[ Primera] Nissan Primera P10 GT Turbo
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
No no nareszcie wielki powrót. Ładnie to wygląda. Duży jest koszt malowania całej budy teraz?
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
Powrót w wielkim stylu
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
buda z tymi poszerzeniami wygląda super i ten kolorek..miodzio
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Bombel, facet rozpoznaje 3 kolory - fajny, ch...wy i pe....ski Ten kolor jest fajny
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
haha jeżeli już każdy wie jakie rozróżniamy kolory o których Janusz wspomniał, to mianem tego fajnego można również określić kolor KV-2 z palety Nissana z dodatkiem xyralic-u. Z perspektywy zdjęć tego nie widać z przyczyn technicznych.
Dodam jeszcze fotorelacje z prac przed oddaniem auta we WRZEŚNIU do lakiernika. Każde popołudnie po pracy przez równe 5 dni plus weekend = 50 godzin pracy
Tak wyglądała naprawa progów, u poprzedniego lakiernika który trzymał samochód od kwietnia do sierpnia 2014 roku. Na facebook-u możecie ich znaleźć pod nazwą "chirurgia-samochodowa" Banda oszustów i s@##@$nów !
To nie jedyne niespodzianki jakie po sobie pozostawili Szkoda to opisywać i tracić na to miejsca w temacie, rękawy do góry i do roboty.
Po zrobieniu progów przyszedł czas na podłogę.
Wszelka korozja została wytrawiona. W miejscach gdzie materiał był słaby wstawiłem reperaturki. Zabezpieczone antykorozyjną farbą firmy Jotun. Spawy oraz zgrzewy zostały na nowo zabezpieczone masą uszczelniającą do karoserii firmy WURTH
C.D.N
Dodam jeszcze fotorelacje z prac przed oddaniem auta we WRZEŚNIU do lakiernika. Każde popołudnie po pracy przez równe 5 dni plus weekend = 50 godzin pracy
Tak wyglądała naprawa progów, u poprzedniego lakiernika który trzymał samochód od kwietnia do sierpnia 2014 roku. Na facebook-u możecie ich znaleźć pod nazwą "chirurgia-samochodowa" Banda oszustów i s@##@$nów !
To nie jedyne niespodzianki jakie po sobie pozostawili Szkoda to opisywać i tracić na to miejsca w temacie, rękawy do góry i do roboty.
Po zrobieniu progów przyszedł czas na podłogę.
Wszelka korozja została wytrawiona. W miejscach gdzie materiał był słaby wstawiłem reperaturki. Zabezpieczone antykorozyjną farbą firmy Jotun. Spawy oraz zgrzewy zostały na nowo zabezpieczone masą uszczelniającą do karoserii firmy WURTH
C.D.N
HeY
WoW ale przy tym roboty, czasu i kasy na to poświęciłeś. Szacun ogromny. Ale za to efekt będzie piorunujący. Życzę powodzenia w składaniu i mam nadzieję, że oblukam autko na zlocie:)
Pozdrawiam
Mishi
WoW ale przy tym roboty, czasu i kasy na to poświęciłeś. Szacun ogromny. Ale za to efekt będzie piorunujący. Życzę powodzenia w składaniu i mam nadzieję, że oblukam autko na zlocie:)
Pozdrawiam
Mishi
Ostatnio zmieniony 2015-02-02, 12:14 przez Mishi, łącznie zmieniany 1 raz.
Kolejny etap prac się rozpoczął.
W weekend z pomocą Patryka zaczęliśmy skrobać przednie nadkola. Zmatowiliśmy komorę silnika i wstępnie przymierzony zestaw nowych hamulców
Fotki z prac:
Jeszcze przed lakierowaniem znalazłem kolejny wybryk poprzednich "fachowców" który razem z Danielem zreperowaliśmy.
W tym samym czasie, z profili zamkniętych/płaskich zrobiliśmy coś na wzór Fender Bar-u
Mam nadzieję, że mnie zatrzyma W skład zestawu wchodzi:
- przednie zaciski 4 tłokowe z alfy 166
- tarcze DBA T2 z Murano 324x28
- tylne zaciski z 300zx Z32
- tarcze brembo 297x18
- pompa hamulcowa BM57
- serwo z R33
Mój najnowszy nabytek TD05H-152G6-12T z EVO X
C.D.N
W weekend z pomocą Patryka zaczęliśmy skrobać przednie nadkola. Zmatowiliśmy komorę silnika i wstępnie przymierzony zestaw nowych hamulców
Fotki z prac:
Jeszcze przed lakierowaniem znalazłem kolejny wybryk poprzednich "fachowców" który razem z Danielem zreperowaliśmy.
W tym samym czasie, z profili zamkniętych/płaskich zrobiliśmy coś na wzór Fender Bar-u
Mam nadzieję, że mnie zatrzyma W skład zestawu wchodzi:
- przednie zaciski 4 tłokowe z alfy 166
- tarcze DBA T2 z Murano 324x28
- tylne zaciski z 300zx Z32
- tarcze brembo 297x18
- pompa hamulcowa BM57
- serwo z R33
Mój najnowszy nabytek TD05H-152G6-12T z EVO X
C.D.N
Ryba, jak ja bym chciał rozebrać i zrobić swoje padło, tak jak Ty robisz swoje auto......
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, x2. Ale do tego potrzeba dailycar'a mieć, worek pieniędzy i wolny czas. A ja się tak zastanawiałem w niedzielę czemu Patryka wóz stoi pod akademikiem
Ładne zabawki masz dałaby coś sprężarka ze zmienną geometrią w benzynie, bo wiem, że porsche kiedyś spróbowało wsadzić do swojego silnika.
Ładne zabawki masz dałaby coś sprężarka ze zmienną geometrią w benzynie, bo wiem, że porsche kiedyś spróbowało wsadzić do swojego silnika.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Na +
Piękny secik hamulców
Idealne turbo (choruje na takie samo )
Do dopracowania
Ryba, Zdjęcie 2 i 3 ponad tym odczyszczonym z rdzy "pomarszczonym" kawałkiem jest łączenie blach - na 100% będzie tam rdza i trzeba to wyciąć i wstawkę zrobić bo za rok-dwa wyjdzie rdza w tym miejscu.
Pozdro.
Piękny secik hamulców
Idealne turbo (choruje na takie samo )
Do dopracowania
Ryba, Zdjęcie 2 i 3 ponad tym odczyszczonym z rdzy "pomarszczonym" kawałkiem jest łączenie blach - na 100% będzie tam rdza i trzeba to wyciąć i wstawkę zrobić bo za rok-dwa wyjdzie rdza w tym miejscu.
Pozdro.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Podoba mi się ten secik, dużo rzeźby z adaptacją zacisków z alfy Tak się zastanawiam, że właśnie nie zapodać czegoś z innego samochodu co łatwiej dostać.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
- Piotrek_10243
- aktywny forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
- Lokalizacja: Gniezno
Witam
Dużo rzeźby z tymi zaciskami z alfy? tzn. z tego co wyczytałem oryginalnie obsługują tarcz 310x28. A co z rozstawem śrub do piasty? Ciekawi mnie czy da się takie zaciski założyć na ori tarcz z primery 280x22 bez przeróbek.
Dużo rzeźby z tymi zaciskami z alfy? tzn. z tego co wyczytałem oryginalnie obsługują tarcz 310x28. A co z rozstawem śrub do piasty? Ciekawi mnie czy da się takie zaciski założyć na ori tarcz z primery 280x22 bez przeróbek.
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
- Piotrek_10243
- aktywny forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
- Lokalizacja: Gniezno
To zależy kto jaką felgą dysponuje żeby zestaw upchnąć, dlatego jestem ciekaw czy da się to zmontować na seryją tarcz
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896