[ Primera] "AKAI REI" czyli Primera P11GT z ASCD
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Potwierdzam primera Janusza naprawdę hamuje i polecam każdemu posiadaczowi primery mod poprawiający hamowanie
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon, ja uważam, że trzeba to jeszcze trochę poprawić - poszukiwania fantów trwają
Porównując z zeszłym rokiem, to po zrobieniu zawiechy na poli auto dużo pewniej się trzyma w zakrętach
Primerą też można:
Porównując z zeszłym rokiem, to po zrobieniu zawiechy na poli auto dużo pewniej się trzyma w zakrętach
Primerą też można:
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 11:38 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Jak Chochlika V6... Test monety nie zdany- silnik do wymiany:p
A ktak serio, primera piękna, SR u Janusza pracuje super!
A ktak serio, primera piękna, SR u Janusza pracuje super!
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
W sumie jak staliśmy obok auta i gadaliśmy to niektórzy zastanawiali się czy silnik jest w ogóle włączony, bo tak sobie cicho pracował
Ale muszę sobie jeszcze podumać co tu zrobić, żeby jeszcze równiej pracował i nie miał skoków obrotów po +15rpm, żeby miał równe stabilne 820rpm +5rpm maks.
Ale muszę sobie jeszcze podumać co tu zrobić, żeby jeszcze równiej pracował i nie miał skoków obrotów po +15rpm, żeby miał równe stabilne 820rpm +5rpm maks.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ad@mus, obrotów nie będę podnosił, nie będę niepotrzebnie obciążał silnika. Zresztą to nie jest żadna rajdówka, tylko zwykły dupowóz.
Bziuk, to jest jeszcze małe serwo. Jakby tam było trochę więcej miejsca to bym wsadził z Almery Tino z 2.2 diesel. Tam siedzi serwo 10"
Z tą perfekcją to bym nie przesadzał, bardzo dużo mi jeszcze brakuje......
Rz, te opony były po to, żeby je skończyć. Poza tym to cud, że się nie rozleciały podczas jazdy Na przyszły rok załatwię sobie jakieś letnie
Bziuk, to jest jeszcze małe serwo. Jakby tam było trochę więcej miejsca to bym wsadził z Almery Tino z 2.2 diesel. Tam siedzi serwo 10"
Z tą perfekcją to bym nie przesadzał, bardzo dużo mi jeszcze brakuje......
Rz, te opony były po to, żeby je skończyć. Poza tym to cud, że się nie rozleciały podczas jazdy Na przyszły rok załatwię sobie jakieś letnie
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ale to od diesela, trzeba robić podcięcie w ścianie grodziowej, bo nie wejdzie Serwo ma oznaczenie S255
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5080755612
Taka np na paretencie
Taka np na paretencie
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Vixo, może być Tylko trzeba sprawdzić rozstaw śrub Z takim serwem może być już ciekawie Tylko to serwo jest cieńsze niż M215T, bo ma jedną membranę
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Janusz, jak już iść w grubą stronę to: http://allegro.pl/pompa-hamulcowa-serwo ... 22018.htmljanusz pisze: Bziuk, to jest jeszcze małe serwo. Jakby tam było trochę więcej miejsca to bym wsadził z Almery Tino z 2.2 diesel. Tam siedzi serwo 10"
Z tą perfekcją to bym nie przesadzał, bardzo dużo mi jeszcze brakuje......
Ulisses, to serwo jest dwumembranowe - 235T, membrany 9,92" i 9,06". Ale z tym to już może być ciekawie Tylko zastanawiam się jak napędzić to serwo - podciśnienie w kolektorze ssącym. W N/A nie ma problemu, w T może już być, dlatego są chyba wrzucane pompy vacum
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Jak dobrze pójdzie to być może będę miał nowego fruta do auta Na razie jest negocjacja, ale ja dojdzie do skutku to będzie ciekawie
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Znaczy jak tylko paczka z drugiego końca PL przyjdzie?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Zielkq, coś w ten deseń W każdym razie według założeń powinno być mocno
__________________________________________________________
Mało mi, mało mi, mało mi Jeszcze jakiś dobry zacisk i będzie na prawdę męsko \
__________________________________________________________
Mało mi, mało mi, mało mi Jeszcze jakiś dobry zacisk i będzie na prawdę męsko \
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 11:39 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Bo dopiero przybyło do mnie i rozpakowałem Jeszcze tego nie czyściłem
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
SPOKOjny, coś w ten deseń 17/16"
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
DARO, co do przyśpieszania to w zasadzie wszystko w głowie jest, tylko trzeba się wziąć za to............... Leży to odłogiem już od ponad roku...........
Ale, żeby iść w moc, najpierw trzeba mieć ją czym wyhamować
Ale, żeby iść w moc, najpierw trzeba mieć ją czym wyhamować
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- ryzykantos
- wiem o czym pisze
- Posty: 81
- Rejestracja: 2013-09-06, 23:26
- Lokalizacja: Zdolny śląsk
Ryzykantos, szukam i kompletuję jak najlepszy zestaw. Na chwilę obecną założenie BM57 i zostawienie tych zacisków, które są mogłoby tylko pogorszyć hamulce. Mam jeszcze jeden pomysł, ale to wymaga przemyślenia i przekopania manuali
Jak będę zmieniał zaciski to na takie, przy których zmianie będzie najmniej roboty - w sensie P&P.
Kilka rzeczy jeśli chodzi o hamulce, wymagało ode mnie przypomnienia sobie wiedzy ze szkoły podstawowej
Jak będę zmieniał zaciski to na takie, przy których zmianie będzie najmniej roboty - w sensie P&P.
Kilka rzeczy jeśli chodzi o hamulce, wymagało ode mnie przypomnienia sobie wiedzy ze szkoły podstawowej
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_