[ 350Z] Coobcia Nissan 350Z - Torowe Zabawy CEL w N/A 400KM
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Będzie swap na VQ35HR - najlepszy silniczek już, zmienne fazy na obu wałkach, dwie przepustnice fabrycznie do 7500 się kręci...
Dodatkowo wleci do niego wał korbowo wprost z GTR-a (VQ38DETT) bardzo pionierski projekt - coś ale Nissan 380RS... No i korbowody kute na zamówienie będą robione.
Pojemność to 3,8L i dużo momętu bo skok tłoka aż +7mm
Tłoki COSWORTH, stopień sprężania ok 11,8:1 będzie wynosił
Najwięcej to zastanawiam się nad wałkami rozrządu... Fabrycznie w tym silniku są 248/248 i 10,5mm liftu ale dzięki zmiennym fazą myślę że na serri na dobrym soprzęcie do ok 330KM wyrbią ze zwiększoną pojemnością pewno ze 350KM by było
[ Dodano: 2015-07-18, 11:38 ]
Zaczynamy składanie na dobre:
https://www.youtube.com/watch?v=DwOjq27iEjc
Dodatkowo wleci do niego wał korbowo wprost z GTR-a (VQ38DETT) bardzo pionierski projekt - coś ale Nissan 380RS... No i korbowody kute na zamówienie będą robione.
Pojemność to 3,8L i dużo momętu bo skok tłoka aż +7mm
Tłoki COSWORTH, stopień sprężania ok 11,8:1 będzie wynosił
Najwięcej to zastanawiam się nad wałkami rozrządu... Fabrycznie w tym silniku są 248/248 i 10,5mm liftu ale dzięki zmiennym fazą myślę że na serri na dobrym soprzęcie do ok 330KM wyrbią ze zwiększoną pojemnością pewno ze 350KM by było
[ Dodano: 2015-07-18, 11:38 ]
Zaczynamy składanie na dobre:
https://www.youtube.com/watch?v=DwOjq27iEjc
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Czekamy na up Coobcio
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Wspominałem niegdyś że rozpoczynam pracę nad budową silniczka o większej pojemności no to opisujemy
Przygotowanie bloku pod większe tuleje no i większe 100mm tłoki:
Diwajsiki na poskłądnie dołu:
Walik prosto z ASO ale Infiniti bo taniej jak w Nissanowym stoczony i dowarzony pochodzi z G37 wykorbienie 86mm:
A teraz czeka dobieranie odpowieniego pasowania nominalnych panewek, których jest 7 gradiacji:
Podcinanie tłoków pod kraniki:
Uparłem się że będą no to są prosto z folijki:
Szpilki ARP onboard:
Kładzenie łbów by Misia:
Głowice w sumie seria ale na twardszych sprężynkach zaworowych..
Rozrządowanie:
A no i zapomniałem wspomnieć autkiem już parę ładnych pojeżdżawek przelatałem, w miedzy czasie miałem grzebany silnik fabryczny DE, potem zrobiłem Swapa na ten nowszy RevUp a teraz ponownie siedzi RevUp ale o zwiekszonej pojemnosci do 4,1 a oto dwa ostatnie silniczki na wspólnej focie:
I pierwsze odpalenie nowego pieceła:
https://www.youtube.com/watch?v=RliVgtW3P4Q
Nim wjechał pierwszy RevUp pod maską zostało trochę przemalowane:
W między czasie także zupgradowałęm Hamulce, przód to Zaciski Infiniti FX50 + 360mm tarcze z BMW M3 E90 i sprowadziłem pierwszy raz wóz z USA Infiniti G37X z 2012 roku ale on nim w innym temacie:
Natomiast tył także pochodzi z FX50 i tarczoszki DBA, na obu osiak klocki Stoptech:
Nagranie ze Swapa RevUpa w miejsce dotychczasowego DE (pierwsza taka operacja w naszym kraju):
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... 511&st=400
Efekt wymiany oryginalnego DE ze zmienionymi wałkami na nowszego ale seryjnego RevUpa:
Dalsze dopieszczenie RevUpika w zasadzie to tylko kolektor ssacy po portingu z DE wleciał + strojonko na hamowni:
A tutaj pierwsza jazda z RevUpem pod maską w specyfikacji 308KM i 383Nm już na hebelku z powyższych foto:
https://www.youtube.com/watch?v=DWcu3hNjYKM
Pierwsza jazda na torze w Jastrzebiu z Tatusiem na prawym:
https://www.youtube.com/watch?v=nqwSbkf0aDQ
Dalsze dopieszczanie RevUpika - zmiana wydechu na prościutki z końcówką po jednej stronie:
--------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------
No i najaktualniejszy wykres czyli drugi Revupik ze zwiększoną pojemnością do niema 4,1L
Po strojeniu na PB98 efekt finalny:
A tu jego dalsze usprawnianie - zapodałem mu kolektor ssący oryginalny z Revupa ale po portingu, w normalnym przypadku kolektor ssacy taki piepszy wysztko ale przy powiększonej pojemności zrobiło to robotę efekt to prawie 350KM i 460Nm:
Na chwilę obecną kombinuje mocno z kolektorem ssącym a dokładniej jego górnym pleneum, czuję że spierdziela nim dobre 20-25KM
Nim zrobi się ciepło jeszcze będę chciał zmienić wałki rozrządu i tym samym przebić się przez upragnioną barierę 400KM
I jeździć, jeździć i jeszcze raz jeździć ciesząc się z totalnej bezawaryjności i braku turbodziury w wolnossaczku
Przygotowanie bloku pod większe tuleje no i większe 100mm tłoki:
Diwajsiki na poskłądnie dołu:
Walik prosto z ASO ale Infiniti bo taniej jak w Nissanowym stoczony i dowarzony pochodzi z G37 wykorbienie 86mm:
A teraz czeka dobieranie odpowieniego pasowania nominalnych panewek, których jest 7 gradiacji:
Podcinanie tłoków pod kraniki:
Uparłem się że będą no to są prosto z folijki:
Szpilki ARP onboard:
Kładzenie łbów by Misia:
Głowice w sumie seria ale na twardszych sprężynkach zaworowych..
Rozrządowanie:
A no i zapomniałem wspomnieć autkiem już parę ładnych pojeżdżawek przelatałem, w miedzy czasie miałem grzebany silnik fabryczny DE, potem zrobiłem Swapa na ten nowszy RevUp a teraz ponownie siedzi RevUp ale o zwiekszonej pojemnosci do 4,1 a oto dwa ostatnie silniczki na wspólnej focie:
I pierwsze odpalenie nowego pieceła:
https://www.youtube.com/watch?v=RliVgtW3P4Q
Nim wjechał pierwszy RevUp pod maską zostało trochę przemalowane:
W między czasie także zupgradowałęm Hamulce, przód to Zaciski Infiniti FX50 + 360mm tarcze z BMW M3 E90 i sprowadziłem pierwszy raz wóz z USA Infiniti G37X z 2012 roku ale on nim w innym temacie:
Natomiast tył także pochodzi z FX50 i tarczoszki DBA, na obu osiak klocki Stoptech:
Nagranie ze Swapa RevUpa w miejsce dotychczasowego DE (pierwsza taka operacja w naszym kraju):
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... 511&st=400
Efekt wymiany oryginalnego DE ze zmienionymi wałkami na nowszego ale seryjnego RevUpa:
Dalsze dopieszczenie RevUpika w zasadzie to tylko kolektor ssacy po portingu z DE wleciał + strojonko na hamowni:
A tutaj pierwsza jazda z RevUpem pod maską w specyfikacji 308KM i 383Nm już na hebelku z powyższych foto:
https://www.youtube.com/watch?v=DWcu3hNjYKM
Pierwsza jazda na torze w Jastrzebiu z Tatusiem na prawym:
https://www.youtube.com/watch?v=nqwSbkf0aDQ
Dalsze dopieszczanie RevUpika - zmiana wydechu na prościutki z końcówką po jednej stronie:
--------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------
No i najaktualniejszy wykres czyli drugi Revupik ze zwiększoną pojemnością do niema 4,1L
Po strojeniu na PB98 efekt finalny:
A tu jego dalsze usprawnianie - zapodałem mu kolektor ssący oryginalny z Revupa ale po portingu, w normalnym przypadku kolektor ssacy taki piepszy wysztko ale przy powiększonej pojemności zrobiło to robotę efekt to prawie 350KM i 460Nm:
Na chwilę obecną kombinuje mocno z kolektorem ssącym a dokładniej jego górnym pleneum, czuję że spierdziela nim dobre 20-25KM
Nim zrobi się ciepło jeszcze będę chciał zmienić wałki rozrządu i tym samym przebić się przez upragnioną barierę 400KM
I jeździć, jeździć i jeszcze raz jeździć ciesząc się z totalnej bezawaryjności i braku turbodziury w wolnossaczku
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Jest maszyna kozak
Powodzenia w pojezdzawkach!
Powodzenia w pojezdzawkach!
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dziękuje
Marzy mi się w tym sezonie na poznaniu wykręcenie czasu poniżej 1,45 na Poznaniu
Popracować jeszcze nad dotlenieniem silnika bym chciał, jakieś proste mody kolektora ssącego typu:
Wałeczki zmienić i za odelżanie przenoszenie ciężaru na tył trzeba się zabierać...
Marzy mi się w tym sezonie na poznaniu wykręcenie czasu poniżej 1,45 na Poznaniu
Popracować jeszcze nad dotlenieniem silnika bym chciał, jakieś proste mody kolektora ssącego typu:
Wałeczki zmienić i za odelżanie przenoszenie ciężaru na tył trzeba się zabierać...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Do kolektora ssącego i lepszego pleneum wrócimy po tym jak uturbię kolejną zetkę...
A tym czasem zapodałem jeszcze ciutek większe heble od dotychczasowego Stage 1,5 czyli zaciski 370Z + tarcze M3 E90.
Tak więc zaciski podmienione na te pochodzące z Audi TTRS - przemawia za nimi to że mają klocki o 5mm dłuższe i 5mm wyższe:
Całość tak wygląda po skręceniu:
Zacisk teraz będzie symetrycznie ustawiony tak jak w fabrycznej 350Z - dzięki czemu będzie łatwiej wystrugać mi nawiewy schładzające tarcze/klocki
A tym czasem zapodałem jeszcze ciutek większe heble od dotychczasowego Stage 1,5 czyli zaciski 370Z + tarcze M3 E90.
Tak więc zaciski podmienione na te pochodzące z Audi TTRS - przemawia za nimi to że mają klocki o 5mm dłuższe i 5mm wyższe:
Całość tak wygląda po skręceniu:
Zacisk teraz będzie symetrycznie ustawiony tak jak w fabrycznej 350Z - dzięki czemu będzie łatwiej wystrugać mi nawiewy schładzające tarcze/klocki
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Tarcza wielkości kola w micrze..
Ty ta wiedzę czerpiesz z doswiadczenia, prob i błędów czy z amerykanów?
Ty ta wiedzę czerpiesz z doswiadczenia, prob i błędów czy z amerykanów?
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
w stanach to modny jest swap z 370z plus adaptery. Mam takie rozwiazanie w swoim Infiniti turbo i na ulice jest okey ale na tor zdecydowanie za słabe... Dla tego wsadzilem 360mm tarcze z bmw i do tego swoje adaptery no ale tez nie dawalo to rady wiec teraz zaciski TTRS plus nawiewy - myślę że teraz będzie dobry bezstresowy hebl - zwlaszcza, ze GTR r35 ma taki sam rozmiar okladziny ciernej jak dalej będzie niewystarczajaco to najnowsza M3 ma tarcze 380mm
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
ostatecznie jak najnowsza m3 nie da rady to można kotwice w bagażniku wozic-no tak, dodatkowe kilogramy, ale jak ja zarzucisz to stanie w miejscu
co do plennum i wysokim mocy z n/a... czemu nie pokusisz się o ITB ?
są już takie silniki na scenie, rozwiązanie gotowe, a mocy uzyskasz max co się da z n/a
co do plennum i wysokim mocy z n/a... czemu nie pokusisz się o ITB ?
są już takie silniki na scenie, rozwiązanie gotowe, a mocy uzyskasz max co się da z n/a
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Czytając tematy o dojsciu do uzyskiwanych mocach to bylaby chyba droga na skróty.wymyslic, wprowadzic, zbadac, opracowac i cieszyc sie z przyrostow to chyba droga , która kierują sie panowie.
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No właśnie chodzi o to by samemu coś opracować wymyślić i bawić się z tym a nie wydać 20 tyś zł na ITB jonswaya z Haltechem i wiązką pod to...
na razie to pogimnastykuje się z górnym pleneum coś prostego ale żeby można było w razie co szerzyć to na masową skalę, bowiem wszystkich zetek nie uturbię
Parę w wolnossaku będzie poroszać się po polskich drogach
na razie to pogimnastykuje się z górnym pleneum coś prostego ale żeby można było w razie co szerzyć to na masową skalę, bowiem wszystkich zetek nie uturbię
Parę w wolnossaku będzie poroszać się po polskich drogach
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No przywędrowały już docelowe wałeczki
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
280*/272*
lepsze od serii ale chyba do 300* cos na internetach jest na seryjnym osprzęcie głowicy
nie wiem o liftach nic w tym silniku i na ile może się wysunąć zaworek ale myslalem ze pojdziesz bardziej po bandzie z ostrością wałków
lepsze od serii ale chyba do 300* cos na internetach jest na seryjnym osprzęcie głowicy
nie wiem o liftach nic w tym silniku i na ile może się wysunąć zaworek ale myslalem ze pojdziesz bardziej po bandzie z ostrością wałków
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Docelowo silnik będę jeszcze lepszy kłaść tzn. HR - on ma większe kanały w głowicy a pozatym mam już pomysł jak go rozwiercić do 4,33L
A mój obecny silnik w Serii ma 248/248 zdecydowałem się by pokłaść do niego wałki TOMEI a oni agresywniejszych już nie robią jak 280...
Liczę że obecne wałki które planuje zamontować podniosą mi maks moc o ok. 30-35KM ale przy odcinie liczę na znacznie więcej
Jakby zapodać mu na tąchwilę super mega wyczynowe wałki np. JWT G.A. to może kolejne 10KM więcej by było ale silnik by chodził bardzo kulawo, a na tych jest szansa że będzie w miarę jedwabisty wolny obrót
A mój obecny silnik w Serii ma 248/248 zdecydowałem się by pokłaść do niego wałki TOMEI a oni agresywniejszych już nie robią jak 280...
Liczę że obecne wałki które planuje zamontować podniosą mi maks moc o ok. 30-35KM ale przy odcinie liczę na znacznie więcej
Jakby zapodać mu na tąchwilę super mega wyczynowe wałki np. JWT G.A. to może kolejne 10KM więcej by było ale silnik by chodził bardzo kulawo, a na tych jest szansa że będzie w miarę jedwabisty wolny obrót
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
A kiedy montaż tych wałeczków? temat śledzę wszędzie na bieżąco
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...
s13 SR20DET w budowie...
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Wreszcie udało się wygospodarować trochę wolnego czasu po nocach i zapodać wałeczki TOMEI
Dobrze że nie mam w zecie klimy a ponadto mocno okrojony osprzęt silnika, w tej chwili jeszcze bardziej bowiem wywaliłem warzące 1,1kg koło pasowe wraz z jego podstawką...
To wyciągamy nowe wałeczki z pudełek coby się im przyjrzeć, o i pojawia się taka oto istotna informacja:
Dla mnie ważniejsze są oznaczenia o te:
No to co dewastacja - prucie auta:
Szybkie porównanie wałeczków tak się mają ssące TOMEI 280 Vs Seria RevUp:
A tutaj mamy wydechy Tomei 272 Vs Seria:
Zasadzone na piec:
Tutaj troszkę z innej perspektywy:
Tak więc lada chwila doskładanie i wycieczka za ścianę obok w celu weryfikacji na hamowni - co tu nam się nazmieniało
Dobrze że nie mam w zecie klimy a ponadto mocno okrojony osprzęt silnika, w tej chwili jeszcze bardziej bowiem wywaliłem warzące 1,1kg koło pasowe wraz z jego podstawką...
To wyciągamy nowe wałeczki z pudełek coby się im przyjrzeć, o i pojawia się taka oto istotna informacja:
Dla mnie ważniejsze są oznaczenia o te:
No to co dewastacja - prucie auta:
Szybkie porównanie wałeczków tak się mają ssące TOMEI 280 Vs Seria RevUp:
A tutaj mamy wydechy Tomei 272 Vs Seria:
Zasadzone na piec:
Tutaj troszkę z innej perspektywy:
Tak więc lada chwila doskładanie i wycieczka za ścianę obok w celu weryfikacji na hamowni - co tu nam się nazmieniało
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No to czas na wykresik, dołem zabrało a górą dodało.
Jeszcze jestem w stanie poprawić zakres od 4000 do 4500 że będzie pokrywać się z tym na seryjnych wałkach revupowych...
No niech robi się sucho to stestuję maszynę - czuję że będzie urywać łeb
Odcinkę także wyżej podniosłem z 7250 na 7400obr.min...
Co ciekawe wolne obroty są jedwabiste
Jeszcze jestem w stanie poprawić zakres od 4000 do 4500 że będzie pokrywać się z tym na seryjnych wałkach revupowych...
No niech robi się sucho to stestuję maszynę - czuję że będzie urywać łeb
Odcinkę także wyżej podniosłem z 7250 na 7400obr.min...
Co ciekawe wolne obroty są jedwabiste
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
przy tej geometrii wałka raczej wolnych nie zepsuje
wynik ciekawy, jak na n/a to już do tych 400ps mogłeś dostroić
jaka tam jest przepustnica? kolektor ssacy juz przerobiles? plennum większe?
gdyby przepustnice dac wieksza, kolektor ssacy choćby podkładkami podniesc i dac wydajniejszy wtrysk to te 400ps by chyba pękło
wynik ciekawy, jak na n/a to już do tych 400ps mogłeś dostroić
jaka tam jest przepustnica? kolektor ssacy juz przerobiles? plennum większe?
gdyby przepustnice dac wieksza, kolektor ssacy choćby podkładkami podniesc i dac wydajniejszy wtrysk to te 400ps by chyba pękło
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Wsio już na tą chwilę optymalnie jest zestrojone...
Z Dolotami się już bawiłem mowa o kolektorach ssacych to tylko gorzej gorzej i gorzej
No ale dalej będę dłubać
400KM musi być choć nie wiem czy na tym silniku czy już na nowym HR.
Z Dolotami się już bawiłem mowa o kolektorach ssacych to tylko gorzej gorzej i gorzej
No ale dalej będę dłubać
400KM musi być choć nie wiem czy na tym silniku czy już na nowym HR.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No to jutro wypad na tor Jastrząb - nie usnę z podniecenia
Heble i silnik już dotarte
Heble i silnik już dotarte
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Biedna RenataCoobcio pisze:nie usnę z podniecenia
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No dzisiaj zetka odwiedziła pierwszy wyjazd na drogę - oj jest dobrze, cieszy jebaniutka
https://youtu.be/EMBYFY1uVz8
https://youtu.be/EMBYFY1uVz8
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM