Szpera sr20de sunny co myślicie?
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Szpera sr20de sunny co myślicie?
Witam, zacząłem szukać różnych rozwiązań szpery do skrzyni z sunnego gti. Niestety ciężko cokolwiek znależć... chyba że źle szukam.
Natknąłem się na takie coś http://www.ebay.co.uk/itm/1991-NISSAN-S ... 2ebe727dd2
i link do ich strony
http://www.phantomgrip.com/
CO MYŚLICIE?
pozdrawiam
[ Dodano: 2013-01-04, 13:14 ]
nikt nie wie?
Natknąłem się na takie coś http://www.ebay.co.uk/itm/1991-NISSAN-S ... 2ebe727dd2
i link do ich strony
http://www.phantomgrip.com/
CO MYŚLICIE?
pozdrawiam
[ Dodano: 2013-01-04, 13:14 ]
nikt nie wie?
- Dreams
- fanatyk nissana
- Posty: 2177
- Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
- Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
- Kontakt:
A wszystko bys chciał mieć na tacy podane?? jeśli macu sam do tego doszedł ja to zrobić wiec nie wiem o co chodzi?? Jeśli bedzie chciał żeby każdy sobie sam zrobił szpere to udostępni zdjecie i ku chwale ojczyzny.czajnik pisze:no cóż widac nie ma się czym chwalić. zaspawac dyfer nie sztuka:)))
[ Dodano: 2013-02-23, 22:32 ]
myslę że trzeba też zmienić podejściei przestać wrzucać foty.
kolego nie potrzebuję mieć niczego na tacy. szczerze mówiąc tylko byłem ciekawy. ogólnie mam to w dupie bo mam szpere nismo. tylko mnie utwierdziłes że widac nie ma się czym chwalić. no ale jesli są klienci którzy w ciemno kupują nie widząc co kupują to gratuluję:)
[ Dodano: 2013-02-23, 23:35 ]
dyskusja mało konstruktywna. temat dotyczy szpery. a skoro rozmawiamy o kocie w worku to lepiej zakończyć dyskusje i koniec off topa
[ Dodano: 2013-02-23, 23:35 ]
dyskusja mało konstruktywna. temat dotyczy szpery. a skoro rozmawiamy o kocie w worku to lepiej zakończyć dyskusje i koniec off topa
NissanDreams pisze:Filipk11, Jak chcesz szpere pewna że się nie rozsypie to zapraszam do Łodzi do Maca mi szpere zrobił i działa jak należy
jesteś nie konsekwentny w swoich wypowiedziach.
[ Dodano: 2013-02-23, 23:50 ]
jak już się sprecyzujesz czy masz czy nie to moze powiesz jaki moment ma ta szpera?
[ Dodano: 2013-02-24, 00:01 ]
http://www.youtube.com/watch?v=icW4mCa4yQw
)
[ Dodano: 2013-02-24, 00:09 ]
jeśli o tym mamy dyskutować to jakiekolwiek zwiekszenie oporu na mechaniżmie róznicowym spowoduje że na podnośniku oba koła będą się kreciły równocześnie. jak to sie zachowuje pod obciażeniem tu jest sedno sprawy.równie dobrze można zaspawać dyfer i uznać to jako szperę:)
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
Ale w czym jest problem ?
Bo nie rozumiem... czy to ważne co kto ma... ważne kto jest the best...
Koniec tematu... prawda...
Bo nie rozumiem... czy to ważne co kto ma... ważne kto jest the best...
Koniec tematu... prawda...
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
Tomek g35c tu nie chodzi o to kto jest "the best"
czajnik poruszyła słuszny temat
Cytując:
"jak to sie zachowuje pod obciażeniem tu jest sedno sprawy.równie dobrze można zaspawać dyfer i uznać to jako szperę:) "
To jest kwestią sprawy.
Nie uwłaczając Mac-a pracy wynalazek lub metodę jaką zastosował do mechanizmu różnicowego nadal nie jest sprawdzona w warunkach bojowych.
czajnik poruszyła słuszny temat
Cytując:
"jak to sie zachowuje pod obciażeniem tu jest sedno sprawy.równie dobrze można zaspawać dyfer i uznać to jako szperę:) "
To jest kwestią sprawy.
Nie uwłaczając Mac-a pracy wynalazek lub metodę jaką zastosował do mechanizmu różnicowego nadal nie jest sprawdzona w warunkach bojowych.
to i ja się wtrącę mimo że mam małą wiedzę ale:
Macu pisał że nic do skrzyni nie dodaje... czyli wychodzi na spawanie dyfra jednak to nie żadna sztuka bo w driftowozach jest to często stosowane
Gdyby coś miało by być dodawane do skrzyni to by miały być jakieś tam płytki czy coś jak znowu w driftowozach....
Jeżeli tak naprawdę jest to coś innego, to w driftowozach było by to już stosowane, jeżeli jednak tak nie jest to Macu powinien uderzyć w ten rynek aut tuningowanych i wtedy by wyszło w bojach jak to się sprawdza i były prawdziwy koniec dywagacji na temat jego patentu.
Macu pisał że nic do skrzyni nie dodaje... czyli wychodzi na spawanie dyfra jednak to nie żadna sztuka bo w driftowozach jest to często stosowane
Gdyby coś miało by być dodawane do skrzyni to by miały być jakieś tam płytki czy coś jak znowu w driftowozach....
Jeżeli tak naprawdę jest to coś innego, to w driftowozach było by to już stosowane, jeżeli jednak tak nie jest to Macu powinien uderzyć w ten rynek aut tuningowanych i wtedy by wyszło w bojach jak to się sprawdza i były prawdziwy koniec dywagacji na temat jego patentu.
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
- Dreams
- fanatyk nissana
- Posty: 2177
- Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
- Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
- Kontakt:
czajnik Coś ci wyjaśnię ...
Moja opinia po odebraniu auta ze szperą ( kupioną w czarnym worku)
1. łatwiej wyjechać autem z trudnego terenu np. (śnieg,lód,piasek) nie ma czegoś takiego że jedno koło stoi na śliskim i się kręci, a drugie na mniej śliskim i stoi w miejscu
2. auto lepiej się zbiera oba koła są równomiernie napędzane, to jest przydatne na nie równej drodze lub słabej nawierzchni.
3.Widzę różnice przed i po, bo widzę jak się zachowuje jak pisałem wyżej czułem różnice na piasku i na śliskim.
Tak czy siak Maku zrobił dobra robotę a to że nie mam z nismo to jestem gorszy no cóż
A jak masz szpere NISMO to gratuluje jest z czego się cieszyć lepiej taka niż w czarnym worku jak ja kupiłem nie??
Więc myślę że możemy zakończyć tą dyskusje kto ma z nismo a kto ma z czarnego worka.
Ryba Satysfakcjonuje cię taka odpowiedz?
Moja opinia po odebraniu auta ze szperą ( kupioną w czarnym worku)
1. łatwiej wyjechać autem z trudnego terenu np. (śnieg,lód,piasek) nie ma czegoś takiego że jedno koło stoi na śliskim i się kręci, a drugie na mniej śliskim i stoi w miejscu
2. auto lepiej się zbiera oba koła są równomiernie napędzane, to jest przydatne na nie równej drodze lub słabej nawierzchni.
3.Widzę różnice przed i po, bo widzę jak się zachowuje jak pisałem wyżej czułem różnice na piasku i na śliskim.
Tak czy siak Maku zrobił dobra robotę a to że nie mam z nismo to jestem gorszy no cóż
A jak masz szpere NISMO to gratuluje jest z czego się cieszyć lepiej taka niż w czarnym worku jak ja kupiłem nie??
Więc myślę że możemy zakończyć tą dyskusje kto ma z nismo a kto ma z czarnego worka.
Ryba Satysfakcjonuje cię taka odpowiedz?
Z tego co wiem to polega to na zaciśnainiu mechanizmu róznicowego:
Znalezione na forum alfy bodajże
Kod: Zaznacz cały
że tak to nazwę zepsuję łożyskowanie w tym mechanizmie, pod koła boczne zamiast łożysk wałeczkowych między powierzchnia tylna kół a obudową dyferencjału dołożę do istniejących już podkładek dodatkowe mające powiedzmy pełnić rolę sprzęgła w momencie gdy zacznie działać różnicowy, powinno spowodować to wstępne spięcie mechanizmu i przeciwdziałać przenoszeniu momentu na koło mniej obciążone, dodatkowo chcę ciaśniej spasować satelity w podobny sposób, generalnie tak aby cały mechanizm jednak działał w razie czego ale z bardzo dużym oporem.
różnica jest taka że ja sobie nie mogę pozwolić na montowanie i testowanie czegoś do samochodu którym startuje. bo jak sie cos posypie. to sa za duże koszty. Jak tobie się skrzynia rozleci i staniesz na środku skrzyżowania to najwyżej cie kolega na lince zaciągnie do garażu. dla mnie awaria może zaważyć a wyniku całego sezonu.NissanDreams pisze:czajnik Coś ci wyjaśnię ...
A jak masz szpere NISMO to gratuluje jest z czego się cieszyć lepiej taka niż w czarnym worku jak ja kupiłem nie??
Ryba Satysfakcjonuje cię taka odpowiedz?
A owszem bardzo się ciesze że udało mi sie kupić Nismo bo jest to b.dobra płytkowa szpera. są też pewnie inne aczkolwiek ostatnio spotkałem się z taką która była zamontowane w 6biegowej kłówce do Sunnego i niestety zbyt wiele nie dało sie poregulować momenu napiecia.
[ Dodano: 2013-02-24, 08:37 ]
napisał byś cos na temat szpery zamiast wyliczać organy wewnętrzne bo ni jak nie jest to w temacierz pisze:Upuść troszkę pary czajniczku
i żołądek odetchnie
i płuca większą ilość powietrza dostaną,
i wątroba zdrowszą będzie,
relax ziombel,
gooosfraba!
[ Dodano: 2013-02-24, 08:41 ]
spawanie dyfra w przednim napedzie to nieporozumienie no chyba że na ćwiartke gdzie nie trzeba skręcać.Sajmooon pisze:to i ja się wtrącę mimo że mam małą wiedzę ale:
Macu pisał że nic do skrzyni nie dodaje... czyli wychodzi na spawanie dyfra jednak to nie żadna sztuka bo w driftowozach jest to często stosowane
Gdyby coś miało by być dodawane do skrzyni to by miały być jakieś tam płytki czy coś jak znowu w driftowozach....
Jeżeli tak naprawdę jest to coś innego, to w driftowozach było by to już stosowane, jeżeli jednak tak nie jest to Macu powinien uderzyć w ten rynek aut tuningowanych i wtedy by wyszło w bojach jak to się sprawdza i były prawdziwy koniec dywagacji na temat jego patentu.
miałem w swojej tylnio napędówce zaspawany dyfer. tanie i szybkie rozwiazanie. i gdyby było todobre na przód już dawno bym sobie zrobił:)
[ Dodano: 2013-02-24, 08:56 ]
istotna rzeczą jest to aby rozwiązanie było trwałe i zapewniało taki sam efekt przez cały czas użytkownia.
mechanizm różnicowy o zwiekszonym tarciu jak sama nazwa mówi opiera cie na zwiekszeniu oporów tarcia. więc muszą zostać zastosowane odpowiednie materiały odporne na temperaturę i ścieranie . do tego dochodzi olej inny niż do skrzyni ze zwykłym mechanizmem różnicowym.
więc może jak juz kolega potestuje zrobi jakieś np 10.000km i sprawdzi czy rozwiazanie nadal działa i skrzynia nie ucierpiała na tym będzie mozna wyrazić opinię czy rozwiazanie jest oki. bo twierdzenie że coś jest super świerzo po wyjechaniu z warsztatu to jednakmałoobiektywna ocena.
A że tak się udzielę, można liczyć na filmik jak Prima pali gumy jednym kołem na as falcie a drugim na mniej przyczepnym podłożu Nie żebym komuś ubliżał, ale widziałbym to tak aby mając jedno koło na dobrze przyczepnej nawierzchni drugie na znacznie mniej puścić na luzie samochód do tyłu i gwałtownie zerwać przyczepność na jedynce. fakt że nie będzie to super obciążenie ale da jakiś pogląd na to jak mechanizm się zachowuje podczas gwałtownej zmiany obciążenia. Nie chce nikogo kwestionować ale sprawić by koła się kręciły w jedną stronę to nie sztuka, ale by opór na różnicówce był na tyle duży bo to sprawowało się pod wysokim obciążeniem. Zaś co do postu bombla, znam to rozwiązanie z forum fiata, problem w tym , że w tym rozwiązaniu różnicówka zaczyna działać dopiero przy dużym przeciążeniu czyli np skręcaniu przy dużej prędkości, zaś podczas skręcania na mieście ciągle piszczą opony
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
właśnie ale ale taka wypowiedz świadczy, że układ różnicowy działa z opóźnieniem wywołanym oporem, prostując moją myśl: układ różnicowy zaczyna działać dopiero jak będzie konkretne obciążenie, co świadczy, że albo gówniano działa podczas pałowania samochodu, albo gówniano działa podczas jazdy poi mieście.
MAQ nie wątpię w Twe umiejętności chcę tylko wiedzieć czy da się zeszperować skrzynie w SR20 tak by nie tracić funkcjonalności jazdy po mieście, a by poprawić sprint do setki i ogólnie przyspieszenie, bo jeśli dobrze rozumiem to działanie szpery przy dużej prędkości na zakręcie w FWD może powodować sporą podsterowność
MAQ nie wątpię w Twe umiejętności chcę tylko wiedzieć czy da się zeszperować skrzynie w SR20 tak by nie tracić funkcjonalności jazdy po mieście, a by poprawić sprint do setki i ogólnie przyspieszenie, bo jeśli dobrze rozumiem to działanie szpery przy dużej prędkości na zakręcie w FWD może powodować sporą podsterowność
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT