[ Micra] Micra K11 1.6 X1R Project
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Wyszedłem z tego samego założenia co przy sprzedaży maximy. Jak się sprzeda to się sprzeda, tym bardziej że w przypadku Micry będzie druga z lepszym sercem które mam już prawie u siebie. Więc jak Micra pójdzie w dobre ręce to następna będzie z sercem VQ30 z tyłu. Biorę pod uwagę sporą negocjację ceny bo marzenia są silniejsze
A to silnik totalnie z tyłu czy na środku? Na środku będzie idealnie prowadzić w zakrętachDubSon pisze:K11 VQ30
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
- sunniak1.6sr
- fanatyk nissana
- Posty: 820
- Rejestracja: 2009-12-07, 23:02
- Lokalizacja: Miasto Łódź
No to sprawa Ci się rozwiązuje, Wronek przygarnie silnik, a z budą będziesz spełniał marzenia
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
killer2000, dziwisz się? z tego co wiem to Ty go niewiele pocisnąłeś więc to VE to chyba coś niepodaje, prawie seryjne DE Cię dogania, a jak Cię pociśnie GA16 to już wogóle wstyd Ja tam nigdy wstydu nie będę miał że mnie 2.0 objechało - jakiekolwiek killer, szukaj lepiej N1
Cubuś, fajnie było polatać trochę i się poganiać za co dzięki, mam nadzieję że niedługo znowu sobie polatamy
Cubuś, fajnie było polatać trochę i się poganiać za co dzięki, mam nadzieję że niedługo znowu sobie polatamy
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Magiczne są przełożenia w skrzyni, co?ForesteR pisze:auto z Ga16 może tak iść
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
sznikers99, jak jest filmik z Barsko to wtedy nawet wydech był zamontowany seryjny od Micry na fi chyba 35-40 Później znowu wałek miałem załączany z przycisku, później znowu nie był do końca wystrojony i problemy z wtryskami. A później jak już nie kręcił ze swoim 1.6 na pokładzie to doszło pełne strojenie, przepustnica z Maximy, przepływka z Maximy i jeszcze parę innych rzeczy o których już nie pamiętam. Ja jak miałem te 130KM to on już miał etap 2.0 z wąskim wydechem i bez strojenie, to wtedy chyba minimalnie mnie objeżdżał, ale mogę się mylić
Modzelitto, u Nas jest kłopot z seryjnymi mocnymi autami, jak już są to Cupry i Golfy zdłubane na 260KM. Jeśli chodzi o Corollę TS to jeszcze jak miałem Sunny GTi to z seryjną Corollą na stożku jeździłem porównywalnie, a Micra jednak jeździ dużo dużo lepiej od mojego byłego Sunnego
Modzelitto, u Nas jest kłopot z seryjnymi mocnymi autami, jak już są to Cupry i Golfy zdłubane na 260KM. Jeśli chodzi o Corollę TS to jeszcze jak miałem Sunny GTi to z seryjną Corollą na stożku jeździłem porównywalnie, a Micra jednak jeździ dużo dużo lepiej od mojego byłego Sunnego
biorę to pod uwagę , ale jeśli tak jest to do zlotu się podszkoliAlbo Killer źle shift'uje
święte słowa skrzynia na 1-3 jest mega krótka, ta czwórka jednak mogłaby być krótsza bo tak jak w zeszłym roku mogłem ćwiartkę dokończyć na 3 tak teraz już sporo wcześniej muszę jednak zapiąć 4 i pewna Honda zaczyna mi wtedy odjeżdżaćMagiczne są przełożenia w skrzyni, co?
to temat na zupełnie inną bajkę fakt że szpera by się przydała jak u Ciebie, no ale cóż. gdybym miał więcej czasu na ogarnięcie Micry przed zlotem to może troszkę by się udało coś jeszcze wykrzesać, a tak skończy się tylko na v-max 240km/hkiller2000 pisze:pierdu pierdu maqu pewnie ,że nie podaje moje ve w końcu nie z twojej stajni wyjechało