Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny] Sunny GTI VVL

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

d-rose
wiem o czym pisze
Posty: 73
Rejestracja: 2012-07-19, 17:14
Lokalizacja: w-wa

Post autor: d-rose » 2014-10-02, 23:06

Fuuuuck, wziąłbym tą szperę w ciemno, bo coś czuje że zmieniłaby ona diametralnie sytuacje, ale $$$ nie oszukasz.
Prześpie się z tym i jutro decyzja będzie
A w sobotę Ułęż i tak czy siak :D

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2014-10-03, 09:06

Ułęż Jutro co ty się nic nie chwalisz :) ??
Ps. Classic auto czy trening z Kają ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

d-rose
wiem o czym pisze
Posty: 73
Rejestracja: 2012-07-19, 17:14
Lokalizacja: w-wa

Post autor: d-rose » 2014-10-03, 21:52

Ułęż jutro!!!!!! z Kają
Z opon:
1. Jadę na Re002, 195/50. Będe chciał na nich przejechać zapoznawcze trening, oraz ze 2 przejazdy mierzone.
2.Komplet Federali fz201 195/55. 2x medium 2 x soft. Troche mi ich szkoda, ale ktoś wyrzucił w serwisie moje 4 yokohamy a048 na dojechanie... Mam zamiar na federalach zrobić kilka kółek i mega o nie dbać, bo licze że 19 uda mi się zamknąć sezon na poznaniu!!
Geometria.
Przód lekko zbieżnie, negat po 1.5 stopnia
Tył też lekko zbieżnie ale bardziej niż przód
Wszystko w granicach fabrycznych
Negat taki mały, bo camber plate nie pasuje pod seryjne mocowania, a nie było czasu na rozwiercenie!
Co do gwintu, to dzisiaj jezdziłem po miescie na max soft, i był beton :D Teraz skręciłem na 15/32 i fura prowadzi się jak przyklejona, coś pięknego! :D
Teraz tylko zamontować klatkę i mod skrzyni i jeździć jeździć jeździć!

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2014-10-03, 22:46

Kurde no mega pedalsko mało negatu, fabryka chyba ma -1 to co to jest -1,5 :P ?? !!
Panie coś pan, przecież na dole są fasolki...
Ps. przód się robi lekko rozbieżnie a tył lekko zbieżnie coby się lepiej w zakręcie jechało...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

d-rose
wiem o czym pisze
Posty: 73
Rejestracja: 2012-07-19, 17:14
Lokalizacja: w-wa

Post autor: d-rose » 2014-10-03, 23:46

Coobcio, wszystko metodom prób i błędów!
Wolę się nauczyć tego, jaka zmiana w geometrii co konkretnie daje, jak się po tym będzie zachowywał samochód
Negat z przodu mógłby być większy, ale ten tydzień był straszenie zajęty
Na poznań będzie z przodu 2.5-3 już pewnie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2014-10-04, 23:39

Elo Panie jak było na Ułeżu :) ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2014-10-04, 23:52

czy konieczne są sprężynki i talerzyki pod wałki n1
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

goago
stały bywalec
Posty: 104
Rejestracja: 2009-12-10, 12:48
Lokalizacja: Raszyn

Post autor: goago » 2014-10-05, 08:53

Jak kręcisz do 8000rpm i nie cofasz wałka wydechowego to nie koniecznie.

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2014-10-05, 09:47

Konieczne nie są, ale przy najmniej nie osiwiejesz na widok sklepanych zaworów...
QG15+
;-)

d-rose
wiem o czym pisze
Posty: 73
Rejestracja: 2012-07-19, 17:14
Lokalizacja: w-wa

Post autor: d-rose » 2014-10-05, 14:45

Ułęż okazała się bardzo fajna! Kilka wniosków, on-boardów parę wrzucę w tygodniu
1. Było w miare ciepło, jeździłem na dosyć jednak twardych Potenzach RE002, ale spisywały się rewelacyjnie! Miałem drugi komplet kół z Federalami fz201 ale troche mi ich było szkoda, skoro re002 tak dobrze sobie radziły.
2.Najlepszy czas, 3:18, zrobiłem jednak na re002 z przodu na 1.8 a z tyłu założyłem fz201 195/55 Soft. Musiałem tak, bo felga mi się wykrzywiła od wewnątrz, i z jednego bridgestone'a zleciało kompletnie powietrze. Taki setup re002 + fz soft z tyłu okazał się zadziwiająco dobry!
3.Gwint. No bajka po prostu, samochód prowadził się jak przyklejony, skręciłem go na 16/32 z przodu i 12/32 z tyłu, bo jednak w kilku miejscach jest dosyć nierówno. Wreszcie sunny zaczął skręcać tam gdzie mu każe!
4.Co do samego toru, to bardzo fajna trasa, dużo szybsza w porównaniu do Jastrzębia/Kielc, no ale w kilku miejsach pobocze woła o pomste do nieba...
5. Co do pobocza, no to na początku troche szarżowałem, no i niestety zaliczyłem prawym przednim kołem dosyć spory dół na poboczu, wykrzywiło koło, więc zbieżność poszła się j*bać, kierownica przy jeździe na wprost była dosyć mocno przekręcona, no ale dało się jeździć
6. Duży negat z tyłu bardzo fajnie uspoił zachowanie samochodu, więc 2.5 raczej zostaje. Z przodu też dałbym więcej trochę niż teraz, bo jednak opona dogrzewała się nierównomiernie
7. Generalnie czułem progress z przejazdu na przejazd, co zresztą widziałem po czasach, chociaż mogłem jeździć trochę spokojniej, bo chyba ani jednego przejazdu mierzonego nie zaliczyłem czystego, zawsze albo pachołek albo trawa albo opona, niby nic wielkiego, ale zawsze parę sekund wolniej. Czuje ze jakbym założył fz201 to 3:15 spokojnie, a może nawet szybciej, w sumie z perspektywy czasu trochę żałuje
Obrazek
Obrazek

DARO GTI
fanatyk nissana
Posty: 1342
Rejestracja: 2012-11-22, 20:47
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: DARO GTI » 2014-10-06, 09:41

Ładnie , ładnie sie porobiło . Pogoda ładna , sucho to można było poszaleć.
Wysłałem CI PW w sprawie alusów .

Obrazek
Czerwone auta sa szybsze ...

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2014-10-06, 09:54

NO ładnie ładnie !
Zetki moich znajomych byś objechał najlepsze ich czasy to 3:19... :D
Ps. Gdzie tam na poboczu jakieś nierowności miałeś ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

d-rose
wiem o czym pisze
Posty: 73
Rejestracja: 2012-07-19, 17:14
Lokalizacja: w-wa

Post autor: d-rose » 2014-10-06, 22:59

no jestem z tego 3:18 zadowolony, ale czuję że do urwania jest jeszcze naprawde dużo!!
2 ciasny zakręt po nawrocie, na wyjsciu jest taka dziura na poboczu, że szok! I jeszcze w kilku miejscach jest nieciekawie. Ale tor sam w sobie naprawdę bardzo fajny, i dużo jazddy, ponad 20 okrążeń zrobiłem, a zrobiłbym więcej gdyby nie ta cholerna dziura

DARO GTI
fanatyk nissana
Posty: 1342
Rejestracja: 2012-11-22, 20:47
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: DARO GTI » 2015-03-31, 13:03

A co słychać u naszego VVL a w Sunnym ?
Czerwone auta sa szybsze ...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”