Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] "AKAI REI" czyli Primera P11GT z ASCD

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Sajmooon
fanatyk nissana
Posty: 2623
Rejestracja: 2009-12-09, 07:23
Lokalizacja: Gdynia, Rotmanka

Post autor: Sajmooon » 2015-09-14, 06:15

Potwierdzam primera Janusza naprawdę hamuje i polecam każdemu posiadaczowi primery mod poprawiający hamowanie ;)
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs :D
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-09-14, 09:07

Sajmooon, ja uważam, że trzeba to jeszcze trochę poprawić - poszukiwania fantów trwają :d

Porównując z zeszłym rokiem, to po zrobieniu zawiechy na poli auto dużo pewniej się trzyma w zakrętach :]

Primerą też można:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 11:38 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Bziuk
fanatyk nissana
Posty: 621
Rejestracja: 2012-12-13, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bziuk » 2015-09-14, 10:07

Prima super! Chociaż ten silnik coś tak beznadziejnie chodzi... :P
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2064
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2015-09-14, 11:23

Jak Chochlika V6... Test monety nie zdany- silnik do wymiany:p
A ktak serio, primera piękna, SR u Janusza pracuje super!

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-09-14, 12:02

W sumie jak staliśmy obok auta i gadaliśmy to niektórzy zastanawiali się czy silnik jest w ogóle włączony, bo tak sobie cicho pracował :-|

Ale muszę sobie jeszcze podumać co tu zrobić, żeby jeszcze równiej pracował i nie miał skoków obrotów po +15rpm, żeby miał równe stabilne 820rpm +5rpm maks.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-09-14, 12:13

janusz pisze:Ale muszę sobie jeszcze podumać co tu zrobić, żeby jeszcze równiej pracował
proste, podnieś wolne do 1000rpm :)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Bziuk
fanatyk nissana
Posty: 621
Rejestracja: 2012-12-13, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bziuk » 2015-09-14, 16:01

JANUSZ niszczysz mi umysł swoimi rozkminami :D perfekcjonista to mało !
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2015-09-14, 16:40

No w końcu Prima wjechała tam gdzie jej miejsce!
Mnie najbardziej niszczył sposób w jaki Janusz kończył każdy z przejazdów - pedał hamulca w podłogę i pisk jak jasny uj :D

Awatar użytkownika
Bziuk
fanatyk nissana
Posty: 621
Rejestracja: 2012-12-13, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bziuk » 2015-09-14, 17:28

większe serwo plus konające zimówki robiło swoje :D
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-09-14, 19:50

Ad@mus, obrotów nie będę podnosił, nie będę niepotrzebnie obciążał silnika. Zresztą to nie jest żadna rajdówka, tylko zwykły dupowóz.

Bziuk, to jest jeszcze małe serwo. Jakby tam było trochę więcej miejsca to bym wsadził z Almery Tino z 2.2 diesel. Tam siedzi serwo 10" :d
Z tą perfekcją to bym nie przesadzał, bardzo dużo mi jeszcze brakuje......

Rz, te opony były po to, żeby je skończyć. Poza tym to cud, że się nie rozleciały podczas jazdy :] Na przyszły rok załatwię sobie jakieś letnie :d
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-09-14, 20:04

Mówisz z Tino lepsza by była ?
Mogę się poświęcić i założyć^^
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-09-14, 20:16

Ale to od diesela, trzeba robić podcięcie w ścianie grodziowej, bo nie wejdzie :] Serwo ma oznaczenie S255
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-09-14, 20:32

W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-09-14, 20:42

Vixo, może być :] Tylko trzeba sprawdzić rozstaw śrub :] Z takim serwem może być już ciekawie :] Tylko to serwo jest cieńsze niż M215T, bo ma jedną membranę :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-09-15, 01:02

No właśnie już po fotkach widzę ze jakieś ono takie cieniutkie
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
ulisses
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-20, 10:02
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ulisses » 2015-09-15, 05:40

janusz pisze: Bziuk, to jest jeszcze małe serwo. Jakby tam było trochę więcej miejsca to bym wsadził z Almery Tino z 2.2 diesel. Tam siedzi serwo 10" :d
Z tą perfekcją to bym nie przesadzał, bardzo dużo mi jeszcze brakuje......
Janusz, jak już iść w grubą stronę to: http://allegro.pl/pompa-hamulcowa-serwo ... 22018.html :lol:
Obrazek

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-09-15, 07:00

Ulisses, to serwo jest dwumembranowe - 235T, membrany 9,92" i 9,06". Ale z tym to już może być ciekawie :d Tylko zastanawiam się jak napędzić to serwo - podciśnienie w kolektorze ssącym. W N/A nie ma problemu, w T może już być, dlatego są chyba wrzucane pompy vacum :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-09-15, 07:27

A właśnie ja mam turbo, może dlatego tak pedalsko zaczął mi hebel po swapie chodzić :idea:
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
ulisses
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-20, 10:02
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ulisses » 2015-09-15, 07:45

M245T :)
Obrazek

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-09-15, 14:55

Jak dobrze pójdzie to być może będę miał nowego fruta do auta :] Na razie jest negocjacja, ale ja dojdzie do skutku to będzie ciekawie ]:->
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2015-09-15, 14:56

Znaczy jak tylko paczka z drugiego końca PL przyjdzie? :D
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-09-17, 12:11

Zielkq, coś w ten deseń :] W każdym razie według założeń powinno być mocno :d


__________________________________________________________

Mało mi, mało mi, mało mi :d Jeszcze jakiś dobry zacisk i będzie na prawdę męsko :d\

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 11:39 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

DARO GTI
fanatyk nissana
Posty: 1342
Rejestracja: 2012-11-22, 20:47
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: DARO GTI » 2015-09-17, 12:18

A co to takie brzydkie i brudne dodatkowe konie ?
Czerwone auta sa szybsze ...

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-09-17, 12:21

Bo dopiero przybyło do mnie i rozpakowałem :d Jeszcze tego nie czyściłem :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

SPOKOjny
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2012-07-21, 08:36
Lokalizacja: małopolska

Post autor: SPOKOjny » 2015-09-17, 12:44

pompa z 300zx ??

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-09-17, 12:47

SPOKOjny, coś w ten deseń :d 17/16"
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

DARO GTI
fanatyk nissana
Posty: 1342
Rejestracja: 2012-11-22, 20:47
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: DARO GTI » 2015-09-17, 12:54

e to bedzie lepiej hamować nie przyspieszać - nuda .... ;-(
Czerwone auta sa szybsze ...

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-09-17, 12:59

DARO, co do przyśpieszania to w zasadzie wszystko w głowie jest, tylko trzeba się wziąć za to............... Leży to odłogiem już od ponad roku...........
Ale, żeby iść w moc, najpierw trzeba mieć ją czym wyhamować :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
ryzykantos
wiem o czym pisze
Posty: 81
Rejestracja: 2013-09-06, 23:26
Lokalizacja: Zdolny śląsk

Post autor: ryzykantos » 2015-09-17, 18:30

A ogarniałeś już temat zacisków? Masz coś, co by podeszło? Mam już pewne doświadczenia co do modyfikacji zwrotnicy, więc chętnie bym pomógł ogarnąć :D

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-09-17, 18:35

Ryzykantos, szukam i kompletuję jak najlepszy zestaw. Na chwilę obecną założenie BM57 i zostawienie tych zacisków, które są mogłoby tylko pogorszyć hamulce. Mam jeszcze jeden pomysł, ale to wymaga przemyślenia i przekopania manuali ;]

Jak będę zmieniał zaciski to na takie, przy których zmianie będzie najmniej roboty - w sensie P&P.

Kilka rzeczy jeśli chodzi o hamulce, wymagało ode mnie przypomnienia sobie wiedzy ze szkoły podstawowej :d
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”