[ 200SX] [S14A] Silvia by TomyDDC
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- bonzo
- fanatyk nissana
- Posty: 4005
- Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
- Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
- Kontakt:
Z jednej strony jest to dobre info ale z drugiej strony co to może być skrzynia podpora wału jeśli jestTomyDDC pisze:
Najlepszą wiadomością z wczoraj jest to, że po zakręceniu kołami bez zacisków jest idealna cisza co świadczy o tym że wycie nie pochodzi z łożyska
Łożyska bez obciążenia też mogą się inaczej zachowywać
- TomyDDC
- fanatyk nissana
- Posty: 523
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
- Lokalizacja: Stefanów/Radom
- Kontakt:
zablokowane hamulce po obu stronach z przodu i jednej z tyłu... klocki po wewnętrznej stronie wytarte pod kątem. Petał hamulca totalnie twardy i praktycznie sie nie ruszał... Siła hamowania mała (minimalna)
Zaraz po 16 jade się dowiedzieć ile mnie będą kosztować tłoczki. No i zacznę chyba czyściś zaciski do malowania.
Zaraz po 16 jade się dowiedzieć ile mnie będą kosztować tłoczki. No i zacznę chyba czyściś zaciski do malowania.
DDC-Performance
http://www.4cars.pl/samochodowe/NISSAN, ... wczy,0.php
Powinny być dokładnie te same tłoczki co w 300ZX.
Powinny być dokładnie te same tłoczki co w 300ZX.
pozdr. Kamil
- TomyDDC
- fanatyk nissana
- Posty: 523
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
- Lokalizacja: Stefanów/Radom
- Kontakt:
Link bardzo pomocny, jutro sie dowiem czy w Radomiu w jednej hurtowni mają. Tylne są po 41zł.
A w międzu czasie dotarła paczka od OSY. Wielkie dzięki
Niebawem zacznę bawić się z tym, ale chyba nie będę wymieniał tych wszystkich silników. jeszcze się okaże.
[ Dodano: 2013-04-10, 12:29 ]
do pełni szczęścia brakuje mi jeszcze:
Rurka aspiratora
Aspirator
Może ktoś w częściach od maximy ma
[ Dodano: 2013-04-26, 11:04 ]
Hamulce założone i już jest ok, ale koło nadal huczy więc jednak chyba łożysko do wymiany... jeszcze sprobuje zdiagnozować dziś na stacji co tam sie psuje... Dziś może dotrze do mnie pompa paliwa więc się okaże czy to pompa wymiękła.
Efekt jest taki, że jak tylko turbina złapie to odrazu brak mocy. Ale co mnie zastnanawia, że jak turbina się roskręca to dość głośno słychać syczenie. Miałem taki efekt w poprzednim ale po założeniu filtra stożkowego.. w weekend sprobuje poszukać nieszczelności bo i obroty wolne mi falują...
A w międzu czasie dotarła paczka od OSY. Wielkie dzięki
Niebawem zacznę bawić się z tym, ale chyba nie będę wymieniał tych wszystkich silników. jeszcze się okaże.
[ Dodano: 2013-04-10, 12:29 ]
do pełni szczęścia brakuje mi jeszcze:
Rurka aspiratora
Aspirator
Może ktoś w częściach od maximy ma
[ Dodano: 2013-04-26, 11:04 ]
Hamulce założone i już jest ok, ale koło nadal huczy więc jednak chyba łożysko do wymiany... jeszcze sprobuje zdiagnozować dziś na stacji co tam sie psuje... Dziś może dotrze do mnie pompa paliwa więc się okaże czy to pompa wymiękła.
Efekt jest taki, że jak tylko turbina złapie to odrazu brak mocy. Ale co mnie zastnanawia, że jak turbina się roskręca to dość głośno słychać syczenie. Miałem taki efekt w poprzednim ale po założeniu filtra stożkowego.. w weekend sprobuje poszukać nieszczelności bo i obroty wolne mi falują...
DDC-Performance
- TomyDDC
- fanatyk nissana
- Posty: 523
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
- Lokalizacja: Stefanów/Radom
- Kontakt:
Dziś właśnie zdjąłem tarcze hamulcowe i już przód się toczy. Zaraz ruszam do tokarza z tyłem. Mam cichą nadzieję, że zniknie wycie... Niepokoi mnie jeszcze jedna z felg bo ma prawie 1/3 obwodu odważników. Muszę do wulkanizacji pojechać i sprawdzić te felgi. W razie czego będę szukał sztuki. Dziś samym kołem kręciłem bez tarczy i znów cisza na łożyskach... ciężka sprawa. Okaze się moze dziś wieczorem lub jutro po południu.
Co do nieszczelności w dolocie to po ciężkich przejściach znalazłem. Rozpadł się IC. Pokleiłem go na pastę DIRKO i na razie trzyma. rozpadł się w miejscu uszczelek. Może ktoś ma gdzieś w garażu stary od S14 po wymianie na FMIC Chodzi mi o pożyczenie, bo nie chcę kupować skoro na zimę planuję zmianę na FMIC lub może już w wakacje. to zależy czy uzbieram graty. Chodzi o to, żeby mi nie puścił akurat na ogólnopolskim...
Po zaklejeniu wolne obroty się ustabilizowały i wróciła moc. Na wskaźniku pokazał 0,7Bar. Trochę jednak się słabiej z dołu zbiera, zastanawiam się co może być przyczyną Pompa paliwa jest sprawna raczej bo nie czuję spadku mocy i co lepsze piszczy jak kiedyś mi w poprzenim 200sx Walbro. nie otwierałem zbiornika więc nie wiem ale może ktoś już ją przede mną wymienił. O efektach toczenia tarcz napiszę niebawem
[ Dodano: 2013-05-06, 20:34 ]
Tarcze przetoczone i założone. kierownicą przestało telepać, ale wycie nadal jest. Jak założyłem koło i zakręciłem, to było słychać takie cykliczne delikatne dźwięki... Na 99% jestem pewien, że to łożysko... A ponieważ nie można nigdzie namierzyć używanej piasty na przód, pomyślałem sobie że spróbuję wcisnąć tam smar do łożysk tocznych. Ten smar dostałem kiedyś od kolegi i powiedział, że to jest cudo lotnicze. Nie spodziewam się naprawy, ale moze troszkę wydłużę żywotność tego łożyska do zimy.
Swoją drogą, jakby ktoś namierzył używaną piastę to byłbym wdzięczny za informację. na razie muszę jeździć tak jak jest.
Co do nieszczelności w dolocie to po ciężkich przejściach znalazłem. Rozpadł się IC. Pokleiłem go na pastę DIRKO i na razie trzyma. rozpadł się w miejscu uszczelek. Może ktoś ma gdzieś w garażu stary od S14 po wymianie na FMIC Chodzi mi o pożyczenie, bo nie chcę kupować skoro na zimę planuję zmianę na FMIC lub może już w wakacje. to zależy czy uzbieram graty. Chodzi o to, żeby mi nie puścił akurat na ogólnopolskim...
Po zaklejeniu wolne obroty się ustabilizowały i wróciła moc. Na wskaźniku pokazał 0,7Bar. Trochę jednak się słabiej z dołu zbiera, zastanawiam się co może być przyczyną Pompa paliwa jest sprawna raczej bo nie czuję spadku mocy i co lepsze piszczy jak kiedyś mi w poprzenim 200sx Walbro. nie otwierałem zbiornika więc nie wiem ale może ktoś już ją przede mną wymienił. O efektach toczenia tarcz napiszę niebawem
[ Dodano: 2013-05-06, 20:34 ]
Tarcze przetoczone i założone. kierownicą przestało telepać, ale wycie nadal jest. Jak założyłem koło i zakręciłem, to było słychać takie cykliczne delikatne dźwięki... Na 99% jestem pewien, że to łożysko... A ponieważ nie można nigdzie namierzyć używanej piasty na przód, pomyślałem sobie że spróbuję wcisnąć tam smar do łożysk tocznych. Ten smar dostałem kiedyś od kolegi i powiedział, że to jest cudo lotnicze. Nie spodziewam się naprawy, ale moze troszkę wydłużę żywotność tego łożyska do zimy.
Swoją drogą, jakby ktoś namierzył używaną piastę to byłbym wdzięczny za informację. na razie muszę jeździć tak jak jest.
DDC-Performance
bez kitu że to max rozdziałkaUgasss pisze:a prosze Cie bardzo
http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... 200sx.jpg/
K10 GA16DE + Madzia 323
TomyDDC u mnie w garazu chyba sie jeszcze wala IC od s13 (jezdzil z SRem) nie wiem czy chcialbys sie w cos takiego bawic, ale jak cos to daj znac.
Sprzedam 200sx s13
viewtopic.php?p=396678#396678
viewtopic.php?p=396678#396678
Dostałem w większej na maila więc to nie jest maxwronek pisze:bez kitu że to max rozdziałkaUgasss pisze:a prosze Cie bardzo
http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... 200sx.jpg/
A fota genialna
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
- TomyDDC
- fanatyk nissana
- Posty: 523
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
- Lokalizacja: Stefanów/Radom
- Kontakt:
Nie wiem jak on pasuje w s14 z mocowaniami, ale spróbować mogę. Mój chyba zaczyna puszczać troche.EnDrIu pisze:TomyDDC u mnie w garazu chyba sie jeszcze wala IC od s13 (jezdzil z SRem) nie wiem czy chcialbys sie w cos takiego bawic, ale jak cos to daj znac.
Wogóle to mam taki problem i martwi mnie troche. Mianowicie jak wrzucę 1 bieg i powoli puszcze sprzęgło, auto się toczy i wcisnę pedał gazu w podłogę do 2000rpm nic się nie dzieje, wręcz jakbym ruszał z 2... Dopiero po 2000 zaczyna się odpychać... Strasznie brakuje mocy na dole... Albo mi się wydaje i poprostu tak ma być... I na wszystkich biegach jak się gniecie z dołu to braki są.
Planuję w weekend włożyć Walbro i może jakaś dniagnostykę zrobić. Kiedyś wiem że TPS miał duzy wpływ na to. Może zapłon?? VTC?? nie klekota na wolnych obrotach jak w poprzednim 200sx.. Może macie jakieś sugestie co sprawdzać i ewentualnie jak, żeby dotrzeć do źródła problemu??
DDC-Performance
Nie jestem na 100 pewien ale możliwe że rdzeń pasuje jak użyjesz rurek z S14 - warto spróbować.TomyDDC pisze: Nie wiem jak on pasuje w s14 z mocowaniami, ale spróbować mogę. Mój chyba zaczyna puszczać troche.
Nie pamiętam czy masz kabel do diagnostyki OBD? Jeśli nie to będę w przyszłym tygodniu w Radomiu, mógłbym podrzucić Ci swój (rdzeń od Andrzeja jakbyście się umówili w sumie też).TomyDDC pisze: Planuję w weekend włożyć Walbro i może jakaś dniagnostykę zrobić. Kiedyś wiem że TPS miał duzy wpływ na to. Może zapłon?? VTC??
- TomyDDC
- fanatyk nissana
- Posty: 523
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
- Lokalizacja: Stefanów/Radom
- Kontakt:
Byłoby bajecznie jakby się udało. OBD mam i niebawem podiagozuję. W minioną sobotę rozpocząłem proces instalacji CarPC. Rozebrałem auto i pouklądałem kable. Niestety znalazłem dziurę pokaźnych rozmiarów w okolicy mocowania siedzenia pasażera z tyłu więc czeka mnie spawanie na jesieni... Lub w wakacje może... Pozatym drobne skorodowane miejsca przy mastykach a reszta bez najmniejszej skazy.
Wydaje się nieźle, a dziś wymiana końcówej, oleju i może jak starczy czasu to wpadnie Walbro.
[ Dodano: 2013-05-20, 18:50 ]
Jedna rzecz jeszcze mnie martwi. Przy składaniu hamulcó zapomniałem o sprężynie trzymającej klocki hamulcowe z przodu, żeby nie stukały, no i stukają.. Nie mam jej nigdzie, a w Aso 90zł. Czy może ktoś posiada taką sprężynę to bym chętnie odkupił (taka prasza wygięta trochę po łuku w "S")
Wydaje się nieźle, a dziś wymiana końcówej, oleju i może jak starczy czasu to wpadnie Walbro.
[ Dodano: 2013-05-20, 18:50 ]
Jedna rzecz jeszcze mnie martwi. Przy składaniu hamulcó zapomniałem o sprężynie trzymającej klocki hamulcowe z przodu, żeby nie stukały, no i stukają.. Nie mam jej nigdzie, a w Aso 90zł. Czy może ktoś posiada taką sprężynę to bym chętnie odkupił (taka prasza wygięta trochę po łuku w "S")
DDC-Performance
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Tomy ma talent i pojęcie o nierdzewce niech zamie się wydechem
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Kurde drugi Adamowóz nam powstaje
Tomku nie szkoda CI będzie nim jeździć po tych brudnych drogach
Ps. odrazu bym zapiepszył większe heble z tyłu...
Tomku nie szkoda CI będzie nim jeździć po tych brudnych drogach
Ps. odrazu bym zapiepszył większe heble z tyłu...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- TomyDDC
- fanatyk nissana
- Posty: 523
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
- Lokalizacja: Stefanów/Radom
- Kontakt:
Jest w planach zmiana tarcz na większe z tyłu bo już pod nie zostały zwiększone osłony.
Poniżej fotki z prac:
Pomalowane wahacze
Ocynk
Zaciski hamulcowe pomalowane
Zacisk z napisem
Trochę pomalowanych elementów
Przygotowania do montażu
Member brace od R34
Nareszcie poliuretany
No i pierwsze fotki z montażu
I przymiarka felgi do pomalowanego zacisku
Poniżej fotki z prac:
Pomalowane wahacze
Ocynk
Zaciski hamulcowe pomalowane
Zacisk z napisem
Trochę pomalowanych elementów
Przygotowania do montażu
Member brace od R34
Nareszcie poliuretany
No i pierwsze fotki z montażu
I przymiarka felgi do pomalowanego zacisku
DDC-Performance