Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
Niepozornie wóz wygląda... na ulicy będą konkretne kille ... pomysł modowania Micr okazał się słuszny Jeszcze się okaże że GTI-Ra pykniesz... nie piszę że takiego 350konnego ale serię objedziesz myślę mimo że FWD
Na suchym i ciepłym spokojnie na trójce jest trakcja
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road. 512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
SID pisze:Dzisiaj przejechal sie Dodo ale mial mine
kurka do dzisiaj mam tą mine i staram się pozbierać do kupy oraz kase na VVL-a ogólnie co mogę opisać słowami to tylko to że jaja urywa a wszystkie wnętrzności lądują na tylnej szybie szkoda że jeszcze ten zawias nie zrobiony bo fasolka myszkuje po drodze. SID Gratuluje zapału w wykonaniu tego projektu
MichałB86 pisze:bodek napisał/a:
Przede wszystkim gubienie masy bo ciężka ta micra jak klocek. Po robocie zważyliśmy ją na 900kg.
Raczej nie widze mozliwosci zejsc z waga lzejsze kubelki felgi obecnie sa 14 a chce 15 ile to da 20kg? watpie
wazona byla bez tylnej kanapy i dywanikow to wszystko musi wrocic i wejdzie klatka wiec nie ma szans by zejsc z waga
ja proponuje przyciemnić szyby, wywalić środek, zrobić klatke i śmigać Ja osobiście bym tak postąpił
~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon
Seboo991 pisze:ja proponuje przyciemnić szyby, wywalić środek, zrobić klatke i śmigać Ja osobiście bym tak postąpił
Dokładnie. Będzie bezpieczniej, ale nic w środku nie będzie widać, więc sleeper zostanie. Tylko z przodu pomalować tak, żeby klatka była mniej widoczna i będzie dobrze.
Filipk11 pisze:Buda się tak gnie że przy tej mocy bez klatki aż strach tym jezdzić
swiete slowa
Seboo991 napisał/a:
ja proponuje przyciemnić szyby, wywalić środek, zrobić klatke i śmigać Ja osobiście bym tak postąpił
Dokładnie. Będzie bezpieczniej, ale nic w środku nie będzie widać, więc sleeper zostanie. Tylko z przodu pomalować tak, żeby klatka była mniej widoczna i będzie dobrze.
tak bym zrobil lecz srodek musi zostac jak pisalem wczesniej
Czemuż MUSI? i tak jak będzie klatka to używanie samochodu ograniczy się do 2 osób?
Jeśli musi to wypatroszyć obspawać porządnie, porozpurkować , dołożyć troche metalu tu i uwdzie i będzie git
~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon
Jesli chcesz robic klatke to jezdzenie tym w 4 osoby odpada wiec i kanapa Ci zbedna...
Tak naprawde jezdzenie autem z klatka bez kubelkow i zapietych pasow 4p. co najmniej (a o kasku juz nie wspomne) jest duzo bardziej niebezpieczne niz seria.
Ciśnienie sprężania w VE to okolice 16 barów a w przypadku dłubanych silników jest też zależne od ustawienia wałków.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road. 512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
U mnie po założeniu łba vvl do dołu na płaskich tłokach ciśnienie sprężania dochodziło do 18-19 barów. Generalnie było to jedną z głównych przyczyn wydmuchania uszczelki..
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road. 512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
No to rzeczywiście coś mało wymierzyliście. Dobrze, że jest prawie równo między garami. Hmm.. a co do wartości, pozwolę sobie na żart Roger między innymi dlatego zdecydował się na VE bo uważał, że stary silnik niebawem wyzionie ducha. Kompresję miał zmierzoną na 11-12 barów. Poprosił również abym ja zmierzył kompresje przed wyjęciem motorowni i u nas kompresja wyszła 13-13,5 bara (motorownia zdrowa).
Może i tym razem wkradł się błąd w pomiary lub urządzenie było rozkalibrowane?
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road. 512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Tu widział bym customowy kolektor wydechowy i duże turbo umiejscowione w okolicy akumulatora. Inaczej ciężko zmieścić.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road. 512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!