Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ 200SX] TimeAttack 200SX

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Furious
nowy na forum
Posty: 31
Rejestracja: 2012-12-15, 09:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Furious » 2012-12-23, 17:01

Pierwsze wyzwanie jakie mam przed sobą to montaż kubła. Jestem wysoki pasuje na mnie np. Mirco ST, niestety wybrzuszenie podłogi gdzie idzie wydech skutecznie utrudnia jego niski montaż. Musze chyba podciąć przednią dolną wystającą część kubła aby to jakoś zmieścić :/ Macie jakieś inne patenty?

Obrazek

PMW
wiem o czym pisze
Posty: 54
Rejestracja: 2011-07-10, 23:55
Lokalizacja: Warszawa STM

Post autor: PMW » 2012-12-23, 19:25

są 3 opcje:

1. zaklepać podłogę
2. kupić szyny bride low max za 250$
3. zdrutować na oemowej szynie z fotela (będzie niżej niż w serii)

też mam to przed sobą jescze ale zostawiam to na po zimie

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2012-12-23, 19:56

Moim zdaniem zrobić to porzadnie to wyciać tą czesc zmocnienia i pojechać do kogoś zeby zrobił mocowanie fotela wg załącznika wspawać dwie poprzeczki rury badz płaskowniki, mocowane na blaszki wspawane na tunelu srodkowym i progu.

Chodzi o coś takiego:
http://sepogarage.blogspot.com/2011/04/ ... oteli.html

Awatar użytkownika
Furious
nowy na forum
Posty: 31
Rejestracja: 2012-12-15, 09:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Furious » 2012-12-23, 20:13

Limon, przy Twojej opcji będzie za wysoko.. ja musze siedzieć "na podłodze".
Nie chce na dzień dobry tez za bardzo rzeźbić budy, będe kombinował pewnie z 3 opcją PMW, wykorzystam seryjne szyny lub bede je jeszcze lekko przerabiał, ale bez modyfikacji fotela też sie nie obejdzie..

PMW
wiem o czym pisze
Posty: 54
Rejestracja: 2011-07-10, 23:55
Lokalizacja: Warszawa STM

Post autor: PMW » 2012-12-23, 20:30

zauważ jedną prawidłowość w nissanach im fotel bardziej do tyłu tym niżej ;) szyny idą po skosie odpowiednia przedłużka naby załatwi wtedy sprawę

Awatar użytkownika
onyxx
doświadczony forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2012-03-14, 21:17
Lokalizacja: wwa
Kontakt:

Post autor: onyxx » 2012-12-24, 23:57

PMW pisze:są 3 opcje:

1. zaklepać podłogę
2. kupić szyny bride low max za 250$
3. zdrutować na oemowej szynie z fotela (będzie niżej niż w serii)

też mam to przed sobą jescze ale zostawiam to na po zimie
Opcja nr 3 do mnie najbardziej przemawia , zwłaszcza że miałem okazję siedzieć w s13 z takim modem - najtańszy mod i będzie robił robotę

Awatar użytkownika
Furious
nowy na forum
Posty: 31
Rejestracja: 2012-12-15, 09:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Furious » 2012-12-27, 14:54

Mikołaj przyniósł szperunek, który jeszcze zacieśnimy, celowałbym w jakieś 60%.

Obrazek


Zmierzyłem też AFR. Do 3500rpm AFR 13.0 potem mocno spada, aż przy 7000rpm mamy AFR 10.9. Na wiosne trochę podstroimy.

Pozbyłem się też części balastu z auta, wyleciały tylne boczki, kanapa, wycieraczka szyby. W kolejce czeka antena i przednie głośniki do których nie mogłem sie dobrać. Czy aby zdemontowac przednie głośniki musze ściągnąć boczek? Maskownica głośnika nie chciała sie poddać...

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-12-27, 14:58

Musisz :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Furious
nowy na forum
Posty: 31
Rejestracja: 2012-12-15, 09:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Furious » 2012-12-27, 21:32

Rozkręciłem szpere, pierwsza podkładka zaraz za deklem ma grubość 0,8mm. Zmierzyłem szczelinomierzem luz między podkładką z drugiej strony szpery a obudową, wyszedł 0,6mm.
Jak zlikwiduje luz czyli zamienie podkładke 0,8mm na 0,8+0,6=1,4mm to jaki procent spięcia uzyskam?

Awatar użytkownika
Sadzak
stały bywalec
Posty: 126
Rejestracja: 2009-12-10, 15:14
Lokalizacja: Imielin

Post autor: Sadzak » 2012-12-28, 16:17

Jesli dasz 2x grubsza od seri zyskasz jakies 50-60%, 3x grubsza jest juz 100%
Auto Performance service
Imielin ul. krótka 2
505 185 641
Swapy, naprawy, tuning

Awatar użytkownika
Furious
nowy na forum
Posty: 31
Rejestracja: 2012-12-15, 09:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Furious » 2012-12-29, 09:26

Z tymi podkładkami to strasznie nieprecyzyjne informacje są w sieci.. Ludzie piszą daj 2x grubsza, albo 3x grubsza.. ale czemu ktoś operuje wielkością podkładki która mam w tej chwili? Moze ktoś juz ja wymieniał kiedys..? Każdy może miec przecież inną podkładke, każdy może mieć inny luz. Czemu nie operuje się wielkościami na zasadzie: "po zlikwidowaniu luzu daj jeszcze 0,5mm a będziesz miał 60%"?
No nie ważne.. ja zamieniam podkładkę 0,8mm na 1,5mm i zobaczmy. Czas oczekiwania w salonie Nissana 1 dzień.

Chciałbym sprawdzić zapłon i chyba potrzebuje do tego jakiegoś "specjalnego" kabla którym połączę świece z cewką, a lampę wepnę w ten kabel. Z czego to można zrobić, może da sie taki gotowiec kupic?

Awatar użytkownika
Robert RS13
stały bywalec
Posty: 93
Rejestracja: 2012-03-15, 08:07
Lokalizacja: Wąchock

Post autor: Robert RS13 » 2012-12-29, 10:29

z tego co pamiętam to ja w CA nie robiłem żadanej przedludzki z cewki do świecy tylko zakładałem tą "klemę" bezpośrednio na cewkę , dawno to było i już nie pamiętam dokładnie ale chyba jakoś tak to robiłem :)
mam sporo częśći do s13, s14a
swapy, naprawy itd PW ;)

Awatar użytkownika
Sadzak
stały bywalec
Posty: 126
Rejestracja: 2009-12-10, 15:14
Lokalizacja: Imielin

Post autor: Sadzak » 2012-12-29, 17:10

Poczytaj w serwisowce bo mozna na kabel załozyc z tego co wiem i tez ustawisz zapłon.
Auto Performance service
Imielin ul. krótka 2
505 185 641
Swapy, naprawy, tuning

Awatar użytkownika
Furious
nowy na forum
Posty: 31
Rejestracja: 2012-12-15, 09:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Furious » 2012-12-29, 18:12

Znalazlem juz info że jest jakaś pętla gdzie można sie wpiąć...

Awatar użytkownika
roboM
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2012-05-31, 19:30
Lokalizacja: WWA/TST

Post autor: roboM » 2012-12-31, 18:24

No Furia , ładna ta Twoja Nyssa :)
juz nie moge sie doczekac zeby zobaczyc jak to po zakretach bedzie latac :-D
Uzywane opony sportowe

tel.501 080 767

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-12-31, 19:28

Wpadaj do nas na hamownię to się optymalnie zapłon ustawi :)
Fabryczne ustawienie na 15 stopni przed GMP było dobrze na początku lat 90 na paliwie 89 i bez intercoolera...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Furious
nowy na forum
Posty: 31
Rejestracja: 2012-12-15, 09:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Furious » 2013-05-13, 12:05

Dawno nie było update`u.. więc...
pojawiły sie 2 kubły z pasami 5-punktowymi, kiera RRS, szpera z S14 (tylko główne strasznie wyje), klocki Ferodo DS z Motulem RBF600, nowa pompa oleju i wieksza miska oleju.

I wtedy pojechałem na poznań.. i było tak:
Wyciągając wnoski z poprzedniego WST w Ułęży, wydech został owinięty taśmą bazaltową, założona chłodnica oleju 16-rzędowa oraz zmieniony olej w skrzyni. Dodatkowo zrzuciłem kilka kg demontując hak holowniczy oraz pojawił sie tylni spoiler RocketBunny.
Wnioski po Poznaniu: owinięcie wydechu taśmą to zdecydowanie za mało, po 4-5 okrążeniach podłoga nadal tak grzeje że nie da sie opierać o nią stopy. Chłodnica oleju zadziałała idealnie, po 5 okrążeniach max temperatura 105stC. Skrzynia nie działa tak samo jak nie działała.. biegi wchodzą z oporem, bądz zgrzytem, 3 bieg potrafi wyskoczyć tak że musze go przytrzymywać puszczając sprzęgło - skrzynia do wymiany.
Wbrew pojawiających sie opinii hamulce działają całkiem sprawnie, ABS także, więc nie widze powodu aby go demontować. Dodam nawiewy na tarcze i to powinno ogarnąć dotychczasową moc.
Innym wnioskiem jest fakt ze heel and toe to obowiązek w jeździe RWD, także pierwsze próby redukcji z między gazem za mną. Za każdym razem gdy nie kopnąłem w gaz lub zrobiłem to zbyt lekko, auto staje bokiem.
Osiągnąłem zakładany czas okrążenia, także jestem zadowolony, napewno będzie jeszcze lepiej.

Jedno okrążenie z BestLap:
http://www.youtube.com/watch?v=iLHovecd7Xs

RealRace:
http://www.youtube.com/watch?v=aS08Tw3FGKM&


Jakieś tam zdjęcia:

Żebym mógł dłużej....
Obrazek

Żebym mógł szybciej...
Obrazek


Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2013-05-13, 12:32

Fajne filmy :) Na drugim filmie ta Honda przed tobą ładną błękitną chmurkę pusciła :-D
Obrazek

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2013-05-13, 12:34

A widzisz ... a ja się zastanawiałem czyje to auto. Szkoda, że nie pogadaliśmy ...
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2013-05-13, 12:55

Niezłe filmy i do tego w porządnej jakości, jest na co popatrzeć. A na tym filmie z Real Race w 3:43 to kto wyleciał poza tor?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-05-13, 12:56

Kwietas pisze: A na tym filmie z Real Race w 3:43 to kto wyleciał poza tor?
Coobcio :)

Awatar użytkownika
Furious
nowy na forum
Posty: 31
Rejestracja: 2012-12-15, 09:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Furious » 2013-05-13, 12:59

Szymeq pisze:A widzisz ... a ja się zastanawiałem czyje to auto. Szkoda, że nie pogadaliśmy ...
pewnie będzie jeszcze okazja :)
Kwietas pisze:A na tym filmie z Real Race w 3:43 to kto wyleciał poza tor?
Coobcio :)

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2013-05-13, 13:02

Kurna, przejechałbym się tak na torze chociaż jedno okrążenie.. Ech.. <buja w oblokach>
Ostatnio zmieniony 2013-05-14, 18:11 przez Kwietas, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-05-13, 13:29

Hehe super masz masz to nagranie :D
Bardzo przyjemnie to twoje auto się prowadzi jak na obecne zawieszenie na którym się mega buja i przechyla - grubsze stabilizatory albo twardsze amorki to next step w zbijaniu czasu :)
Miło Cię było poznać.

[ Dodano: 2013-05-13, 16:27 ]
Bardzo mi się pdobają takie proste wyszerza w tych autach do tego troszkę szersze felgi i slicki w rozmiarze 305 na tyle i 285 na przedzie:
Obrazek
Obrazek
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

Post autor: Chemik » 2013-05-14, 17:58

furious dajesz rade :-) tylko widzę że mokro było tak było by pewnie jescze lepiej a tak trochę strach było przyłożyć.niezła walka w szczególności z suniakami :mrgreen:

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2013-05-14, 18:08

Obrazek

Co do poszerzen mnie sie podobaja takie :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Furious
nowy na forum
Posty: 31
Rejestracja: 2012-12-15, 09:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Furious » 2013-05-14, 23:30

te poszerzenie co coobcio proponuje mi sie podobaja, ale to jak wjadą jakies szerokie felgi ze slickami.. wczesniej jest jeszcze sporo do zrobienia...
Zbić jeszcze mase, całe zawieszenie, intercooler, podbić moc, hamulce.. i wtedy mysle ze moge walczyc o 1:49 na poznaniu

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-05-15, 00:54

Ja swoją S13 sprzedaję do Białego Stoku mam do niej set hebli, który dla niej opracowałem oparty o tarcze i zaciski z Saaba 9-3 SS AERO 2.8 V6 Turbo - grube tarcze, duże klocki... :)

Być może przed sprzedażą możemy się dogadać co do podmianki ECU - mam do niej Nistuna i wtryski 440ccm oraz przepływkę z 200SX S14 całość wystroiłem pod T28 na 296KM i 366Nm...

Jak coś to PW :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Furious
nowy na forum
Posty: 31
Rejestracja: 2012-12-15, 09:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Furious » 2013-06-03, 06:22

Mały update.

Ostatnie nowe modyfikacje:
-maska laminat
-nawiewy na tarcze
-nawiew na stożek
-MBC ProPerfekt i doładowanie ustawione na 1bar, strojenie

Obrazek

Log ze strojenia, niestety jakieś zakłócenia się wdarły przy logowaniu obrotów:

Obrazek


Musze przynać że to był udany wyjazd na Tor Poznań :)
Co sesja to kolejne bicie rekordów. W ostatnich okrążeniach wyścigu RealRace udało sie uzyskać BestLap 1:54,5 i to wszystko na semislicku oraz seryjnym zawieszeniu.

Onboard z RealRace:
http://www.youtube.com/watch?v=Z7x-891ScZs

Kolejne plany:
-hamulce
-FMIC
-gwint

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-06-03, 10:05

Z Tymi Hamulcami to naprawdę CIę podziwiam :)
Czas piękny, moje gratulacje !!
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”