[ Inny] Nissan Laurel C32 Hardtop 2.0 V6 Turbo
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Inny] Nissan Laurel C32 Hardtop 2.0 V6 Turbo
MODEL: 1984, Hardtop
SILNIK: VG20ET - 2.0l V6 Turbo moc 170KM, co do momentu - brak danych, ale sądzę że coś w granicach 220-240Nm
Auto z przebiegiem 192tys km, zbytnio niepoprzerabiane, parę elementów trzeba poprawić.
Z akcesorii dodatkowych to pochodzący z japońskiego rynku zestaw nagłośnienia Carrozzeria (Pioneer), jonizator powietrza na tylnej półce oraz elektrycznie otwierane halogeny przednie (jeden jest do rozebrania i przepatrzenia bo mechanizm szwankuje) i to raczej na tyle co przypomina mi się.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nkm8ZVTS ... e=youtu.be[/youtube]
SILNIK: VG20ET - 2.0l V6 Turbo moc 170KM, co do momentu - brak danych, ale sądzę że coś w granicach 220-240Nm
Auto z przebiegiem 192tys km, zbytnio niepoprzerabiane, parę elementów trzeba poprawić.
Z akcesorii dodatkowych to pochodzący z japońskiego rynku zestaw nagłośnienia Carrozzeria (Pioneer), jonizator powietrza na tylnej półce oraz elektrycznie otwierane halogeny przednie (jeden jest do rozebrania i przepatrzenia bo mechanizm szwankuje) i to raczej na tyle co przypomina mi się.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nkm8ZVTS ... e=youtu.be[/youtube]
Ostatnio zmieniony 2014-05-18, 19:44 przez Fer, łącznie zmieniany 2 razy.
W końcu przypłynął - jak tam sprawy rejestracyjne?
Ostatnio zmieniony 2014-05-18, 11:14 przez Ad@mus, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
Nic tylko pozazdrościć. Fer gratulacje.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
IRS czyli niezależnewojtus pisze:Z tyłu ma most czy niezależne?
W sobotę jadę do Skawiny do rzeczoznawcy by sporządzić Białą kartę i opis techniczny.Ad@mus pisze:jak tam sprawy rejestracyjne?
Lampy tylne są tylko poliftowe. Reszta jest przedliftowa. Akurat dla mnie nie problem bo już od prawie 2 lat mam komplet tylnych lamp z Hardtopa przed i po liftowe wraz z blendami na rejstracjęZylo pisze:A mnie zastanawia wnętrze po lifcie w budzie przed liftowej
Może tam szło inaczej to poskładane
Fer z czystej ciekawości - czy do tego Laurela to jakieś grabie albo gracka były na wyposażeniu w standardzie?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Fer grabie albo gracka po to, żeby wyciągać rzeczy z końca bagażnika
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Fer, auto 1 klasa, pozazdrościć za siedzeniem pasażera co tam jest za butla na dywaniku ?
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
- stefino
- fanatyk nissana
- Posty: 302
- Rejestracja: 2009-12-16, 21:06
- Lokalizacja: Tarnowo Podgórne
- Kontakt:
Fer dla Ciebie ten egzemplarz to najczystszy dowód na to, że marzenia się spełniają
Gratulacje, wspaniały cukierek!
Gratulacje, wspaniały cukierek!
Prezentacja beżowego Bluebirda: viewtopic.php?t=939 Prezentacja czerwonego Bluebirda: viewtopic.php?t=946
SiwoL, do 6-czerwca nie wiem czy uda się go zarejestrować.
Koledze na forum zajęło to około miesiąca z Sunnym B12 który był z niemiec... w sobotę jadę do rzeczoznawcy rozpocząć wyrabiać białą kartę i pokieruje mnie co i jak.
Taki prospekcik odszperałem wersji poliftowej
Serce by mi pękło gdyby taki pojawił się na sprzedaż a ja bym nie miał kasy na niego
Trochę fotek z dzisiejszego wietrzenia garaży
Koledze na forum zajęło to około miesiąca z Sunnym B12 który był z niemiec... w sobotę jadę do rzeczoznawcy rozpocząć wyrabiać białą kartę i pokieruje mnie co i jak.
Taki prospekcik odszperałem wersji poliftowej
Serce by mi pękło gdyby taki pojawił się na sprzedaż a ja bym nie miał kasy na niego
Trochę fotek z dzisiejszego wietrzenia garaży
- stefino
- fanatyk nissana
- Posty: 302
- Rejestracja: 2009-12-16, 21:06
- Lokalizacja: Tarnowo Podgórne
- Kontakt:
Obie fury zacne...
Podoba mi się sposób opuszczania tylnych szyb w hardtopie
Widzę że Damian powrócił do oryginalnych alu na swoim "Szwajcarze"
Podoba mi się sposób opuszczania tylnych szyb w hardtopie
Widzę że Damian powrócił do oryginalnych alu na swoim "Szwajcarze"
Prezentacja beżowego Bluebirda: viewtopic.php?t=939 Prezentacja czerwonego Bluebirda: viewtopic.php?t=946
Hej Nissanowcystefino pisze:Obie fury zacne...
Podoba mi się sposób opuszczania tylnych szyb w hardtopie
Widzę że Damian powrócił do oryginalnych alu na swoim "Szwajcarze"
No Fer mi marudził że brzydkie te Gotti to musiałem wymienić.
Wracając do głównego wątku: Hardtopek super się prezentuje. O dziwo jest niższy od mojego z tyłu o jakieś 3 cm. Przez co fajniej siedzi przy ziemi. 2.0 Turbo podaje lepiej niż 3.0 NA w automacie. Przynajmniej taki był efekt niedzielnego "draga" na 88