[ Micra] Micra K11 "GT-R" 96'
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Micra] Micra K11 "GT-R" 96'
Witam
Chciałbym przedstawić swojego ścigacza na tym forumku. Część tutejszych klubowiczów może już kojarzyć auto z forum micra.pl ale zaprezentuję je po raz kolejny
Auto kupiłem jakoś w lipcu ubiegłego roku, wówczas prezentowało się tak
Progi były zjedzone przez rdzę , lakier był spłowiały, na tylnej klapie również było dosyć "rudo" . Tak więc pierwszą rzeczą, którą zrobiłem było oddanie jej do blacharza/lakiernika. Później doszło jeszcze kilka gadżetów, kilka modyfikacji i na dzień dzisiejszy micra wygląda tak
MODEL Nissan Micra K11 1996r.
SILNIK:
- CG10DE+ wałki CG13
WYDECH:
- końcowy przelotowy WM Sport
- brak przedniego kata
UKŁ. DOLOTOWY:
- kibelrura owinięta taśmą alu + stożek
ZAWIESZENIE:
- amortyzatory: przód - KYB gazowe, tył - KYB olejowe
- sprężyny -30mm
KOŁA:
- felgi OZ Superleggera 15"
- Toyo Proxes T1R 195/50/15
HAMULCE:
- seria
WNĘTRZE:
- kubełki FK Automotive
- gałka spoon'a
- zegary z obrotomierzem od 1.3
CAR AUDIO:
- radio peying
- przód / głośniki peying 15'
- tył / tuba
BODYKIT:
- lotka od super s na tylnej klapie
- zderzaki w kolorze nadwozia
INNE:
- brak tylnej kanapy
- wspomaganie
Chciałbym przedstawić swojego ścigacza na tym forumku. Część tutejszych klubowiczów może już kojarzyć auto z forum micra.pl ale zaprezentuję je po raz kolejny
Auto kupiłem jakoś w lipcu ubiegłego roku, wówczas prezentowało się tak
Progi były zjedzone przez rdzę , lakier był spłowiały, na tylnej klapie również było dosyć "rudo" . Tak więc pierwszą rzeczą, którą zrobiłem było oddanie jej do blacharza/lakiernika. Później doszło jeszcze kilka gadżetów, kilka modyfikacji i na dzień dzisiejszy micra wygląda tak
MODEL Nissan Micra K11 1996r.
SILNIK:
- CG10DE+ wałki CG13
WYDECH:
- końcowy przelotowy WM Sport
- brak przedniego kata
UKŁ. DOLOTOWY:
- kibelrura owinięta taśmą alu + stożek
ZAWIESZENIE:
- amortyzatory: przód - KYB gazowe, tył - KYB olejowe
- sprężyny -30mm
KOŁA:
- felgi OZ Superleggera 15"
- Toyo Proxes T1R 195/50/15
HAMULCE:
- seria
WNĘTRZE:
- kubełki FK Automotive
- gałka spoon'a
- zegary z obrotomierzem od 1.3
CAR AUDIO:
- radio peying
- przód / głośniki peying 15'
- tył / tuba
BODYKIT:
- lotka od super s na tylnej klapie
- zderzaki w kolorze nadwozia
INNE:
- brak tylnej kanapy
- wspomaganie
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 16:56 przez Ryszart, łącznie zmieniany 8 razy.
Ryszart, jestem pierwszy Ładna micra..
apropos:
Bardzo ładne koło
Gratuluję projektu
apropos:
nie lepiej przeszczepić cały motorek ? Skądinąd wiem, że przeszczepione 1,3 do micr 1,0 lepiej podają niż ori 1,3Ryszart pisze:głowica od 1.3 już zakupiona, niedługo "przeszczep" wałków
Bardzo ładne koło
Gratuluję projektu
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
to wiem, jeno nie dopisołech podobno też komp swoje robi .. ale to już "znachorzy" muszą się wypowiedziećDubSon pisze:za sprawą gearboxa pozostawionego z 1.0
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Ciesze sie że sie podoba
Myślałem nad przeszczepem całego motoru, jednak zdecydowałem się na wałki. Całą głowicę kupiłem w okazyjnej cenie
Pod koniec roku micra prawdopodobnie idzie pod młotek, a na razie cóż - zobaczymy ile uda się wycisnąć z litra
Tak jak DubSon napisał 1.3 swapowane do 1.0 podają lepiej za sprawą krótszej skrzyni
Myślałem nad przeszczepem całego motoru, jednak zdecydowałem się na wałki. Całą głowicę kupiłem w okazyjnej cenie
Pod koniec roku micra prawdopodobnie idzie pod młotek, a na razie cóż - zobaczymy ile uda się wycisnąć z litra
Tak jak DubSon napisał 1.3 swapowane do 1.0 podają lepiej za sprawą krótszej skrzyni
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
Re: Micra K11 "GT-R" 96'
...nastąpiła zmiana adresu na http://www.micra-forum.pl/ - dawaj, chodźRyszart pisze:jako że z przyczyn mi nie znanych forum micra.pl jest ostatnio niedostępne
...btw - widziałem auto kilka razy na żywo...
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
- elektryk1409
- fanatyk nissana
- Posty: 555
- Rejestracja: 2012-10-09, 09:21
- Lokalizacja: Poznań
Myślę że pod koniec tygodnia będziemy działać z wałkami
na razie kombinuję czym by tu wyczyścić pokrywe zaworów , bo chciałbym ją pomalować na czarno
na razie kombinuję czym by tu wyczyścić pokrywe zaworów , bo chciałbym ją pomalować na czarno
Ostatnio zmieniony 2013-05-27, 20:57 przez Ryszart, łącznie zmieniany 1 raz.
- elektryk1409
- fanatyk nissana
- Posty: 555
- Rejestracja: 2012-10-09, 09:21
- Lokalizacja: Poznań
Właśnie widziałem jak to u Ciebie wygląda i jest naprawde elegancko
Myślałem, że kupiłeś cały blok z pokrywą w takim stanie
Tak samo planuje zrobić ze swoją, nawet mam czarny spray do wysokich temp
[ Dodano: 2013-05-28, 19:35 ]
Pokrywa zaworów po lekkim odświeżeniu
Osobiście jestem zadowolony z efektu ale muszę jeszcze odświeżyć resztę pordzewiałych i zaśniedziałych elementów pod maską żeby się ładnie komponowało
A także efekt mojej "próbnej" walki z katalizatorem (miałem na stanie jeden pęknięty i zrobiłem próbę wybebeszenia)
na początku było trochę ciężko, bo ceramika nie chciała się kruszyć, ze względu na bardzo małe otworki/przerwy w tej ceramicznej siatce, ale wystarczyło "przekłuć" do otworu przy sondzie i potem poszło już gładko. Na koniec musiałem jeszcze wydłubać taką metalową siatkę przylegającą do ścianek i gotowe
Myślałem, że kupiłeś cały blok z pokrywą w takim stanie
Tak samo planuje zrobić ze swoją, nawet mam czarny spray do wysokich temp
[ Dodano: 2013-05-28, 19:35 ]
Pokrywa zaworów po lekkim odświeżeniu
Osobiście jestem zadowolony z efektu ale muszę jeszcze odświeżyć resztę pordzewiałych i zaśniedziałych elementów pod maską żeby się ładnie komponowało
A także efekt mojej "próbnej" walki z katalizatorem (miałem na stanie jeden pęknięty i zrobiłem próbę wybebeszenia)
na początku było trochę ciężko, bo ceramika nie chciała się kruszyć, ze względu na bardzo małe otworki/przerwy w tej ceramicznej siatce, ale wystarczyło "przekłuć" do otworu przy sondzie i potem poszło już gładko. Na koniec musiałem jeszcze wydłubać taką metalową siatkę przylegającą do ścianek i gotowe
Jedna mała pokrywa, a tak wiele zmieni w silniku... Też się kiedyś za swoją wezmę, bo widać, że warto!
Powodzenia!
Powodzenia!
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Ta czarna pokrywa klawiatury to jak w Primerze P11GT
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Wygląd pokrywy silnika: +15KM
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Dzisiaj w końcu zabrałem się za przednie lampy w stylu micra clear black / depo black ,
zgodnie z poniższym tutorialem
http://honda-wm.pl/index.php?topic=1901.0
Postanowiłem zrobić własny dla micry, więc może komuś się przyda
Tak wygląda docelowa lampa
Na początek był demontaż lamp (przyznam, że nigdy tego w micrze nie robiłem ).
Lampy mocowane są do karoserii na 3 śrubki, z którymi nie ma większego problemu, jest jednak przednia listwa z którą jest trochę majstrowania ze względu na zatrzaski w 5 miejscach (po 2 pod reflektorami i 1 na środku przy zamku maski), które trzeba podważać od środka. Gdy zdejmiemy listwę, odkręcamy mocowania lamp i odłączamy przewody. Na koniec pozostaje odłączenie mechanizmu od regulacji świateł.
Wchodzi ono do reflektora, gdzie trzeba przesunąć w bok i wyjąć białą wtyczkę- łatwizna
Lampki już wyjęte, teraz wyjmujemy wszystkie żarówki, zdejmujemy metalowe zatrzaski i przystępujemy do rozszczelnienia lamp.
Ja używałem opalarki, ponieważ moja suszarka się poddała a w piekarniku był w tym czasie kurczak (z resztą uznałem że tak będzie bezpieczniej)
nie powinniśmy się obawiać, że lampa się jakoś powygina od temp, bynajmniej u mnie tak nie było. Musimy nagrzewać uszczelkę/klej bardziej od strony klosza, przez parę minut.
Gdy już nagrzejemy, tak że będzie wyraźnie gorący, staramy się całość rozkleić/rozszczelnić - radzę używać w tym celu rękawiczek malarskich.
Uwaga ! Tak jak w przypadku tutoriala hondowskiego- orginalny klej/uszczelka jest naprawdę dobra i nie należy tego zrywać, ponieważ przyda się w ponownym zespajaniu lamp.
/ chyba że macie inny klej, którym równie dobrze to skleicie- wasz wybór
Następnym etapem jest zabezpieczenie odbłyśnika/odizolowanie elementów których nie chcemy pomalować.
Zaznaczyłem miejsce które trzeba zasłonić. Ja w tym celu użyłem pasków z taśmy dwustronnej, którymi wykleiłem wnętrze odbłyśnika, w sposób widoczny na zdjęciu, a w środek dałem kawałek zwykłej folii spożywczej hdpe. Analogicznie z kierunkowskazami. Robiłem to na wzór lampy depo black, więc dolna część również została pomalowana. Do malowania użyłem popularnego ostatnimi czasy u mnie spray'u do wysokich temp- dobrze kryje, jest matowy.... no i czarny
Po wyschnięciu lampy, ponownie nagrzewamy klej na kloszu i lampie i spajamy ze sobą.
I voilà
Tak to się prezentuje.
Dla lepszego efektu można jeszcze pomalować boki klosza, wówczas lampa jest jeszcze bardziej czarna
zgodnie z poniższym tutorialem
http://honda-wm.pl/index.php?topic=1901.0
Postanowiłem zrobić własny dla micry, więc może komuś się przyda
Tak wygląda docelowa lampa
Na początek był demontaż lamp (przyznam, że nigdy tego w micrze nie robiłem ).
Lampy mocowane są do karoserii na 3 śrubki, z którymi nie ma większego problemu, jest jednak przednia listwa z którą jest trochę majstrowania ze względu na zatrzaski w 5 miejscach (po 2 pod reflektorami i 1 na środku przy zamku maski), które trzeba podważać od środka. Gdy zdejmiemy listwę, odkręcamy mocowania lamp i odłączamy przewody. Na koniec pozostaje odłączenie mechanizmu od regulacji świateł.
Wchodzi ono do reflektora, gdzie trzeba przesunąć w bok i wyjąć białą wtyczkę- łatwizna
Lampki już wyjęte, teraz wyjmujemy wszystkie żarówki, zdejmujemy metalowe zatrzaski i przystępujemy do rozszczelnienia lamp.
Ja używałem opalarki, ponieważ moja suszarka się poddała a w piekarniku był w tym czasie kurczak (z resztą uznałem że tak będzie bezpieczniej)
nie powinniśmy się obawiać, że lampa się jakoś powygina od temp, bynajmniej u mnie tak nie było. Musimy nagrzewać uszczelkę/klej bardziej od strony klosza, przez parę minut.
Gdy już nagrzejemy, tak że będzie wyraźnie gorący, staramy się całość rozkleić/rozszczelnić - radzę używać w tym celu rękawiczek malarskich.
Uwaga ! Tak jak w przypadku tutoriala hondowskiego- orginalny klej/uszczelka jest naprawdę dobra i nie należy tego zrywać, ponieważ przyda się w ponownym zespajaniu lamp.
/ chyba że macie inny klej, którym równie dobrze to skleicie- wasz wybór
Następnym etapem jest zabezpieczenie odbłyśnika/odizolowanie elementów których nie chcemy pomalować.
Zaznaczyłem miejsce które trzeba zasłonić. Ja w tym celu użyłem pasków z taśmy dwustronnej, którymi wykleiłem wnętrze odbłyśnika, w sposób widoczny na zdjęciu, a w środek dałem kawałek zwykłej folii spożywczej hdpe. Analogicznie z kierunkowskazami. Robiłem to na wzór lampy depo black, więc dolna część również została pomalowana. Do malowania użyłem popularnego ostatnimi czasy u mnie spray'u do wysokich temp- dobrze kryje, jest matowy.... no i czarny
Po wyschnięciu lampy, ponownie nagrzewamy klej na kloszu i lampie i spajamy ze sobą.
I voilà
Tak to się prezentuje.
Dla lepszego efektu można jeszcze pomalować boki klosza, wówczas lampa jest jeszcze bardziej czarna
Naprawdę fajnie to wyszło.Zapodaj jeszcze fotki jak na aucie się prezentują.
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Może umieść do gdzieś w dziale Micra, pewnie paru ludziom się przyda. Bo w dziale projekty to funkcjonuje do puki właściciele nie zmienią wozidła na jakiegoś "dżitaj"* lub innego "era" tudzież innego X-saRyszart pisze:[cut] przednie lampy w stylu micra clear black / depo black ,
zgodnie z poniższym tutorialem ... Postanowiłem zrobić własny dla micry
BTW fajnie się furka prezentuje na tych aluminiowych szprychach
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
Wbijaj na spota jutro o 14:00, to obczaimy na żywca
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
...Śmiało!Ksinko123 pisze:... o ile moge wpasc nie nissanem :<
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
tak miejsce parking na wylocie na Amerike zapraszamy !
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
...dokładnie. Wylot na Olsztynek - parking po lewej stronie (dawny samolot)Ryszart pisze:Rozumiem że spot ma miejsce przy wylocie z Olsztyna ?
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
Bardzo ładna micra Masz może film jak działa Twój tłumik końcowy
Nie ważne czym ważne że bokiem Moja Micra