[Sunny] NISSAN SUNNY N14GTi 5d
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[Sunny] NISSAN SUNNY N14GTi 5d
MODEL: Nissan Sunny N14 GTi 1991r 5d
WYPOSARZENIE: Wspomaganie kierownicy, elektryczne szyby kiedyś była klimatyzacja, nie wykluczone, że z czasem powróci.
SILNIK: SR20DE seria
PLANY: mod rozrządu
UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia P11GT?
PLANY: nowe sprzęgło kiedyś, lekkie koło zamachowe
UKŁAD DOLOTOWY: nierdzewny CAI obecnie krótki dolot + jakiś stożek
PLANY: dolot na szerokiej przepływce
UKŁAD WYDECHOWY: SSAC 2,5'' reszta seria
PLANY:wydech 2,5’’ z nierdzewki na dwóch tłumikach przelotowych El-tec (zobaczymy jak to bedzie ma być cicho)
ELEKTRONIKA: seria
PLANY: ECU Master
ZAWIESZENIE: Springi Vogtland -35
PLANY: rozpórki + jakieś amory
UKŁAD HAMULCOWY: seria + jakieś tarcze nawiercane z tyłu
PLANY: może wieksze tarcze na przód lecz jest to uzależnione od kół.
KOŁA: TSW Blade 7X15 ET35 + dunlop sp sport 195/50, ori 14 GTi z goodyear185/60
PLANY: Chyba powrót do serii i tu pojawiają sie dywagacje na temat hamulców
BODY: Komplet ospojlerowania N14 GTi
PLANY: ---
ŚRODEK: seria + sportowa kiera, obszyty mieszek i gałka nową skórą
PLANY: regeneracja kierownicy, nowe dywaniki
Witam Po prawie 2 latach rozłąki z nissanem powróciłem do marki myślę z dość rodzynkowym modelem Po sprzedaniu mojego wcześniejszego auta P10eGT viewtopic.php?t=4292 zresztą później troche żałowałem stwierdziłem, że czas na jakieś normalne niewymagające od wlasciciela mega spinania auto na co dzień postanowiłem, że rodzinnowozem bedzie Audi B5Q koniecznie w kombi w benzynie, niestety nic nie znalazłem co by mnie interesowało w posiadanym budżecie w momencie szukania swojego umyślonego kombiaka ojciec rozbił swoje auto i trzeba było coś kupić na biegu do jeżdzenia, tak w mgnieniu oka stałem sie posiadaczem Passata 2.3 Syncro niestety w sedanie(gdyby nie to możliwe że miał bym go do dziś) przejeździłem bokiem zime i sprzedałem autko(szkoda, że tak mało śniegu było ale wykorzystałem wszystko na maxa ). No i znów dywagacje co kupić... po głowie zaczą chodzić znów nissan. Foo w tym czasie jakoś opisał OLA który straznie mi sie spodobał + autka taki, że był lżejszy od P10 co w starcie owocowało lepszymi bądź porównywalnymi w seri osiągami z moją była p10, 5 drzwi duży bagażnik i klime, niestety już nie. Normalnie super rodzinne autko Ale żona strasznie stopowala i wyszło tak, że kupiliśmy megane 1ph. W sumie dobrze bo po roku czasu auto było porysowane z każdej str ale technika parkowania została ogarnieta Po głowie chodziły kolejne autka, OLA już kompletnie wybiłem sobie z głowy bo już miałem dosyć przepychanek z żoną. Powiedziała, że nie potrzebne 2 autka i żeby szukać coś nowszego a zarazem szybszego żebym nie marudził I tak przegladając ogłoszenia w poszukiwaniach nowszego szybszego auta pojawił sie on... Zobaczyłem go w piątek właścicielem był już Spokojny cyk telefon. Powrót do domu rozmowa z żoną kategoryczne nie bo nie potrzebne 2 auta... A że sąsiad już od jakiegoś czasu chciał odkupić megane wyszło tak, że w niedziele o 8 spisaliśmy umowe a o 14 razem z MRC byliśmy już w tarnowie po OLA Tak sie prezentował
Pierwszy mod dedykowana rejestracja
Na szybciora na przymiarke wpadły fele które przerobiły już prawie wszystkie moje auta
Małe spawanko zderzaka, autko ma być jak najbliższe oryginałowi dlatego wywaliłem łapacza który w moim odczuciu nie był zbyt estetyczny
Autko naprawde w fajnym stanie, szybsze od primery zawias dosyć komfortowy ale lakier pozostawiał wiellle do życzenia wiec trzeba było zrobić małe spa z pomocą Marcina "coś tam" udało sie poprawić za co bardzo mu dziękuje!!
Do tego plastiki doczekały sie lakieru strukturalnego bolla i autko na dzień dzisiejszy wyglada tak
Co do planów jest ich w sumie sporo ale nie ma co sie rozpisywać jak bedzie sie coś dziać to bede uzupełniał, autko ma być jak najbliższe oryginałowi powodować banan na gebie. Na początku trzeba bedzie chyba powrócić do ori kół z oryginalnymi deklami i regeneracja kierownicy. Wypadało by też pomalować wycieraczki i okleić słupek ale na wszystko przyjdzie czas. Na końcu chciał bym podziekować mojej szanownej Żonie za stalowe nerwy co do mojej osoby... Marcinowi oraz MRC.
POZDRO
WYPOSARZENIE: Wspomaganie kierownicy, elektryczne szyby kiedyś była klimatyzacja, nie wykluczone, że z czasem powróci.
SILNIK: SR20DE seria
PLANY: mod rozrządu
UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia P11GT?
PLANY: nowe sprzęgło kiedyś, lekkie koło zamachowe
UKŁAD DOLOTOWY: nierdzewny CAI obecnie krótki dolot + jakiś stożek
PLANY: dolot na szerokiej przepływce
UKŁAD WYDECHOWY: SSAC 2,5'' reszta seria
PLANY:wydech 2,5’’ z nierdzewki na dwóch tłumikach przelotowych El-tec (zobaczymy jak to bedzie ma być cicho)
ELEKTRONIKA: seria
PLANY: ECU Master
ZAWIESZENIE: Springi Vogtland -35
PLANY: rozpórki + jakieś amory
UKŁAD HAMULCOWY: seria + jakieś tarcze nawiercane z tyłu
PLANY: może wieksze tarcze na przód lecz jest to uzależnione od kół.
KOŁA: TSW Blade 7X15 ET35 + dunlop sp sport 195/50, ori 14 GTi z goodyear185/60
PLANY: Chyba powrót do serii i tu pojawiają sie dywagacje na temat hamulców
BODY: Komplet ospojlerowania N14 GTi
PLANY: ---
ŚRODEK: seria + sportowa kiera, obszyty mieszek i gałka nową skórą
PLANY: regeneracja kierownicy, nowe dywaniki
Witam Po prawie 2 latach rozłąki z nissanem powróciłem do marki myślę z dość rodzynkowym modelem Po sprzedaniu mojego wcześniejszego auta P10eGT viewtopic.php?t=4292 zresztą później troche żałowałem stwierdziłem, że czas na jakieś normalne niewymagające od wlasciciela mega spinania auto na co dzień postanowiłem, że rodzinnowozem bedzie Audi B5Q koniecznie w kombi w benzynie, niestety nic nie znalazłem co by mnie interesowało w posiadanym budżecie w momencie szukania swojego umyślonego kombiaka ojciec rozbił swoje auto i trzeba było coś kupić na biegu do jeżdzenia, tak w mgnieniu oka stałem sie posiadaczem Passata 2.3 Syncro niestety w sedanie(gdyby nie to możliwe że miał bym go do dziś) przejeździłem bokiem zime i sprzedałem autko(szkoda, że tak mało śniegu było ale wykorzystałem wszystko na maxa ). No i znów dywagacje co kupić... po głowie zaczą chodzić znów nissan. Foo w tym czasie jakoś opisał OLA który straznie mi sie spodobał + autka taki, że był lżejszy od P10 co w starcie owocowało lepszymi bądź porównywalnymi w seri osiągami z moją była p10, 5 drzwi duży bagażnik i klime, niestety już nie. Normalnie super rodzinne autko Ale żona strasznie stopowala i wyszło tak, że kupiliśmy megane 1ph. W sumie dobrze bo po roku czasu auto było porysowane z każdej str ale technika parkowania została ogarnieta Po głowie chodziły kolejne autka, OLA już kompletnie wybiłem sobie z głowy bo już miałem dosyć przepychanek z żoną. Powiedziała, że nie potrzebne 2 autka i żeby szukać coś nowszego a zarazem szybszego żebym nie marudził I tak przegladając ogłoszenia w poszukiwaniach nowszego szybszego auta pojawił sie on... Zobaczyłem go w piątek właścicielem był już Spokojny cyk telefon. Powrót do domu rozmowa z żoną kategoryczne nie bo nie potrzebne 2 auta... A że sąsiad już od jakiegoś czasu chciał odkupić megane wyszło tak, że w niedziele o 8 spisaliśmy umowe a o 14 razem z MRC byliśmy już w tarnowie po OLA Tak sie prezentował
Pierwszy mod dedykowana rejestracja
Na szybciora na przymiarke wpadły fele które przerobiły już prawie wszystkie moje auta
Małe spawanko zderzaka, autko ma być jak najbliższe oryginałowi dlatego wywaliłem łapacza który w moim odczuciu nie był zbyt estetyczny
Autko naprawde w fajnym stanie, szybsze od primery zawias dosyć komfortowy ale lakier pozostawiał wiellle do życzenia wiec trzeba było zrobić małe spa z pomocą Marcina "coś tam" udało sie poprawić za co bardzo mu dziękuje!!
Do tego plastiki doczekały sie lakieru strukturalnego bolla i autko na dzień dzisiejszy wyglada tak
Co do planów jest ich w sumie sporo ale nie ma co sie rozpisywać jak bedzie sie coś dziać to bede uzupełniał, autko ma być jak najbliższe oryginałowi powodować banan na gebie. Na początku trzeba bedzie chyba powrócić do ori kół z oryginalnymi deklami i regeneracja kierownicy. Wypadało by też pomalować wycieraczki i okleić słupek ale na wszystko przyjdzie czas. Na końcu chciał bym podziekować mojej szanownej Żonie za stalowe nerwy co do mojej osoby... Marcinowi oraz MRC.
POZDRO
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
No w końcu Jak przyjadę do Lbn to mam nadzieję, że znów zobaczę autko - pierwszy raz je widziałem jak było w rękach Foo
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Jednak kupił Graty!!! Gdybym dziś wiedział, że takie przeboje będę miał z kupnem bazy pod vvl'a - nie zdarzyłoby się, że sprzedałbym to auto. Pod każdym względem, był to najlepszy egzemplarz nissana z tamtych lat jaki kiedykolwiek widziałem live. No, ale nie ma co, nie zazdroszczę bo miałem go hehehe. Realizacji planów i daj spokój już Żonie, nie we wszystkim musi mieć udział Prawdziwi chłopcy muszą mieć swoje zdanie, inaczej zginiesz jak ciotka w Czechach. Pozdr!
foo, z tymi żonami coś jest nie tak wpychają się w nasze sprawy i myślą, że coś zwalczą. Ostatecznie jest tak, że psują krew sobie i nam i i tak przegrywają
Ja kupiłem sobie ładne dywaniki do auta i moge już w nim zamieszkać
KTR-Olo rulez,
Ja kupiłem sobie ładne dywaniki do auta i moge już w nim zamieszkać
KTR-Olo rulez,
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
o kurde, Olo wylądował w Lublinie ? Nie widziałem go jeszcze na żywo a pare rezy kusiło mnie żeby wpaść do Tarnowa bo blisko z Krk jest, ale jakoś nie było mi dane Można wpaść do Lublina obadać wariata, bo trak się składa, że siedzę właśnie w tych okolicach
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Chyba lepiej mu się nie mogło trafić
Auto faktycznie w niespotykanym stanie i warte uwagi, jak się lubi sunny
Widać, że ten samochód daje Ci sporo radochy i nie zapominaj o tym gdy "ktoś" powie Ci, że trzeba go sprzedać
Powodzenia w projekcie i do zobaczenia
Auto faktycznie w niespotykanym stanie i warte uwagi, jak się lubi sunny
Widać, że ten samochód daje Ci sporo radochy i nie zapominaj o tym gdy "ktoś" powie Ci, że trzeba go sprzedać
Powodzenia w projekcie i do zobaczenia
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...
s13 SR20DET w budowie...
Ważne, że Shiroi Ya poszła w dobre ręce i została w klubie
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
na razie zostaje ze mna musze jakiegoś dupowozu sie dorobić do zimy, OLO za mojej kadencji ma nie zobaczyć śniegu a jeśli tak miało by być to już bym wolał oddać go w inne rece. Bziuk a gdzie Ty jesteś?? Mam prace na miejscu i praktycznie sunnym, rzadko jestem w lbn ale można coś pomyśleć
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
Piękna maszyna, w dniu zakupu ostro namawiałem KTR żeby mi go odsprzedał ale okazał się twardy i wytrzymał "wojnę nerwów"
trzeba przyznać że auto trafiło się w niespotykanym stanie jak na nissany z tamtych lat, hiszpański klimat dobrze mu zrobił, totalne zero rdzy w newralgicznych miejscach, nismo fajnie też się napędza, po nie małej przerwie w jeździe SR20- stką stwierdzam że w budzie sunny śmiga się zajebiście (moja p10 była znacznie wolniejsza)
Polerka lakieru zrobiła mega robotę, zupełnie inne auto, jak dla mnie to brakuje tylko dobrego koła, bo te TSW mi jakoś nie leżą na OLU widziałbym to coś bardziej japońskiego albo klasycznego a temat ori 14-stek osobiście bym porzucił..
Dbaj o niego i pamiętaj jak Cię zobaczę jak jeździsz w zimę to masz PRZE#$%^&
Pozdrowienia dla nissanowego druha Kuby,SPOKOjny, !
trzeba przyznać że auto trafiło się w niespotykanym stanie jak na nissany z tamtych lat, hiszpański klimat dobrze mu zrobił, totalne zero rdzy w newralgicznych miejscach, nismo fajnie też się napędza, po nie małej przerwie w jeździe SR20- stką stwierdzam że w budzie sunny śmiga się zajebiście (moja p10 była znacznie wolniejsza)
Polerka lakieru zrobiła mega robotę, zupełnie inne auto, jak dla mnie to brakuje tylko dobrego koła, bo te TSW mi jakoś nie leżą na OLU widziałbym to coś bardziej japońskiego albo klasycznego a temat ori 14-stek osobiście bym porzucił..
Dbaj o niego i pamiętaj jak Cię zobaczę jak jeździsz w zimę to masz PRZE#$%^&
Pozdrowienia dla nissanowego druha Kuby,SPOKOjny, !
Podbijam temat Autko przez cały okres użytkowania nie sprawiało kłopotów, wpadło nowe łożysko przód i nowa używana piasta... Pompa wspomagania bo stara już jęczała nowe dywaniki no i logo SSS na klapę Foty z wieczora. No i autko niestety stety z powodów rodzinnych chce sprzedać cena do końca tyg 6500. Na prawdę zdrowy i godna zainteresowania sztuka.
Wróciły też ori buciki ciekawe na jak długo...
pozdro
Wróciły też ori buciki ciekawe na jak długo...
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
myślę, że cena adekwatna do auta i uczciwa naprawde jest to bardzo fajny egzemplarz z którego ktoś w przyszłości bedzie miał dużo radochy sam miałem go mieć dłużej u siebie ale nie chce mi sie już iść na żadne kompromisy... auto ma być dla mnie a nie na odwrótModzelitto pisze:KTR, z tą ceną to nie żartujesz
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Pany, brać Jeżeli buda dalej jest w takim stanie blacharskim jak za mojego panowania, to nie ma drugiego takiego z tego okresu... bez urazy dla naszej wesołej gromadki, ale każde inne, choćby nie wiem jak odpicowane na tym forum to złombol przy tym
BTW. Z pytań i telefonów do mnie, bo już mnie to delikatnie mówiąc drażni - auto sprzedałem w marcu SPOKOJnemu. Odstawiłem do wskazanego przez niego mechanika, po kilku godzinach odebrałem zdemontowane części których ustalona kwota sprzedaży nie obejmowała, a były to: poduszki silnika z poli, skrzynia, półosie, sprzęgło SACHS, lekki zamach, 4x KYB Ultra-sr, gleba -70/-50, mocowania amorów po regeneracji, tarcze sportowe przód i tył, klocki przód i tył, MAFoo, oraz część chromów. Tak, że proszę mnie więcej nie pytać, co tam siedzi z mechaniki i jak zostało zamontowane bo po prostu nie wiem.
Pozdr!
BTW. Z pytań i telefonów do mnie, bo już mnie to delikatnie mówiąc drażni - auto sprzedałem w marcu SPOKOJnemu. Odstawiłem do wskazanego przez niego mechanika, po kilku godzinach odebrałem zdemontowane części których ustalona kwota sprzedaży nie obejmowała, a były to: poduszki silnika z poli, skrzynia, półosie, sprzęgło SACHS, lekki zamach, 4x KYB Ultra-sr, gleba -70/-50, mocowania amorów po regeneracji, tarcze sportowe przód i tył, klocki przód i tył, MAFoo, oraz część chromów. Tak, że proszę mnie więcej nie pytać, co tam siedzi z mechaniki i jak zostało zamontowane bo po prostu nie wiem.
Pozdr!
Uff jak dobrze, że bierzesz pod uwagę jedynie suniacze już myślałem, że dalej mam chrupsonaPany, brać Jeżeli buda dalej jest w takim stanie blacharskim jak za mojego panowania, to nie ma drugiego takiego z tego okresu... bez urazy dla naszej wesołej gromadki, ale każde inne, choćby nie wiem jak odpicowane na tym forum to złombol przy tym
Za tą cenę faktycznie przyzwoity ten sunny opierając się na zdjęciach.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Ok koniec OT Reszta na PW
PS:budę oglądam every week i grama rdzy tam nie ma już
PS:budę oglądam every week i grama rdzy tam nie ma już
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx