Micrę mam od Września 2013 roku.
Dotychczas poczynione zmiany:
- Wygłuszenie drzwi.
- Wymienione oryginalne głośniki na dwudrożne.
- Wnętrze lamp pomalowane na czarno.
- Oryginalne felgi z micry poszerzone na 13x7 i 13x8, wypiaskowane i pomalowane na turkus - ral 5018 + oryginalne dekielki pomalowane na czarno. (155/70R13 opony).
- Wymiana oświetlenia zegarów i kabiny na led smd.
- Centralny zamek.
- Obniżenie zawieszenia - przód amortyzator + sprężyna z matiza, tył amortyzator z corsy b + oryginalna, przycięta sprężyna(szukam sportowych springów na tył), Panhard rod przerobiony na regulowany (śruba rzymska)
- Kombinacje alpejskie z horyzontalnie położoną wycieraczką tylną.
- przelot AWG w miejsce drugiego kata.
- Otwieranie bagażnika z pilota.
- uzupełnienie wszelakich braków plastików wnętrza.
- Poprawki lakiernicze.
- Szeroka stal z e21 na zimę z oponami 145/70 i 155/70
Najbliższe plany:
- Zmiana na letnie 165/55 8.25j i 145/60 7j
- jakiś ciekawy tłumik końcowy.
- PERFORMANCE kurcze! Swap na 1.3 bądź 1.6, microwe mody z primery 1.6, dolot, odlot, strojenie.
Fotki:





Zimówki:
