Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
Witam,
chciałem się pochwalić w końcu swoim małym micrusem. Micrę posiadam od rok, jest to rocznik '98, czarna, bez żadnej instalcji gazowej czy tuningu, silnik 1.0. Autko posiada szybki na korbkę, które uwielbiam >.<, wspomaganie, ABS, poduchę, regulowaną kierownicę, centralny zamek.
Silnik:
CG10DE
Elektronika:
centralny zamek
Układ napędowy:
sprzęgło Exedy lub Valeo
Układ hamulcowy:
Przód:
seria
Tył:
seria - ale nie bębny
Body-kit:
lotka na tylną klapę z wersji Super S
oryginalne chlapacze
Wnętrze:
zegary z obrotomierzem
zmiana podświetlenia zegarów na niebiesko
pomalowane wskazówek fluorescencyjną farbą
Oświetlenie:
postojówki: Led W5W Super Flux
mijania i drogowe: PILOT H4 Blue Xenon +20%
Zdjęcia:
Plany:
wymiana tylnych lamp
zrobienie niebieskich boków w drzwiach przednich
zamontowanie szyb elektrycznych
zamontowanie szyberdachu elekrycznego
usunięcie kleju i zarysowań z plastików deski rozdzielczej
wymiana kółek na 14' lub 15' alusy
obniżyć zawieszenie ok. 25-30mm
wymiana siedzieć lub obicie w nowy materiał
możliwe plany do wrzucenia silnika 1.3
reflektory soczewkowe
może zrobię bad look'a
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 16:21 przez Keidro, łącznie zmieniany 8 razy.
Przod auta jest troche starszy. Gleba, fajna felga i ladnie bedzie wygladac. A tak z ciekawosci to sprawdzales moze spalanie? Chcialbym porownac ze swoja.
To zależy kiedy, raz mi potrafił spalić 20l na odcinku 120km ;0 - sonda lambda była rąbnięta. Teraz spala mi 10l/100km, czasem ciut mniej i wciąż nie wiem co jest nie tak, bo powinna spalić 6-7l.
To ładnie, mojemu sąsiadowi pali 6l w mieście i 4,5l w trasie, nie wiem jakim cudem. Za niedługo mam wpaść do jego mechanika, ponoć magik od k11-stek, więc może wyczaruje mi podobne liczby niebawem
W końcu zabrałem się za tylną wycieraczkę, która mnie denerwowała. Na początku plan był taki, aby przestawić wycieraczkę z pionu do poziomu. W trakcie rozbiera stwierdziłem, że jednak wymontuje wszystko i wstawię zaślepkę.
Zaślepka zrobiona z tego co miałem pod ręką
A tak to wygląda od wewnątrz:
I na koniec kable, które mnie denerwowały i chciałem je schować.. Nawet rozpinając kostki nie da rady tego schować, ponieważ wiązka też jest pociągnięta nad blachą zamiast pod nią..
Ostatnio zmieniony 2013-04-21, 10:15 przez Keidro, łącznie zmieniany 1 raz.
Hahkuh pisze:...bardzo dobre posunięcie!
Micra bez tylnej wycieraczki wygląda o wiele lepiej
Fakt, ale ten czarny czopek mnie denerwuje i jak najszybciej chcę załatać dziurę, niestety nie do końca wiem jak to zrobić.
Jutro wrzucę zdjęcie jak to wygląda z zewnątrz to się uśmiejesz
Ta blenda to moje cacko, w realu wygląda lepiej niż zwykła czarna. Później będzie się komponować razem w felunkiem, którego ostatnio jest wysyp - a ja bez kasy...
[ Dodano: 2012-09-29, 20:20 ]
Posiada ktoś schemat instalacji szyb elektrycznych do micry?
Na razie autko czeka na nowy zderzak po małej stłuczce. A tak poza tym, zakupiłem już jakiś czas temu oryginalne chlapacze, niestety jest delikatna różnica w rozstawie śrubek ;C
Ostatnio zmieniony 2013-04-15, 13:23 przez Keidro, łącznie zmieniany 1 raz.
A może wystarczy je odpowiednio jedynie wygiąć/nagiąć? W mojej Primerze śrubki pasują jedynie przy odpowiednim ułożeniu chlapacza, bądź wkręcając śrubki delikatnie pod kątem (mocowania oryginalne i chlapacze też)
Daj więcej fotek
Ciekawe czy kostka włącznika wycieraczek w Primerze P11 jest taka sama w sedanie i hatchbacku, jeśli tak to możesz zapodać włącznik z P11 sedana i wtedy nie będzie obsługi tylnej wycieraczki. Potem tylko zaszpachlować otwór w klapie i będzie wyglądał jakby wyjechał z fabryki bez wycieraczki
A propos spalania, to moja pod koniec zimy w mieście na krótkich odcinkach (6km do pracy i z powrotem, czasem gdzieś dalej) i przy niezbyt lekkiej nodze spaliła 8l.
To i tak nieźle, moja śmigając na uczelnie (10 km w jedną stronę) pali mi średnio 10l.
Co do 1,3 to cały czas mam to w planach, tylko muszę najpierw uporać się z innymi problemami jak rdza. Fotki wrzucę niedługo, jak już wleci felunek, który niebawem zakupię
[Regulamin - nie cytujemy całych postów!]
Ostatnio zmieniony 2013-04-21, 18:29 przez Keidro, łącznie zmieniany 1 raz.
Fajny projekt tylko jedno nie obniżaj MICRUNI ja mam 15'' z 185/55r i jak zaszaleje na dziurach to dobija do czegoś i robi grrrry! (duże polskie dziury).
wiec tam na tylniej osi nie masz dużego zapasu
A tak po za tym to na 15 niezła terenówka i wjedziesz tam gdzie inni nie dojadą
Na ostatnim zlocie z lotniska zerwałem się z 4 autkami na skróty i 1 odpuścił 2 marudził a ja się śmiałem z tego że skróty bokiem wychodzą.
Detalik pisze:Fajny projekt tylko jedno nie obniżaj MICRUNI ja mam 15'' z 185/55r i jak zaszaleje na dziurach to dobija do czegoś i robi grrrry! (duże polskie dziury).
wiec tam na tylniej osi nie masz dużego zapasu
A masz sportowe amory? Jak nie to seryjne nie pracuja tak jak powinny i nie masz sie co dziwic, ze masz taki efekt. U mnie na 195/50/15 jezdzi sie calkwiem ok na obnizeniu -35 mm (moglaby jednak lezec nizej )
Detalik pisze:Fajny projekt tylko jedno nie obniżaj MICRUNI ja mam 15'' z 185/55r i jak zaszaleje na dziurach to dobija do czegoś i robi grrrry! (duże polskie dziury).
wiec tam na tylniej osi nie masz dużego zapasu
A tak po za tym to na 15 niezła terenówka i wjedziesz tam gdzie inni nie dojadą
Obniżaniem auta to się prędko nie zajmę. Co do 15' to mam już fajne upatrzone, niestety przy silniku 1.0 będą zmulać auto. Aktualnie szukam 14' z kapciem w przyzwoitym stanie bo wciąż śmigam na zimówkach
EnDrIu pisze:
A masz sportowe amory? Jak nie to seryjne nie pracuja tak jak powinny i nie masz sie co dziwic, ze masz taki efekt. U mnie na 195/50/15 jezdzi sie calkwiem ok na obnizeniu -35 mm (moglaby jednak lezec nizej )
Swoją drogą jakiej firmy masz amory i sprężynki. Ciekaw jestem czy ktoś kiedyś kupił lub kupi eibachy do k11 i jaka jest różnica między np. jamexem? Prócz ceny ofc
Jedno małe ale nie opłaca się do micry dobrych amorów do tyłu kupować.
mi po nie całym roku zjechały do 57% a z przodu 82%. teraz w czerwcu czekam na dalsze wyniki na kontroli pojazdu.
Nie wiem jak to jest ale poprzednia miała to samo tez 1 litrówka 97r.
a kupiłem keyaby czy cos w tym stylu (literówka).
Dzisiaj odebrałem reflektor i w poniedziałek po wyczyszczeniu styków zamontuje. Troszkę się rozczarowałem bo reflektor jest na spinkach ;C Przy okazji mam do sprzedania tylne i 2x przednie ramiona wycieraczek, silnik tylnej wycieraczki oraz zegary licznika (bez obrotomierza).