Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Sunny GTI-R] Nowy GTI-R na forum:)

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2013-03-04, 09:03

Up ;)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-03-04, 09:22

THX !
Pomalutku ale do przodu z nissankiem :)
Wczoraj został poupalany na rozecie u Wróbla i bardzo pomyślnie przeszedł te próbę, nowy właściciel był z niego zadowolony no i sam Wróblem powiedział że ładny egzemplarz nie zniszczony jak inne które wspominał :P

Przed weekendem wymienione zostały w nim przewody paliwowe bo podciekały i śmierdziało w środku...
Ale żeby je wymienić trzeba było trochę frutów wymontować:
Obrazek

Także wycieki z silnika zostały ogarnięte z uszczelniacza wału oraz z pokrywy zaworów, przy okazji sprawdziłem luzy zaworowe no i głowica wymagała regulacji nie dość że było zdecydowanie za luźno to jeszcze sąsiadujące ze sobą zawory nie były w jednym poziomie, aj chyba najdłużej z ogarnięciem się tego zeszło...
Obrazek
Obrazek

Po tym zabiegu silniczek znacznie ciszej zaczął pracować, cyka jak pszczółka - bardziej słychać wtryski niż pracę głowicy :D
Także poprawiła się elastyczność silnika i reakcja na gaz, może jutro jak wleci ECU Majster to jeszcze podstroimy maszynę w ECU-Performance...

Docelowo ma być tylko 300KM bo sympatyczna, nieśmiała 19 Letnia kobietka będzie upalała to auto na zmianę z tatą, kurdę jak ja bym chciał swojego ojca zarazić pasją do wozów no... :D

Przed wyjazdem na rozetę oczywiście zadbaliśmy o laczki i tylne heble:
Obrazek

Heble to lewy tył wymagał reperaturki no i wleciały nowe klocki FERODO Premier - doskonale z tyłu się sprawdzają :)

Jutro jakieś pierdoły ogarniemy - skasować trzeba luzy w wybieraku od zmiany biegów no i strojenie i krzesanie niuta i mocy :D

Next Step to: gwint żeby było miło to to samo co u nas siedzi czyli DGR oraz wleci set poliuretanów whitelina na przód taki co zmienia kąt wyprzedzenia sworznia oraz wlecą sztywniejsze stabilizatory także tej samej firmy - i tu ciekawostka z tyły stabilizatora w ogóle nie było... Ciekawe komu się on zawiruszył, czy w Angli zniknął czy gdz
Ostatnio zmieniony 2013-03-04, 09:25 przez Coobcio, łącznie zmieniany 1 raz.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-03-04, 09:23

Coobcio pisze:Dzisaj został poupalany na rozecie u Wróbla i bardzo pomyślnie przeszedł te próbę
Tak z ciekawości, to duża taka przyjemnośc kosztuje?

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-03-04, 09:25

150zł za godzinę z pełnym instruktarzem :)
Dwie godzinki maszyna była upalana, w ten weekend także będzie powtórka z rozrywki :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2013-03-17, 12:41

Nowe niezbyt fajne newsy ;)

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-03-17, 12:52

Słuchamy :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-03-17, 12:55

Obrazek
No co tu dużo pisać :D
Po wyregulowaniu rozrządu na tyle się wszystko wyciszyło, że zaczęły dochodzić do naszych uszu ciche lecz dobre nam znane odgłosy panwi...
Tak więc po zrzuceniu miski olejowej okazało się że panewka korbowodowa na 4-tym garze jest mocno naruszona.
Co ciekawe wał był po 2gim szlifie - nie wypada czegoś takiego robić w aucie z dużą mocą do upalania no i co gorsza panewki nie były dedykowane do GTI-R tylko wsadzone zostały wąskie od SR20DET przez co bardzo przysłonięty został kanał olejowy którym olej z korbowodu tryska w denko tłoka no i same panewki krzywo siedziały w korbie tzn z przesunięciem.
Do tego czwarty korbowód był jajowaty - stąd awaria panwi na nim...

No ale to pikuś, my się zajmiemy motorownią a ekipa z Fenix Motors doprowadzi karoserię oraz podwozie do nówki stanu :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-03-17, 13:05

-Co się stało :?:
-Pan wie xD
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-03-17, 13:12

Właściciel towarzyszył przy rozbiórce silniczka na części pierwsze :)

Tłoki z powodu braku dobrego smarowania się przytarły i tak samo gładzie więc pewno go zakujemy i wleci pierwszy nadwymiar... Właśnie kolekcjonujemy graty :D
Tłoki zapewne wlecą Woosnera...

Auto trzeba poskładać i ogarnąć do końca marca bo 3ciego kwietnia szybkuje się upalanie w Kielcach :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
BeNeK
fanatyk nissana
Posty: 776
Rejestracja: 2011-10-02, 11:19
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BeNeK » 2013-03-17, 13:49

Coobcio pisze:Właściciel towarzyszył przy rozbiórce silniczka na części pierwsze :)

Tłoki z powodu braku dobrego smarowania się przytarły i tak samo gładzie więc pewno go zakujemy i wleci pierwszy nadwymiar... Właśnie kolekcjonujemy graty :D
Tłoki zapewne wlecą Woosnera...

Auto trzeba poskładać i ogarnąć do końca marca bo 3ciego kwietnia szybkuje się upalanie w Kielcach :D
Odwiedzę w Kielcach Ekipę suniaczy :D Na pewno będzie na co popatrzeć , i miło będzie poznać ;)

Powodzenia przy pracach na GTI-r'em ! W jaka moc celujecie na taki zakutym set up'ie ?
Obrazek

SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-03-17, 13:52

Auto do pojeżdżawek i do nauki jazdy przez młodą niewiastę wiec moc ustaliliśmy że ma być nie większa jak 300KM...
Osobiście zapodał bym jakieś mniejsze turbo albo w obecnym zmienił żeliwo gorące na mniejsze coby te 400obr.min szybciej się wszystko działo :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2013-03-17, 13:53

Moc ma zostać w okolicach 300 ponieważ (uwaga!!!) tym samochodzikiem jeżdżą właściciel z córką która ma 19 lat, zamieniają sie po godzinie upalania :D

Awatar użytkownika
nismojoe
fanatyk nissana
Posty: 503
Rejestracja: 2010-01-25, 12:16
Lokalizacja: Poznań

Post autor: nismojoe » 2013-03-17, 14:32

Limon, ładna ta 19tka? :)
a tak na serio, szykuję się kolejny pro GTiR, oby jak najwięcej na zlocie zawitało tych potworków
Project: Midnight puprle Twin Turbo Z32 EU
Daily: Black g35 sedan US
Family car: Black Z50 EU

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-03-17, 14:39

Sympatyczna :)
A zaproszenia na zlot jeszcze nie przekazaliśmy :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2013-03-17, 15:56

Coobcio pisze: Auto trzeba poskładać i ogarnąć do końca marca bo 3ciego kwietnia szybkuje się upalanie w Kielcach :D
to jakaś zamknięta impreza czy pomyliłeś daty? bo info nigdzie nie ma na ten temat
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-03-17, 19:18

Ogólna normalna imprezka:
http://www.classicautocup.pl/imprezy-2013/td-kielce-1/

Może i ja się na nią skuszę przed poznaniem :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
wronek
fanatyk nissana
Posty: 938
Rejestracja: 2009-12-09, 18:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: wronek » 2013-03-18, 11:01

to je 3 maja Qbo ;)
K10 GA16DE + Madzia 323 :)

roofi196
nowy na forum
Posty: 34
Rejestracja: 2012-12-01, 19:47
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: roofi196 » 2013-03-18, 17:37

poprzedni właściciel twierdził,że panewki są ACL:/nie myślcie,że wcisnąłem lipe,troche głupia sytuacja,ale sam nie miałem o tym pojęcia...bawiłem go zaledwie 2 miesiące:(
i tak jak mówiłem to mój pierwszy nissan był wiec nie bardzo wiedziałem(i dalej nie wiem:)na co zwracac uwage w silnikach SR20DET.Mam nadzieje,ze w związku z zaistniałym Pan A. "wykorzysta"poniekąd tą sytuacje i przygotuje silnik odpowiednio(oczywiście waszymi rękoma Panowie:)do ostrej pojeżdzawki z pedałem w podłodze:)pzdr.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-03-19, 00:30

Nie ma lipy dopiero delikatne panewkowe odgłosy były słyszalne po tym jak ogarnęliśmy głowicę - bo rzęziła strasznie zagłuszając wszystko do okoła a panewki faktycznie były ACL RACE i główne i korbowodowe z tym że te drugie nie od GTI-Ra...

Jutro już powinny być u mnie tłoki CP Pistons 87mm no i stalowa uszeczlka pod łep Cometic, także dorabiają się przewody do chłodnicy oleju no i mojego patentu diwajsik do zwiększenia ciśnienia oleju i tym samym lepszego zabezpieczenia panewek:
Obrazek
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

michalbtl
wiem o czym pisze
Posty: 51
Rejestracja: 2011-01-01, 23:37
Lokalizacja: Otwock

Post autor: michalbtl » 2013-03-19, 09:28

Coobcio pisze:Nie ma lipy dopiero delikatne panewkowe odgłosy były słyszalne po tym jak ogarnęliśmy głowicę - bo rzęziła strasznie zagłuszając wszystko do okoła a panewki faktycznie były ACL RACE i główne i korbowodowe z tym że te drugie nie od GTI-Ra...

Jutro już powinny być u mnie tłoki CP Pistons 87mm no i stalowa uszeczlka pod łep Cometic, także dorabiają się przewody do chłodnicy oleju no i mojego patentu diwajsik do zwiększenia ciśnienia oleju i tym samym lepszego zabezpieczenia panewek:
Obrazek
Ja w ogóle wywaliłem u siebie całą tą podstawę filtra oleju.
Mam podejrzenie że przez to u mnie były kłopoty z ciśnieniem oleju.
Ja zastosowałem oil block adapter mazworx'a

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-03-19, 09:44

Ja tam wolałem coś samemu opracować i wyprodukować, raz że szybciej a dwa że cena 10 razy niższa, no i ja nie chciałem przenosić filtra oleju a jedynie pozbyć się tej debilnej spirali z włąskimi kanałami która ogranicza ciśnienie oleju...
Choć fabryczne GTi-R nigdy nie mają z tym problemu ale zawsze myśl że coś się poprawiło/udoskonaliło daje takie miłe uczucie :)

Przyznam że w nissanach ciśnienie oliwy jest ogromne w stosunku np. do Saabów gdzie one mają na wolnych ok 0,8 do 1 bara a przy kręceniu na maksa nie przekracza 4,5bara...

MAzworxik ładne błyszczy:
Obrazek

[ Dodano: 2013-03-29, 00:37 ]
No buda na wykończeniu, a graty silnikowe kończą się już obrabiać :)
Ps. udało nam się dorwać bardzo ładne stołki z Misia EVO 8 MR:
Obrazek

Wsad ich przewidziany jakoś po rundzie w Poznaniu :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

roofi196
nowy na forum
Posty: 34
Rejestracja: 2012-12-01, 19:47
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: roofi196 » 2013-03-29, 20:08

ech...autko bedzie gustowne i z pazurem:)kto wie-M-może za kilka lat uda się go odkupić:P pozdrów Coobcio odemnie Pana A. :)trzymam kciuki-oby autko namieszało w tych "wyścigach klasyków":) hehe 8-)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-04-10, 10:29

Obrazek

No na grubo weszliśmy w auto że tak powiem - szkoda że fotki nie ostre...
Buda już ogarnięta - z zewnątrz jak i na zewnątrz jak i na zewnatrz przez ekipę Fenix Motors, podłoga starannie zabezpieczona. Ubytki pouzupełniane choć nie było ich wiele, tylko pod tylnym zderzakiem oraz pod nakładkami od błotników.

Dalej auto rozebraliśmy na części pierwsze, elementy zawieszenia idą na malowanie proszkowe a śrubki i drobne wsporniczki na ocynk, nazbierało się trochę tego:
Obrazek

Zaraz jadę odebrać graty ze szlifu i składamy kolejny kuty silniczek :)
Korbowody pozostały jednak seryjne ale zostały wyważone tak samo jak i wał korbowy, nominalny który udało nam się zdobyć, całość spasowana na fabryczne luzy :)

Głowica także wymagała odświeżenia mimo że miała nowe uszczelniacze zaworowe i była czyściutka to jednak prowadnice zaworowe miały nadmierne luzy.

Szkoda że autko ma dysponować tylko 300Konikami z tak przygotowaną motorownią jak i całą resztą ;)

A no i z Australi przyszły już graty od Whitelina no i z USA zawieszenie DGR - to samo co jest u mnie i u baniaka, dobrze się sprawdza i jeszcze po drogach publicznych da się śmigać :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2013-05-19, 10:56

jak prace nad autem???
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-05-19, 11:29

He he od czego by tu zacząć... :D ??
Może od tyłu czyli od zawieszenia, a więc zostało ono wypiaskowane i pomalowane proszkowo, podobnie wszystkie śrubki ale zamiast ich malować zostały ocynkowane na złoto:
Obrazek

Dwie kobity mi pomagały przy składaniu - to się nazywa fachowa pomoc:
Obrazek
Obrazek

Poza malowaniem w zawieszeniu zostały zmienione stabilizatory na sztywniejsze Whiteliny oraz doszedł poliuretan z przodu który o 1 stopień zwiększa kąt wyprzedzenia zwrotnicy, widoczny na fotce poniżej:
Obrazek

Stablizator tył 20mm:
Obrazek

Do tego w miejsce poprzedniego "kangurowatego" zawieszenia na którym auto stało jak na szczudłach, doszedł Gwint DGR - Ja i Ty Baniaczku na takim samym śmigamy więc to nasz taki standardzik:
Obrazek

Cała geometria została ustawiona według naszej sprawdzonej torowej receptrury z małym kompromisem...
Obrazek
Obrazek

No i z silnikiem jak i jego osprzętem także nie mało się działo, stary był w stanie umierania i złożony na nie owalnym korbowodzie, luzy na wybieraku zmiany biegów, zerwana poduszka od rozrządu itd...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Tomek g35c
fanatyk nissana
Posty: 806
Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
Lokalizacja: Płock / Warszawa

Post autor: Tomek g35c » 2013-05-22, 21:52

Dobra robota... fajnie że te samochody są remontowane w taki sposób...
Gratki wykonu i odrestaurowania kolejnej sztuki GTiRa... :)
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany :) ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a ;)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-05-23, 12:51

Reustauracja + lekkie Tuningi :)
Co do silnika to prac było także nie mało, muszę jakoś pozbierać fotki i opisać co i jak coby dla potomnych było ale brak mi sił na tą chwilę :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-05-23, 13:11

Myślę że seryjnego GTi-R'a ciężko teraz byłoby znaleźć :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-05-23, 13:27

vixo pisze:Myślę że seryjnego GTi-R'a ciężko teraz byłoby znaleźć :D
Jak coś ty tylko w Angoli... :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Cubuś
fanatyk nissana
Posty: 987
Rejestracja: 2010-02-21, 15:37
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Cubuś » 2013-05-23, 13:32

są jeszcze w PL :) sorka za OT
Nissan Pulsar SSS
DATSUN 260Z

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”