[Primera] P11 2.0 TD aka Wiking
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
HakeN, wystarczy, że wjedziesz w kałużę
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
dziwne że tył tak u Ciebie siadł jak u mnie siedziała tak ale na balonie 195/60 R15
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
amorki nowe wjechały z tyłu, ułożyło się troche i spadł z tyłu jakies 2,5-3cm . Diesel to diesel a nie benzyna a CAI jest odopwiednie z nawiewem i stożek jest zimny to najważniejsze za 2tyg szykują się grubsze mody które chciałem przeprowadzić już od poczatku ale nie miałęm z kim i gdzie a teraz jest
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
nie przesadzałbym z tym CAI, mam pełnego CAI czyli stożek w nadkolu i latam, nie mam z tym problemów. Po prostu trzeba uważać, w poprzednim aucie miałem CAIa 6 lat, i korba bokiem nie wyszła , a zrobiłem nim ponad 120 tys. . Ale faktycznie, trzeba się liczyć ,że może się tak zdarzyć, jak będziesz jeździł po nie wiadomo jakich kałużach
Niedział, CAI jest jak najbardziej pożądanym modem, tutaj chodzi o kwestię chwytu powietrza, które wg mnie w zderzaku jest ryzykowne, owszem można tak latać i 10lat ale wystarczy jeden niefortunny splash i kupa gotowa
nadmuch z nadkola to nie nadmuch ze zdesia, nadkole jest odseparowane od koła plastikowym nadkolem wiec i chlapanie wody jest tu znikome, co innego siorbak na zdesiu. Nawet jazda w rzęsistym deszczu zasysnąć może wodę.
moje obawy występują jedynie przy zamkniętym CAI, zimny nadmuch na stożek nie jest tak niebezpieczny jak nadmuch ze zdesia do air boxa
ale co tam-upalać chopy!
nadmuch z nadkola to nie nadmuch ze zdesia, nadkole jest odseparowane od koła plastikowym nadkolem wiec i chlapanie wody jest tu znikome, co innego siorbak na zdesiu. Nawet jazda w rzęsistym deszczu zasysnąć może wodę.
moje obawy występują jedynie przy zamkniętym CAI, zimny nadmuch na stożek nie jest tak niebezpieczny jak nadmuch ze zdesia do air boxa
ale co tam-upalać chopy!
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Działaj działaj, na pewno będzie jeździć bo to już sprawdzone, ale chyba pierwsza udokumentowana w Polsce będzieHakeN pisze:za 2tyg szykują się grubsze mody
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Samochód zjechał na glebę jak potrzeba , przycierkę robię wydechem oraz belka pod silnikiem na wiekszych garbach i naszych niektórych drogach Ogólnie lepiej sie prowadzi ale mojej kobiecie jest za sztywno na tym kicie trudno musi pocierpieć
Zrobiłem trase na Tor Wyrazów na https://www.facebook.com/drifterzycharytatywnie?fref=ts około 850km wyszło a spalanie 5,2l/100km z prędkością przelotową 130-140km/h
Zrobiłem trase na Tor Wyrazów na https://www.facebook.com/drifterzycharytatywnie?fref=ts około 850km wyszło a spalanie 5,2l/100km z prędkością przelotową 130-140km/h
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
chcesz powiedzieć że pociąłeś wszystkie sprężyny i jest ok?
foto jeszcze jakieś daj
foto jeszcze jakieś daj
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
nie nie ruszałem sprężyn H&R -35 według producenta bo chyba bym spadł na glebe całkiem a tego nie chcę w tym wozie zjechał jakieś niecałe 3,5cm z tyłu i 3,7cm z przodu
Foto dam jutro jak zrobie jakieś bo nie miałem czasu miałem bardzo udany weekend
Foto dam jutro jak zrobie jakieś bo nie miałem czasu miałem bardzo udany weekend
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
to jak zrobiłeś tą mega glebę?
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
No to wrzucaj zdjęcie, wrzucaj
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Zacznę o linku z onboardami z Wyrazowa z ziomkami z Turbokillers https://www.youtube.com/channel/UCOEckD ... Rrie0rJffA .
A tutaj foto jak spadł mi samochód w dół
wleciały również nowe nakrętki do alusów stalowe takie O
Dla mnie wysokość fury est akuratna ,jak zostanie u mnie dłużej to dostanie nakładki progowe jakieś , długi tylni zderzak i 17" na odpowiednim profilu aby wypełnić nadkola a na razie taki setup bo idę w modyfikacje mechaniczne tylko aby wreszcie zaczął jeździć jak powinien
A tutaj foto jak spadł mi samochód w dół
wleciały również nowe nakrętki do alusów stalowe takie O
Dla mnie wysokość fury est akuratna ,jak zostanie u mnie dłużej to dostanie nakładki progowe jakieś , długi tylni zderzak i 17" na odpowiednim profilu aby wypełnić nadkola a na razie taki setup bo idę w modyfikacje mechaniczne tylko aby wreszcie zaczął jeździć jak powinien
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
No, nie ma takiej przerwy pomiędzy oponą a nadkolem i estetyczniej to wygląda. Miałeś wcześniej białe felgi, a teraz masz szare
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
- MEFisto087
- wiem o czym pisze
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:35
- Lokalizacja: MW_____
MEFisto087, brzydalu jak miałem na P10 pełno włącznie z tą w lewym rogu to skasowałem auto więc nie robię już tego a dokładka była brzydka a nie chciało mi się malować a miałem strikery to jebłem a co
Wiooreck, a no były białe ale to była folia w spayu i zmieniła kolor z przodu z wiadomych przyczyn i odeszła gdzieniegdzie i nie mam czasu aby zdjąć wszystkie koła zedrzeć wyszlifować potem wypolerowac ranty a środek pomalować normalnie więc z przodu "gunmetal" a z tyłu brudnybiały
[ Dodano: 2014-10-12, 18:25 ]
Klekot dostal nowa przeplywke
przeprowadzil test ale nie stwierdzilem nic nowego jedzie tak samo chyba
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=p3jbns1c ... e=youtu.be[/youtube]
felgi zlecialy z fury i poszly do kolegi claysmana z TK lakiernia dostana kozacki kolor zloty z glebia bedzie kosa
Wiooreck, a no były białe ale to była folia w spayu i zmieniła kolor z przodu z wiadomych przyczyn i odeszła gdzieniegdzie i nie mam czasu aby zdjąć wszystkie koła zedrzeć wyszlifować potem wypolerowac ranty a środek pomalować normalnie więc z przodu "gunmetal" a z tyłu brudnybiały
[ Dodano: 2014-10-12, 18:25 ]
Klekot dostal nowa przeplywke
przeprowadzil test ale nie stwierdzilem nic nowego jedzie tak samo chyba
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=p3jbns1c ... e=youtu.be[/youtube]
felgi zlecialy z fury i poszly do kolegi claysmana z TK lakiernia dostana kozacki kolor zloty z glebia bedzie kosa
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
Zrób w końcu jakieś mody silnika, bo ten klekocik nie jedzie wogóle przy sprincie 60-120 zajmuje Ci 18 sek, a mój klekot przy próbie elastyczności na 4 biegu 60-120 robił w 9 sek dwa lata temu na starym setupie jeszcze
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0cPZEdyq6zE[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0cPZEdyq6zE[/youtube]
To jest osiolek do pracy tylko! problemów na trasie nie mam a do zapierdalania S13 robie wiec tutaj na razie nie mam funduszy !
[ Dodano: 2014-12-29, 10:48 ]
Wjechał zimowy fitment 4x 195/65/15 Michelin Alpin , wcześniej były 175/65/14 i słabo się jeździło a i te zimówki były gorsze . Teraz elegancko się prowadzi i trudno zgubić przyczepność
Wpadł również nowiutki akumulator czołgowy nie ma siły żeby nie zakręcił , przy -10 pali na strzał na jednym grzaniu .
A tutaj taki smaczek ode mnie z pracy najmniejsze turbo jakie znalazłem na samolocie Boeing 737
[ Dodano: 2014-12-29, 10:48 ]
Wjechał zimowy fitment 4x 195/65/15 Michelin Alpin , wcześniej były 175/65/14 i słabo się jeździło a i te zimówki były gorsze . Teraz elegancko się prowadzi i trudno zgubić przyczepność
Wpadł również nowiutki akumulator czołgowy nie ma siły żeby nie zakręcił , przy -10 pali na strzał na jednym grzaniu .
A tutaj taki smaczek ode mnie z pracy najmniejsze turbo jakie znalazłem na samolocie Boeing 737
Ostatnio zmieniony 2014-12-29, 15:16 przez HakeN, łącznie zmieniany 1 raz.
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
Jakoś teraz dopiero zobaczyłem, że masz wstawiony film z próby drogowej HakeN. No zbiera się jak na serię przystało. Moja ma lepszego kopa powyżej 120 km/h i to na 5 biegu
Zimowe w porównaniu do letniaków to baloniska straszne nie to auto
Zimowe w porównaniu do letniaków to baloniska straszne nie to auto
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
02.2015
Bo to jest czołg idzie wszędzie i zawsze ostro ciąłem przez śniegi i 3 fury wyciągałem w tym T4
Jako ,że nie mogę go sprzedać od 3miechów ponad zostaje ze mną w tym roku jeszcze .
Obecnie na tych balonach czuć i widać ,że ciężej idzie mu rozpędzanie ale jest znośnie a mi coraz bardziej brakuje mocy (dobrze ,że w garażu S13 doprowadzam do jezdnego bo Wiking został by zajechany )
ale na wiosnę jak fundusze pozwolą ma nadzieje będzie strojenie klekota pod 1Bara co by jechał coś lepiej , dużo krótszy dolot do turbo i IC'ek od S13 jakoś w nadkole aby jak najmniejszy lag był .
Odpuściłem sobie zabawę z przejściem na pompę mechaniczną i usuwanie wszelakich przepływek itp. jeśli na tym co jest da radę polepszyć na tyle osiągi aby jechał jak potrzeba na 2.0TD to zostanie , to i tak wóz na trasy więc ekonomia=moc
Dziś odebrałem od kolegi Claysman'a felgi Lakiernia Ukleja
na to jak wyglądały wcześniej to teraz jest kozacko strasznie
Idealnie będą pasować do letniego fitmentu Mam już pomysł co zrobię będzie elegancko bez przesady.....
03.2015
Traktor zrobił ostatnio trase w góry i po górach a co bez zająknięcia spalanie trochę większe wyszło niż zawsze ale spodziewałem się tego .
Wiosna idzie powoli więc jeszcze nie ma zmiany kółek wolę poczekać a przy temp do 10stop. zimówki kleją się idealnie jak slick
Trochę pojeździłem po okolicy w różnych miejscach np. jak niżej i nie korby nie wyszły bokiem
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=oDc-_R4FR8g[/youtube]
Bo to jest czołg idzie wszędzie i zawsze ostro ciąłem przez śniegi i 3 fury wyciągałem w tym T4
Jako ,że nie mogę go sprzedać od 3miechów ponad zostaje ze mną w tym roku jeszcze .
Obecnie na tych balonach czuć i widać ,że ciężej idzie mu rozpędzanie ale jest znośnie a mi coraz bardziej brakuje mocy (dobrze ,że w garażu S13 doprowadzam do jezdnego bo Wiking został by zajechany )
ale na wiosnę jak fundusze pozwolą ma nadzieje będzie strojenie klekota pod 1Bara co by jechał coś lepiej , dużo krótszy dolot do turbo i IC'ek od S13 jakoś w nadkole aby jak najmniejszy lag był .
Odpuściłem sobie zabawę z przejściem na pompę mechaniczną i usuwanie wszelakich przepływek itp. jeśli na tym co jest da radę polepszyć na tyle osiągi aby jechał jak potrzeba na 2.0TD to zostanie , to i tak wóz na trasy więc ekonomia=moc
Dziś odebrałem od kolegi Claysman'a felgi Lakiernia Ukleja
na to jak wyglądały wcześniej to teraz jest kozacko strasznie
Idealnie będą pasować do letniego fitmentu Mam już pomysł co zrobię będzie elegancko bez przesady.....
03.2015
Traktor zrobił ostatnio trase w góry i po górach a co bez zająknięcia spalanie trochę większe wyszło niż zawsze ale spodziewałem się tego .
Wiosna idzie powoli więc jeszcze nie ma zmiany kółek wolę poczekać a przy temp do 10stop. zimówki kleją się idealnie jak slick
Trochę pojeździłem po okolicy w różnych miejscach np. jak niżej i nie korby nie wyszły bokiem
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=oDc-_R4FR8g[/youtube]
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
Jest letni spec 195/60/15 w GOLDzie
Jak dojdzie dokładka przód oraz progi od GT które leżą , będzie ładnie wydaje mi się .
Obecnie muszę zejść ok 2cm z przodu i ok 3cm z tyłu
Ale także zrobiłem spasik w S13 na home mada-owym gwincie drogowy set i jest jeszcze jakieś 5-6cm zapasu na gwincie plus założenie camberów obecnie na oryginalnych poduszkach !
Jak dojdzie dokładka przód oraz progi od GT które leżą , będzie ładnie wydaje mi się .
Obecnie muszę zejść ok 2cm z przodu i ok 3cm z tyłu
Ale także zrobiłem spasik w S13 na home mada-owym gwincie drogowy set i jest jeszcze jakieś 5-6cm zapasu na gwincie plus założenie camberów obecnie na oryginalnych poduszkach !
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
HakeN, dlaczego przejście na profil 60?
Plasti dip, czy tym razem proszek?
Plasti dip, czy tym razem proszek?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."