Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P11.144 by Bombel

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-19, 11:23

xtomek pisze: Zawsze w odwodzie są Markgumy :hah: one...lepią :-P
Teraz sa Falkeny ZE912 215/40 R17

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-03-19, 11:27

Przecież żartowałem, wiem,ze nie cierpisz nalewek. Na ćwiartkę musimy się jednak zaoptrzyć w R888. Może być ciekawie jak VE i DET-y zaczną wojować z Hondami.
Ostatnio zmieniony 2010-03-19, 14:30 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
andy_czarny
nowy na forum
Posty: 35
Rejestracja: 2010-01-30, 20:51
Lokalizacja: CTR

Post autor: andy_czarny » 2010-03-19, 11:41

w sumei jestem ciekaw jak by to bylo bo ve jest lzejszy(buda P10) a de+T ciezsza buda i wiekszy problem z trakcja ;)

powodzonka i czekam az wyjedzie i bedzie zabijac H na ulicy ;)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-19, 11:50

andy_czarny pisze:ciezsza buda i wiekszy problem z trakcja ;)
Tu własnie z Kubą zastanawiamy się nad wprowadzeniem patentu, ze na nizszych biegach mniejsze doładowanie a na większych wyższe :)

Awatar użytkownika
Adams
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2009-12-09, 21:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Adams » 2010-03-19, 12:11

Super ze projekt w tak zaawansowanym stadium :) Mam nadzieje ze za chwile bedzie mozna ogladac na ulicach!
pzdr

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-03-19, 14:57

szkoda że to nie moje auto jest na tapecie w COOBCIO GARAGE :(
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-19, 16:46

Adams pisze:Mam nadzieje ze za chwile bedzie mozna ogladac na ulicach!
Wszystkiego Ci nie zdradzę, co byś na zlocie się chciał ustawic ;)

Awatar użytkownika
Andrzej
fanatyk nissana
Posty: 478
Rejestracja: 2009-12-09, 06:55
Lokalizacja: Bolechowo k/Poznania

Post autor: Andrzej » 2010-03-19, 18:25

Brzmiało to jak wyzwanie... i są na to świadkowie :-P
Może najpierw wyjedź z garage, zalicz parę "kresek" -nie tych białych oczywiście :-P - i wtedy zobaczysz. Same KM w silniku czasami nie wystarczą.... no i będziesz musiał utrzymać przeniesienie napędu jakoś przy życiu :mrgreen:

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-19, 18:43

Andrzej widzę, że nie zauważyłeś podpuchy :)

Awatar użytkownika
Andrzej
fanatyk nissana
Posty: 478
Rejestracja: 2009-12-09, 06:55
Lokalizacja: Bolechowo k/Poznania

Post autor: Andrzej » 2010-03-19, 19:01

No nie zauważyłem... i chyba nikt inny... na wszelki wypadek robie sobie PrntScreena :mrgreen:

Awatar użytkownika
Jastrząb
fanatyk nissana
Posty: 1053
Rejestracja: 2009-12-09, 17:19
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Jastrząb » 2010-03-19, 19:03

Mi też tutaj "śmierdzi" małym wyzwaniem :-P :->
Masz pękniętą lub zerwaną poduszkę skrzyni biegów w Almerze GTi, napisz a dowiesz się jak naprawić.

Awatar użytkownika
p'xxl
fanatyk nissana
Posty: 593
Rejestracja: 2009-12-09, 17:42
Lokalizacja: Wrocław/Wałbrzych

Post autor: p'xxl » 2010-03-19, 19:09

Ja opracowałem patent na dodakowe urwanie ok 05-1 s na 1/4. Działa rewelacyjnie i powtarzalnie. :-) Ewentualnie jak Bomblowi braknie to mu podrzucę info.
Primera P11 GT do kupienia w dobrych pieniądzach. Info na PW

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-03-19, 19:37

ruda obserwuje zmagania słowne.Chyba tylko xkarol, xtomek, bullit ,coobcio, gre i szopen z klubu jeździli na komórach :mrgreen: Zapraszamy więc ...na prawdziwe wyścigi!!!
Ostatnio zmieniony 2010-03-21, 17:26 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

macc
nowy na forum
Posty: 20
Rejestracja: 2009-12-13, 12:04
Lokalizacja: WWA

Post autor: macc » 2010-03-21, 15:48

Bombel co z zawiasem???

czy P11GT miały niższe spręzyny czy tylko Sportline(eibach pro kit)

czy podejdą od p11GT??

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-21, 16:59

macc myślę o zawiasie, ale jest jeszcze tyle rzeczy do zrobienia, że masakra :)

P11GT mieły twardze amory i chyba tyle. Zawieszenia są wymienialne z P11.144

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-03-21, 20:58

Bez dobrego zawieszenia i hamulców , to nawet 350KM na zakrętach polegnie.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-21, 21:01

Zastanawiam się nad tymi. Cena dobra i opinie też nie najgorsze maja

http://allegro.pl/item932013421_sprezyn ... _fvat.html

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-03-21, 21:10

Wiesz co, idź w sprawdzone rozwiązania. Może to śmieszne, ale Coobcio powiedział, że jego zawiecha ze srebrnej to jest optimum dla P10. Nie wiem jak jest z P11.144. Podobno ruda z tą zawiechą prowadzi się najlepiej ze wszystkich P10.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-03-21, 21:19

jeszcze nie jechał moja :P

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-03-21, 21:24

zamienimy się kiedyś -uciekaj z OT z tematu Bombla.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-03-22, 14:19

Juz mnie nie ma :P Przepraszam za OT.

A chciałem zapytać jeszcze. Czy do takich mocy jakie planujesz wytrzymaja przeguby ?

Bo rozumiem ze laczki jakie zakladasz bombel będą szersze.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-22, 15:38

Ryba pisze: A chciałem zapytać jeszcze. Czy do takich mocy jakie planujesz wytrzymaja przeguby ?
Powinny :)
Ryba pisze:Bo rozumiem ze laczki jakie zakladasz bombel będą szersze.
Na 3 stronie są :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-22, 21:56

Seryjne półosie w naszych padłach zniosą niestety tylko okolicę 550KM i ok 450-480Nm w jakimś chińskim najtańszym zamienniku górna granica to pewno z 500KM i 400Nm...
I to pod warunkiem że sprzęgło będzie ograniczne bo na spieku jakieś 30% wszystko mniej zniesie...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2010-03-22, 23:04

Gre miał oryginały w Almerze i wytrzymywały te największe moce do samego końca. Zresztą wylądowały później u mnie więc myślę że Bombel nie będziesz miał problemu z nimi :-D
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-24, 08:29

No Panie Bombelku dziś jest dzień pod znakiem Twojej Primery, tak więc powoli się rozbudzam i zaraz idę sobie robić śniadanie :)

Jak wszytko pójdzie po mojej myśli myślę że dziś Prima wyjedzie z mojego garażu :)

Za opóźnienia serdecznie przepraszam no ale w tydzień spłodziłem dwa swapy (SR20DET i SR20VE) które długo w kolejce czekały, tak więc wybrałem mniejsze zło coby uniknąć nieprzyjemność od strony obu właścicieli dwóch w chwili obecnej szybkich Sunnych GTi :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-24, 08:41

Coobcio pisze:Jak wszytko pójdzie po mojej myśli myślę że dziś Prima wyjedzie z mojego garażu :)
Optymizmem zawiało :)

P.S. Podjade po pracy zerknąc co się dzieje :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-24, 20:37

To jeszcze kika fot, że się coś dzieje :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2010-03-24, 20:53

fajna czapa :mrgreen:

na jakim etapie prace? wyjechałeś już? ;-)
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
scribler
stały bywalec
Posty: 90
Rejestracja: 2010-01-31, 21:24
Lokalizacja: Warszawa - Włochy

Post autor: scribler » 2010-03-24, 20:54

Coobcio jak zwykle zapracowany chłopak cały dzień :P

Awatar użytkownika
andy_czarny
nowy na forum
Posty: 35
Rejestracja: 2010-01-30, 20:51
Lokalizacja: CTR

Post autor: andy_czarny » 2010-03-24, 21:01

czekam az wyjedzie skreci jakis czas i wynik na hamce ;)

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”