Dawno nie było update`u.. więc...
pojawiły sie 2 kubły z pasami 5-punktowymi, kiera RRS, szpera z S14 (tylko główne strasznie wyje), klocki Ferodo DS z Motulem RBF600, nowa pompa oleju i wieksza miska oleju.
I wtedy pojechałem na poznań.. i było tak:
Wyciągając wnoski z poprzedniego WST w Ułęży, wydech został owinięty taśmą bazaltową, założona chłodnica oleju 16-rzędowa oraz zmieniony olej w skrzyni. Dodatkowo zrzuciłem kilka kg demontując hak holowniczy oraz pojawił sie tylni spoiler RocketBunny.
Wnioski po Poznaniu: owinięcie wydechu taśmą to zdecydowanie za mało, po 4-5 okrążeniach podłoga nadal tak grzeje że nie da sie opierać o nią stopy. Chłodnica oleju zadziałała idealnie, po 5 okrążeniach max temperatura 105stC. Skrzynia nie działa tak samo jak nie działała.. biegi wchodzą z oporem, bądz zgrzytem, 3 bieg potrafi wyskoczyć tak że musze go przytrzymywać puszczając sprzęgło - skrzynia do wymiany.
Wbrew pojawiających sie opinii hamulce działają całkiem sprawnie, ABS także, więc nie widze powodu aby go demontować. Dodam nawiewy na tarcze i to powinno ogarnąć dotychczasową moc.
Innym wnioskiem jest fakt ze heel and toe to obowiązek w jeździe RWD, także pierwsze próby redukcji z między gazem za mną. Za każdym razem gdy nie kopnąłem w gaz lub zrobiłem to zbyt lekko, auto staje bokiem.
Osiągnąłem zakładany czas okrążenia, także jestem zadowolony, napewno będzie jeszcze lepiej.
Jedno okrążenie z BestLap:
http://www.youtube.com/watch?v=iLHovecd7Xs
RealRace:
http://www.youtube.com/watch?v=aS08Tw3FGKM&
Jakieś tam zdjęcia:
Żebym mógł dłużej....
Żebym mógł szybciej...
