Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Sunny GTI-R] Nowy GTI-R na forum:)

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

sylwekgtir
aktywny forumowicz
Posty: 149
Rejestracja: 2012-11-26, 20:55
Lokalizacja: Białystok

Post autor: sylwekgtir » 2013-05-23, 20:45

jest w wawie pełna seria , koles czesci odemnie brał m.in. obudowe TMIC w pieknym stanie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-05-27, 00:57

Wreszcie pozbierałem materiały i zabrałem się za opis prac nad silniczkiem tegoż zacnego GTI-Ra :) A więc od poczatku:D

Blok został wyosiowany oraz zrobiony mu został szlif pod nowe kute tłoki 87mm (stare nosiły już ślady zatarcia i bardzo duże luzy miały dochodzące do 13 setek...)
Obrazek

Fajnie widać świeże ślady po osiowaniu na przykładzie stopek korbowodów:
Obrazek

Wleciał drugi i to nominalny wał, stary to był gruz po drugim szlifie na korbach i I na głównych, dodatkowo miał już uszkodzoną powierzchnię na 3ciej korbie, która jak się później okazało była jajowata i panewka była w stanie rozpadu, no nic nowy walik wypolerowany, wyważony dynamicznie i na miejscu:
Obrazek

Trefne korbowody wymienione i wyważone statycznie:
Obrazek

Dół poskładany i zakuty dzięki tłokom CP Pistons (takie same jak u Baniaka) ale o większej średnicy 87mm co zwiększa pojemność do 2045ccm:
Obrazek

Głowica splanowana i poddana kompleksowej reanimacji, prowadnice zaworowe po stronie wydechu miały spore luzy i trzeba było je wymienić, dodatkowo zostały zrobione wszystkie gniazda oraz zawory, wymienione uszczelniacze no i splanowanie o 0,15mm:
Obrazek

Miedzy blok a głowicę wleciała stalowa wyczynowa uszczelka Cometic no i po poskładaniu tego w całość ponownie musiałem ją regulować no i pół dnia zeszło się w męczarni i z bólem nóg...
Obrazek

No i nieco przyjemniejsza część roboty, osprzęcik + dodatkowe gadżety jak montaż podstawki pod filtr oleju + wyprowadzenie przewodów do chłodnicy oleju...
Obrazek

No i wjazd do budy, zalanie oleju i sprawdzenie poprawności smarowania krzywek:
Obrazek

[ Dodano: 2013-06-06, 10:34 ]
Zamiast dodawać mocy poprawiamy osiągi po przez wrzucenie sporo lżejszych kółek:
Obrazek

Obrazek
Coby poprawić lekko prowadzenie wjechały 25mm dystanse i dłuższe szpilki, Adam z Córką w ten weekend nową konfigurację przetestują podczas wyścigów Classic Cup na Ułęży
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

sylwekgtir
aktywny forumowicz
Posty: 149
Rejestracja: 2012-11-26, 20:55
Lokalizacja: Białystok

Post autor: sylwekgtir » 2013-06-06, 16:47

I znowu kawal pieknej roboty !!!! A najbardziej podobaja mi sie te felunki ozeta :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-06-07, 11:00

Felgi lżejsze od poprzednich dokładnie o 1,4kg więc osiągi znacząco powinny się poprawić :)
Hehe tanie konie i poprawa hamowania :D

Ps. W całości na wozie tak to się prezentuje:
Obrazek
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-06-07, 11:40

Prze ch#%*@&*uj :o
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

roofi196
nowy na forum
Posty: 34
Rejestracja: 2012-12-01, 19:47
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: roofi196 » 2013-06-07, 19:00

o klateczce nic nie wspominałeś:)to jakiś roolbar?

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2013-06-07, 23:43

No rollbar w trax racing wykonany, kubełki z evo plus kuwety z włókna szklanego ;)

Trzeba go jeszcze troszkę na glebę opuścić ;)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-06-08, 15:56

Limon pisze:No rollbar w trax racing wykonany, kubełki z evo plus kuwety z włókna szklanego ;)

Trzeba go jeszcze troszkę na glebę opuścić ;)
Hehe Limoniasty już zapomniałem co my tam z nim robiliśmy, trzeba znaleść chwileczkę czasu i skrobnąć co nieco w temacie :)

Ps. Auto właśnie lata po "Ułęży" :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

foo
fanatyk nissana
Posty: 1784
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2013-06-08, 19:53

:medit: i kolejnym zacnym gti-r'em się stał, nim serią był.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-06-08, 21:06

Seria jeśli chodzi o jazdę to do niczego się nie ndaje niestety, nie hamuje, nie skręca i do tego ma mega laga...
Żeby dawać frajdę w obecnych czasach trzeba wszystko odświeżyć i dostosować :D

No i po Ułęży ponoć zabawy co nie miara było, Adam dwa oberasy na trawie wykręcił jak wypadł z toru, no i córka kreci o niespełna 1,5sek wolniejsze czasy niż tato przy czym śmiga o wiele oszczędniej dla auta :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”