Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Micra] Żuczek K11 micra na szerokiej stali!

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

JaCu
nowy na forum
Posty: 33
Rejestracja: 2014-03-05, 14:59
Lokalizacja: Gdańsk/Grudziądz

[ Micra] Żuczek K11 micra na szerokiej stali!

Post autor: JaCu » 2014-05-13, 22:43

1.0 LX 3D 1993r.
Micrę mam od Września 2013 roku.

Dotychczas poczynione zmiany:
- Wygłuszenie drzwi.
- Wymienione oryginalne głośniki na dwudrożne.
- Wnętrze lamp pomalowane na czarno.
- Oryginalne felgi z micry poszerzone na 13x7 i 13x8, wypiaskowane i pomalowane na turkus - ral 5018 + oryginalne dekielki pomalowane na czarno. (155/70R13 opony).
- Wymiana oświetlenia zegarów i kabiny na led smd.
- Centralny zamek.
- Obniżenie zawieszenia - przód amortyzator + sprężyna z matiza, tył amortyzator z corsy b + oryginalna, przycięta sprężyna(szukam sportowych springów na tył), Panhard rod przerobiony na regulowany (śruba rzymska)
- Kombinacje alpejskie z horyzontalnie położoną wycieraczką tylną.
- przelot AWG w miejsce drugiego kata.
- Otwieranie bagażnika z pilota.
- uzupełnienie wszelakich braków plastików wnętrza.
- Poprawki lakiernicze.
- Szeroka stal z e21 na zimę z oponami 145/70 i 155/70

Najbliższe plany:
- Zmiana na letnie 165/55 8.25j i 145/60 7j
- jakiś ciekawy tłumik końcowy.
- PERFORMANCE kurcze! Swap na 1.3 bądź 1.6, microwe mody z primery 1.6, dolot, odlot, strojenie.

Fotki:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Zimówki:
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2015-03-27, 11:35 przez JaCu, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2014-05-13, 23:12

Przyjemna Micra, niech cieszy wlasciciela
A wycieraczke, zamiast kombinowac, to ja bym wywalil. To najprostsze i najlatwiejsze rozwiazanie. Mowie to z autopsji :P

Powiedz mi prosze jeszcze, czy wygluszenie samych drzwi rzeczywiscie cos dalo? Czy gdybys mial drugi raz robic, to robilbys? Maty rozumiem na dwoch blachach? I coz to za maty?

Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
ForesteR
doświadczony forumowicz
Posty: 261
Rejestracja: 2013-08-28, 23:58
Lokalizacja: Czersk

Post autor: ForesteR » 2014-05-13, 23:17

Podoba mi się ta micra :)
Przyłączam się do pytania Zielkq,

JaCu
nowy na forum
Posty: 33
Rejestracja: 2014-03-05, 14:59
Lokalizacja: Gdańsk/Grudziądz

Post autor: JaCu » 2014-05-13, 23:27

Czytałem na temat tych mat strasznie dużo. Wybrałem maty SOUDAL, tak soudal. Są one produkowane z myślą o uszczelnianiu kominów, jednak sprawdzają się dobrze i w aucie. Niewiele cięższe od mat car audio średniaj pólki, a i profilują się lepiej i są bardziej odporne na zimno, wreszcie są tańsze. Co do dźwięku: czystszy, bass mocniejszy, głębszy, właściwie musiałem w radiu zredukować bass o cały dostępny zakres, żeby nie wibrowało wszystko do okoła. Specem od caraudio nie jestem i pewno wielu by mnie skarciło za to, ale ja zadowolony jestem i zrobiłym to drugi raz. Dodatkowo dałem jeszcze dystanse z mdf.

Awatar użytkownika
Sajmooon
fanatyk nissana
Posty: 2623
Rejestracja: 2009-12-09, 07:23
Lokalizacja: Gdynia, Rotmanka

Post autor: Sajmooon » 2014-05-14, 05:12

Micra widziana na żywo prezentuje się fajnie i nietypowo :)
Teraz tak jak rozmawialiśmy trochę Performance i będzie malinka :)
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs :D
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]

Awatar użytkownika
elektryk1409
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2012-10-09, 09:21
Lokalizacja: Poznań

Re: Żuczek K11 turkusowa szeroka stal

Post autor: elektryk1409 » 2014-05-14, 09:23

JaCu pisze: - PERFORMANCE kurcze! Wałek i korby od 1.3
A nie lepiej cały silnik 1.3 wrzucić? ;)

Bardzo fajna Micra, muszę skopiować do swojej pomysł z wygłuszeniem ;)

Awatar użytkownika
Andrzej.
fanatyk nissana
Posty: 738
Rejestracja: 2012-10-19, 08:51
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: Andrzej. » 2014-05-14, 09:48

Micra bardzo fajna, podoba mi się :D
Audi A4 B6 '01 automat
VW Polo 6n '98 automat - sold
Nissan Sunny n14 '95 automat - sold
Zestaw CB :arrow: Teddy ASC + AT 71 &
Johnny II ASC + Omega Sirio 27 // Alan 38 <okok>

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-05-14, 10:19

uuuu gruuuuubo z tą stalą :mrgreen:

Mariusz.b86
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2009-12-12, 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mariusz.b86 » 2014-05-14, 17:44

Fajnie poleca 1.3 silniczek, albo coś większego fajne kółeczka ;-)

JaCu
nowy na forum
Posty: 33
Rejestracja: 2014-03-05, 14:59
Lokalizacja: Gdańsk/Grudziądz

Post autor: JaCu » 2014-05-14, 23:36

elektryk1409, zależy co taniej i łatwiej pójdzie. Silnik 1.3 to to samo jest, tylko tłoki inaczej siedzą przez co jest różnica tych 300 ml. Ale to plany na przyszły rok, ten już odpada.

Awatar użytkownika
elektryk1409
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2012-10-09, 09:21
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elektryk1409 » 2014-05-15, 07:03

JaCu, skoro chcesz przekładać korby z 1.3 to pewnie szybciej pójdzie przełożenie kompletnego silnika. Ja za swój silnik płaciłem 450zł półtora roku temu

JaCu
nowy na forum
Posty: 33
Rejestracja: 2014-03-05, 14:59
Lokalizacja: Gdańsk/Grudziądz

Post autor: JaCu » 2014-05-16, 21:27

To nie tak dużo, ale do tego płyny, robocizna, strojenie itd. pewno koło 2k trzeba mieć?

Awatar użytkownika
Sajmooon
fanatyk nissana
Posty: 2623
Rejestracja: 2009-12-09, 07:23
Lokalizacja: Gdynia, Rotmanka

Post autor: Sajmooon » 2014-05-16, 21:53

1.3 z tego co wyczytałem to po prostu wkładasz i jedziesz :) nie potrzeba strojenia jeżeli nie aplikujesz jakichś dodatkowych modów :)
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs :D
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]

Awatar użytkownika
elektryk1409
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2012-10-09, 09:21
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elektryk1409 » 2014-05-17, 21:36

Dokładnie tak jak Sajmooon pisze, wywalasz 1.0, wkładasz 1.3 i tyle. Skrzynia i komp pasują z 1.0. Jeśli chodzi o koszty to mnie swap z modem rozrządu wraz z płynami, paskami, świecami i uszczelkami pod pokrywę zaworów i kolektory wyszedł mniej więcej 1,5k, wersja bez moda rozrządu by wyszła jakieś 1,3k

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2014-05-17, 23:39

nawet powiem tyle że swap z 1.0 na 1.3 jedzie lepiej niż seria 1.3, obstawiam że są inne nastawy komputera i dlatego. Po kilku swapach w Micrach które robiłem wniosek zawsze ten sam
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
elektryk1409
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2012-10-09, 09:21
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elektryk1409 » 2014-05-18, 00:32

MacGayver, a to czasem nie zasługa skrzyni od 1.0?

Awatar użytkownika
snorlaxs
fanatyk nissana
Posty: 300
Rejestracja: 2013-01-01, 19:12
Lokalizacja: Szamotuły

Post autor: snorlaxs » 2014-05-19, 17:16

fele dają jej blasku, super pomysł :D, też coś mi się zdaje że to zasługa krótkiej skrzyni z 1,0, ale ustawienia kompa też pewnie są inne, z fajniejszych rzeczy to możesz się jeszcze pobawić w zderzak z halogenami z Super eSki :D

elektryk1409 jeszcze o wymianie sprzęgła zapomniałeś napisać, także te parę groszy taniej swap wyjdzie :D
Chłopak z japońca, co kręci do końca
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
Obrazek

JaCu
nowy na forum
Posty: 33
Rejestracja: 2014-03-05, 14:59
Lokalizacja: Gdańsk/Grudziądz

Post autor: JaCu » 2014-06-05, 06:43

Do przodu wleciały amorki sportowe od matiza + przycięte sprężyny. Obniżenie na oko ze 12 cm. Dokładkę musiałem zdjąć, bo były 2 cm prześwitu...

Chcę teraz jeszcze tył dać niżej, ale potrzebuję do tego regulowany panhard.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

[ Dodano: 2014-11-26, 12:07 ]
Przymierzam się do swapu z 1.0 na 1.3. Dodatkowo chciałbym wrzucić graty z ga16, jak przepustnica, itd. Cel to 90+ bhp. Co muszę mieć? Silnik bez osprzętu styknie? Pewno jakiś ECU master by się przdał. Trza jakoś zestroić ustrojstwo. Fajnie, jakby ktoś się odezwał, to bym już zaczął kompletować graty, bo swap wiosna/lato 2015, a z racji tego że jestem biednym studentem, to muszę to rozłożyć w czasie ich kupno. Dzięki z góry!

[ Dodano: 2014-12-12, 19:33 ]
Felgi na zimę:
Obrazek

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”