Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny] Pulsar SSS - real dream

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2014-04-03, 22:55

Pisząc RGB miałem na myśli kontekst dostępności kolorów, a nie rodzaj diody ;) Co do diod RBG jako takich, to ograniczenie ilości ich powinno ułatwić sprawę, upchnąć 10 zwykłych to już wyzwanie, a kreślić kolejne 2 ścieżki do każdej - no i jak tym sterować chcąc rozszerzyć podświetlenie o panel kierowcy, pasażera, lusterka, dimmer deski, halogeny, konsole. Tu się kroi post w dziale tuning optyczny :D

Oki, up :) Standardowo - po zmianie kół - dopieszczenie zbieżności i kątów.

Obrazek

Podziękowania dla rz, od którego zakupiłem listwę i przepustnicę. Dodatkowo kolega wciąż upiera się, że kolektor stanowi integralną część obu wcześniej wymienionych hehehe - dzięki za ten bonus, nie zostanie to zapomniane.

Obrazek

Zarzekałem się, że oLO nie będzie miał audio... wytrzymałem pół roku i stwierdziłem, że musi coś grać. Zrobiłem myk ograbiając Balerona z JVC, które służyło dzielnie od czasów foowooza przez 5 lat, a Ashin dostała Sony z juesbe. Głośniki wybrałem wg. kryterium najniższej wagi, okazało się, że również najniższej taniości z taniości wśród 165mm, no i pro :) Mimo ceny - brzmią jako tako, połowy z tego co grają nie wymagałem od nich.

Obrazek

Montaż, również z dbaniem o najniższą wagę ;), bez dystansów, ale chociaż z taśmą gąbkową do okien na tył kosza głośnika.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Z ciekawszych, to T1R przestały wystarczać, pojeździmy zobaczymy. Pierwsze km po montażu jestem zadowolony ze startów i hamowania, dobrze klei - sprzęgło dojechałem :D Yesssss można w końcu szykować następne zabawki.

Natomiast totalnie rozczarowany jestem tą oponą w zakrętach... mam nadzieję, że ułożą się - nie to spróbuję zwiększyć ciśnienie z obecnych 2.3 bara, może coś to poprawi - ktoś ma tę gumę, jakieś sugestie? Za wcześnie wymagam od niej? Na dziś dzień, po przejechaniu 25km to przedziwna opona hehehe, Baleron na profilu 65 lepiej trzyma na zimówkach, liczyłem na adrenalinę, a otrzymałem kilkukrotne zeszmacenie "pływającym", uciekającym przodem...

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Resorak na parkingu wygląda tak ;) Foty w lepszej jakości będą, jak uzbieram na nowy aparat, hehhh niestety poprzedni z R.I.P'ował się podczas sesji chromianych pokryw...

Obrazek

Awatar użytkownika
Immortal
stały bywalec
Posty: 95
Rejestracja: 2012-02-14, 17:32
Lokalizacja: STOLYCA

Post autor: Immortal » 2014-04-04, 01:16

Biała Suczka w nowych trzewikach dobrze się lansuje :mrgreen:
TIME vs GTi-R

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-04-04, 06:05

Firestony SZ90?

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-04-04, 06:16

POTENZA ADRENALIN RE002
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2014-04-04, 06:39

O proszę... A miałem chrapkę na te opony... Czekam z niecierpliwością na opinie innych.
foo, wiesz, że to jest bardzo wymagające koło? :D W sensie utrzymania clean'u :) Ale to jest strzał w 10 moim zdaniem, bo te felgi to będą tylko przedsmakiem wrażeń wizualnych. A po otwarciu maski...klękajcie narody. Tak trzymać !!
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2014-04-04, 13:23

Suną Adrenaliny na piętnastkach - piszczą jak Farinelli ostatni kastrat :D

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2014-04-04, 14:58

@Immortal
Białe są fajne, choć mulatką też bym nie pogardził ;) Yeaaa!

@bombel
Tak jak vixo pisze, opona od Bridgestone Potenza Adrenaline RE002. Fajny DOT się trafił na obu, z tego samego tygodnia oponki.

@Modzelitto
10QU very much za dobre słowo. Co do opon, to podjechałem dopompować je, podpinam pod psikacza, a tam na wyświetlaczu obie po 2.0 bara... No K%$W@ zaufaj człowiekowi i mów, że chcesz 2.3! Nie wiem, pewnie niedosłyszenie, albo koleś myślał o niebieskich migdałach hehe. Wiara w opony wróciła, od razu inaczej - przestała się kłaść na winklach, nie jest tak twarda jak Toyo, ale jest niebo lepiej jak wczorajsze jazdy, pewność powraca, ale już ten taki brak zaufania pozostanie, trzeba pojeździć nimi.

@rz
Napisz tekst, zrobię bit i będzie mjuzik majstersztyk ;D

Słonecznego popołudnia początek, a miły pan dowiózł sprzęgło. Początkowo miało być XTD, ale po dłuższych rozkminkach stwierdziliśmy z rz i nismojoe, że ludzie narzekają zbyt często na nie. Postanowiłem pójść sprawdzoną drogą z foowooza. Co zmieniło się w fabrycznym, nowym komplecie za ostatnie 5 lat? Docisk, samar, łożysko, tarcza - idento, no może poza informacją o stronie montażu tarczy... czyżby ktoś próbował na odwrót? :->

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2014-04-04, 16:01

No brawo. Idento Sachs wyląduje któregoś pięknego dnia w chrupie ;)

A ty tam panie foo rozkminiaj obiecane mody :D

ps. teks nie mój ofkorzz jednak zmieniony na potrzeby forum ;)

rz

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-04-04, 16:40

foo, Firestony identyko wyglądają :)

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2014-04-04, 17:43

rz nie inaczej, jak coś to podeślę ci namiary na sklep, bo cena spoko.

Bombel z ciekawości się jej przyglądnąłem, wygląda na to, że w SZ90 masz tylko jeden cieniutki paseczek od wewnętrznej strony, który jest wylany jednym ciągiem, reszta gęsto nacięta rowkami wodnymi - może to być bardzo fajna opona na mokro. RE ma dużo więcej ciągłego styku z jezdnią, za to na mokrym hehehe - zobaczymy :D

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2014-04-04, 17:46 przez foo, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-04-04, 17:54

foo, miałem takie w Focusie i kleiły zajefajnie

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2014-04-04, 18:23

Ciiiiiiii, nawet nie mów, że miałeś Focusa na forum nissana ;) Prawdopodobnie tak jest, jak piszesz - nie wiem, nie miałem, skomentować jedynie mogę to co widzę na obrazku przedstawiającym bieżnik, a po samym bieżniku na pewno bym jej nie wybrał szukając opony ku poprawie startu. Do dupowozu - jak najbardziej tak, choć pewnie wybrałbym obecnie Continental ContiPremiumContact 5. Tych opon za ostatnie 4 lata wykociła się taka ilość na rynku, że idzie dostać kręćka, a opinie po forach przeróżne... W obecnym przypadku zastanawiałem się jeszcze nad R1R, ale z kolei do n/a, stwierdziłem, że nie ma rowka na około i może to być z kolei zbyt nazwę to "zamulająca" opona.

Może nie odkrywcze, ale przyspieszanie bez nadmiaru mocy, to kompromis między oporami toczenia, a trakcją - nie dobrze jak któregokolwiek jest za dużo. /by foo/ ;-)

Awatar użytkownika
Quattro
fanatyk nissana
Posty: 446
Rejestracja: 2009-12-09, 12:26
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Quattro » 2014-04-07, 21:10

foo pisze: czyżby ktoś próbował na odwrót? :->
Zdarzają się takowi.. ja sam się kiedyś pomyliłem i założyłem tak w 100NX-ie 1.6.. wkur..enie spowodowało, że okazało się że jedna osoba może wymienić sprzęgło od gotowego do gotowego auta w 1h i 46 min. :D

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2014-04-07, 21:43

Quattro, przy 1.4/1.6 ja mam rekord 50 min także tego... ;-) Ale nie zdarzyło mi się jeszcze żeby założyć odwrotnie. Jest to możliwe w przypadku K11,w innych Nissanach nie zamontujesz docisku (no chyba że na siłę :-P )
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Quattro
fanatyk nissana
Posty: 446
Rejestracja: 2009-12-09, 12:26
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Quattro » 2014-04-07, 21:58

A ja założyłem odwrotnie i się dało ;)

50 minut w jedną osobę z wypuszczaniem i zalewaniem oleju? Respekt :)

WuWa
doświadczony forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2013-02-15, 01:35
Lokalizacja: Warszawa-Mokotów

Post autor: WuWa » 2014-04-08, 02:04

MacGayver, brawa się należą ,ale nie zapominaj o Yapko :)

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2014-04-08, 08:13

Taaaaa, yapko mistrz warunków polowych :D Na dodatek rozrusznik od drugiej strony w dżitiaj.

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2014-04-08, 09:29

dokładnie, na gotowo, nie liczyłem tylko wprowadzania i zjeżdżania z podnośnika. Zwykle to robię trochę dłużej, w granicach nawet 2 godzin ;-)

Yapko to zupełnie inna sprawa :-D warunki polowe a przygotowany do tego warsztat to inny klimat - tego się nie da porównać :mrgreen:
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2014-04-17, 20:40

:)

Oki, to MAFoo #2 wygląda tak:

Obrazek

Wątek do tematu w słusznym dziale na forum:
MAFoo #2

Ratata, ziuuuuu i Simota w carbonie w n/a ma jednak spory opór, tak, że ITG rulezzzz. Co prawda kosztem separacji od komory, ale coś pięknego wyszło. Jak zwykle, żeby nie było subiektywnie, to po dwóch tygodniach dobiłem się do beta testera SPOKOjnego, może podzieli się wrażeniami.

Obrazek

Chwila czasu i usunięcie resztek po wiązce elektrycznej haka.

Obrazek

Ćwiczenia na masę, a przy okazji mały przegląd co tam po zimie.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wnęka koła, malina. Jakieś powierzchniowe pixele nalotu.

Obrazek
Obrazek

ET40 na zapasie, to dlaczego każdy GTI, oprócz tego który kupiłem z fabrycznym alu, miał zapas z 1.6? Hiszpania lepiej traktowana niż Niemcy :D

Obrazek

Wiper delete by foo :D Ciekawe, czy wprawne oko obserwatora fot, 4 foty wyżej, wypatrzyło zdemontowany silniczek :cool:

Obrazek
Obrazek

Z plastików w bagażniku zostawiłem tylko dwie małe listewki na bokach klapy. Obstawiam, że w sumie okolice 12~13kg lekko wyrzucone z auta.

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-04-17, 21:09

redukszyn wagi celowy czy redukszyn wagi przed repejrem?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2014-04-17, 21:20

Celowy i będzie on postępował, przy zachowaniu charakteru 4 osobowego wozu. Wiele nie ugram przy takim założeniu, ale zawsze to coś ;)

Awatar użytkownika
Cubuś
fanatyk nissana
Posty: 987
Rejestracja: 2010-02-21, 15:37
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Cubuś » 2014-04-17, 21:31

też mam taki zapas :mrgreen:
Nissan Pulsar SSS
DATSUN 260Z

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2014-04-17, 22:47

ładnie ładnie niby mnie cieszy progres w tym projekcie i mnie nie cieszy :-P
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2014-04-18, 22:52

haha tak udanego spota wro-ta to nigdy nie bylo i nie bedzie dlugo :D
spotkanie popchnelo foo do kolejnych modow :D doslownie az sam wskoczyl do foogarage ;)
simota przechwycona, mafoo organoleptycznie obadane.

nie wiem czy ktos widzial na zywca to tarnowskie sss ale te wszystkie forumowe n14 to ****** przy tym i kilogram mulu :D serio zadne nismo nie ma podejscia jesli chodzi o stan!

foo, widzimy sie w drodze powrotnej!
Ostatnio zmieniony 2014-04-18, 22:58 przez rz, łącznie zmieniany 1 raz.

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2014-04-19, 10:08

Dzięki za odwiedziny! Gruby w doznania mikro-spot ;)

:evil: oglądanie z perspektywy linki holowniczej Hondy CB7 - bezcenne! Podziękowania dla Ulmy, rz i Tomusia za pomoc przy najpierw wypychaniu zalegającej Lantry, a później wpychaniu SSSmana do garage, oraz gorące pozdrowienia dla urodziwych dziewczyn wypełniających Accorda :) BTW. Ten Accord to strzał w 10, absolutnie mega wozidło i w jakim zacnym stanie, graty Ulma.

A SSSman? Przekazanie napędu nie wytrzymało. Ciekawe co padło, doskonale wiedziałem, że sprzęgło klęka, ale nie przypuszczałem, że padnie zero-jedynkowo. Ze wstępnych oględzin: linka ok, docisk pracuje bo jest opór i cofa pedał, nic nie słychać by mieliło w skrzyni, biegami można wachlować jak kto chce, nie ma wpływu wciśnięte, czy wyciśnięte sprzęgło, skok bez zmian - cisza, absolutna cisza, nic nie chrobocze, tylko silnik sobie grzecznie mruczy pod maską. Jedyne co sprawdziliśmy to, na skręconych kołach, czy któraś półoś nie wisi luzem, na luzie :D Nie wisi hehehe, jakieś doświadczenia panowie macie z podobnymi objawami? :D Święta za pasem, a mnie roznosi z ciekawości by to wypatroszyć :cool:

@rz
Zakładaj MAFoo i gnieciesz, widziałeś co to zrobiło w serii.

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2014-04-19, 10:31

jednak kilka startow i pare redukcji udalo sie zaprezentowac :D
jeśli po samym dolocie to tak jedzie to ja podziekuje pp kompletnym ABC ;)
widze u siebie jeszcze ze 4 mody by foo i bedzie klasa. jednak z kazdym nastepnym me sprzeglo coraz bardziej krzyczy "nie rz nie!" :D

pozdro
rz

Awatar użytkownika
Quattro
fanatyk nissana
Posty: 446
Rejestracja: 2009-12-09, 12:26
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Quattro » 2014-04-19, 14:34

Przegub wewnętrzny?

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2014-04-19, 16:35

@rz
Jedyne mody, to zapłon do przodu, MAFoo i stożek, a w baku zdrowa pompa i V-p Nitro+. Pamiętam tekst:
rz: dobra ta dwójka z dołu,
foo: eeeeee to 3 :D

Wspaniale się stało, że się wysrało, tak sobie myślałem, kiedy wezmę się za ten wydech... pasowałoby przy zmianie sprzęgła ogarnąć to całościowo - no to mam :)

@Quattro
Oby nie, choć całkiem prawdopodobne. Tylko, czy jak wewnętrzny, to nie powinienem słyszeć chociaż jakiegoś chrobotania, albo no cokolwiek innego, szum przy zapinaniu sprzęgła? Nic, we wtorek dojdą kolejne dane, chyba, że jutro tudzież w poniedziałek nie wytrzymam z familią i się urwę na godzinkę hehehe :D

@KTR
:D

Awatar użytkownika
Quattro
fanatyk nissana
Posty: 446
Rejestracja: 2009-12-09, 12:26
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Quattro » 2014-04-19, 16:41

Jest jeszcze opcja zerwania wieloklinu tarczy sprzęgłowej - trafiłem na coś takiego w Thalii klienta dwa tygodnie temu. tarcza niby ok, a jej wieloklin obracał niezależnie od niej :)

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2014-04-19, 17:41

jak tylko dojade do domu, bo teraz jezdze po podkarpackich wsiach, to wpada MAFoo :D

ps. twoja simota jest juz moja - wymieniles sie za radio :D

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”