[ Primera] KUROI KAGE - Primera P11.144-GT replica
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Nissan-tego nie ogarniesz
5h walki z tylną tuleja wahacza dolnego, na kolejne 5h nie mialem ochoty wiec dalem do mechanika, wymiana trwala 4h, razem z urywanie, grzaniem i rozcinaniem i generalną masakrą
ufff-mam nowe tuleje, fak polibusz, zamiennik rulez, zdecydowalem na zalozenie standartowych gum bo to nie bolid tylko dupowóz
przy okazji, wymienilem półoś, tą długą, bo mnie trzepotało przy przyśpieszaniu, napiołem pasek od wspomy i latam
niestety nie wyrobie sie w tym tygodniu do rozpórkarza, wiec przesuwam chwilowo w czasie projekt rozpieraka
5h walki z tylną tuleja wahacza dolnego, na kolejne 5h nie mialem ochoty wiec dalem do mechanika, wymiana trwala 4h, razem z urywanie, grzaniem i rozcinaniem i generalną masakrą
ufff-mam nowe tuleje, fak polibusz, zamiennik rulez, zdecydowalem na zalozenie standartowych gum bo to nie bolid tylko dupowóz
przy okazji, wymienilem półoś, tą długą, bo mnie trzepotało przy przyśpieszaniu, napiołem pasek od wspomy i latam
niestety nie wyrobie sie w tym tygodniu do rozpórkarza, wiec przesuwam chwilowo w czasie projekt rozpieraka
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Ad@mus, foto Panie Kolego, foto
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, bylem tak wku... na robote ze nie mialem ochoty na foto;/
ale jutro porobie, mam umytą komore itd wiec pocykam:)
mialem tyle planow na ten tydzien jednak malo co sie udalo;/ mialo byc strojenie i dupa;/ miala byc rozporka i dupa;/
obiecane focisze:
[ Dodano: 2014-11-13, 17:41 ]
aha, dodam ze testy na plus:)
ale jutro porobie, mam umytą komore itd wiec pocykam:)
mialem tyle planow na ten tydzien jednak malo co sie udalo;/ mialo byc strojenie i dupa;/ miala byc rozporka i dupa;/
obiecane focisze:
[ Dodano: 2014-11-13, 17:41 ]
aha, dodam ze testy na plus:)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
na chwilę obecną jeździ tak:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=m9NybHtj3do[/youtube]
myślę że przy strojeniu jak przejde na bezzwezkowy maf będzie dużo lepiej
ale żeby nie było tak kolorowo mam pewien problem który mnie strasznie irytuje:
-podczas jalowych obrotow slychac klupanie, jakby tłumik obijał podwozie ale nie obija, wstępnie podwiesiłem chlodnice bo lezala mi na belce silnika, oraz wszystko co było luźne w komorze pomontowałem na tryty
o ile ten objaw mi nie przeszkadza to podczas dohamowania lub podczas ruszania slusze trzeszczenie, powiedział bym ze chrupnięcie tudzież trytnięcie, przy hamowaniu mam to z lewej strony i jest to jedno pyknięcie, natomiast ruszanie odzywa się trzeszczeniem kilku krotnym (nie jest to przegub)
stawiam na wahacze gorne ale czy wahacz gorny od wibracji silnika może się odzywac delikatnym pukaniem? tez zauwazylem ze nie wystepuje ono caly czas, z reguly na pochylym terenie
proszę o podpowiedz bo nie chce mi się w ta pogode rozbierać zawiasu pod hmurka i uruchamiać myslenie o Szopenie
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=m9NybHtj3do[/youtube]
myślę że przy strojeniu jak przejde na bezzwezkowy maf będzie dużo lepiej
ale żeby nie było tak kolorowo mam pewien problem który mnie strasznie irytuje:
-podczas jalowych obrotow slychac klupanie, jakby tłumik obijał podwozie ale nie obija, wstępnie podwiesiłem chlodnice bo lezala mi na belce silnika, oraz wszystko co było luźne w komorze pomontowałem na tryty
o ile ten objaw mi nie przeszkadza to podczas dohamowania lub podczas ruszania slusze trzeszczenie, powiedział bym ze chrupnięcie tudzież trytnięcie, przy hamowaniu mam to z lewej strony i jest to jedno pyknięcie, natomiast ruszanie odzywa się trzeszczeniem kilku krotnym (nie jest to przegub)
stawiam na wahacze gorne ale czy wahacz gorny od wibracji silnika może się odzywac delikatnym pukaniem? tez zauwazylem ze nie wystepuje ono caly czas, z reguly na pochylym terenie
proszę o podpowiedz bo nie chce mi się w ta pogode rozbierać zawiasu pod hmurka i uruchamiać myslenie o Szopenie
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Jak znajdziesz co to jest to opisz, bo mam dokładnie to samo. Od siebie mogę dodać, że to nie zwrotnica (wymieniłem łożyska), nie amorek, ani żaden element kolumny, raczej też nie łącznik staba. Ja wymieniłem też górny wahacz, kupiłem SWAG (130zł) bo 555 są już niedostępne i niestety nie ustąpiło. Może wahacz do dupy, może to nie ten problem, ciężko powiedzieć. U mnie drgania przenoszą się na wolnych zaraz po odpaleniu, jak obroty są wyższe, potem ustępuje (jak się pokręci kierownicą to też przestaje drgać). Skrzypnięcie przy ruszaniu też mam, przy mocniejszym hamowaniu stuk. Miesiąc temu byłem sprawdzić zawias i facet nic nie znalazł, za 2tyg mam przegląd to może tym razem coś już wyjdzie.
pozdr. Kamil
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
wod2u, ja wczoraj trzepałem auto na diagnostyce i powiedział mi ze jeden drążek kierowniczy ma mały luz, nic innego nie wytrzepali
może rzeczywiście poduszki, jak napisał Modzelitto
Modzelitto, miałeś podobnie?
może rzeczywiście poduszki, jak napisał Modzelitto
Modzelitto, miałeś podobnie?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
No właśnie drganie przenoszone na budę sugeruje poduszki, ta skrzyni pasuje ze względu na miejsce dochodzenia odgłosów, nawet ostatnio mściłem się na jej śrubach sprawdzając, czy nie poluzowane. W sumie ja ostro butuję to auto, więc poduszka nie ma lekko. Ehh będę musiał sam sprawdzić, mechanik mi sprawdzał z pół roku temu jak się zaczęły te cuda ale twierdził, że nic nie wypatrzył.
pozdr. Kamil
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Miałem podobne objawy w Golfie Dodatkowo później zaczęło szarpać przy raptownym dodawaniu gazu i schodzeniu z obrotów podczas jazdy.
Podjedź pod krawężnik i delikatnie ruszaj z jedynki, tak aby tylko silnik pracował góra-dół . To samo na wstecznym. Dobrze by było, aby druga osoba przysłuchiwała się nad otwartą maską.
Podjedź pod krawężnik i delikatnie ruszaj z jedynki, tak aby tylko silnik pracował góra-dół . To samo na wstecznym. Dobrze by było, aby druga osoba przysłuchiwała się nad otwartą maską.
QG15+
Modzelitto, ale czy poduszka będzie dawala takie efekty dzwiekowe na jalowych obrotach?
sprawdzałem poduszki wg w/w sposobu i ruch silnika jest w normie, ale może SR nie lubi w ogole się ruszac, dlatego kupiłem klej do szyb, ale potrzebowal bym wolnego tygodnia i kanalu żeby to ogarnąć
mam rozumieć ze gorne wahacze mam wyeliminować? mam strasznie silne odczucie ze do strzela po zawieszeniu, klup/chrup/skrzęk-oto taka onomatopeja
na jalowych jest dźwięk jakby niedociagnietego recznego, klupotanie polaczone z trzeszczeniem-ale bardzo cichce
sprawdzałem poduszki wg w/w sposobu i ruch silnika jest w normie, ale może SR nie lubi w ogole się ruszac, dlatego kupiłem klej do szyb, ale potrzebowal bym wolnego tygodnia i kanalu żeby to ogarnąć
mam rozumieć ze gorne wahacze mam wyeliminować? mam strasznie silne odczucie ze do strzela po zawieszeniu, klup/chrup/skrzęk-oto taka onomatopeja
na jalowych jest dźwięk jakby niedociagnietego recznego, klupotanie polaczone z trzeszczeniem-ale bardzo cichce
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Jak się tak zastanowię to mam jeszcze dwa objawy, które mogą wskazywać na poduchę:
- biegi wchodzą mniej precyzyjnie (zwalałem na olej, ma 3 lata i 60tys. już),
- czasem coś skrzypie przy wysprzęglaniu (delikatnie).
Ad@mus, u Ciebie coś z tego jest? Pojedyncze, głośne stuki, które obserwuję w mojej P11 najczęściej występują, jak mam zmianę obciążenia całego auta, np w zakręcie 90st, wtedy ten stuk kojarzy się z przesunięciem czegoś ciężkiego (nie wiem jak to lepiej opisać). No i oczywiście hamowanie/przyspieszanie/ruszanie.
Hmm na NKP jest info, że uszkodzenia poduszki skrzyni nie widać bez wymontowania, szykuje się sobota pod autem Wkład ted-gum koło 100zł, tragedii nie ma. Ciekawe jak z wbiciem go na miejsce...
- biegi wchodzą mniej precyzyjnie (zwalałem na olej, ma 3 lata i 60tys. już),
- czasem coś skrzypie przy wysprzęglaniu (delikatnie).
Ad@mus, u Ciebie coś z tego jest? Pojedyncze, głośne stuki, które obserwuję w mojej P11 najczęściej występują, jak mam zmianę obciążenia całego auta, np w zakręcie 90st, wtedy ten stuk kojarzy się z przesunięciem czegoś ciężkiego (nie wiem jak to lepiej opisać). No i oczywiście hamowanie/przyspieszanie/ruszanie.
Hmm na NKP jest info, że uszkodzenia poduszki skrzyni nie widać bez wymontowania, szykuje się sobota pod autem Wkład ted-gum koło 100zł, tragedii nie ma. Ciekawe jak z wbiciem go na miejsce...
pozdr. Kamil
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
okej-kopałem w koło samochodu, tzn przylozylem noge o opone i pobujałem buda, i slychac te mochanie w prawym zawiasie, bardziej ze strony kielicha, wiec może to wahacz gorny lub poduszka amora lub wpadlo mi do glowy-cos z klockiem na tarczy
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
jeśli to poducha i stawiasz na komfort i brak wibracji w aucie to ja bym nie zalewał poduch... miałem w kleju dwie górne poduchy pojeździłem 2 dni i kupiłem nówki, strasznie wibrowało w całym aucie podbicie wolnych obrotów by pomogło ale nie chciałem sie w to bawić. teraz jak bym zalewał to bym spróbował tylko i wyłacznie z poduchami na belce by zniwelować przechyły silnika przód tył
mam swoje poduchy gdzieś w garażu jak by co... niestety estetyką nie grzesza bo to był pierwszy raz ale jak by pasowały z P10 i byś chciał możemy sie dogadać
mam swoje poduchy gdzieś w garażu jak by co... niestety estetyką nie grzesza bo to był pierwszy raz ale jak by pasowały z P10 i byś chciał możemy sie dogadać
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
Ad@mus, no u mnie też dziś jak wyjeżdżałem z roboty to skrzypiało, przejechałem po mokrym i się uspokoiło
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
zakupiłem garty do LPG, może ceną nie grzeszą ale powinny obsłużyć może do 180ps
sam specjalistą nie jestem ale lubie szukać i gmerać i pozatym jestem zwolennikiem stosunku ceny do jakości wiec wpada jutro do fury :
-reduktor AC R0-150
-wtryski AC W01 BFC
potym pobawimy się strojeniem na sondzie AFR-o rezultatach pochwale się może
[ Dodano: 2014-12-02, 23:31 ]
poskładane i wystrojone a AFR
powiem raz- jest moc, wtryski wyrabiają na ciśnieniu redka 1.1b ale i tak podniosę je do 1.2
z AFR ustaliliśmy ze sonda lambada jest popsiuta wiec nur pod maske i wypinam, AFR na PB 13,5 na gazie 12.1 do 13
ale to się zbiera, a elastyke ma jak diesel podjarałem się ale kom mi padlo wiec nic nie nagrałem-jutro zapodam fylma
a sr'ka dzielnie znosila pilowanie do 7k
podsumowanie roku 2014:
-QG umiera
-rozpoczynam swap na SR20DE
-męka z elektryką=poznanie osobiście Gwałtka i zrówko kieliszek
-męka z chorobami wieku dziecięcego, poznanie Janusza kieliszek
-pomoc wielu z was: Niedział, piotr100lica, bodek, gwaltek, Janusz, Macu
-poznanie Czajnika - ogarnięcie wszystkiego do porządku
-walka z wlasciwym zachowaniem SR
-mod LPG
ostatecznie jedzie przyzwoicie
zamykam rok 2014, po swapie auto objechało 11tys km i nie pije oleum,
aby ten 2015 był lepszy od 2014
sam specjalistą nie jestem ale lubie szukać i gmerać i pozatym jestem zwolennikiem stosunku ceny do jakości wiec wpada jutro do fury :
-reduktor AC R0-150
-wtryski AC W01 BFC
potym pobawimy się strojeniem na sondzie AFR-o rezultatach pochwale się może
[ Dodano: 2014-12-02, 23:31 ]
poskładane i wystrojone a AFR
powiem raz- jest moc, wtryski wyrabiają na ciśnieniu redka 1.1b ale i tak podniosę je do 1.2
z AFR ustaliliśmy ze sonda lambada jest popsiuta wiec nur pod maske i wypinam, AFR na PB 13,5 na gazie 12.1 do 13
ale to się zbiera, a elastyke ma jak diesel podjarałem się ale kom mi padlo wiec nic nie nagrałem-jutro zapodam fylma
a sr'ka dzielnie znosila pilowanie do 7k
podsumowanie roku 2014:
-QG umiera
-rozpoczynam swap na SR20DE
-męka z elektryką=poznanie osobiście Gwałtka i zrówko kieliszek
-męka z chorobami wieku dziecięcego, poznanie Janusza kieliszek
-pomoc wielu z was: Niedział, piotr100lica, bodek, gwaltek, Janusz, Macu
-poznanie Czajnika - ogarnięcie wszystkiego do porządku
-walka z wlasciwym zachowaniem SR
-mod LPG
ostatecznie jedzie przyzwoicie
zamykam rok 2014, po swapie auto objechało 11tys km i nie pije oleum,
aby ten 2015 był lepszy od 2014
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
To teraz ile Cię kosztował ten swap?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
wstępnie irytujące stuki wyeliminowałem trytrytką, okazało się zę aluminiowa rurka z AC obijała się o budę, musze chwilę pojeździć ale po pierwszych kilometrach stuków puków nie stwierdziłem.
To nissan, Tego nie ogarniesz ....
To nissan, Tego nie ogarniesz ....
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Tak, każdy projekt musi być oparty w swoich podstawowych założeniach o trytki
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
rekreacyjnie se przegoniłem dziadyge na nowej kopułce, czuje poprawe a po filmiku jakies okolice 8s widać chyba ze jestem zbyt optymistyczny, może w weekend przykleje kamerke na szybe i przegonie auto dwoma rekami jak człowiek
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=_pWDl4sLsAo[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=_pWDl4sLsAo[/youtube]
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
dzisiaj się znowu trza było pobawić bo i dzień wolny i pogoda była
w sumie nic nie zrobiłem a przy aucie zeszlo około 7h ale w końcu mam poukładane LPG i listwa nie lata pod maską
w skrócie:
-ułożenie LPG plus wymiana popękanych przewodów do MAP sensora
-wymiana świec, stare nie wyglądały źle, a ich kolor zaświadcza dobre spalanie
-wymienione świece wyindeksowałem (każdy cylinder obecnie ma elektrodę świecy od strony wydechowej, więc świeca błyska wprost ma chmurę mieszanki)
-podczas wymiany świec stwierdziłem olej w jednym gnieździe więc wyjąłem pokrywe i położyłem na starannie przygotowanej masie (Gasket Meaker Corteco)
-rozwierciłem dysze LPG na 2,8mm
-a na koniec pobawiłem się mapami LPG
:piwo: to była dobra sobota :piwo:
*jeśli chodzi o indeksowanie to jak dla mnie odpalanie jest momentalne, poprzednio zachechłał trochę zanim załapał, podczas jazdy nie powiem ile mam koni więcej bo z pierdów nie wróżę, ale zaszkodzić nie powinno a pomóc może, zabawa na max 20minut
UP wydechowy+++++++++
Uspawaliśmy u znajomego wydeszke, oczywiście low cost bo nigdzie uczciwych kolan nie można było znalezc. Wszystko na fi55 czyli 2,25", na nowej rule, kolana wykorzystałem z układu Audi w TDI. tłumik środkowy mały z 1.8T a końcowy to przelot komorowy z A4B7 2.0TDI
w oczach piasek, nigdy nie spawajcie bez maski!! W nocy myślałem że oczy pójdą do amputacji. Dopiero z rana dostałem sposób na prześwietlone oczy i ostatecznie ulgaaaaaa-dwa plastry kartofla uratowały mi życie. Generalnie tragedia, oczy opuchnięte, łzawiące, wrażliwe na światło....
Troche fot:
stare gratt i graty
zwężka starego układu plus louder-taki przeciwnik silencera
na kolektorze miałem kolejną przejsciowke z fi 55 na fi 48, więc odcialem i zrobiłem na fi55 bez przewęzen:
aby przejść swobodnie w tunel wykonałem przejście, kawalek rury z Audi i Ska wykonana z koncowki tego samego modelu
genialne wykonanie zejścia 2 w 1, może kiedyś przemodze:
musze poprawić koncowke bo spas mi nie wyszedł ale jest spoko, zdesia dopracuje i będzie latac:
A TAK TO CHODZI:
https://www.youtube.com/watch?v=Vg2IrQ3otXs
wkońcu się motor wykreca pod odcinke jak należy
w sumie nic nie zrobiłem a przy aucie zeszlo około 7h ale w końcu mam poukładane LPG i listwa nie lata pod maską
w skrócie:
-ułożenie LPG plus wymiana popękanych przewodów do MAP sensora
-wymiana świec, stare nie wyglądały źle, a ich kolor zaświadcza dobre spalanie
-wymienione świece wyindeksowałem (każdy cylinder obecnie ma elektrodę świecy od strony wydechowej, więc świeca błyska wprost ma chmurę mieszanki)
-podczas wymiany świec stwierdziłem olej w jednym gnieździe więc wyjąłem pokrywe i położyłem na starannie przygotowanej masie (Gasket Meaker Corteco)
-rozwierciłem dysze LPG na 2,8mm
-a na koniec pobawiłem się mapami LPG
:piwo: to była dobra sobota :piwo:
*jeśli chodzi o indeksowanie to jak dla mnie odpalanie jest momentalne, poprzednio zachechłał trochę zanim załapał, podczas jazdy nie powiem ile mam koni więcej bo z pierdów nie wróżę, ale zaszkodzić nie powinno a pomóc może, zabawa na max 20minut
UP wydechowy+++++++++
Uspawaliśmy u znajomego wydeszke, oczywiście low cost bo nigdzie uczciwych kolan nie można było znalezc. Wszystko na fi55 czyli 2,25", na nowej rule, kolana wykorzystałem z układu Audi w TDI. tłumik środkowy mały z 1.8T a końcowy to przelot komorowy z A4B7 2.0TDI
w oczach piasek, nigdy nie spawajcie bez maski!! W nocy myślałem że oczy pójdą do amputacji. Dopiero z rana dostałem sposób na prześwietlone oczy i ostatecznie ulgaaaaaa-dwa plastry kartofla uratowały mi życie. Generalnie tragedia, oczy opuchnięte, łzawiące, wrażliwe na światło....
Troche fot:
stare gratt i graty
zwężka starego układu plus louder-taki przeciwnik silencera
na kolektorze miałem kolejną przejsciowke z fi 55 na fi 48, więc odcialem i zrobiłem na fi55 bez przewęzen:
aby przejść swobodnie w tunel wykonałem przejście, kawalek rury z Audi i Ska wykonana z koncowki tego samego modelu
genialne wykonanie zejścia 2 w 1, może kiedyś przemodze:
musze poprawić koncowke bo spas mi nie wyszedł ale jest spoko, zdesia dopracuje i będzie latac:
A TAK TO CHODZI:
https://www.youtube.com/watch?v=Vg2IrQ3otXs
wkońcu się motor wykreca pod odcinke jak należy
Ostatnio zmieniony 2015-03-08, 19:59 przez Ad@mus, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW