciekawe jak długo utrzyma sie ten efekt
[ Dodano: 2016-04-20, 21:37 ]
zrobiłem 100kilka km, short musiał może być mocno skręcony na krzyżakach bo teraz chodzi bajecznie
Ad@mus, tak wyszła pucha
Zielkq, ta sama opona tyle że zamiast 205 wziąłem 195 pare na przód (myśle sobie węższa to mniej dziur i kolein wybierze?) i od razu parametry na mokrym inne...
na tył wpadły co prawda używki okazyjnie bo budżet przed majówką ograniczony wiec 6mm goodyear eagle nct5. druga fot to hankook na przodzie
[ Dodano: 2016-05-09, 21:30 ]
jak wypełnić dziure po brakującym dekielku? mod z serii jak zabić nude w garażu i pozbyć sie pustych puszek
[ Dodano: 2016-05-31, 16:45 ]
instalujemy spagetti z gt'ka, kompa i co sie dało do mojego zielonego golasa i w końcu żegnaj korbotronik
do tego dokładamy jeszcze troche filcu i pianki co by ciszej było zawiechy i wydechu, filc poszedł na tunel i jeszcze w podsufitke i mimo że była ale teraz jest dokładniej, w półke, pianka pod deską rozdzielcza a grodzią, i brakło jeszcze tylko na bagażnik
w środku udało sie tylko uwiecznić jeden wielki haos xD jak wysprzątam bedą foty całości
samemu ciężko było ogarnąć te wiązki i połączenie ze starą wiązką silnikową, problem zażegnał oczywiście janusz i mimo że przez telefon to dał rade cierpliwy człowiek wielkie dzięki, autko już śmiga
[ Dodano: 2016-05-31, 16:50 ]
I tu foto na dowód że już wyjechało o własnych siłach wiecej fot w albumach w profilowym linku, ale bedzie wiecej
jeśli mam być dokładny to short wyszedł 28mm subiektywnym okiem na suwmiarce xD ale lewarek jest do przezycia, bo prace przy nim nie są jakieś inwazyjne jak by miał poprawiać
moja pompa popiskuje cały czas i to wcale nie cicho wg mnie... a przy max skręcie wyje i obroty w góre o 5stów. przy montowaniu motoru też zalałem nowy płyn, ten zlewany był tak ciemny że ciężko było sie domyśleć jakiego w ogóle wcześniej był koloru zalałem tyle że do przekładni automatycznych /różowiutki/ podobno to samo a jest tańszy od dextrona... Ad@mus, warto tego motorlife wlewać przy tych objawach? rozumiem że to ten? http://allegro.pl/motor-life-250ml-mili ... 64927.html
[ Dodano: 2016-04-18, 18:07 ]
wizyta w olejowym, wchodze do sklepu i pierwsze co widze to smarny wynalazek jak sobie leży na półeczce na wysokości oczu xD czekał na mnie, biere
wlałem 100ml i wycie piski trzaski jakby ręką odjął co prawda jeszcze ją słychać ale jak na swoje 20 latek przystało, nic dziwnego że wysłużona ciekawe jak długo utrzyma sie ten efekt
[ Dodano: 2016-04-20, 21:37 ]
zrobiłem 100kilka km, short musiał może być mocno skręcony na krzyżakach bo teraz chodzi bajecznie
Ad@mus, tak wyszła pucha
Zielkq, ta sama opona tyle że zamiast 205 wziąłem 195 pare na przód (myśle sobie węższa to mniej dziur i kolein wybierze?) i od razu parametry na mokrym inne...
na tył wpadły co prawda używki okazyjnie bo budżet przed majówką ograniczony wiec 6mm goodyear eagle nct5. druga fot to hankook na przodzie
[ Dodano: 2016-05-09, 21:30 ]
jak wypełnić dziure po brakującym dekielku? mod z serii jak zabić nude w garażu i pozbyć sie pustych puszek
[ Dodano: 2016-05-31, 16:45 ]
instalujemy spagetti z gt'ka, kompa i co sie dało do mojego zielonego golasa i w końcu żegnaj korbotronik
do tego dokładamy jeszcze troche filcu i pianki co by ciszej było zawiechy i wydechu, filc poszedł na tunel i jeszcze w podsufitke i mimo że była ale teraz jest dokładniej, w półke, pianka pod deską rozdzielcza a grodzią, i brakło jeszcze tylko na bagażnik
w środku udało sie tylko uwiecznić jeden wielki haos xD jak wysprzątam bedą foty całości
samemu ciężko było ogarnąć te wiązki i połączenie ze starą wiązką silnikową, problem zażegnał oczywiście janusz i mimo że przez telefon to dał rade cierpliwy człowiek wielkie dzięki, autko już śmiga
[ Dodano: 2016-05-31, 16:50 ]
I tu foto na dowód że już wyjechało o własnych siłach wiecej fot w albumach w profilowym linku, ale bedzie wiecej
Ostatnio zmieniony 2016-05-31, 16:27 przez rafik, łącznie zmieniany 1 raz.
ja po wyssaniu calego zbiorniczka uzupelnilem stan motorlajfem (ok 150ml)rafik pisze:wlałem 100ml i wycie piski trzaski jakby ręką odjął co prawda jeszcze ją słychać ale jak na swoje 20 latek przystało, nic dziwnego że wysłużona ciekawe jak długo utrzyma sie ten efekt
Stan ciszy utrzymuje się już od 2lat
ciesze się ze tobi tez pomoglo. Podmieniaj teraz plyn raz w roku z dodatkiem motorlife i pompa dostanie zycia jak należy, im dluzej lata na lajfie tym lepiej dla niej. Można tego cuda wlac do silnika-tez stosuje i nie narzekam.
ladna ta primerka, przydalo by się ja przyssać do podloza jakimiś springolami
jak tam ten silniczek po remoncie się spisuje?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
właśńie tak też zrobie z motorlajfem jak mówisz
silnik...powiem tak... po samym przełożeniu silnika nie odczułem takiej różnicy jak po przełożeniu kompa z gt nie chce go cisnąć jeszcze tak dużo bo dopiero co kilka set kilosów przejechane i 2 wymiany oleju za mną póki co
dodam że przy pierwszej wymianie oliwy miałem oto tyle syfu na sitku w misce
wlałem mu płukanke, zlałem i teraz podlałem elfem z motorlajfem
za jakieś 1,5k km znowu zlejem oliwe
także teraz spokojnie sie powoże póki co nakręce km to reszte wydechu instalujemy i ecumajterem może cuś sie jeszcze da wycisnąć z niego
[ Dodano: 2016-05-31, 17:17 ]
wracając do silnika... suma sumarum... jest dzień do nocy w porównaniu ze starą sr'ką jeśli chodzi o moje subiektywne odczucia wiec póki co jestem zadowolony
silnik...powiem tak... po samym przełożeniu silnika nie odczułem takiej różnicy jak po przełożeniu kompa z gt nie chce go cisnąć jeszcze tak dużo bo dopiero co kilka set kilosów przejechane i 2 wymiany oleju za mną póki co
dodam że przy pierwszej wymianie oliwy miałem oto tyle syfu na sitku w misce
wlałem mu płukanke, zlałem i teraz podlałem elfem z motorlajfem
za jakieś 1,5k km znowu zlejem oliwe
także teraz spokojnie sie powoże póki co nakręce km to reszte wydechu instalujemy i ecumajterem może cuś sie jeszcze da wycisnąć z niego
[ Dodano: 2016-05-31, 17:17 ]
wracając do silnika... suma sumarum... jest dzień do nocy w porównaniu ze starą sr'ką jeśli chodzi o moje subiektywne odczucia wiec póki co jestem zadowolony
powiem ci ze nie ma potrzeby go trzymać na niskich obrotach, tak samo jak wymiana za 1500km
ja u siebie zrobiłem 1500km na mobilu, potem shel 5000km a teraz to już co 7000km wlewam Specola GOLD i maszyna jedzie jak trzeba
w całym procesie docierania ważne żeby krecic silnik po wszystkich przedziałach obrotowych, tylko nie z butem, lekko wdepnij gaz i jedz do 5000tys, hamuj silnikiem powoli zwalniając. Po tygodniu krecic możesz smialej.
Ten silnik się nie dociera tylko wymaga ułożenia, tak więc nie musisz się tak przejmować. Jeśli jest poskładany na cacy to nic zlego się nie wydarzy
ja u siebie zrobiłem 1500km na mobilu, potem shel 5000km a teraz to już co 7000km wlewam Specola GOLD i maszyna jedzie jak trzeba
w całym procesie docierania ważne żeby krecic silnik po wszystkich przedziałach obrotowych, tylko nie z butem, lekko wdepnij gaz i jedz do 5000tys, hamuj silnikiem powoli zwalniając. Po tygodniu krecic możesz smialej.
Ten silnik się nie dociera tylko wymaga ułożenia, tak więc nie musisz się tak przejmować. Jeśli jest poskładany na cacy to nic zlego się nie wydarzy
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Ad@mus, już nad tym myśle bo mi sie nie podoba jak z przodu pieje ta kózkaladna ta primerka, przydalo by się ja przyssać do podloza jakimiś springolami
do tego kończą sie amorki tylne bo strasznie już buja dupeczką
wiec mysle pocichutku jak tu ją posadzić na tyle żeby jeszcze komfortowo było bo okoliczne drogi laskawe nie są niestety
[ Dodano: 2016-05-31, 17:32 ]
no na cacy to musiał być poskładany bo bym nie włożył inaczej jedyne rzeczy jakich nie byłem pewny to to że włożyłem ten sam napinacz z łancuchem, bo zastanawiałem sie nad nowymi zamiennikami... to jednak mam większe zaufanie do fabrycznych oryginałów
napinacz szukaj uzywke z polifta i daj do regeneracji
lancucha mam u siebie ashika-30tkm już ma nie dzieje się nic zlego, po 20tkm sprawdzałem i nie jest wyciagniety, a lekko nie ma. Dalem za lancuch cale 34zl z jakies hurtowni wyprz była.
co do zawiasa to dobre gazówki i eibach prokit (mogę ci oddac swoje springi jak chcesz) eibach prokit ma chyba najbardziej komfo zestawy jakie testować mi było dane
lancucha mam u siebie ashika-30tkm już ma nie dzieje się nic zlego, po 20tkm sprawdzałem i nie jest wyciagniety, a lekko nie ma. Dalem za lancuch cale 34zl z jakies hurtowni wyprz była.
co do zawiasa to dobre gazówki i eibach prokit (mogę ci oddac swoje springi jak chcesz) eibach prokit ma chyba najbardziej komfo zestawy jakie testować mi było dane
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Rafik, nie za ma co dziękować Co do OEMowego napinacza - nawet używki, to i tak będzie on lepszy niż nowy zamiennik - przekonałem się o tym, kiedy padł mi termostat
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
ale Wy szalejecie z tymi olejami , u mnie juz prawie 1000 km i olej czysciutki jak nowy , a walony jak sasha jeszcze z 1000 i wymienie , ale silnik rypany chwile bez strojenia potem strojenie i droga i lotnisko
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
Radziejwwl, ja mam zrobione już ponad 7kkm od końca stycznia
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
[Wysłany: 2016-06-09, 23:08]
każda standardowa piwna puszeczka o,5 wchodzi, moja już nie pamiętam naweet po czym, przytnij ok 5cm puszki włóż od strony piasty idealnie sie klinuje w otworze felgi
fajnie mogą wygladać puszki po chmielewskim albo po żywcu, z kolorowymi kapslami planuje kpl zielonych u siebie wcisnąć
[Dodano: 2016-08-13, 14:40]
zlewamy kolejne oleum po swapie
zalewamy co widać 130pln za bańke eneosa 5w40 cena nie najgorsza chyba po rabacie z 4cars to sie skusiłem tym razem ktoś już zalewał może tą oliwe? widziałem, na forum przewijała sie ta marka
każda standardowa piwna puszeczka o,5 wchodzi, moja już nie pamiętam naweet po czym, przytnij ok 5cm puszki włóż od strony piasty idealnie sie klinuje w otworze felgi
fajnie mogą wygladać puszki po chmielewskim albo po żywcu, z kolorowymi kapslami planuje kpl zielonych u siebie wcisnąć
[Dodano: 2016-08-13, 14:40]
zlewamy kolejne oleum po swapie
zalewamy co widać 130pln za bańke eneosa 5w40 cena nie najgorsza chyba po rabacie z 4cars to sie skusiłem tym razem ktoś już zalewał może tą oliwe? widziałem, na forum przewijała sie ta marka
rafik, ten filter to powiem tak - fujjjjjjj. U mnie w nim wciągnęło wewnętrzną uszczelkę
Oliwa - dobry wybór.
Oliwa - dobry wybór.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
no własnie powiem Ci że już przy zakładaniu dziwnie mi sie dokręcał... uszczelka zawnetrzna spadała cały czas, mam nadzieje że nie bedzie ciekło spod niegoten filter to powiem tak - fujjjjjjj. U mnie w nim wciągnęło wewnętrzną uszczelkę
i przy pierwszym odpaleniu po zalaniu miałem wrażenie żę dziwne dźwięki z jego wnętrza dochodziły, po drugim odpaleniu już ich nie było...
Apropos Boscha powiem tylko tyle, że jak mi zmieniali olej w VE - jeszcze zanim sam zacząłem to uskuteczniać - to wywaliło im filtr i zarzygało pół silnika. Nie wnikam czy to ich wina czy filtra, ale ja pcham tylko MANN-a i kropka
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
rafik, odżałuj 15-20zł i zmień na MANNa.
Co boscha to do kosza!
Co boscha to do kosza!
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Wysłany: 2016-08-16, 20:46
jest filter
Wysłany: 2016-11-28, 21:56
mały refresh ostatnio lineczka mi sie zerwała... heh był ubaw z powrotem na chate przez 50 km
no i w końcu wyleciała stara ochydna listwa są barracudy
dla porównania jeszcze poprzedni zeszłoroczny widok spod maski
jest filter
Wysłany: 2016-11-28, 21:56
mały refresh ostatnio lineczka mi sie zerwała... heh był ubaw z powrotem na chate przez 50 km
no i w końcu wyleciała stara ochydna listwa są barracudy
dla porównania jeszcze poprzedni zeszłoroczny widok spod maski
Ostatnio zmieniony 2016-11-28, 22:21 przez rafik, łącznie zmieniany 2 razy.