Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
Taka ciekawostka, właśnie wróciłem z wagi złomowej która pokazała 814Kg
Nawet trochę wachy było rezerwa się nie świeciła.
Nie jest to moje ostatnie słowo jeśli chodzi o zdejmowanie kg. W planie jest plastikowy zbiornik paliwa 35l.
A to przepraszam Btw. bardzo ciekawi mnie jaki będzie końcowy efekt w liczbie kilogramów. 800 kilo to już przecież wydmuszka - wydaje mi się że dla większości aut pułap praktycznie niemożliwy do osiągnięcia. Nie zacznij tylko przypadkiem szaleć z otwornicą w przypływie fantazji I nadal proponuję jakąś raszyńską ustawkę - gadaliśmy ostatnio z Elmerem i Miśkiem że bardzo chętnie oblookalibyśmy auto!
Co do przepustnicy to może zrobić taki adapter jak mam w Micrze? kolektor z GA a przepustnica z VQ30 ? Wtedy możesz wybrać sobie dowolną przepustnicę na odpowiednią średnicę i dorobić adaper
p.s. waga niezła,tyle co teraz moja micra, ciekawe czy procentowo też jestem w stanie zejść podobnie
Adams pisze: nadal proponuję jakąś raszyńską ustawkę
nawet dzisiaj gdyby nie to...
taki oto otwór powstał jak na razie możemy zrobić ustawkę w moim garażu z migomatem potrzebuje pożyczyć spawarkę najlepiej z fachową ręką bo sam nie najlepiej spawam. Lekki zbiornik 35l i coś jeszcze będzie 799kg
Wiem, że to nie najtańsza impreza, ale skoro tak Ci mocno zależy na redukcji kg, to moim zdaniem warto sukcesywnie inwestować w laminaty, a nie w drastyczne cięcie budy.
Racja... raz że wóz z laminatami i poli rzuca się w oczy niebieskim a dwa w przypadku drzwi kierowcy bez wzmocnienia przydałaby się klatka która ze swojej natury lekka nie jest. Jest plan na 799 z zachowaniem seryjnego wyglądu z zewnątrz.
Widziałem, jeszcze jakąś firmę co robi karoserię w Niemczech z aluminium Szukałem kiedyś maski do VW Lupo 3L, bo kiedyś na allegro nie było tylu, a oryginał aluminiowy pod 3k kosztuje.
żadna przepustnica powyżej 60mm nie pasuje do sr20ve bez rzeźby kolektora. Po roztoczeniu otworu w kolektorze mamy jakieś 63-64mm chcąc więcej to już ciecie i spawanie j.w.
Dużo warzą jeszcze zwrotnice, piasty, półosie
Kurde no no jestem pod warżeniem, fajnie by było założyć Markgumy na przód i pojechać na podbój do EŁKA coś czuję że 12 sek by było w zasięgu jak nic
One wszystko zrekopensują
Na tak krótkim dystansie jak ćwiartka najitotniejszy jest start...
Na Markgumach obstawiam że okolicę 4,5 do setki to to powinno robić a na zwykłym ścierwie pewno z 5,1-5,3... co się bezpośrednio na ćwiartkowy czas przełoży
gumy już są, pomimo tego mieli je jak chcę. Ewidentnie jest lepiej ale liczyłem na coś więcej. Kupiłem Maxsporty pełne sliki mieszanka miękka 1,7bar. poniżej filmik. Gdyby nie spalona dwójka było by ładnie.
Byłem też na wadze która pokazała 792kg
Pawel18PL pisze:Męsko to wygląda przydałby się jakiś widok na zegary następnym razem.
PS: cały czas jeździsz na tą samą wagę ?
zamieszczam filmik na którym widać zegary, słabo ale można się dopatrzeć. Tak, waga ta sama.
Coobcio fajnie by było... może byś jeszcze wałki i zapłon dopieścił? w tych temperaturach 250 do złamania