[ Micra] Moja (już nie) brzydka micra k11 SR20DE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
czekam w bólach ale tym spalaniem to mnie rozwalilesFilipk11 pisze:Będę w garażu na dniach to zobaczę
There are no impossible things to do . There're only things which need more time.
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
hehe a że niby tak ciężko mu z tymi doznaniami? Ja na początku też tak miałem, teraz wsiadam jak do drugiego cywilnego autka.Dodo pisze:Filip słyszałem że wrażenia z jazdy są ciężkie do opisania i że nawet SID doznał ...
SID: przypomniałem sobie że mam 6,5barową pompę paliwa walbro(założyłem ją jak miałem turbo) więc być może dostaje trochę więcej paliwa, chociaż z drugiej strony regulator nie powinien przepuszczać więcej barów.
pozdro
ciezko to mi jest z takim papla jak DodoFilipk11 pisze:hehe a że niby tak ciężko mu z tymi doznaniami
raczej nieFilipk11 pisze:chociaż z drugiej strony regulator nie powinien przepuszczać więcej barów.
[ Dodano: 2012-10-06, 22:19 ]
Filip, jak poradziłeś sobie z kątami przednich kół i ewentualnie czy poprawiła się trakcja?
There are no impossible things to do . There're only things which need more time.
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
Mam jednego onboarda z Niedzielnego Treningu w Pile. Micra poradziła sobie doskonale,i co najważniejsze zaczynam ją czuć, i ogarniać. Bestia jest ciężka do opanowania tym bardziej że nie poradziliśmy sobie z kątami kół i auto opornie skręca. Hamulce tył beznadzieja. Ale wynik jest 3 czas na 20 aut. 2:47 przy siódmej próbie. Na filmiku czas 2:51. Pokonała nas tylko betka M3 i 318is z kierowcą który ogarnia auto jak cholera. Miałem okazję się przejachać i po prostu ogień! Robił czasy po kilka sekund gorsze niż M-ka z silnikiem 3,2. Reszta pokonanych to astry gsi i bmw,mx-5. Heheh ustawiliśmy się na pasie w 3 auta, 2xmx-5 i micra. Chłopaki byli lekko mówiąc zdziwieni
http://www.youtube.com/watch?v=voo7DgQsHlY&feature=plcp
filmik wstawiam bo zarzucano mi że auta nie upalam
pozdrawiam
http://www.youtube.com/watch?v=voo7DgQsHlY&feature=plcp
filmik wstawiam bo zarzucano mi że auta nie upalam
pozdrawiam
Znow te "cholerne"MicryFilipk11 pisze:Heheh ustawiliśmy się na pasie w 3 auta, 2xmx-5 i micra. Chłopaki byli lekko mówiąc zdziwieni
http://www.youtube.com/wa...lY&feature=plcp
Upalasz i to konkretnie jestem swiadkiemFilipk11 pisze:filmik wstawiam bo zarzucano mi że auta nie upalam
There are no impossible things to do . There're only things which need more time.
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
Kąty kąty i jeszcze raz dystanse na razie mam seryjny rozstaw. Poszerzyć by wypadało, odjąć kilogramów z przodu laminatami i wtedy to dopiero będzie poganiać. Jest na praqde potencjał w aucie i to widać na odległość. Brakuje "delikatnego" dopieszczenia. Na ten rok koniec modów. Zobaczymy w przyszłymMacGayver pisze:fajnie że Micra trochę pogania. Na filmie widać że strasznie przód wyjeżdża i na pewno to czuć. trzeba by powyrzucać z przodu co się da do tyłu i najlepiej lekką maskę i błotniki bo bez tego lepiej nie będzie. Ważne że nie zrobiłeś Micrze kuku tak jak ja
Co zrobiłeś? jakiś mocniejszy dzwon?
pozdro
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Oj płuży przodem, negatyw by się zdecydowanie przydał
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Powiem szczerze że przeczytałem dziś wszystko z ciekawości. Jestem pod wrażeniem tego co zrobiłeś. Na temat wyglądu się nie wypowiadam bo nie o to tu chodzi. Zrobisz z nim co będziesz chciał i kiedy będziesz chciał. Projekt zasługuje na pochwałę i wielki szacunek za to, że nie zniechęcasz się brakiem części i koniecznością ciągłego rzeźbienia i kombinowania. Tego typu projekty zawsze budziły mój podziw.
Tak więc rzeźb i ogarniaj furkę
Życzę bezawaryjnego upalania:)
Tak więc rzeźb i ogarniaj furkę
Życzę bezawaryjnego upalania:)
Dziękuje za słowa uznania.dizel pisze:Powiem szczerze że przeczytałem dziś wszystko z ciekawości. Jestem pod wrażeniem tego co zrobiłeś. Na temat wyglądu się nie wypowiadam bo nie o to tu chodzi. Zrobisz z nim co będziesz chciał i kiedy będziesz chciał. Projekt zasługuje na pochwałę i wielki szacunek za to, że nie zniechęcasz się brakiem części i koniecznością ciągłego rzeźbienia i kombinowania. Tego typu projekty zawsze budziły mój podziw.
Tak więc rzeźb i ogarniaj furkę
Życzę bezawaryjnego upalania:)
Wrzucam kilka fotek z rajdu konstruktor w lesznie i kilka z treningu w pile. W tym kilka z feralnego wypadnięcia z trasy zniszczeń zero ale niestety nie obyło się bez linki. Zawiesiliśmy się na mojej pancernej płycie pod silnikiem. Całe szczęście że ją mam
Piła
Konstruktor, wrzucam większość z toru żużlowego. Mimo slicków zabawa przednia! Piękne boczki i wbrew pozorom zakręty robiliśmy 80-90km/h. Ciekawe jak by było z lepszymi kątami z przodu i przynajmniej dobrymi zimówkami
Są to też ostatnie zdjęcia microgolfa. Na nowy rok wjeżdża orginalny przód z laminatów. Jak by ktoś chciał to można zamówić grupowo, będzie taniej. Stary przód(błotniki,maska i lampy) oczywiście na sprzedaż hehe żartuje
[ Dodano: 2012-10-27, 06:03 ]
zapomniałem dodać, siedzę teraz w UK więc jak by ktoś chciał coś kupić to dawać znać sam na pewno przywiozę masę gadżetów do auta. Chociaż w sumie kto wie, może przyjadę jakimś kolejnym wynalazkiem
Którego filmiku ? i co takiego wzbudziło podziw? (sorry zwykła ciekawość)sznikers99 pisze:Filipk11, po obejrzeniu filmiku na yt jestem pod wrażeniem jak tam szukanie części do K11?
Części jest masa na razie kupiłem seryjne lampy i błotniki czekają na mnie w PL więc koło 20 grudnia wstawię fotki
pozdrawiam
Wracaj i odezwij sie
There are no impossible things to do . There're only things which need more time.
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
heheheh pierwszy filmik. My tam już niezłego hałasu narobiliśmy wcześniej, jeżdżąc tak z dobre 10 minut.Z okolicznych domków wszyscy powychodzili. Babcie chciałem przeprosić ale kazała mi boga przeprosić. Cóż takiej okazjii nie mogłem odpuścić Wydech już wyciszony. Minimalnie ale już nie robi takiego hałasu. To był po prosu pure sound sr20de. Bez hondziarskich tłumików
ja zrobilem srodkowy i troche to dalo lecz Kaja corka powiedziala ze i tak czuje sie jak na motocyklu ale jest super basowo mruczy"jak obce baby jagi "jezeli ktoś chcesz robic wydech to mam rury lub mozna udezyc do kolegi Laszlo bardzo polecam ten kontaktFilipk11 pisze: Wydech już wyciszony.
[ Dodano: 2012-12-25, 15:15 ]
Filip a co sie stalo ostatnio na torze?
There are no impossible things to do . There're only things which need more time.
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
Był mały wypadeczek z napędem. Ukręciłem nowy przegub wewnętrzny pochodzący z 100nx'a GTI. Dlaczego o tym piszę, otóż przeguby mam: Zewnętrzne od 1,3 microwe!!! w dodatku przy zakładaniu już miały luzy i specjaliści mówili że długo nie pochodzą. Co dziwne upalam je 3 rajd i wszystko śmiga. A przeguby od skrzyni wewnętrzne pochodzą od tej skrzyni,bez rzeźby, w dodatku założone nówki sztuki i ukręcił się. W sumie nie ma co się dziwić w końcu zrywam przyczepność na slicku.... Już przy turbo wiedziałem że przeguby od 1,3 są pancerne, teraz mam świetne potwierdzenie tego faktu.
Wie ktoś gdzie można kupić przegub wewnętrzny do sunny/100nx gti? nigdzie nie mogę dostać..
pozdrawiam
Wie ktoś gdzie można kupić przegub wewnętrzny do sunny/100nx gti? nigdzie nie mogę dostać..
pozdrawiam
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
może masz za długie półosie i je rozwala, wewnętrzny nissanowy przegub z SR20 zniesie spokojnie 400Nm w cięższym wozie i na slicku...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
B. możliwe, moim daleko było do ideału, ale mimo to półtora sezonu już upalane, aczkolwiek jeszcze bez nadmiernej ilości winkliFilipk11 pisze:Za długie?wszystko robilem w motomax'ie więc możliwe że to oni spieprzyli sprawe? Chyba że miałem po prostu pecha?Coobcio pisze:może masz za długie półosie i je rozwala, wewnętrzny nissanowy przegub z SR20 zniesie spokojnie 400Nm w cięższym wozie i na slicku...
Wysłaleś im na wzór wstępnie pospawaną półoś zrobioną przez siebie czy przesłałeś po prostu przeguby i powiedziales jaki ma być wymiar?
K10 GA16DE + Madzia 323
co myślicie ? viewtopic.php?p=256075#256075
Witam
tez soś dorzucę
http://s219.photobucket.com/user/GugiBa ... 8.mp4.html
zabawiala sie micruska z renaul clio rajdówką a w okolo 30 sek filmu kierujący spyconym clio doznał szoku -skoda rapid turbo 89 rok
[ Dodano: 2013-03-30, 12:34 ]
oglądam jak jeźdźi 2.0 i sadze ze nie ma problemów z trakcją .Przy 168 km i 200Nm palila kapcia jeszcze na 4tym biegu na suchym asfalcie a jak sie sprzeglo zagrzalo to zaczynalo uslizgiwac.pierwsze trzy biegi trzeba bylo dobrze operowac gazem.
Wszystkie przeróbki były czymś wymuszone w kazdzym badz razie jeździlem tym autem 9 lat.
Pozdr. fo All
tez soś dorzucę
http://s219.photobucket.com/user/GugiBa ... 8.mp4.html
zabawiala sie micruska z renaul clio rajdówką a w okolo 30 sek filmu kierujący spyconym clio doznał szoku -skoda rapid turbo 89 rok
[ Dodano: 2013-03-30, 12:34 ]
oglądam jak jeźdźi 2.0 i sadze ze nie ma problemów z trakcją .Przy 168 km i 200Nm palila kapcia jeszcze na 4tym biegu na suchym asfalcie a jak sie sprzeglo zagrzalo to zaczynalo uslizgiwac.pierwsze trzy biegi trzeba bylo dobrze operowac gazem.
Wszystkie przeróbki były czymś wymuszone w kazdzym badz razie jeździlem tym autem 9 lat.
Pozdr. fo All
No turbo no fun
siemano! kurcze przyznam że próbowałem znaleźć twórcę mojego auta ale nigdy się to nie udało! Jezdziłem tym 1,3 turbo i powiem Ci szczerze że paliła owszem ale nie na slicku na drogowych oponach paliła laka do 4 biegu potwierdzam. Jak założyłem slicka to przestawała na 2 biegu przy odpowiednim operowaniu gazem. Powiedz mi dlaczego nigdy tego nie wystroiliście? Rozumiem że też jezdziłeś na LPG?Gugibaoo pisze:Witam
tez soś dorzucę
http://s219.photobucket.com/user/GugiBa ... 8.mp4.html
zabawiala sie micruska z renaul clio rajdówką a w okolo 30 sek filmu kierujący spyconym clio doznał szoku -skoda rapid turbo 89 rok
[ Dodano: 2013-03-30, 12:34 ]
oglądam jak jeźdźi 2.0 i sadze ze nie ma problemów z trakcją .Przy 168 km i 200Nm palila kapcia jeszcze na 4tym biegu na suchym asfalcie a jak sie sprzeglo zagrzalo to zaczynalo uslizgiwac.pierwsze trzy biegi trzeba bylo dobrze operowac gazem.
Wszystkie przeróbki były czymś wymuszone w kazdzym badz razie jeździlem tym autem 9 lat.
Pozdr. fo All
podaj jakiś kontakt do siebie na PW to pogadamy
pozdrawiam
FILIP co u ciebie kiedy wracasz?
There are no impossible things to do . There're only things which need more time.
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0