[ Micra] fasola SID-a
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
kurka do dzisiaj mam tą mine i staram się pozbierać do kupy oraz kase na VVL-a ogólnie co mogę opisać słowami to tylko to że jaja urywa a wszystkie wnętrzności lądują na tylnej szybie szkoda że jeszcze ten zawias nie zrobiony bo fasolka myszkuje po drodze. SID Gratuluje zapału w wykonaniu tego projektuSID pisze:Dzisiaj przejechal sie Dodo ale mial mine
z NISSANEM od 2006r.
GTI "jedyna taka" sprzedana
GTI "jedyna taka" sprzedana
Raczej nie widze mozliwosci zejsc z waga lzejsze kubelki felgi obecnie sa 14 a chce 15 ile to da 20kg? watpieMichałB86 pisze:bodek napisał/a:
Przede wszystkim gubienie masy bo ciężka ta micra jak klocek. Po robocie zważyliśmy ją na 900kg.
wazona byla bez tylnej kanapy i dywanikow to wszystko musi wrocic i wejdzie klatka wiec nie ma szans by zejsc z waga
There are no impossible things to do . There're only things which need more time.
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
swiete slowaFilipk11 pisze:Buda się tak gnie że przy tej mocy bez klatki aż strach tym jezdzić
tak bym zrobil lecz srodek musi zostac jak pisalem wczesniejSeboo991 napisał/a:
ja proponuje przyciemnić szyby, wywalić środek, zrobić klatke i śmigać Ja osobiście bym tak postąpił
Dokładnie. Będzie bezpieczniej, ale nic w środku nie będzie widać, więc sleeper zostanie. Tylko z przodu pomalować tak, żeby klatka była mniej widoczna i będzie dobrze.
There are no impossible things to do . There're only things which need more time.
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
Czemuż MUSI? i tak jak będzie klatka to używanie samochodu ograniczy się do 2 osób?
Jeśli musi to wypatroszyć obspawać porządnie, porozpurkować , dołożyć troche metalu tu i uwdzie i będzie git
Jeśli musi to wypatroszyć obspawać porządnie, porozpurkować , dołożyć troche metalu tu i uwdzie i będzie git
~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon
There are no impossible things to do . There're only things which need more time.
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Zdrowy motor doprężony tłokami z P11 na dobrze ustawionych wałkach na lajcie tylne ma:
Nie chce skłamać ale u mnie na wałkach N1 jeszcze z 1 bar więcej było - ciekawe czy na ropie by to chodziło
Nie chce skłamać ale u mnie na wałkach N1 jeszcze z 1 bar więcej było - ciekawe czy na ropie by to chodziło
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
U mnie po założeniu łba vvl do dołu na płaskich tłokach ciśnienie sprężania dochodziło do 18-19 barów. Generalnie było to jedną z głównych przyczyn wydmuchania uszczelki..
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Na ropie by nie wydmuchało
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No to rzeczywiście coś mało wymierzyliście. Dobrze, że jest prawie równo między garami. Hmm.. a co do wartości, pozwolę sobie na żart Roger między innymi dlatego zdecydował się na VE bo uważał, że stary silnik niebawem wyzionie ducha. Kompresję miał zmierzoną na 11-12 barów. Poprosił również abym ja zmierzył kompresje przed wyjęciem motorowni i u nas kompresja wyszła 13-13,5 bara (motorownia zdrowa).
Może i tym razem wkradł się błąd w pomiary lub urządzenie było rozkalibrowane?
Może i tym razem wkradł się błąd w pomiary lub urządzenie było rozkalibrowane?
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nie... Auto po porstu prosi się o uturbienie i samoistnie się odprężyło
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM