[ Primera] Prima P11 gruntowny remont 2.0+TURBO ok 275KM 335
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Maro nic się nie łam Macu na pewno da radę poprawić wszystko po poprzednim ,,mechaniku''
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Zbiorniczek wyrównawczy pełny, także otwierał. Pamiętam, że temat był poruszany. Obawiam się tylko żeby to nie była uszczelka pod głowicą bo skąd takie ciśnienie. Ale nie ma co zapeszać. Trzeba bezpiecznie do domu dojechać i posprawdzać na spokojnie.
PS. zaczynam powoli wątpić w opłacalność i użyteczność dorabianych turbowozów. W N/A auta jeżdżą nie stoją.
PS. zaczynam powoli wątpić w opłacalność i użyteczność dorabianych turbowozów. W N/A auta jeżdżą nie stoją.
Ostatnio zmieniony 2013-05-09, 21:25 przez Neptune, łącznie zmieniany 1 raz.
Nissan Primera SR20DE+T
Zawsze można kompresorem doładowaćNeptune pisze: W N/A auta jeżdżą nie stoją.
Miejmy nadzieję, że primera będzie jeździć i nic poważnego się nie stało.
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Macu dzięki za wszystko. Piwko pod garage było dziś jak najbardziej wskazane
Maro- podczas strojenia przy ok 170KM/h usłyszałem "fuchhhh" Macu skupiony na lapku u mnie cała szyba zaj...a płynem i mega dym z pod machy.
Macu- myśli co ten Maro jakiś głupi myje se szybę po czym zauważa dym
Maro- ku..w wyjebało wode zjeżdżamy na pas awaryjny
Macu -no faktycznie wali gliceryną
Ogólnie rozerwało górną cześć chłodnicy
P,S dobrze że Kazik smigał za nami Octavią to po awaryjnych od razu się skapnęła że to my ehh auto z
holowane do Maca, po 2 browarki wypite jutro od rana działam z chłodnicą mam nadzieje że Macu klucza i śrubstaka użyczysz
Mam nadzieje że to przez ten korek HKS-a jutro wszystko wyjdzie w praniu
Maro- podczas strojenia przy ok 170KM/h usłyszałem "fuchhhh" Macu skupiony na lapku u mnie cała szyba zaj...a płynem i mega dym z pod machy.
Macu- myśli co ten Maro jakiś głupi myje se szybę po czym zauważa dym
Maro- ku..w wyjebało wode zjeżdżamy na pas awaryjny
Macu -no faktycznie wali gliceryną
Ogólnie rozerwało górną cześć chłodnicy
P,S dobrze że Kazik smigał za nami Octavią to po awaryjnych od razu się skapnęła że to my ehh auto z
holowane do Maca, po 2 browarki wypite jutro od rana działam z chłodnicą mam nadzieje że Macu klucza i śrubstaka użyczysz
Mam nadzieje że to przez ten korek HKS-a jutro wszystko wyjdzie w praniu
- sunniak1.6sr
- fanatyk nissana
- Posty: 820
- Rejestracja: 2009-12-07, 23:02
- Lokalizacja: Miasto Łódź
sunniak, to nie ma nic do rzeczy.sunniak1.6sr pisze:Korek korkiem, ja bym obstawiał za długa jazdę na wysokich obrotach i za mało wydajną chłodnice, szkoda że nie zwróciliście uwagi ze prawdopodobnie temp wzrosła , chyba że rzeczywiście korek pościł i tyle.
Ja ostatnio również stroiłem wóz na autobanie i nic się nie dzieje. Temp. wody utrzymuje się na stałym poziomie 80-75 C wiec jasne jest to że chłodnica daje rade skoro podczas jazdy, nawet tej normalnej, taką temperaturę osiąga płyn.
Tak jak mówisz albo korek, albo coś jakoś wytworzyło tak duże ciśnienie w układzie że strzeliło.
Maro, głowa do góry. Jedziesz dalej.
no właśnie temp na zegarach ładnie płasko była. Wymieniłem oba czujniki temp wody, wcześniej nie załączał się wentylator. Po ogarnięciu już wszystko na cacy. Odpala wentylator w odpowiednim momencie. Mimo wszystko obstawiam korek, no ale zobaczymy. Maro, tej chłodnicy nie mam to musisz skołować, tylko ori Jakieś tam narzędzia się znajdą, ja muszę zająć się innym autem
Ogólnie Macu miał sporo rozkminy z autem nie ma to jak poprawki
Okazało się że mam oba czujniki wody od VE
Był mega problem z instalacją wentylatorów nie włączały się wogóle
Adaptery do zacisków Brembo nadają się na śmieci
Elastyczne przewody hamulcowe to nie przewody hamulcowe tylko jakiś shit też do wymiany
Co to czwartkowej awarii to:
Chłodnica wymieniona przy okazji pozbyłem się termostatu i założyłem adapter do czujnika temperatury cieczy chłodzącej. W poniedziałek z MacGayverem dalej ruszamy z tematem
Poza tym jutro jade po oponki
Okazało się że mam oba czujniki wody od VE
Był mega problem z instalacją wentylatorów nie włączały się wogóle
Adaptery do zacisków Brembo nadają się na śmieci
Elastyczne przewody hamulcowe to nie przewody hamulcowe tylko jakiś shit też do wymiany
Co to czwartkowej awarii to:
Chłodnica wymieniona przy okazji pozbyłem się termostatu i założyłem adapter do czujnika temperatury cieczy chłodzącej. W poniedziałek z MacGayverem dalej ruszamy z tematem
Poza tym jutro jade po oponki
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
Klocek wystaje poza tarcze lipa straszna poza tym muszę wydech wymienić bo jest fi 50 a potrzeba fi 65mm. Ogólnie to nie wiadomo czy uszczelki nie wydmuchało
P.S moja fura wygląda jak śmieć w porównaniu do wozy Ryby i na dodatek nie jeździ załamka
P.S moja fura wygląda jak śmieć w porównaniu do wozy Ryby i na dodatek nie jeździ załamka
Ostatnio zmieniony 2013-05-12, 20:49 przez Maro, łącznie zmieniany 1 raz.
na wymianie wydechu ugrasz parę kucy , i trzymam kciuki, mam nadzieje że jednak uszczelki nie wydmuchało.. kiedy diagnoza?
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź