
[ Micra] Micra K11 1.6 X1R Project
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Wyszedłem z tego samego założenia co przy sprzedaży maximy. Jak się sprzeda to się sprzeda, tym bardziej że w przypadku Micry będzie druga z lepszym sercem które mam już prawie u siebie. Więc jak Micra pójdzie w dobre ręce to następna będzie z sercem VQ30 z tyłu. Biorę pod uwagę sporą negocjację ceny bo marzenia są silniejsze  
			
									
									
						
A to silnik totalnie z tyłu czy na środku? Na środku będzie idealnie prowadzić w zakrętachDubSon pisze:K11 VQ30

P11 Turbo Diesel Intercooler  <-- klik
						- sunniak1.6sr
- fanatyk nissana
- Posty: 820
- Rejestracja: 2009-12-07, 23:02
- Lokalizacja: Miasto Łódź
No to sprawa Ci się rozwiązuje, Wronek przygarnie silnik, a z budą będziesz spełniał marzenia 
			
									
									
P11 Turbo Diesel Intercooler  <-- klik
						- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
killer2000, dziwisz się?   z tego co wiem to Ty go niewiele pocisnąłeś więc to VE to chyba coś niepodaje, prawie seryjne DE Cię dogania, a jak Cię pociśnie GA16 to już wogóle wstyd
 z tego co wiem to Ty go niewiele pocisnąłeś więc to VE to chyba coś niepodaje, prawie seryjne DE Cię dogania, a jak Cię pociśnie GA16 to już wogóle wstyd   Ja tam nigdy wstydu nie będę miał że mnie 2.0 objechało - jakiekolwiek
 Ja tam nigdy wstydu nie będę miał że mnie 2.0 objechało - jakiekolwiek   killer, szukaj lepiej N1
 killer, szukaj lepiej N1   
  
Cubuś, fajnie było polatać trochę i się poganiać za co dzięki, mam nadzieję że niedługo znowu sobie polatamy
			
									
									
						 z tego co wiem to Ty go niewiele pocisnąłeś więc to VE to chyba coś niepodaje, prawie seryjne DE Cię dogania, a jak Cię pociśnie GA16 to już wogóle wstyd
 z tego co wiem to Ty go niewiele pocisnąłeś więc to VE to chyba coś niepodaje, prawie seryjne DE Cię dogania, a jak Cię pociśnie GA16 to już wogóle wstyd   Ja tam nigdy wstydu nie będę miał że mnie 2.0 objechało - jakiekolwiek
 Ja tam nigdy wstydu nie będę miał że mnie 2.0 objechało - jakiekolwiek   killer, szukaj lepiej N1
 killer, szukaj lepiej N1   
  Cubuś, fajnie było polatać trochę i się poganiać za co dzięki, mam nadzieję że niedługo znowu sobie polatamy

- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Magiczne są przełożenia w skrzyni, co?ForesteR pisze:auto z Ga16 może tak iść

P11 Turbo Diesel Intercooler  <-- klik
						- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
sznikers99, jak jest filmik z Barsko to wtedy nawet wydech był zamontowany seryjny od Micry na fi chyba 35-40   Później znowu wałek miałem załączany z przycisku, później znowu nie był do końca wystrojony i problemy z wtryskami. A później jak już nie kręcił ze swoim 1.6 na pokładzie to doszło pełne strojenie, przepustnica z Maximy, przepływka z Maximy i jeszcze parę innych rzeczy o których już nie pamiętam. Ja jak miałem te 130KM to on już miał etap 2.0 z wąskim wydechem i bez strojenie, to wtedy chyba minimalnie mnie objeżdżał, ale mogę się mylić
 Później znowu wałek miałem załączany z przycisku, później znowu nie był do końca wystrojony i problemy z wtryskami. A później jak już nie kręcił ze swoim 1.6 na pokładzie to doszło pełne strojenie, przepustnica z Maximy, przepływka z Maximy i jeszcze parę innych rzeczy o których już nie pamiętam. Ja jak miałem te 130KM to on już miał etap 2.0 z wąskim wydechem i bez strojenie, to wtedy chyba minimalnie mnie objeżdżał, ale mogę się mylić   
 
Modzelitto, u Nas jest kłopot z seryjnymi mocnymi autami, jak już są to Cupry i Golfy zdłubane na 260KM. Jeśli chodzi o Corollę TS to jeszcze jak miałem Sunny GTi to z seryjną Corollą na stożku jeździłem porównywalnie, a Micra jednak jeździ dużo dużo lepiej od mojego byłego Sunnego 
 
 , ale jeśli tak jest to do zlotu się podszkoli
 , ale jeśli tak jest to do zlotu się podszkoli   
 
 skrzynia na 1-3 jest mega krótka, ta czwórka jednak mogłaby być krótsza bo tak jak w zeszłym roku mogłem ćwiartkę dokończyć na 3 tak teraz już sporo wcześniej muszę jednak zapiąć 4 i pewna Honda zaczyna mi wtedy odjeżdżać
 skrzynia na 1-3 jest mega krótka, ta czwórka jednak mogłaby być krótsza bo tak jak w zeszłym roku mogłem ćwiartkę dokończyć na 3 tak teraz już sporo wcześniej muszę jednak zapiąć 4 i pewna Honda zaczyna mi wtedy odjeżdżać   
 
 fakt że szpera by się przydała jak u Ciebie, no ale cóż. gdybym miał więcej czasu na ogarnięcie Micry przed zlotem to może troszkę by się udało coś jeszcze wykrzesać, a tak skończy się tylko na v-max 240km/h
 fakt że szpera by się przydała jak u Ciebie, no ale cóż. gdybym miał więcej czasu na ogarnięcie Micry przed zlotem to może troszkę by się udało coś jeszcze wykrzesać, a tak skończy się tylko na v-max 240km/h
			
									
									
						 Później znowu wałek miałem załączany z przycisku, później znowu nie był do końca wystrojony i problemy z wtryskami. A później jak już nie kręcił ze swoim 1.6 na pokładzie to doszło pełne strojenie, przepustnica z Maximy, przepływka z Maximy i jeszcze parę innych rzeczy o których już nie pamiętam. Ja jak miałem te 130KM to on już miał etap 2.0 z wąskim wydechem i bez strojenie, to wtedy chyba minimalnie mnie objeżdżał, ale mogę się mylić
 Później znowu wałek miałem załączany z przycisku, później znowu nie był do końca wystrojony i problemy z wtryskami. A później jak już nie kręcił ze swoim 1.6 na pokładzie to doszło pełne strojenie, przepustnica z Maximy, przepływka z Maximy i jeszcze parę innych rzeczy o których już nie pamiętam. Ja jak miałem te 130KM to on już miał etap 2.0 z wąskim wydechem i bez strojenie, to wtedy chyba minimalnie mnie objeżdżał, ale mogę się mylić   
 Modzelitto, u Nas jest kłopot z seryjnymi mocnymi autami, jak już są to Cupry i Golfy zdłubane na 260KM. Jeśli chodzi o Corollę TS to jeszcze jak miałem Sunny GTi to z seryjną Corollą na stożku jeździłem porównywalnie, a Micra jednak jeździ dużo dużo lepiej od mojego byłego Sunnego
 
 biorę to pod uwagęAlbo Killer źle shift'uje
 , ale jeśli tak jest to do zlotu się podszkoli
 , ale jeśli tak jest to do zlotu się podszkoli   
 święte słowaMagiczne są przełożenia w skrzyni, co?
 skrzynia na 1-3 jest mega krótka, ta czwórka jednak mogłaby być krótsza bo tak jak w zeszłym roku mogłem ćwiartkę dokończyć na 3 tak teraz już sporo wcześniej muszę jednak zapiąć 4 i pewna Honda zaczyna mi wtedy odjeżdżać
 skrzynia na 1-3 jest mega krótka, ta czwórka jednak mogłaby być krótsza bo tak jak w zeszłym roku mogłem ćwiartkę dokończyć na 3 tak teraz już sporo wcześniej muszę jednak zapiąć 4 i pewna Honda zaczyna mi wtedy odjeżdżać   
 to temat na zupełnie inną bajkękiller2000 pisze:pierdu pierdu maqu pewnie ,że nie podaje moje ve w końcu nie z twojej stajni wyjechało
 fakt że szpera by się przydała jak u Ciebie, no ale cóż. gdybym miał więcej czasu na ogarnięcie Micry przed zlotem to może troszkę by się udało coś jeszcze wykrzesać, a tak skończy się tylko na v-max 240km/h
 fakt że szpera by się przydała jak u Ciebie, no ale cóż. gdybym miał więcej czasu na ogarnięcie Micry przed zlotem to może troszkę by się udało coś jeszcze wykrzesać, a tak skończy się tylko na v-max 240km/h














 Na początku miałem identyczny setup jak Killer i wszelakie TypeR'y, Cupry, WRX'y, SLine'y widziałem z tyłu. Pamiętam, że najwięcej problemów miałem odziwo z Corrolą TS, lekko podłubaną
 Na początku miałem identyczny setup jak Killer i wszelakie TypeR'y, Cupry, WRX'y, SLine'y widziałem z tyłu. Pamiętam, że najwięcej problemów miałem odziwo z Corrolą TS, lekko podłubaną 



